Annames annames.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:38 schreef dud0r het volgende:
Maar pannenkoeken maken is zo gedaan. Je hebt toch gewoon de dingen daarvoor in huis
Zet je nekvet je dwars ofzo?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Annames annames.
Net als iedereen die op een vervoersuitdaging zegt "pak je toch de auto"
Dan denk ik, waarom doe je überhaupt de moeite om vijf woorden te typen, stuk verdriet?
Ik doe geen uur over pannenkoeken bakken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat het zo gedaan is.
Doe de helft melk en de helft bier, beslag een nachtje in de koelkast laten staan en je wil nooit meer anders. Dit heb ik uit Denemarken lang geleden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent een uur bezig en hebt ze binnen 10 minuten op.
Neequote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:38 schreef dud0r het volgende:
Maar pannenkoeken maken is zo gedaan. Je hebt toch gewoon de dingen daarvoor in huis
Je maakt alleen voor jezelf?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:10 schreef dud0r het volgende:
Ik doe geen uur over pannenkoeken bakken
Voor wie bak jij dan als je er een uur over doet?quote:
De laatste keer was het voor 6 personenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor wie bak jij dan als je er een uur over doet?
de hele straat waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor wie bak jij dan als je er een uur over doet?
Je doet alsof dat erg is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
de hele straat waarschijnlijk.
maar dan komt niemand mee eten en blijkt hij het allemaal alleen op te moeten eten
Dikkekatquote:
quote:
quote:
nu nog bezorgen in Deventer, dan is fles eventjes een tevreden manquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik maak verschillende soorten:
-Met blauwe bessen;
-Met gefruite ui en kaas;
-Met ham en kaas;
-Met schilfers appel, kaneel en slagroom;
-Met chocoladevlokken en dan dubbelvouwen zodat de vlokken enigzins smelten;
-Eventueel flamberen met wodka.
Logee?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:31 schreef Nizno het volgende:
sjow de vaatwassert heeft zn programma er weer opzitten, mn huisje is weeer ontdaan van de invasie die zich heeft afgespeeld afgelopen dagen.
3 dagen is lang genoeg om iemand over de vloer te hebben... I need my space
bedwarmerquote:
Geefquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb m nog. Net zoals een aantal master bestanden van de BEB CD's.
Oeh.quote:
Je bent in de val gelopenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
Toch altijd bijzonder dat je bij de Ikea een hele rits doosjes, bakjes en tasjes meeneemt die soms net 49 cent per stuk zijn en dan alsnog voor 100 euro de winkel uitlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |