Als ik alleen voor mezelf hoef te maken wel ja.quote:
Probeer maar eens een Ikea kast op de fiets mee te krijgenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je zo weinig kilometers crosst kun je net zo goed fietsen
heb je daar geen tasjes voor?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer maar eens een Ikea kast op de fiets mee te krijgen
Denk niet dat een pax kast daar in pastquote:
Flauwquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat een pax kast daar in past
Ja heerlie de peerlie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wil jij nog een kommetje naaktslaksoep?
zo lekker in bijten en dan sssssssssssssplllllllllllllllllrrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhhhhquote:
Gordon Ramsay zou er fier op zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo lekker in bijten en dan sssssssssssssplllllllllllllllllrrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhhhh
Hebben ze gewonnen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voetbal is klaar. Tijd voor bed.
Geen idee wie er hebben gespeeld, maar ik hoop dat ze allebei plezier hebben gehadquote:
Feyenoord tegen Facebook.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wie er hebben gespeeld, maar ik hoop dat ze allebei plezier hebben gehad
Ah Feyenoord heb gewonnenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Feyenoord tegen Facebook.
Wat ga je allemaal doen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 06:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Vrije dag vandaag, dus uiteraard ben ik, zonder wekker, gewoon om 6 uur wakker.
Ik heb een route uitgestippeld om te gaan fietsen.quote:
Ah nice. is het goed weer?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een route uitgestippeld om te gaan fietsen.
Ja, het wordt 25 graden vandaag met windkracht 3/4.quote:
Prima fietsweerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het wordt 25 graden vandaag met windkracht 3/4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschapquote:
Morguh,quote:
Moggequote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh,lekker bakkie gaat er altijd wel in
quote:
Last van slaapwandelenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:15 schreef STING het volgende:
Goedemorgen! Even wakker worden op m'n werk met een cappuccinootje van de koffie bar.
Dat zou wel wat zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je de meest sportieve persoon van de SC nu.
quote:
Morguh Haags en Bitterbalquote:
Patserquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had gisteren 27059 stapjes. Dat telt ook mee, vind ik.
Het is maar goed dat er niet allemaal van die Tell Sell reclames zijn op internet. Dan had je allemaal rare apparaten gekocht.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:18 schreef bitterbal het volgende:
Probeerde net de stairmaster. Das nog een staple te ver
Toen Amazing Mike nog onze belangrijkste influencer was.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er niet allemaal van die Tell Sell reclames zijn op internet. Dan had je allemaal rare apparaten gekocht.
Dat scheelt alweerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:20 schreef STING het volgende:
[..]
Zoiets ja, wel gelukkig niet in m'n nachtkostuum op kantoor
Ja dat telt meequote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had gisteren 27059 stapjes. Dat telt ook mee, vind ik.
Veel te jong overleden helaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:22 schreef STING het volgende:
[..]
Toen Amazing Mike nog onze belangrijkste influencer was.
op de stairmaster?quote:
Maar ik heb geen balkonquote:
Indeed, elke ochtend en avond zetten we al zoveel mogelijk tegen elkaar open om het huis zo koel mogelijk te houden (nieuw huis, dus blijft lang warm), maar gaat toch even afzien worden komende week.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Het is tijd om af te rekenen met de warmte in huis voor een buffertje aan het weerbericht te zien
Afzien? Het wordt niet eens 30 graden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:39 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed, elke ochtend en avond zetten we al zoveel mogelijk tegen elkaar open om het huis zo koel mogelijk te houden (nieuw huis, dus blijft lang warm), maar gaat toch even afzien worden komende week.
Echt he, van Kat verwacht je dit sneeuwvlokjesgedrag, maar sting had ik hoger ingeschatquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Afzien? Het wordt niet eens 30 graden.
hmm, kan dat zonder direct een hele appartement te huren?quote:
Thuiswerken met boven de 25 graden is afzien, zeker met een hoge vochtigheidsgraadquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:39 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed, elke ochtend en avond zetten we al zoveel mogelijk tegen elkaar open om het huis zo koel mogelijk te houden (nieuw huis, dus blijft lang warm), maar gaat toch even afzien worden komende week.
Ja hoor, gewoon aan de muur hangen. Beetje dit idee: https://www.ad.nl/wonen/b(...)laap-je-er~a7caffd6/quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, kan dat zonder direct een hele appartement te huren?
I wishquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus woont bij jou in de wijk en daar is het standaard 21 graden ofzo, die zitten met een vest aan
@Lospedrosa, kun jij hier iets mee?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:46 schreef STING het volgende:
[..]
Thuiswerken met boven de 25 graden is afzien, zeker met een hoge vochtigheidsgraad
Maar sowieso 23-25C is voor mij een beetje sweet spot, erboven hoeft van mij niet zo.
Wel apart, je zou denken dat al die huizen daar een beetje hetzelfde zijn. Op zolder is het misschien een ander verhaal, maar in de woonkamer is het koel. Die lui hebben nog geen ventilator in huis.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:52 schreef STING het volgende:
[..]
I wish
De airco's komen er niet voor niets zeg maar.
Beneden is het meestal relatief koel en wel goed te doen, maar boven wordt het best snel warm en blijft het ook lang warm.
ja, dat vraag ik me ook soms af, maar verhuizen is vrij duurquote:
STING zit natuurlijk op zijn zolderkamer.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel apart, je zou denken dat al die huizen daar een beetje hetzelfde zijn. Op zolder is het misschien een ander verhaal, maar in de woonkamer is het koel. Die lui hebben nog geen ventilator in huis.
Zit me er zo op te verheugenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die doe ik vanmiddag pas aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
het is 21,5 binnen. Het is gewoon nog best frips voor de kore broek.
quote:
In ons oude huis nog wel, maar nu werk-+slaapkamer op de 1e verdieping, dat scheelt al veelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
STING zit natuurlijk op zijn zolderkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |