SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Moonquote:![]()
Morguh Mutskequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Stagequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
LeukVoor werk? Stage? Of voor zomaar?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Semglequote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
En backpacksters
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou ik vind het leukquote:
Ik wil ook ooit een keer naar Australië
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
"sarcasme, horror en de laatste 4 maanden van dit jaar, wat vind jij"
-halloween kerst humor en griezelen. Hell yes
- leuk horror.. feestdagen is niks voor mij
- Nee dankjewel geef mij maar 30 graden zomer en bakken op het strand.
OKE dan die laatste valt voor mij af, genoeg strand eigenlijk hier gezienDo what you love, love what you do!![]()
Ik ook! Lekker alles op de kopquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou ik vind het leuk
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat een rare meerkeuzevraagquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:09 schreef kree het volgende:
"sarcasme, horror en de laatste 4 maanden van dit jaar, wat vind jij"
-halloween kerst humor en griezelen. Hell yes
- leuk horror.. feestdagen is niks voor mij
- Nee dankjewel geef mij maar 30 graden zomer en bakken op het strand.
OKE dan die laatste valt voor mij af, genoeg strand eigenlijk hier gezienIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hoe is het met je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb ik niks met Halloween ook wel, niet eens uit principe ofzo. maar USA commercie ding waar ik al tegen ben
blijft middelste over he?
eens zien....Do what you love, love what you do!![]()
was te verwachten trouwens. en had gekozen om er mee door te gaan.
maar oke was ff eerlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Is ook wel gewoon een gaaf land. Nieuw-zeeland is mooier, maar qua sfeer is Australië leuker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou ik vind het leuk
Beiden tippen niet aan Indonesië natuurlijk
Smeagel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Halloween
nou we doen er nog eentje. heb mijn manager gesproken trouwens net. en tis oke dat ik ff dagje vrij neem van de compensatie uren van weekend storingsdienst. kon net.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oke oke. Nu een kinderen of huisdieren vraag
Dus geen zorgen kan jullie nog de hele dag vervelen hiermee. of totdat t geld gaat kosten dit.
Do what you love, love what you do!![]()
Mijn middelbare school crush woont in Nieuw-Zeelandquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is ook wel gewoon een gaaf land. Nieuw-zeeland is mooier, maar qua sfeer is Australië leuker.
Beiden tippen niet aan Indonesië natuurlijk
Daar wil ik ook een keer heenNiet naar die crush maar naar nieuw zelland
Helemaal prima.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou we doen er nog eentje. heb mijn manager gesproken trouwens net. en tis oke dat ik ff dagje vrij neem van de compensatie uren van weekend storingsdienst. kon net.
Dus geen zorgen kan jullie nog de hele dag vervelen hiermee. of totdat t geld gaat kosten dit.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quizen kost geen geldquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou we doen er nog eentje. heb mijn manager gesproken trouwens net. en tis oke dat ik ff dagje vrij neem van de compensatie uren van weekend storingsdienst. kon net.
Tss luiquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
Dus geen zorgen kan jullie nog de hele dag vervelen hiermee. of totdat t geld gaat kosten dit.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Fijn zo, nu nog naar heel goedquote:![]()
Met mij gaat het goed
Ik kan niet heel de dag hoor, ik ga zo ook even aan de cursus. En lekker gamenquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, nu nog naar heel goed![]()
Met mij gaat het goed![]()
![]()
Welke cursus doe je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik kan niet heel de dag hoor, ik ga zo ook even aan de cursus. En lekker gamenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En welke gameDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Marijke 46 jaar (stukkie ouder als mij dus)
"waar is die leuke single man, met genoeg zelfvertrouwen"
- Geloof je nog in sprookjes
- Hier
- Niet verder zoeken
- Geen idee
OkeDo what you love, love what you do!![]()
En ben je door naar de volgende vraag?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:17 schreef kree het volgende:
- Hier
- Niet verder zoeken
- Geen idee
OkeIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ouder dan ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:17 schreef kree het volgende:
- Hier
- Niet verder zoeken
- Geen idee
Oke“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dottiequote:
Wat was het antwoord? Als het 1 was, dan heb je de spreekwoordelijke kogel ontwekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:17 schreef kree het volgende:
- Hier
- Niet verder zoeken
- Geen idee
OkeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Marijke werkt in de Efteling.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:18 schreef kree het volgende:
eerste 2 waren goed dus. maar ronde 2 idd. nieuwe vraag
Marijke is een zure Karenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wat ik dik gedrukt zei, eerste 2 waren goed voor haar zag ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat was het antwoord? Als het 1 was, dan heb je de spreekwoordelijke kogel ontwekenDo what you love, love what you do!![]()
'Hier' en 'niet verder zoeken'komen op hetzelfde neer, dus Marijke is ook nog een beetje domIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
'Marijke' is ook geen makkelijke naam tijdens de sex, dus dat zou sowieso niets wordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:20 schreef MooieTop6 het volgende:
'Marijke' is ook geen makkelijke naam tijdens de sex, dus dat zou sowieso niets worden![]()
![]()
'Marijke' is ook geen makkelijke naam tijdens de sex, dus dat zou sowieso niets worden
Dat valt toch best mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:20 schreef MooieTop6 het volgende:
'Marijke' is ook geen makkelijke naam tijdens de sex, dus dat zou sowieso niets worden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oke vraag 2 (nu wordt t pas leuker eigenlijk)
"wat gaan we op onze eerste date doen"
-strandwandeling
- bioscoop
- drankje en of hapje
- sauna
Okeeeeeeeeeee ik denk aan 1 en 3 dus kan er maar eentje kiezen.Do what you love, love what you do!![]()
drankje en of hapjequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:21 schreef kree het volgende:
-strandwandeling
- bioscoop
- drankje en of hapje
- sauna
Okeeeeeeeeeee ik denk aan 1 en 3 dus kan er maar eentje kiezen.
Hey Mooiequote:
Sauna.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
3 lettergrepen is er 1 teveelquote:
'Marijke' is ook geen makkelijke naam tijdens de sex, dus dat zou sowieso niets worden![]()
Sauna, kan je gelijk ff vleeskeurenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:21 schreef kree het volgende:
-strandwandeling
- bioscoop
- drankje en of hapje
- sauna
Okeeeeeeeeeee ik denk aan 1 en 3 dus kan er maar eentje kiezen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze man weetquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sauna, kan je gelijk ff vleeskeuren
Bij de laatste stoot die Ke eruitgooien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is een optie, moet je wel goed timen, anders zit je nog met die 'keeeeeee' als de lading al gelost isquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de laatste stoot die Ke eruitgooien.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Marijkreeee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is een optie, moet je wel goed timen, anders zit je nog met die 'keeeeeee' als de lading al gelost is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
alle rest was goed dus behalve die.... oke op naar de volgende vraag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sauna, kan je gelijk ff vleeskeurenDo what you love, love what you do!![]()
Mar..... niks mis mee :pquote:
maargoed we lopen vooruit. ff volgende vraag eerst
Schiet op ik moet poepenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
Mar..... niks mis mee :p
maargoed we lopen vooruit. ff volgende vraag eerstIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
"wat lijkt jou de ideale uitkomst van paiq"
-LAT
- FWB
-huisje boompje beestje/baby
-Een leuke date
hierna komen open vragen geloof ikDo what you love, love what you do!![]()
Niet 3?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:27 schreef kree het volgende:
-LAT
- FWB
-Een leuke date
hierna komen open vragen geloof ik![]()
![]()
LAT en een leuke date waren goedquote:
dus oke kan nog een vraag verder
babyquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:27 schreef kree het volgende:
-LAT
- FWB
-Een leuke date
hierna komen open vragen geloof ik
Als er een leuke aanbieding voor business class tickets komt 🛫quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:dan komt ie nooit meer overeind
ik sluit dat niet uit he als al ooit nog kan, maar ook niet mijn eerste wens... denk dat ik het eerlijk beantwoord heb,quote:
maar nu de open vragen. ff lastiger wel altijd.Do what you love, love what you do!![]()
Whoehoeeee benieuwd naar de open vragen en wat jij antwoordquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:28 schreef kree het volgende:
[..]
LAT en een leuke date waren goed
dus oke kan nog een vraag verderquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als er een leuke aanbieding voor business class tickets komt 🛫![]()
Jij roept graag 'ma' tijdens de sex?quote:
Sowiesoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jij roept graag 'ma' tijdens de sex?Maar misschien kree wel?
"welke eigenschappen heeft je ideale partner"
lol zo slecht in. moet dit typen ook, dus ff denken wat wil ik nu eigenlijk....Do what you love, love what you do!![]()
Lief, grappig en sportiefquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:30 schreef kree het volgende:
lol zo slecht in. moet dit typen ook, dus ff denken wat wil ik nu eigenlijk....Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Humor,quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:30 schreef kree het volgende:
lol zo slecht in. moet dit typen ook, dus ff denken wat wil ik nu eigenlijk....
trouw,
dat soort dingen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
'Ze moet 2 pluspunten hebben'quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:30 schreef kree het volgende:
lol zo slecht in. moet dit typen ook, dus ff denken wat wil ik nu eigenlijk....Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wat ik eigenlijk denk he, als je maar lief bent enzo. en gewoon open in staat tegenover iedereen en accepteren zoals hij/zei is.
ok dat denk ik, nu dat nog ff in een mooie zin zetten?
help?
Spontaniteit, eerlijkheid, botergeilquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:32 schreef kree het volgende:
wat ik eigenlijk denk he, als je maar lief bent enzo. en gewoon open in staat tegenover iedereen en accepteren zoals hij/zei is.
ok dat denk ik, nu dat nog ff in een mooie zin zetten?
help?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik denk dat jij vrij snel afvalt. althans. of mss niet er zitten rare bij enzo die er wel goed op gaan.quote:
maar gok deze soort van serieus.Do what you love, love what you do!![]()
Of zit jij liever als een sardientje in economy om dan meer geld uit te geven in het land?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Whoehoeeee benieuwd naar de open vragen en wat jij antwoord
[..]
ja maar dat zijn de standaard antwoorden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Spontaniteit, eerlijkheid, botergeil
Weet je wat ik zet er gewoon in wat ik net typte min of meer dus.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb nog nooit zolang gevlogenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of zit jij liever als een sardientje in economy om dan meer geld uit te geven in het land?
Tetten!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:30 schreef kree het volgende:
lol zo slecht in. moet dit typen ook, dus ff denken wat wil ik nu eigenlijk....Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
In het echt vul ik deze dingen wel serieus inquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat jij vrij snel afvalt. althans. of mss niet er zitten rare bij enzo die er wel goed op gaan.
maar gok deze soort van serieus.
Maar Kree, jij zegt dus dat jij sneller een date dan mij zou hebben?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wut gaan jullie daten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Maar Kree, jij zegt dus dat jij sneller een date dan mij zou hebben?Same shit, different day
SC hopper present![]()
En hij denkt dat je alleen rare aantrektquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Maar Kree, jij zegt dus dat jij sneller een date dan mij zou hebben?![]()
![]()
ik ga typen of jullie moeten zeggen doe echt niet....
"Ik denk toch soort van lief en begrijpelijk naar elkaar omdat ik dat ook ben. En dat er een klik is"
schiet mij maar lek, dit denk ikDo what you love, love what you do!![]()
Begripvol.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:36 schreef kree het volgende:
"Ik denk toch soort van lief en begrijpelijk naar elkaar omdat ik dat ook ben. En dat er een klik is"
schiet mij maar lek, dit denk ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:36 schreef kree het volgende:
schiet mij maar lek, dit denk ik
Next
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
En hij denkt dat je alleen rare aantrekt
fuck it het boeit me niet wat jullie zeggen eigenlijk. post.....
Gegarandeerd geskiptquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:36 schreef kree het volgende:
schiet mij maar lek, dit denk ikIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
neeeee want open vragen die moet ze nog keer zien enzo, hier wordt je niet op afgewezen gelijk.quote:
volgende vraag dusDo what you love, love what you do!![]()
Nooit 'ik denk' in zo'n antwoord zettenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doei Marijke.quote:
tip meegenomenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:38 schreef MooieTop6 het volgende:
Nooit 'ik denk' in zo'n antwoord zetten
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zolang gevlogenI'm surrounded by morons!
Ja met next bedoel ik volgende vraagquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:37 schreef kree het volgende:
[..]
neeeee want open vragen die moet ze nog keer zien enzo, hier wordt je niet op afgewezen gelijk.
volgende vraag dus
owh zo nou die is er iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja met next bedoel ik volgende vraag
Heb je al.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Insert tettenkoningplaatjequote:I'm surrounded by morons!
Jij kan aan die van jezelf zittenquote:I'm surrounded by morons!
"wil je met een paar steekwoorden jezelf omschrijven"
OMG nu kunnen jullie wss er een aantal opnoemen, en mss klopt dat nog wel het meest ook dan
Roep maar?Do what you love, love what you do!![]()
Hoelang is het vliegen eigenlijkquote:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mes, bajonet, schaar... om mee te steken dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:40 schreef kree het volgende:
"wil je met een paar steekwoorden jezelf omschrijven"
OMG nu kunnen jullie wss er een aantal opnoemen, en mss klopt dat nog wel het meest ook dan
Roep maar?I'm surrounded by morons!
nou help is ff. klets ook al lang genoeg met jullie?
wat denken jullie als je mij ziet posten. (oja irritant al genoemd bij deze ;') )Do what you love, love what you do!![]()
Meen je niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hoelang is het vliegen eigenlijk
[..]Inlcusief overstappen zit je al snel aan de 24 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Ik vind deze vraag moeilijk te beantwoordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:42 schreef kree het volgende:
wat denken jullie als je mij ziet posten. (oja irritant al genoemd bij deze ;') )
'Oh jezus'quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:42 schreef kree het volgende:
wat denken jullie als je mij ziet posten. (oja irritant al genoemd bij deze ;') )Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kloptquote:Altijd meerquote:
Ik wil erin verdrinkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wowquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Inlcusief overstappen zit je al snel aan de 24 uur.
Dat durf ik niet
Muzikaal moet je even uitleggen. Dat ze op je fluit gaat spelen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:42 schreef kree het volgende:
wat denken jullie als je mij ziet posten. (oja irritant al genoemd bij deze ;') )“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
owh me dikke duim klikte verongeluk op next,
was nog bij eerlijk en oprecht enzo. OEPS. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Formaat Lolo Ferrari motorboaten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Altijd meer
Ik wil erin verdrinkenI'm surrounded by morons!
je weet dondersgoed wat ik daarmee bedoel fruitquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Muzikaal moet je even uitleggen. Dat ze op je fluit gaat spelen?
RIPquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mij lijkt het wel watquote:![]()
Maar niet in economy.I'm surrounded by morons!
oke maar we zijn nu perongelijk bij de volgende vraag die eigenlijk hetzelfde stelt al.Do what you love, love what you do!![]()
Ook leuk maar ik heb liever 20 sets D dan 1 set zquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De fluit van fruitquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:44 schreef kree het volgende:
[..]
je weet dondersgoed wat ik daarmee bedoel fruitI'm surrounded by morons!
Ik wil ook zo rijk zijn dat ik zo'n vlucht business kan doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel wat![]()
Maar niet in economy.
Maar ik heb nog steeds beetje vliegangstquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel wat![]()
Maar niet in economy.
Een zee van tietenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ook leuk maar ik heb liever 20 sets D dan 1 set z
"wil je je met jezelf in een paar steekwoorden beschrijven"
Damn oke wat antwoord je daar weer op wat wel leuk is, maar ook niet (want kan zo verzinnen). wat wel eerlijk is.Do what you love, love what you do!![]()
Er is een reden dat ik zo'n vlucht nog niet heb gemaakt. Het is te duur.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo rijk zijn dat ik zo'n vlucht business kan doenI'm surrounded by morons!
'Nee'quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:46 schreef kree het volgende:
"wil je je met jezelf in een paar steekwoorden beschrijven"
Damn oke wat antwoord je daar weer op wat wel leuk is, maar ook niet (want kan zo verzinnen). wat wel eerlijk is.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Gewoon hele wijnmenu bestellenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar ik heb nog steeds beetje vliegangst
ik vind mezelf wel leuk en denken meeste ook enzo. maar hoe de neuk omschrijf ik dat......Do what you love, love what you do!![]()
Opzich het enige wat ik irritant vind aan economy is dat je als laatste board en moet vechten voor plek voor je rugtasquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik zo'n vlucht nog niet heb gemaakt. Het is te duur.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het enige juiste antwoordquote:I'm surrounded by morons!
Welke afl. ben je?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Dan heb je niks meer aan mij de hele vlucht. dan slaap ik denk ik
Scheelt vliegangst hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Daar heb ik ook in economy geen last van omdat ik voor of samen met business class passagiers aan boord magquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Opzich het enige wat ik irritant vind aan economy is dat je als laatste board en moet vechten voor plek voor je rugtas
Ik vind vooral het gebrek aan ruimte voor mezelf irritant.I'm surrounded by morons!
Stoel in bedstand zetten en lekker snurkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik praat in mijn slaap en doe ook aan slaapwandelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stoel in bedstand zetten en lekker snurken
Daar komt de brief van Bosveld incassoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh godver tandarts mail vergeten te betalen
oke ik heb antwoord verzonnen en heel eerlijk dus
aardig/open-mind/eerlijk/avontuur samen//muzikaal/eenzaam soms.
zal wel weer helemaal niet goed zijn volgens jullie, maargoed daar ging het niet om, tis wat ik eerlijk denk ook.
Zo even douchen.
Dan de e-learning uitprinten
Scheidingsplan uitprinten
Even aan de studie
En daarna lekker gamen
Of andersom
send
oke geen weg meer terug nu, laatste vraag bij Marijke, wat zou je aan mij willen vragen?Do what you love, love what you do!![]()
Neuken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:53 schreef kree het volgende:
send
oke geen weg meer terug nu, laatste vraag bij Marijke, wat zou je aan mij willen vragen?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
hmmms ik ben serieus he, dat dat niet eens mijn eerste doel ervan zou zijnquote:
Dit was een @MooieTop6 antwoordquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik ben serieus he, dat dat niet eens mijn eerste doel ervan zou zijnIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zo'n vaart loopt het ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar komt de brief van Bosveld incassoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet omheen gaan draaienquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]![]()
Ja je moet het niet te ingewikkeld maken![]()
![]()
Zo is dat.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Goedemorgen.quote:
Fruitbolkquote:
Don't follow me. I am lost too
Laat je haar draaien dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wie is er open minded?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:52 schreef kree het volgende:
oke ik heb antwoord verzonnen en heel eerlijk dus
aardig/open-mind/eerlijk/avontuur samen//muzikaal/eenzaam soms.
zal wel weer helemaal niet goed zijn volgens jullie, maargoed daar ging het niet om, tis wat ik eerlijk denk ook.![]()
Ik sta open.Don't follow me. I am lost too
Marijke hoop ik voor kree.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Man3Don't follow me. I am lost too
Wat vinden jullie van samen douchen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of in mijn onesiequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu. Zou beetje raar zijn als je met een regenpak onder de douche gaat...
Echtquote:
Paraplu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
prima als je 2 douchekoppen hebtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van samen douchen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Soms wel onhandigquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van samen douchen?Ja echtquote:
Jij ook?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Altijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Soms wel onhandig
[..]
Ja echt
Jij ook?
Dat is fijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van samen douchen?
Of dat inderdaad... Natte onesies heb ik niets meequote:![]()
![]()
Adam en Eva kostuumDon't follow me. I am lost too
Wij hebben zo'n enorme schotel hangen, daar kun je makkelijk met twee onder staanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
prima als je 2 douchekoppen hebt![]()
![]()
soms douche ik met kleren aan
maar dan is het omdat de kleren gespoeld moeten worden na de cardioHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen 2 douchekoppen hier, dus onhandig. Ik ben ooit eens met een ex door een cabine gegaan.
Cardio?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
soms douche ik met kleren aan
maar dan is het omdat de kleren gespoeld moeten worden na de cardioDon't follow me. I am lost too
Drukke dagquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo even douchen.
Dan de e-learning uitprinten
Scheidingsplan uitprinten
Even aan de studie
En daarna lekker gamen
Of andersomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is veel water.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n enorme schotel hangen, daar kun je makkelijk met twee onder staanDon't follow me. I am lost too
Zweet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tja, open minded ...quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:kree ben je ontvoerd door Marijke?![]()
Oke.quote:
Ik dacht cardioloog
beste volgordequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar nu eerst weer kakken. Dan douchenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Verhip. Dat had ook nog gekund.quote:
maak account aan dan? mss kom ik je wel tegen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja ik wil kinderen en huisdierenDo what you love, love what you do!![]()
Kloptquote:![]()
Gebruiken we alleen als we samen douchen, als ik er alleen sta gebruik ik de kleine kop.![]()
ja ik dacht dat het voor de carioquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verhip. Dat had ook nog gekund.variant ging
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ho ho ho meneertje? als er iemand openminded is met alle bs die ik hier soms lees dan ben ik het wel?quote:
met andere woorden, je hoort mij eigenlijk nooit iemand veroordelen over een mening of iets wat iemand heeft....
kunnen andere nog voorbeeld aan nemen... maargoed zo ben ik he... open mind ;0Do what you love, love what you do!![]()
Vino Tinto Pappa kree heeft het eten klaar kom kinders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Men spreekt vaak in afkortingen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verhip. Dat had ook nog gekund.Don't follow me. I am lost too
Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
maak account aan dan? mss kom ik je wel tegen?
1 fokker is mij al tegengekomen.
nee joh dat duurt altijd dag ofzo voor ze reageren als je de multiple choice door bent.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:kree ben je ontvoerd door Marijke?
kan er nog wel eentje doen ;PDo what you love, love what you do!![]()
Gelijk zin in een bopla nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
niet de leukste dan? gehehehequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee
1 fokker is mij al tegengekomen.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je er gister echt 500 gehad?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oja...Don't follow me. I am lost too
ik heb zin in een onwijs project x. zag die docu over haren. en had die film natuurlijk al gezien eerder.
maar damn. moet zeggen was toch trots op de NL jeugd toen. hahahaha fuck it enzo, ben niet zo heel extreem. maar ga daar altijd best goed op wel.Do what you love, love what you do!![]()
Trotsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:21 schreef kree het volgende:
ik heb zin in een onwijs project x. zag die docu over haren. en had die film natuurlijk al gezien eerder.
maar damn. moet zeggen was toch trots op de NL jeugd toen. hahahaha fuck it enzo, ben niet zo heel extreem. maar ga daar altijd best goed op wel.
Daar dachten de ondernemers in Haren toch echt anders over.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:21 schreef kree het volgende:
maar damn. moet zeggen was toch trots op de NL jeugd toen. hahahaha fuck it enzo, ben niet zo heel extreem. maar ga daar altijd best goed op wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
meeste dagen krijg ik er nog wel 1000 ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je er gister echt 500 gehad?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien kun je het kapitool bestormen kreequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:21 schreef kree het volgende:
maar damn. moet zeggen was toch trots op de NL jeugd toen. hahahaha fuck it enzo, ben niet zo heel extreem. maar ga daar altijd best goed op wel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
maar gisteren ook meer dan 200 posts gemaakt, dat helpt ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tsjaa.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar dachten de ondernemers in Haren toch echt anders over.
Die mensen hebben in doodsangst gezeten...Don't follow me. I am lost too
nah die jeugd had niks gewelddadigs in hun zin....?quote:
tis pas toen de politie ze neer ging knuppelen dat het erg werd.
naja alsnog paar verbrande autos en ingeslagen ruiten, t viel allemaal wel mee? niemand was op moord en dood uit.
en mooie in die docu werd die meertje zelf ff gevraagd zou je naar zo'n feestje gaan
antwoord; ja als ie maar niet van mezelf is. Hahaha epic antwoord wel.Do what you love, love what you do!![]()
Je bent trots op reljeugd wat bezittingen van anderen sloopt? Benieuwd hoe je erover zou denken als het bij jou zou gebeuren...quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:21 schreef kree het volgende:
maar damn. moet zeggen was toch trots op de NL jeugd toen. hahahaha fuck it enzo, ben niet zo heel extreem. maar ga daar altijd best goed op wel.![]()
Wat een service in dit hotelwe verhuisden na het ontbijt naar buiten om te roken, nemen onze koffie mee, en de serveerster kwam direct met een doekje aanrennen om onze stoelen af te drogen, een schone asbak te brengen plus nog een extra kan koffie en even daarna kwam ze droge stoelkussens brengen omdat dat beter zou zitten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat worden 5 sterren in de reviewquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:25 schreef DJMO het volgende:
Wat een service in dit hotelwe verhuisden na het ontbijt naar buiten om te roken, nemen onze koffie mee, en de serveerster kwam direct met een doekje aanrennen om onze stoelen af te drogen, een schone asbak te brengen plus nog een extra kan koffie en even daarna kwam ze droge stoelkussens brengen omdat dat beter zou zitten
![]()
![]()
niet te vergelijken toch? ik denk niet dat iemand van die jongeren daar met opzet huizen zouden slopen of weet ik veel. t was meer tegen politie die hun feestje verpeste. dat was het probleem. en nacht burgemeester had voorspelt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Misschien kun je het kapitool bestormen kreeDo what you love, love what you do!![]()
Meest domme antwoord wat ik ooit van je gelezen hebquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
nah die jeugd had niks gewelddadigs in hun zin....?
tis pas toen de politie ze neer ging knuppelen dat het erg werd.
naja alsnog paar verbrande autos en ingeslagen ruiten, t viel allemaal wel mee? niemand was op moord en dood uit.
en mooie in die docu werd die meertje zelf ff gevraagd zou je naar zo'n feestje gaan
antwoord; ja als ie maar niet van mezelf is. Hahaha epic antwoord wel.
Euh... Hun enige doel was om te slopen, niets meer niets minder. Ergens hoop je dat ze de verkeerde tegen waren gekomen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
niet te vergelijken toch? ik denk niet dat iemand van die jongeren daar met opzet huizen zouden slopen of weet ik veel. t was meer tegen politie die hun feestje verpeste. dat was het probleem. en nacht burgemeester had voorspelt.![]()
Ah oke, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:17 schreef kree het volgende:
[..]
ho ho ho meneertje? als er iemand openminded is met alle bs die ik hier soms lees dan ben ik het wel?
met andere woorden, je hoort mij eigenlijk nooit iemand veroordelen over een mening of iets wat iemand heeft....
kunnen andere nog voorbeeld aan nemen... maargoed zo ben ik he... open mind ;0![]()
Kapitool bestorming kwam ook door online oproer. Mensen kwamen vanwege verschillende redenen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
niet te vergelijken toch? ik denk niet dat iemand van die jongeren daar met opzet huizen zouden slopen of weet ik veel. t was meer tegen politie die hun feestje verpeste. dat was het probleem. en nacht burgemeester had voorspelt.
Maar het is idd geen 1op1 vergelijking. Meer een grapjeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nee je snapt mijn punt niet. dat roven had niet gehoeven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Je bent trots op reljeugd wat bezittingen van anderen sloopt? Benieuwd hoe je erover zou denken als het bij jou zou gebeuren...
Maar dat beetje van heeeeej wtf, wij zijn NL idee en zou haast zeggen fuck de police. maar zover wil ik niet gaan.
ik denk niet dat dat hele motief gewelddadig was, t ontspoorde. maar alsnog he. dat was toen.
doe het nu nog eens en er vallen doden wss. want iedereen veel teveel opgeockt enzo. vroeger kon dat nog wel en kreeg je klap en oke. nu wss een mes of een vete van familie achter je aan met bommen.
zeg het maar even. dat is het verschil tussen toen en nu. .Do what you love, love what you do!![]()
nou gaan we ff in discussie erobver dan? jij vond Billie van de gemeente haren goed optreden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Meest domme antwoord wat ik ooit van je gelezen hebDo what you love, love what you do!![]()
Ik ga hier niet langer met jou over discussiëren. En dit hele gerakel heeft werkelijk niets met openminded zijn van doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
nee je snapt mijn punt niet. dat roven had niet gehoeven.
Maar dat beetje van heeeeej wtf, wij zijn NL idee en zou haast zeggen fuck de police. maar zover wil ik niet gaan.
ik denk niet dat dat hele motief gewelddadig was, t ontspoorde. maar alsnog he. dat was toen.
doe het nu nog eens en er vallen doden wss. want iedereen veel teveel opgeockt enzo. vroeger kon dat nog wel en kreeg je klap en oke. nu wss een mes of een vete van familie achter je aan met bommen.
zeg het maar even. dat is het verschil tussen toen en nu. .
Echt WTF.![]()
Het doel was duidelijk om te komen rellen. Ze kwamen niet voor Laura om daar taartje mee te eten.
Enige kanttekening wel is dat het voorkomen had kunnen worden door ergens een podium neer te zetten en ze daar naar te toe sturen. Er was een radiostation die dat kon faciliteren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klopt maar dat is wel een hele andere discussie waar ik het niet eens over wil hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kapitool bestorming kwam ook door online oproer. Mensen kwamen vanwege verschillende redenen.
Maar het is idd geen 1op1 vergelijking. Meer een grapjealthans niet hier ;p
Die burgemeester is afgetreden meen ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou gaan we ff in discussie erobver dan? jij vond Billie van de gemeente haren goed optreden?
En terecht.Don't follow me. I am lost too
Was op vakantie als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die burgemeester is afgetreden meen ik.
En terecht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik vond het prachtig. toen al op het nieuws. en nu met die docu nog steeds.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga hier niet langer met jou over discussiëren. En dit hele gerakel heeft werkelijk niets met openminded zijn van doen.
Echt WTF.
hahaha tis toch epic, dat het afloopt in geweld vraag twee, uiteindelijk viel t allemaal wel mee.
die A12 klevers hebben onderhand al een 100 x gekost. maar hoor je niemand over,...
dat tuig ook met 500 bar de weg af spuiten zou ik zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Aparte vergelijking kree.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik vond het prachtig. toen al op het nieuws. en nu met die docu nog steeds.
hahaha tis toch epic, dat het afloopt in geweld vraag twee, uiteindelijk viel t allemaal wel mee.
die A12 klevers hebben onderhand al een 100 goud gekost. maar hoor je niemand over,...
dat tuig ook met 500 bar de weg af spuiten zou ik zeggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij was niet bereikbaar idd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was op vakantie als ik het goed heb.Don't follow me. I am lost too
nee hoor niet eens, tis beide anarchisme tegen de bekende overheid.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Stuk tv is groot geworden dankzij project X.
Wist ik ook niet.Don't follow me. I am lost too
Anarchisme is goed?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor niet eens, tis beide anarchisme tegen de bekende overheid.Don't follow me. I am lost too
Er is nog altijd demonstratierecht in Nederland en daar had Taartje eten bij Laura niks mee te maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor niet eens, tis beide anarchisme tegen de bekende overheid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als politie zegt dat ik moet vertrekken, dan vertrek ik...Don't follow me. I am lost too
Dit zijn dus wijze woorden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:41 schreef RedShoe het volgende:
Als politie zegt dat ik moet vertrekken, dan vertrek ik...
Blijf je staan, dan kan je klappen krijgen.quote:
Klinkt vrij logisch imo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Blijf je staan, dan kan je klappen krijgen.
Ik heb daar kennisen wonen die daar destijds door zijn geraakt, jouw reacties roepen woede bij mij op. Knap trouwens, want daar is veel voor nodig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik vond het prachtig. toen al op het nieuws. en nu met die docu nog steeds.
die A12 klevers hebben onderhand al een 100 goud gekost. maar hoor je niemand over,...
dat tuig ook met 500 bar de weg af spuiten zou ik zeggen.
En wat kan mij die klevers schelen, daar gaat het hier niet over.![]()
* IJsdraakje gaat rond met koffie en theequote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je ook water?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje gaat rond met koffie en theeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alleen bubbelwater doe ik niet aan, vieze onzin.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
En de nieuwe trend dan? Water met een smaakje wat je ruikt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen bubbelwater doe ik niet aan, vieze onzin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo nieuw is dat niet meer toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de nieuwe trend dan? Water met een smaakje wat je ruikt.
Maar nee, daar begin ik niet aan. Ik heb wel water met een smaakblokje erin, maar dat is omdat ik anders gewoon niets drink. Met zo'n blokje erin vind ik het verspilling om niet op te drinken ofzo.
Het werkt, dus eh.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik hoor dat heel veel in reclames.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo nieuw is dat niet meer toch?
Maar nee, daar begin ik niet aan. Ik heb wel water met een smaakblokje erin, maar dat is omdat ik anders gewoon niets drink. Met zo'n blokje erin vind ik het verspilling om niet op te drinken ofzo.
Het werkt, dus eh.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: