En dat is nog tot daar aan toe, wat erger is is dat dit soort mensen vaak enorm sensatiebelust zijn, dingen die ze zien verkeerd interpreteren en vervolgens misinformatie doorroddelen. Mijn buurvrouw moest er vaak op vreemde tijden uit omdat ze palliatieve zorg aan huis verleende, maar volgens eerder genoemde meneer zat ze voor hoer. Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:30 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Elke scheet die je doet zal worden opgemerkt, wie er bij je over de vloer komen etc.
Ja, dit krijg je dan. Vreselijk toch?!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En dat is nog tot daar aan toe, wat erger is is dat dit soort mensen vaak enorm sensatiebelust zijn, dingen die ze zien verkeerd interpreteren en vervolgens misinformatie doorroddelen. Mijn buurvrouw moest er vaak op vreemde tijden uit omdat ze pallatieve zorg aan huis verleende, maar volgens eerder genoemde meneer zat ze voor hoer. Dat soort dingen.
Zolang niemand klaagt wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:03 schreef Flow3r het volgende:
Goh, en dat mág zomaar in dit land vol regeltjes ?
Of je zegt niks.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je paar x per dag naar buiten moet wordt je er continue mee geconfronteerd en moet je steeds awkward hallo zeggen
Best langquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:37 schreef Starhopper het volgende:
waarvan ze al achttien jaar in de voortuin zitten
¨Er stond vanmiddag om 14 uur een meneer voor de deur maar je was niet thuis. Ik heb zijn naam gevraagd en wat hij komt doen zodat ik dat aan je door kan geven. En of je hem even kan terugbellen of appen op nummer 06-bemoeijeernietmee¨quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:57 schreef maily het volgende:
[..]
Of je zegt niks.
En je hoort: hoi roos94
HOI ROOS94
HOI ROOS94
En: moest jij niet al 10 minuten geleden op school staan?
Die 18 jaar moet je met een korreltje zout nemen.quote:
Welk gore ding? Ik zie niks op het plaatje in de OP.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:34 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Heb je dat gore ding gezien? Daar is niks sociaals aan voor de rest van de buurt.
Met een schep sambal en een stuk mozzarella er doorheen gesmoltenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:39 schreef junkiesietze het volgende:
Je zal er maar tegenover wonen, wel de heledag een soort levende camera die je huis in de gaten houd.
En niks mis met tomatensoep uit blik
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3Dquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Welk gore ding? Ik zie niks op het plaatje in de OP.
Op basis van het plaatje in de OP lijkt dat gore ding dit jaar juist vervangen te zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:21 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:26 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Op basis van het plaatje in de OP lijkt dat gore ding dit jaar juist vervangen te zijn.
quote:Ook vandalisme is een terugkerend probleem. Kortgeleden zijn twee van hun parasols kapot gemaakt. En hun vorige oranje, iets verkleurde, partytent is gesloopt. Inmiddels hangen er daarom camera's. "We zijn er klaar mee", zegt Diana. "Er loopt ontzettend veel gespuis."
Lol. Wie gluurt er hier nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:21 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Het zou gesloopt zijn door vandalen. Snap ik. Ik zou er de fik in hebben gezet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:26 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Op basis van het plaatje in de OP lijkt dat gore ding dit jaar juist vervangen te zijn.
Dit is eenmalig en niet van april tot september.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Lol. Wie gluurt er hier nou eigenlijk?
Tja, ik vind mijn buren ook niet zo prettig om tegenaan te kijken, maar die schijn ik ook niet in de fik te mogen zetten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:28 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Het zou gesloopt zijn door vandalen. Snap ik. Ik zou er de fik in hebben gezet.
Het heeft er in die staat toch lang gestaan. Vind ik niet normaal hoor, maar blijkbaar heel veel mensen wel en vinden ze het erg gezellig en knus om er tegenaan te kijken.
Geen sambal, wel idd geraspte kaas eroverheenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met een schep sambal en een stuk mozzarella er doorheen gesmolten
Inderdaad, in Google maps ziet het er niet uit. Geen porum om te zien, je zou er maar naast wonen. Het lijkt wel een halfgare camping. En die man zit daar natuurlijk de hele dag sjekkies te draaien, alleen de halve liters Schultenbrouwers ontbreken nog.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Op streetview ook te zien.![]()
Oh echt vreselijk, het zullen je buren maar zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |