Maar dan is het ook niet bedriegen, dus daar had ik het niet over. Hier is heel duidelijk door het slachtoffer aangegeven dat ze er niet van wist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met toestemming kan dat best wel geil zijn hoor, ook om samen terug te kijken.
De rot start bijna altijd aan de top.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Vooral laakbaar gedrag ook van het comite.
Is ook zo, maar vond een kleine nuance wel op zijn plaats.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dan is het ook niet bedriegen, dus daar had ik het niet over. Hier is heel duidelijk door het slachtoffer aangegeven dat ze er niet van wist.
Die had tenminste nog zijn straf uitgezeten. En het verhaal werd imho ook wat dramatischer gebracht dan het was. Een 19 jarige die vrijwillige seks had met een 12 jarige is foei, maar imho niet een levenslang afgekeurde pedofiel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:27 schreef summer2bird het volgende:
Is die grensoverschrijdende teamgenoot van hetzelfde team als de veroordeelde pedofiel volleybal speler die destijds zo zielig was dat hij niet naar de Olympische spelen mocht en uiteindelijk wel mocht?
Omdat je die zelf ook doet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:29 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom toen ik deze foto zag wist ik dat het om een donkere cock ging in dit verhaal
Nee, het gaat om twee verschillende sportenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:27 schreef summer2bird het volgende:
Is die grensoverschrijdende teamgenoot van hetzelfde team als de veroordeelde pedofiel volleybal speler die destijds zo zielig was dat hij niet naar de Olympische spelen mocht en uiteindelijk wel mocht?
Nee, gaat om een zwarte jongen dus dat zou dan racisme zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:07 schreef VEM2012 het volgende:
Het lijkt dus te gaan om een mannelijke atleet die seks heeft gehad met haar en die daar dan beelden van heeft gemaakt en ook nog verspreid.
Met alle respect, al is zo iemand nog zo kansrijk voor een medaille, daar past toch alleen maar uitsluiting bij?
Sterker nog, volgens mij is dit in juridische zin zelfs gewoon een strafbaar feit. Dan had hier niet alleen uitsluiting plaats moeten vinden, maar ook onderzoek en waar nodig aangifte en vervolging.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:07 schreef VEM2012 het volgende:
Het lijkt dus te gaan om een mannelijke atleet die seks heeft gehad met haar en die daar dan beelden van heeft gemaakt en ook nog verspreid.
Met alle respect, al is zo iemand nog zo kansrijk voor een medaille, daar past toch alleen maar uitsluiting bij?
Onzin, dat narratief verzin je zelf erbij (omdat het in je eigen frame past?).quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:12 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Nee, gaat om een zwarte jongen dus dat zou dan racisme zijn.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:34 schreef Plots het volgende:
[..]
[..]
Zou me niet verbazen als ze hem heeft verleid tot dit onprofessioneel gedrag. Dit hoort niet thuis op professioneel niveau.
Ja, nee, hier trappen we niet inquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:34 schreef Plots het volgende:
[..]
[..]
Zou me niet verbazen als ze hem heeft verleid tot dit onprofessioneel gedrag. Dit hoort niet thuis op professioneel niveau.
Zonder meer. Maar het is aan het OM om daar wat mee te doen, dus vandaar mijn bewoordingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij is dit in juridische zin zelfs gewoon een strafbaar feit.
Zij heeft naar aanleiding van dat juicebericht zelf gereageerd, vorig jaar al. Daarin ontkende ze niet dat het om deze dude ging, maar deed gewoon haar verhaal. Het is dus vrijwel zeker die dude, naar aanleiding van die juice-troep.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ontkende het verder ook niet he, maar wilde er wel even op wijzen dat die juice-troep niet altijd zomaar aangenomen moet worden
Maar ja, onwaarschijnlijk lijkt het inderdaad niet.
Is al een jaar bekendquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:04 schreef MichaelScott het volgende:
Kwestie van tijd voordat de naam van die incel bekend is.
QEDquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Kan je m'n nummer wel even DM'en 😏
In ieder geval bij Isaya Klein Ikkink.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:46 schreef Cockwhale het volgende:
Dat is mooi kut...
Waar zijn de beelden?
Eens, maar ja die man heeft een gouden medaille op de spelen bij elkaar gerend, daar werd blijkbaar meer waarde aan gehecht dan de dame.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Slecht leiderschap.
Die neger die een beetje filmpjes maakt en rondstuurt moet je der op de kop uitfllikkeren. Onder haar toezicht, mag best een trap na bij.
Dan was zij een stuk gelukkiger.
En je bent van een probleemmaker af, want 1 ding weet je, die vent gaat dit weer flikken of erger.
Soms moet je je concurrentie je grote problemen gunnen.
Was iedereen maar zo competent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |