SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Moonquote:![]()
Morguh Mutskequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Stagequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
LeukVoor werk? Stage? Of voor zomaar?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Semglequote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
En backpacksters
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou ik vind het leukquote:
Ik wil ook ooit een keer naar Australië
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
"sarcasme, horror en de laatste 4 maanden van dit jaar, wat vind jij"
-halloween kerst humor en griezelen. Hell yes
- leuk horror.. feestdagen is niks voor mij
- Nee dankjewel geef mij maar 30 graden zomer en bakken op het strand.
OKE dan die laatste valt voor mij af, genoeg strand eigenlijk hier gezienDo what you love, love what you do!![]()
Ik ook! Lekker alles op de kopquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou ik vind het leuk
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat een rare meerkeuzevraagquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:09 schreef kree het volgende:
"sarcasme, horror en de laatste 4 maanden van dit jaar, wat vind jij"
-halloween kerst humor en griezelen. Hell yes
- leuk horror.. feestdagen is niks voor mij
- Nee dankjewel geef mij maar 30 graden zomer en bakken op het strand.
OKE dan die laatste valt voor mij af, genoeg strand eigenlijk hier gezienIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hoe is het met je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb ik niks met Halloween ook wel, niet eens uit principe ofzo. maar USA commercie ding waar ik al tegen ben
blijft middelste over he?
eens zien....Do what you love, love what you do!![]()
was te verwachten trouwens. en had gekozen om er mee door te gaan.
maar oke was ff eerlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Is ook wel gewoon een gaaf land. Nieuw-zeeland is mooier, maar qua sfeer is Australië leuker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou ik vind het leuk
Beiden tippen niet aan Indonesië natuurlijk
Smeagel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Halloween
nou we doen er nog eentje. heb mijn manager gesproken trouwens net. en tis oke dat ik ff dagje vrij neem van de compensatie uren van weekend storingsdienst. kon net.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oke oke. Nu een kinderen of huisdieren vraag
Dus geen zorgen kan jullie nog de hele dag vervelen hiermee. of totdat t geld gaat kosten dit.
Do what you love, love what you do!![]()
Mijn middelbare school crush woont in Nieuw-Zeelandquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is ook wel gewoon een gaaf land. Nieuw-zeeland is mooier, maar qua sfeer is Australië leuker.
Beiden tippen niet aan Indonesië natuurlijk
Daar wil ik ook een keer heenNiet naar die crush maar naar nieuw zelland
Helemaal prima.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou we doen er nog eentje. heb mijn manager gesproken trouwens net. en tis oke dat ik ff dagje vrij neem van de compensatie uren van weekend storingsdienst. kon net.
Dus geen zorgen kan jullie nog de hele dag vervelen hiermee. of totdat t geld gaat kosten dit.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quizen kost geen geldquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou we doen er nog eentje. heb mijn manager gesproken trouwens net. en tis oke dat ik ff dagje vrij neem van de compensatie uren van weekend storingsdienst. kon net.
Tss luiquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
Dus geen zorgen kan jullie nog de hele dag vervelen hiermee. of totdat t geld gaat kosten dit.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Fijn zo, nu nog naar heel goedquote:![]()
Met mij gaat het goed
Ik kan niet heel de dag hoor, ik ga zo ook even aan de cursus. En lekker gamenquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, nu nog naar heel goed![]()
Met mij gaat het goed![]()
![]()
Welke cursus doe je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik kan niet heel de dag hoor, ik ga zo ook even aan de cursus. En lekker gamenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En welke gameDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Marijke 46 jaar (stukkie ouder als mij dus)
"waar is die leuke single man, met genoeg zelfvertrouwen"
- Geloof je nog in sprookjes
- Hier
- Niet verder zoeken
- Geen idee
OkeDo what you love, love what you do!![]()
En ben je door naar de volgende vraag?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:17 schreef kree het volgende:
- Hier
- Niet verder zoeken
- Geen idee
OkeIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ouder dan ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:17 schreef kree het volgende:
- Hier
- Niet verder zoeken
- Geen idee
Oke“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dottiequote:
Wat was het antwoord? Als het 1 was, dan heb je de spreekwoordelijke kogel ontwekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:17 schreef kree het volgende:
- Hier
- Niet verder zoeken
- Geen idee
OkeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Marijke werkt in de Efteling.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:18 schreef kree het volgende:
eerste 2 waren goed dus. maar ronde 2 idd. nieuwe vraag
Marijke is een zure Karenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wat ik dik gedrukt zei, eerste 2 waren goed voor haar zag ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat was het antwoord? Als het 1 was, dan heb je de spreekwoordelijke kogel ontwekenDo what you love, love what you do!![]()
'Hier' en 'niet verder zoeken'komen op hetzelfde neer, dus Marijke is ook nog een beetje domIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
'Marijke' is ook geen makkelijke naam tijdens de sex, dus dat zou sowieso niets wordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:20 schreef MooieTop6 het volgende:
'Marijke' is ook geen makkelijke naam tijdens de sex, dus dat zou sowieso niets worden![]()
![]()
'Marijke' is ook geen makkelijke naam tijdens de sex, dus dat zou sowieso niets worden
Dat valt toch best mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:20 schreef MooieTop6 het volgende:
'Marijke' is ook geen makkelijke naam tijdens de sex, dus dat zou sowieso niets worden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oke vraag 2 (nu wordt t pas leuker eigenlijk)
"wat gaan we op onze eerste date doen"
-strandwandeling
- bioscoop
- drankje en of hapje
- sauna
Okeeeeeeeeeee ik denk aan 1 en 3 dus kan er maar eentje kiezen.Do what you love, love what you do!![]()
drankje en of hapjequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:21 schreef kree het volgende:
-strandwandeling
- bioscoop
- drankje en of hapje
- sauna
Okeeeeeeeeeee ik denk aan 1 en 3 dus kan er maar eentje kiezen.
