abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218424551
quote:
Sedney miste steun bond na grensoverschrijdende teamgenoot: 'Hij was nodig op Spelen'
Deel dit artikel

Ze gold als een van de grootste atletiektalenten in Nederland. Eind 2023 verdween Zoë Sedney, actief op de Olympische Spelen in Tokio (2021) en diverse EK's en WK's, plotseling van de radar.

De jonge sprintster, inmiddels 23, was slachtoffer geworden van grensoverschrijdend gedrag door een teamgenoot, maar ondervond daarna in haar ogen in haar strijd om erkenning (te) weinig steun van betrokken instanties.

Sedney miste door alle gebeurtenissen vorig jaar de Olympische Spelen in Parijs, raakte in een depressie, maar slaagde er uiteindelijk in haar leven weer op de rails te krijgen. Inmiddels is ze weer actief op de atletiekbaan.

In het hardlooptijdschrift Runner's World heeft ze voor één keer haar verhaal gedaan over de affaire, die binnen de Nederlandse atletiekploeg voor veel onrust zorgde in de aanloop naar de uiteindelijk voor Nederland zeer succesvol verlopen Spelen in Parijs. De NOS kreeg inzage in haar verhaal.

Het verhaal begint in de vakantieperiode voor Nederlandse atleten in 2023, ergens na de wereldkampioenschappen atletiek in Boedapest.

Sedney: "Ik werd door de bond opgeroepen voor een gesprek. Ik had geen flauw idee waar het over kon gaan. In dat gesprek kreeg ik te horen dat er een anonieme melding was gedaan door een atleet. Er zouden opnames van mij zijn gemaakt in een privésituatie, waarbij ik intiem was met één van mijn trainingsmaatjes. Deze beelden waren verspreid."

Geen toestemming

Sedney wist van niets en had ook geen toestemming gegeven om gefilmd te worden. "Hierna volgden gesprekken met de bond en de persoon in kwestie, waarbij hij bevestigde dat hij de beelden had gemaakt zonder mijn toestemming en dat ik hier niets van wist. Hij wilde alleen niet toegeven dat ze waren verspreid, terwijl dit inmiddels overduidelijk was. Iedereen had het gezien."

De betrokken atleet verdween van Papendal. "Hij werd direct weggestuurd. Zulke dingen gebeuren niet dagelijks, dus er was geen protocol voor hoe hiermee om te gaan. Hij moest in ieder geval vertrekken. Ik was in de veronderstelling dat hij werd geschorst, maar achteraf bleek dat niet zo te zijn."

In de gesprekken die volgden werd, volgens Sedney, bij de atlete neergelegd wat er voor haar nodig was om de atleet te kunnen laten terugkeren.

"Ik besloot een stappenplan te schrijven. Als die stappen waren doorlopen, zou hij kunnen terugkeren in de groep. Voor mij was het belangrijkste dat hij eerlijk zou zijn, een stukje gerechtigheid. Eerlijkheid naar mij, maar ook naar de groep. Het was niet alleen voor mij een heftige periode. Voor de hele groep was dit echt niet leuk. Mijn standpunt was: zolang hij niet volledig eerlijk is, kan hij niet terugkeren naar Papendal. Als hij terugkeert, ben ik weg."

Voor Sedney voelde het raar aan dat ze door de bond op de hoogte werd gesteld van de beelden en niet door haar teamgenoten. De anonieme melder wilde anoniem blijven.

Sedney: "Diegene wilde het kwijt om het verspreiden te stoppen, maar was tegelijkertijd ook bang voor reacties van andere atleten of vanuit de bond. Ergens begrijp ik dat, maar tegelijkertijd is het gek dat iemand zich zo beperkt voelt om vrijuit te praten."

Rentree atleet
Zes maanden later kreeg Sedney het gevoel dat de rentree van de atleet op Papendal aanstaande was. In de tussentijd was er niets met haar stappenplan gedaan.

"Er was geen open gesprek geweest, geen eerlijke uitleg of verklaring. Er had niets plaatsgevonden wat bij mij de indruk wekte dat hij aan zichzelf werkte en van de situatie had geleerd. Ik kon met geen mogelijkheid weer met hem gaan trainen. Dat stukje vertrouwen was kapot en er werd niets gedaan om dat te herstellen."

Sedney meldde zich bij de toenmalige technische directeur, Vincent Kortbeek. "Die gaf al maanden aan dat hij niets wist van een terugkeer, terwijl het voor mij overduidelijk was. Uiteindelijk gaf hij toe dat we na het indoorseizoen weer samen in dezelfde trainingsgroep op Papendal zouden komen."

De atlete was woedend, voelde totale onmacht. "De ontstane situatie was mij aangedaan, niet andersom. Ik had me voor mijn gevoel mild opgesteld. Na alles wat er gebeurd was: niemand van de bond die mij informeerde. Dat is echt niet oké. Het enige dat ik wilde was eerlijkheid en gerechtigheid. Uiteindelijk heb ik mijn spullen gepakt en ben vertrokken van Papendal."

Sedney had het gevoel dat ze werd geslachtofferd. "Ik vind het moeilijk om daar iets over te zeggen. In alle eerlijkheid had ik altijd wel het gevoel gehad dat het zo zou lopen: hij was nodig voor de Spelen."

Sedney raakte het plezier in atletiek kwijt, stopte met de sport, raakte in een depressie en slikte antidepressiva. "Ik voelde me alleen prettig bij niets doen. Ik zat nog in mijn appartementje in Arnhem, maar dat was onhoudbaar. Uiteindelijk ben ik teruggegaan naar mijn ouders in Zoetermeer."

Aangifte
Het hele proces, inclusief het doen van aangifte, had haar volledig gesloopt. "Het is een langslepend, moeizaam proces dat minimaal twee jaar zou gaan duren." Daar had ze uiteindelijk geen behoefte aan en en dus stopte ze met de aangifte.

De topsportloopbaan van Sedney leek definitief ten einde, maar iets zei haar niet op te geven. Inmiddels heeft ze de training weer opgepakt in de groep van paralympische atleten van Guido Bonsen. Ze heeft weer structuur in haar leven, voelt zich er prettig bij.

Vergiffenis
"Wat mij het meest heeft geholpen, is vergiffenis. Het is zwaar om met wrok rond te lopen. Het kunnen vergeven van acties en keuzes van anderen zorgt ervoor dat je een situatie achter je kan laten en door kan met je eigen leven. Dat is me gelukt."
quote:
Atletiekunie: 'Betreuren het als atleten onveilige situatie hebben ervaren'
De Atletiekunie wil niet reageren op het verzoek van de NOS om wederhoor en verwijst naar de reactie in Runner's World. Daarin laat de Atletiekunie het onderstaande weten:

"De Atletiekunie is gevraagd om te reageren op een persoonlijk interview met een atleet, zonder dat wij hiervan de inhoud of context kennen. Om die reden kunnen wij niet inhoudelijk op deze vragen ingaan. Het is ook niet aan de Atletiekunie om te reageren op een persoonlijk verhaal. Een persoonlijk verhaal en ervaringen zijn voor ons in de basis legitiem."

"Op de vragen die ons zijn gesteld, kunnen wij aangeven dat de Atletiekunie heeft geleerd van de wijze waarop met direct en indirect betrokkenen is gecommuniceerd. Ten aanzien van de situatie heeft de Atletiekunie conform regelgeving gehandeld en zijn er meermaals gesprekken gevoerd met alle betrokkenen."

"We betreuren het dan ook ten zeerste als atleten een onveilige situatie hebben ervaren of zich niet gehoord hebben gevoeld. Het is onze verantwoordelijkheid om te allen tijde een veilige sportomgeving na te streven waar iedereen zich veilig voelt om vrijuit te spreken."

"In de periode van deze casus zijn gesprekken gevoerd met individuele atleten en de trainingsgroep. Dat is en blijft de basis voor een veilige omgeving en hier blijven we aan werken: zowel op persoonlijk niveau als op de werking van het totale systeem. De Atletiekunie streeft naar een open cultuur, waarin men elkaar mag aanspreken en eenieder recht heeft op zijn of haar mening."

"De afgelopen periode staat de Atletiekunie in goed persoonlijk contact met de betreffende atleet."
https://nos.nl/artikel/2577613
pi_218424582
Jammer dat deze meid zo is benadeeld. Aan de andere kant zou ik ook wel een filmpje met haar opnemen als je begrijpt wat ik bedoel ;)
pi_218424664
Ik vind een paar dingen raar aan dit verhaal. Hoezo moet een aangifte jaren duren? Ken dat echt niet sneller? Het bewijs is nogal expliciet. Als atleet heb je toch echt 0 zelfbeheersing als je niet alleen het illegaal filmt, maar rondstuurt naar bekenden van het slachtoffer. Zelfvernietiging. Waren er nog andere atleten betrokken bij het doorsturen, of mag dat uit tweede hand wel van de atletiekunie?

Voor welke atleet mogen we niet meer juichen?
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:00:14 #4
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_218424666
Niet handig om met teamgenoten te flikflooien.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:13:34 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218424761
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:00 schreef Plots het volgende:
Ja, dát was het probleem.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:15:58 #6
284411 crew  heywoodu
pi_218424774
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 12:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind een paar dingen raar aan dit verhaal. Hoezo moet een aangifte jaren duren? Ken dat echt niet sneller? Het bewijs is nogal expliciet. Als atleet heb je toch echt 0 zelfbeheersing als je niet alleen het illegaal filmt, maar rondstuurt naar bekenden van het slachtoffer. Zelfvernietiging. Waren er nog andere atleten betrokken bij het doorsturen, of mag dat uit tweede hand wel van de atletiekunie?

Voor welke atleet mogen we niet meer juichen?
Als hij 'nodig was' voor de Spelen denk ik dat we redelijkerwijze aan mogen nemen dat het om iemand gaat die ook naar de Spelen is geweest (volgens mij was er geen grote naam die niet ging bij de mannen), en bij die woorden zou je denken aan iemand die een estafette loopt. De 4x400m bij de mannen had zich niet geplaatst, dus de 4x100m (onwaarschijnlijk, want totaal geen medaillekans, dus of iemand daar nou écht 'nodig' is...) of de gemengde 4x400m. En ook dat is natuurlijk puur speculatie :+

https://en.wikipedia.org/(...)r_Olympics#Athletics
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_218424853
Wie het was is geen geheim
quote:
Volgens JuiceChannel heeft er een groot schandaal plaatsgevonden binnen de Nederlandse atletiekunie. Een Olympisch kampioen zou dames hebben gefilmd en de beelden delen.

Olympisch kampioen Isaya Klein Ikkink lekt beelden

JuiceChannel deelde vandaag geruchten die Nederland doen schrikken. Het zou gaan om Olympisch kampioen Isaya Klein: "Wij hebben vernomen dat Isaya Klein veelvuldig vreemdgaat met zijn vriendin Romy Danenburg. Zo is hij onder andere vreemdgegaan met een andere Olympische atlete, namelijk Zoë Sedney. Maar wat heeft Isaya nou gedaan? Hij heeft Zoë gefilmd tijdens de seks en de beelden uitgelekt. Iedereen in de atletiekwereld heeft deze beelden gezien. De atletiekunie heeft de kant van Isaya gekozen omdat zij meer potentie in hem zagen dan in Zoë. Zoë werd hierdoor uit het Nederlandse team gezet. Volgens onze bronnen doet de atletiekunie er alles aan om dit verhaal niet te laten uitlekken. Daarnaast horen we ook dat Isaya er niet vies van is om dames te filmen in de kleedkamers. De meeste mensen in de Nederlandse atletiek walgen van hem".
https://loesoe.nl/sport/n(...)t-in-groot-schandaal
  Miss 200.000.000! dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:29:58 #8
367000 roos94
pi_218424856

Waarom toen ik deze foto zag wist ik dat het om een donkere cock ging in dit verhaal :')
pi_218424865
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:00 schreef Plots het volgende:
Pffffff, dit is wat je uit bovenstaand verhaal haalt? Man man man
pi_218424876
quote:
Gezellige werkomgeving waarin iedereen blijkbaar sekstapes van bekenden rondstuurt.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:43:46 #11
284411 crew  heywoodu
pi_218424930
quote:
Nou ja, 'geen geheim' is natuurlijk wel gebaseerd op van die dubieuze bagger als 'juice'-kanalen.
pi_218424943
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, 'geen geheim' is natuurlijk wel gebaseerd op van die dubieuze bagger als 'juice'-kanalen.
Het is volledig in lijn met de optelsom die jij al maakte hoor.

En de dubieuze bagger van vorig jaar komt qua wat er in de praktijk is gebeurd wel volledig overeen met het artikel van de NOS, want de Atletiekunie weet ook wel dat ze Sedney in een onhoudbare positie brachten. Dus nog een tikkeltje smeriger en schijnheiliger dan iemand uit het team zetten.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:53:21 #13
284411 crew  heywoodu
pi_218424978
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:46 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Het is volledig in lijn met de optelsom die jij al maakte hoor.

En de dubieuze bagger van vorig jaar komt qua wat er in de praktijk is gebeurd wel volledig overeen met het artikel van de NOS, want de Atletiekunie weet ook wel dat ze Sedney in een onhoudbare positie brachten. Dus nog een tikkeltje smeriger en schijnheiliger dan iemand uit het team zetten.
Ik ontkende het verder ook niet he, maar wilde er wel even op wijzen dat die juice-troep niet altijd zomaar aangenomen moet worden :+

Maar ja, onwaarschijnlijk lijkt het inderdaad niet.
pi_218424995
Goud met een zwart randje
pi_218425000
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als hij 'nodig was' voor de Spelen denk ik dat we redelijkerwijze aan mogen nemen dat het om iemand gaat die ook naar de Spelen is geweest (volgens mij was er geen grote naam die niet ging bij de mannen), en bij die woorden zou je denken aan iemand die een estafette loopt. De 4x400m bij de mannen had zich niet geplaatst, dus de 4x100m (onwaarschijnlijk, want totaal geen medaillekans, dus of iemand daar nou écht 'nodig' is...) of de gemengde 4x400m. En ook dat is natuurlijk puur speculatie :+

https://en.wikipedia.org/(...)r_Olympics#Athletics
Ook Geenstijl gebruikt deze redenering en komt uit op de 4x400 gemengd. Dan blijven Klein Ikkink en Eugene Omalla over als kandidaten die de beelden gelekt hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:04:13 #16
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_218425020
Kwestie van tijd voordat de naam van die incel bekend is.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_218425027
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:04 schreef MichaelScott het volgende:
Incel?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_218425044
Het lijkt dus te gaan om een mannelijke atleet die seks heeft gehad met haar en die daar dan beelden van heeft gemaakt en ook nog verspreid.

Met alle respect, al is zo iemand nog zo kansrijk voor een medaille, daar past toch alleen maar uitsluiting bij?
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:08:45 #19
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_218425049
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:05 schreef nostra het volgende:

[..]
Incel?
Je moet volgens mij behoorlijk gefrustreerd zijn om teamgenootjes die flikflooien te filmen en dat dan ook nog eens naar iedereen door te sturen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_218425062
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:08 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Je moet volgens mij behoorlijk gefrustreerd zijn om teamgenootjes die flikflooien te filmen en dat dan ook nog eens naar iedereen door te sturen.
Oh, ik dacht dat de flikflooier zelf het had gefilmd. My bad.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
pi_218425084
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:10 schreef nostra het volgende:

[..]
Oh, ik dacht dat de flikflooier zelf het had gefilmd. My bad.
Nou, dat is toch nog walgelijker?

Ik kan mij nog voorstellen dat als je ziet dat iemand vreemdgaat je daarvan een filmpje maakt voor bewijs en dat dan stuurt aan de bedrogene. Zou het zelf niet doen, maar ok.

Maar iemand waarmee je seks hebt zo bedriegen, dat is echt wel heel walgelijk. Ook als het voor eigen collectie is. Maar al helemaal om het vervolgens te gaan delen.
pi_218425093
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:14 schreef VEM2012 het volgende:
Dat klopt, maar incel ben je dan weer niet.
pi_218425138
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:15 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat klopt, maar incel ben je dan weer niet.
Ach so.

Nee, dat klopt.
pi_218425155
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Gezellige werkomgeving waarin iedereen blijkbaar sekstapes van bekenden rondstuurt.
Vooral laakbaar gedrag ook van het comite.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:25:30 #25
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218425156
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik kan mij nog voorstellen dat als je ziet dat iemand vreemdgaat je daarvan een filmpje maakt voor bewijs en dat dan stuurt aan de bedrogene. Zou het zelf niet doen, maar ok.

Maar iemand waarmee je seks hebt zo bedriegen, dat is echt wel heel walgelijk. Ook als het voor eigen collectie is. Maar al helemaal om het vervolgens te gaan delen.
Met toestemming kan dat best wel geil zijn hoor, ook om samen terug te kijken.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218425173
Is die grensoverschrijdende teamgenoot van hetzelfde team als de veroordeelde pedofiel volleybal speler die destijds zo zielig was dat hij niet naar de Olympische spelen mocht en uiteindelijk wel mocht?
Twiddel
pi_218425185
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Met toestemming kan dat best wel geil zijn hoor, ook om samen terug te kijken.
Maar dan is het ook niet bedriegen, dus daar had ik het niet over. Hier is heel duidelijk door het slachtoffer aangegeven dat ze er niet van wist.
pi_218425190
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Vooral laakbaar gedrag ook van het comite.
De rot start bijna altijd aan de top.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:29:21 #29
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218425194
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar dan is het ook niet bedriegen, dus daar had ik het niet over. Hier is heel duidelijk door het slachtoffer aangegeven dat ze er niet van wist.
Is ook zo, maar vond een kleine nuance wel op zijn plaats.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218425229
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:27 schreef summer2bird het volgende:
Is die grensoverschrijdende teamgenoot van hetzelfde team als de veroordeelde pedofiel volleybal speler die destijds zo zielig was dat hij niet naar de Olympische spelen mocht en uiteindelijk wel mocht?
Die had tenminste nog zijn straf uitgezeten. En het verhaal werd imho ook wat dramatischer gebracht dan het was. Een 19 jarige die vrijwillige seks had met een 12 jarige is foei, maar imho niet een levenslang afgekeurde pedofiel.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:37:48 #31
27929 piere
doe mij maar bier
pi_218425242
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:29 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom toen ik deze foto zag wist ik dat het om een donkere cock ging in dit verhaal :')
Omdat je die zelf ook doet?
fok you ja!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:39:21 #32
284411 crew  heywoodu
pi_218425247
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:27 schreef summer2bird het volgende:
Nee, het gaat om twee verschillende sporten :+

Die hebben verder dus ook niks met elkaar te maken. Met verder sowieso als verschil dat de één zijn straf uit had gezeten (wat je daar verder ook van vindt, zijn straf was uitgezeten), terwijl de ander juist de hand boven het hoofd werd gehouden expliciet ten koste van het slachtoffer, dus de situaties zijn ook wel anders.
pi_218425421
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:07 schreef VEM2012 het volgende:
Het lijkt dus te gaan om een mannelijke atleet die seks heeft gehad met haar en die daar dan beelden van heeft gemaakt en ook nog verspreid.

Met alle respect, al is zo iemand nog zo kansrijk voor een medaille, daar past toch alleen maar uitsluiting bij?
Nee, gaat om een zwarte jongen dus dat zou dan racisme zijn.
Geen interesse.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:16:12 #34
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218425446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:07 schreef VEM2012 het volgende:

Sterker nog, volgens mij is dit in juridische zin zelfs gewoon een strafbaar feit. Dan had hier niet alleen uitsluiting plaats moeten vinden, maar ook onderzoek en waar nodig aangifte en vervolging.
Dat zet de KNAU wel in een erg slecht daglicht als zou blijken dat deze man inderdaad een handje boven het hoofd is gehouden om een plak te kunnen pakken op de Spelen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 15:12 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]
Nee, gaat om een zwarte jongen dus dat zou dan racisme zijn.
Onzin, dat narratief verzin je zelf erbij (omdat het in je eigen frame past?).
Veel aannemelijker is dat hier, zoals in het nieuwsbericht ook aangegeven, het belang van het resultaat op de Spelen een doorslaggevende rol speelde.

[ Bericht 15% gewijzigd door Kleffe_Dop op 05-08-2025 15:21:15 ]
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:59:41 #35
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218425781
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 15:34 schreef Plots het volgende:

[..]
[..]
Zou me niet verbazen als ze hem heeft verleid tot dit onprofessioneel gedrag. Dit hoort niet thuis op professioneel niveau.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:08:26 #36
284411 crew  heywoodu
pi_218425854
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 15:34 schreef Plots het volgende:

[..]
[..]
Zou me niet verbazen als ze hem heeft verleid tot dit onprofessioneel gedrag. Dit hoort niet thuis op professioneel niveau.
Ja, nee, hier trappen we niet in :+
pi_218425874
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 15:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Sterker nog, volgens mij is dit in juridische zin zelfs gewoon een strafbaar feit.
Zonder meer. Maar het is aan het OM om daar wat mee te doen, dus vandaar mijn bewoordingen.
  Miss 200.000.000! dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:47:17 #38
367000 roos94
pi_218426102
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:37 schreef piere het volgende:

[..]
Omdat je die zelf ook doet?
Heb nooit een bbc gehad
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 17:11:54 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218426231
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ontkende het verder ook niet he, maar wilde er wel even op wijzen dat die juice-troep niet altijd zomaar aangenomen moet worden :+

Maar ja, onwaarschijnlijk lijkt het inderdaad niet.
Zij heeft naar aanleiding van dat juicebericht zelf gereageerd, vorig jaar al. Daarin ontkende ze niet dat het om deze dude ging, maar deed gewoon haar verhaal. Het is dus vrijwel zeker die dude, naar aanleiding van die juice-troep.
Laffe huichelaar
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 17:12:16 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218426232
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:04 schreef MichaelScott het volgende:
Is al een jaar bekend
Laffe huichelaar
pi_218426688
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 16:47 schreef roos94 het volgende:

[..]
Heb nooit een bbc gehad
Dat heb je vanavond nog geregeld. ;)
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 18:13:38 #42
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218426691
quote:

[..]
Heb nooit een bbc gehad
Kan je m'n nummer wel even DM'en 😏
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_218426913
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 18:13 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
Kan je m'n nummer wel even DM'en 😏
QED
pi_218428239
Hier zie je ook hoe belangrijk de media is om iets "belangrijk" te maken.

Dit is al langere tijd bekend, maar pas als de NOS erover bericht komt er ophef.

Zoiets had al lang opgelost moeten zijn.
pi_218428498
Dat is mooi kut...

Waar zijn de beelden? :@
pi_218429063
Blacked
pi_218429075
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 21:46 schreef Cockwhale het volgende:
Dat is mooi kut...

Waar zijn de beelden? :@
In ieder geval bij Isaya Klein Ikkink.
pi_218429169
Slecht leiderschap.
Die neger die een beetje filmpjes maakt en rondstuurt moet je der op de kop uitfllikkeren. Onder haar toezicht, mag best een trap na bij.
Dan was zij een stuk gelukkiger.
En je bent van een probleemmaker af, want 1 ding weet je, die vent gaat dit weer flikken of erger.

Soms moet je je concurrentie je grote problemen gunnen.

Was iedereen maar zo competent.
Vakman pur sang
pi_218429206
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Slecht leiderschap.
Die neger die een beetje filmpjes maakt en rondstuurt moet je der op de kop uitfllikkeren. Onder haar toezicht, mag best een trap na bij.
Dan was zij een stuk gelukkiger.
En je bent van een probleemmaker af, want 1 ding weet je, die vent gaat dit weer flikken of erger.

Soms moet je je concurrentie je grote problemen gunnen.

Was iedereen maar zo competent.
Eens, maar ja die man heeft een gouden medaille op de spelen bij elkaar gerend, daar werd blijkbaar meer waarde aan gehecht dan de dame.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 08:57:36 #50
27929 piere
doe mij maar bier
pi_218440026
quote:

[..]
Heb nooit een bbc gehad
mss wel een mbc of sbc
fok you ja!
pi_218443099
quote:

[..]
Heb nooit een bbc gehad
Kon wekenlang niet meer zitten zonder pijn.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')