Hey Mooiequote:
Sauna.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
3 lettergrepen is er 1 teveelquote:
'Marijke' is ook geen makkelijke naam tijdens de sex, dus dat zou sowieso niets worden![]()
Sauna, kan je gelijk ff vleeskeurenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:21 schreef kree het volgende:
-strandwandeling
- bioscoop
- drankje en of hapje
- sauna
Okeeeeeeeeeee ik denk aan 1 en 3 dus kan er maar eentje kiezen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze man weetquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sauna, kan je gelijk ff vleeskeuren
Bij de laatste stoot die Ke eruitgooien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is een optie, moet je wel goed timen, anders zit je nog met die 'keeeeeee' als de lading al gelost isquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de laatste stoot die Ke eruitgooien.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Marijkreeee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is een optie, moet je wel goed timen, anders zit je nog met die 'keeeeeee' als de lading al gelost is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
alle rest was goed dus behalve die.... oke op naar de volgende vraag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sauna, kan je gelijk ff vleeskeurenDo what you love, love what you do!![]()
Mar..... niks mis mee :pquote:
maargoed we lopen vooruit. ff volgende vraag eerst
Schiet op ik moet poepenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
Mar..... niks mis mee :p
maargoed we lopen vooruit. ff volgende vraag eerstIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
"wat lijkt jou de ideale uitkomst van paiq"
-LAT
- FWB
-huisje boompje beestje/baby
-Een leuke date
hierna komen open vragen geloof ikDo what you love, love what you do!![]()
Niet 3?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:27 schreef kree het volgende:
-LAT
- FWB
-Een leuke date
hierna komen open vragen geloof ik![]()
![]()
LAT en een leuke date waren goedquote:
dus oke kan nog een vraag verder
babyquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:27 schreef kree het volgende:
-LAT
- FWB
-Een leuke date
hierna komen open vragen geloof ik
Als er een leuke aanbieding voor business class tickets komt 🛫quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:dan komt ie nooit meer overeind
ik sluit dat niet uit he als al ooit nog kan, maar ook niet mijn eerste wens... denk dat ik het eerlijk beantwoord heb,quote:
maar nu de open vragen. ff lastiger wel altijd.Do what you love, love what you do!![]()
Whoehoeeee benieuwd naar de open vragen en wat jij antwoordquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:28 schreef kree het volgende:
[..]
LAT en een leuke date waren goed
dus oke kan nog een vraag verderquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als er een leuke aanbieding voor business class tickets komt 🛫![]()
Jij roept graag 'ma' tijdens de sex?quote:
Sowiesoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jij roept graag 'ma' tijdens de sex?Maar misschien kree wel?
"welke eigenschappen heeft je ideale partner"
lol zo slecht in. moet dit typen ook, dus ff denken wat wil ik nu eigenlijk....Do what you love, love what you do!![]()
Lief, grappig en sportiefquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:30 schreef kree het volgende:
lol zo slecht in. moet dit typen ook, dus ff denken wat wil ik nu eigenlijk....Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Humor,quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:30 schreef kree het volgende:
lol zo slecht in. moet dit typen ook, dus ff denken wat wil ik nu eigenlijk....
trouw,
dat soort dingen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
'Ze moet 2 pluspunten hebben'quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:30 schreef kree het volgende:
lol zo slecht in. moet dit typen ook, dus ff denken wat wil ik nu eigenlijk....Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wat ik eigenlijk denk he, als je maar lief bent enzo. en gewoon open in staat tegenover iedereen en accepteren zoals hij/zei is.
ok dat denk ik, nu dat nog ff in een mooie zin zetten?
help?
Spontaniteit, eerlijkheid, botergeilquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:32 schreef kree het volgende:
wat ik eigenlijk denk he, als je maar lief bent enzo. en gewoon open in staat tegenover iedereen en accepteren zoals hij/zei is.
ok dat denk ik, nu dat nog ff in een mooie zin zetten?
help?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: