SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
hier wil ik nog ff over kletsen trouwens, hoewel ik er allemaal mijn bedenkingen over heb, na die docu gezien te hebben, tja kijk er toch met glimlach naar wel, heerlijk dat rebelse van toen.Do what you love, love what you do!![]()
De prijs valt me nog wel mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand een kubuswoning?
https://www.funda.nl/deta(...)rblaak-107/89370942/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maargoed helaas geen vrij dus moet allemaal ff wachten, sorry voor alle mention enzo want lijst. maar komt ook later wel.
slaap lekker allen
quote:
Rhodos!quote:![]()
Heel benieuwd.
Wilde ooit nog naar een grote stad aan de baai, nadat ik eerder een rondreis langs de hoogtepunten van Griekenland had gemaakt (zag de stad liggen toen we met de touringcar langs de bergwand reden).
Maar dit lijkt me ook erg leuk![]()
![]()
.
en verder... kut. topic dicht. al mn tekst weg![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Je hebt wel een iconische woning.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kut TT dan.
Als het er niet eens meer over gaat![]()
Dan was het toch handiger om 'middelmatig' aan te houden.
Want deze TT is op z'n minst nóg 'middelmatiger'.
Om niet te zeggen ondermaats.
Don`t blame me.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:16 schreef Sally het volgende:
kut TT dan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
whah nee joh stel je niet aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:16 schreef Sally het volgende:
kut TT dan.
bedoel er vrij weinig mee, maar moest wel ff lachen om die docu en omdat de betreffende meid het ook zelf eigenlijk achteraf wel grappig vond.
Ten aanzien van die film dus die ik al grappig vond.
Maargoed iedereen zijn smaak, ik kon er wel om lachen. denk ook niet dat die hele rellen bewust waren om haar of familie kwaad willen te doen. tja alleen politie die het feestje verstoorde.
De nacht burgemeester van Groningen is het met me eens he?
Nee, jou niet. Wel TS.quote:
![]()
![]()
Je ging slapen, toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
whah nee joh stel je niet aan
bedoel er vrij weinig mee, maar moest wel ff lachen om die docu en omdat de betreffende meid het ook zelf eigenlijk achteraf wel grappig vond.
Maargoed iedereen zijn smaak, ik kon er wel om lachen. denk ook niet dat die hele rellen bewust waren om haar of familie kwaad willen te doen. tja alleen politie die het feestje verstoorde.
De nacht burgemeester van Groningen is het met me eens he?
Anders had ik de opmerking wat later op de avond / nacht gemaakt![]()
De Burgemeester van Haren heeft af moeten treden. Waar is het grapje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
whah nee joh stel je niet aan
De nacht burgemeester van Groningen is het met me eens he?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
haha nou dit is ook het laatste en wilde eigenlijk alleen ff nog er wat over zeggen. maarja er was geen nieuw topic dus ja dan open ik hem maar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Je ging slapen, toch?
Anders had ik de opmerking wat later op de avond / nacht gemaakt![]()
maar anyway ik ga ook slapen hoor
van mij geen last meer vannacht. maar eigenlijk sta ik wel achter wat ik hierover ff zei.
Nee blijf maat, ik ben er nuquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou dit is ook het laatste en wilde eigenlijk alleen ff nog er wat over zeggen. maarja er was geen nieuw topic dus ja dan open ik hem maar.
maar anyway ik ga ook slapen hoor
van mij geen last meer vannacht. maar eigenlijk sta ik wel achter wat ik hierover ff zei.![]()
terecht. hij negeerde kritiek/advies en daarom liep het uit de hand. en was weg dus op moment dat ie nodig was......quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Burgemeester van Haren heeft af moeten treden. Waar is het grapje?
beetje net als koningshuis. waren ff op vakantie enzo, of politiek. ja net ff reces en niet zo herinneringen meer aan.
maar goed dat er dit soort docu dingen dan zijn met de feiten.Do what you love, love what you do!![]()
Ik geloof dat ik hem eerder vandaag had horen zeggen (eh, gelezen dan) dat hij het zo grappig vond dat de jeugd dat allemaal nog kon en deed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Burgemeester van Haren heeft af moeten treden. Waar is het grapje?
Hmja.
Nu dat.
Dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik zou willen, maar te laat en helaas volgende week vanaf vrijdag ook storingsdienst. dus helaas ben er ff niet zoveel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat is wel tof zeg. Die prijs lijkt me wel redelijk, jammer dat het zo klein isquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand een kubuswoning?
https://www.funda.nl/deta(...)rblaak-107/89370942/![]()
Kom opquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou willen, maar te laat en helaas volgende week vanaf vrijdag ook storingsdienst. dus helaas ben er ff niet zoveel.![]()
Kan ik je niet overtuigen om even te blijven nog?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou willen, maar te laat en helaas volgende week vanaf vrijdag ook storingsdienst. dus helaas ben er ff niet zoveel.![]()
![]()
Je neemt me weer veel te serieusquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:14 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Rhodos!![]()
Heel benieuwd.
Wilde ooit nog naar een grote stad aan de baai, nadat ik eerder een rondreis langs de hoogtepunten van Griekenland had gemaakt (zag de stad liggen toen we met de touringcar langs de bergwand reden).
Maar dit lijkt me ook erg leuk![]()
![]()
.
en verder... kut. topic dicht. al mn tekst weg![]()
![]()
Rhodos lijkt me wel mooi. Griekenland is sowieso een een mooi land.![]()
Ik had die avond meerdere lives aan en dat was verre van grappig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hem eerder vandaag had horen zeggen (eh, gelezen dan) dat hij het zo grappig vond dat de jeugd dat allemaal nog kon en deed.
Hmja.
Nu dat.
Dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja daar heb ik mijn handen aan opengehaald aan de rotsen, heel mooi inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Je neemt me weer veel te serieus
97 m2 wonen valt meequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel tof zeg. Die prijs lijkt me wel redelijk, jammer dat het zo klein isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nou sowieso niet met dat, en zou echt nog wel ff willen blijven kletsen als ik niet morgen wekker had om 6 uurquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kan ik je niet overtuigen om even te blijven nog?
[ afbeelding ]
tis al te laat.Do what you love, love what you do!![]()
Paulgod is idd beter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:16 schreef Sally het volgende:
kut TT dan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ergens ben ik wel blij dat ik nederlands nieuws amper nog volgquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Burgemeester van Haren heeft af moeten treden. Waar is het grapje?![]()
![]()
Ow dan moet je nu direct gaan slapen maat. Geen grapquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou sowieso niet met dat, en zou echt nog wel ff willen blijven kletsen als ik niet morgen wekker had om 6 uur
tis al te laat.![]()
Oud nieuws.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel blij dat ik nederlands nieuws amper nog volg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het kan eigenlijk prima, mijn laatste huisje in nederland was 100 m2. Ik zit nu een "stukje" groterquote:![]()
![]()
Kan gewoon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:28 schreef Masberum het volgende:
Jezus hoe kan je funtioneren met 4,5 uur slaap uberhaupt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je went eraan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat is gelul, 4,5 uur is voor zover ik weet dodelijk als het maar lang genoeg duurt, en nee geen jarenquote:![]()
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dat is gelul, 4,5 uur is voor zover ik weet dodelijk als het maar lang genoeg duurt, en nee geen jaren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Puntjes boeit me niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Helena.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke users wel, en daar val jij niet onder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dubbele whisky graag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:37 schreef Helenattenek het volgende:
Heee stukkie fruit
Breezer ananas?
Ben jij ook een kloon van hem?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het doel van die opmerking?![]()
Wat wil je hiermee bereiken? Provoceren? Een discussie begin je niet met zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:39 schreef Masberum het volgende:
Wel zielig dat je op die manier probeert om je gelijk te krijgen![]()
Hij kondigde hem of haar aan voordat hij er was. Dus in dronken toestand heeft hij zichzelf verraden. Jij bent weer niet slim genoeg om dat te zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het doel van die opmerking?![]()
Je bent gewoon een domme suffert, of een kloon van hemquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Veel toe te voegen heb je niet. Niets mis mee als je geen eigen mening hebt.![]()
Ik ben niet de slimste, dat klopt wel. Maar waarom zou dat hem al hebben "verraden"? Ben je zelf soms ook dronken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hij kondigde hem of haar aan voordat hij er was. Dus in dronken toestand heeft hij zichzelf verraden. Jij bent weer niet slim genoeg om dat te zien![]()
Want vanavond,, gaan alle remmen losquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik wel nodig als ik dit lees![]()
Ik zie eigenlijk weinig intelligentie in jouw posts, geen idee wat je met deze posts wil bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je bent gewoon een domme suffert, of een kloon van hem![]()
Kan je uitleggen hoe dat hem niet verraad?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben niet de slimste, dat klopt wel. Maar waarom zou dat hem al hebben "verraden"? Ben je zelf soms ook dronken?![]()
Als iemand wel geen domme suffert is of een kloon van mij is is het devzero wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je bent gewoon een domme suffert, of een kloon van hem“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klein bruggetje maar hoor:quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kan je uitleggen hoe dat hem niet verraad?
Kan je uitleggen waarom je je dochter nog amper ziet![]()
Ja oke, dat is het dan wel weer met jou niet waar. Iemand is er plotseling, een ander geeft aan dat die persoon er is voordat die zichzelf kenbaar maakt en jij wil praten over intelligentie xdquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk weinig intelligentie in jouw posts, geen idee wat je met deze posts wil bewerkstelligen.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kan je uitleggen hoe dat hem niet verraad?Nou zegt dat niets, maar dan kun je in alles wel wat zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:41 schreef Helenattenek het volgende:
Masberum is te dronken om te zien dat ik fruit's bericht Al geliked had voordat ik er 'was'![]()
Ongelooflijk onpraktische kut woning en dan ook nog eens stadsverwarming.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand een kubuswoning?
https://www.funda.nl/deta(...)rblaak-107/89370942/
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En daar gaan we weer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:44 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Klein bruggetje maar hoor:
Kan je uitleggen waarom je je dochter nog amper ziet![]()
Als ik zeg dat dat eerste niet klopt, zou dat een "bewijs" zijn dat ik een kloon van je benquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als iemand wel geen domme suffert is of een kloon van mij is is het devzero wel.![]()
![]()
Dat is een feitquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:45 schreef Helenattenek het volgende:
Inderdaad als devzero een kloon van me was... Weet ik niet of ik nog zo trots was![]()
![]()
Heer Killem.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ongelooflijk onpraktische kut woning en dan ook nog eens stadsverwarming.![]()
Wel een leuk object om in te beleggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij projecteert zichzelf op anderen, mensen uitmaken voor dronken en dom zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk weinig intelligentie in jouw posts, geen idee wat je met deze posts wil bewerkstelligen.Uw ADH vitamine Worst
Want jullie zijn niet dronken en domquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij projecteert zichzelf op anderen, mensen uitmaken voor dronken en dom zijn![]()
Verre van zo erg als jij in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Want jullie zijn niet dronken en dom![]()
en erfpachtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ongelooflijk onpraktische kut woning en dan ook nog eens stadsverwarming.Uw ADH vitamine Worst
Oke dat doet pijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:47 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Verre van zo erg als jij in ieder geval![]()
je hele leven hangt van ellende aan elkaar, en toch kom je hier stoer doen, het zou je sieren als je je wat meer bescheiden opsteltquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Want jullie zijn niet dronken en domUw ADH vitamine Worst
Hoe kan je zo geobsedeerd zijn als ik vragen mag? Heb ik ergens iets pijn gedaan ofzo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:48 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Dat dat nog pijn doet..
Hoe lang drink je Al Niet dagelijks![]()
Hij speelt heel erg op de man, maar ik zie weinig intelligentie in zijn posts.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij projecteert zichzelf op anderen, mensen uitmaken voor dronken en dom zijn![]()
Ja dan kreeg ik misschien nog wat punten hier. Jullie zijn alleen maar gefocused op het reageren op wat jullie niet aanstaatquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hele leven hangt van ellende aan elkaar, en toch kom je hier stoer doen, het zou je sieren als je je wat meer bescheiden opstelt![]()
Je leest het verkeerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik zeg dat dat eerste niet klopt, zou dat een "bewijs" zijn dat ik een kloon van je ben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet geobsedeerd maar je bent mijn wandelende schietschijfquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoe kan je zo geobsedeerd zijn als ik vragen mag? Heb ik ergens iets pijn gedaan ofzo?
Lekker losse flodders wegflikkeren en er nog vermaak voor terugkrijgen ook![]()
![]()
Dat ligt wellicht aan jouw eigen intelligentie, en nee dat is niet lullig bedoeldquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij speelt heel erg op de man, maar ik zie weinig intelligentie in zijn posts.![]()
flikker toch op met je manipulerende gedragquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dan kreeg ik misschien nog wat punten hier. Jullie zijn alleen maar gefocused op het reageren op wat jullie niet aanstaatUw ADH vitamine Worst
Sterkquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat ligt wellicht aan jouw eigen intelligentie, en nee dat is niet lullig bedoeld![]()
ad hominems, wanneer je geen argumenten hebtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij speelt heel erg op de man, maar ik zie weinig intelligentie in zijn posts.Uw ADH vitamine Worst
Ik kan me je plezier alleen maar voorstellenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:49 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Niet geobsedeerd maar je bent mijn wandelende schietschijf
Lekker losse flodders wegflikkeren en er nog vermaak voor terugkrijgen ook![]()
![]()
Ja weet ik, metalfrost zoekt me steeds op met wat andere mensen, jij zit altijd alleen maar toevallig waar ik benquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:50 schreef Helenattenek het volgende:
Trouwens zoek ik je nieteens op. Je bent gewoon overal masturbeerum![]()
Had het je graag gegund.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik kan me je plezier alleen maar voorstellen
Onee toch Niet.. Zou zonde zijn![]()
Boehoe... Mag ik een minipuntje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh waar zouden we toch zijn zonder de nuchtere en intelligente kijk van masberum op ons levenUw ADH vitamine Worst
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:52 schreef Masberum het volgende:
ja 1 minipuntje het is bijna 2 uur kom op zeg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja op hetzelfde punt als je nu bent toch want wat ik zeg maakt je toch niks uitquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
oh waar zouden we toch zijn zonder de nuchtere en intelligente kijk van masberum op ons leven![]()
Doen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Killem.![]()
Wel een leuk object om in te beleggen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gewoon luisteren naar de mensen die over je bans gaan toch in plaats van maar emoties te laten gaan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:53 schreef Helenattenek het volgende:
Masberum is er dus we moeten het gezellig houden
(Kuch)![]()
Luistern naar je psychs terwijl je je emoties laat gaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Gewoon luisteren naar de mensen die over je bans gaan toch in plaats van maar emoties te laten gaan?
Lukt je denk ik nog Niet goed![]()
Waar heb je het over man? Althans ik neem aan dat je een man bent?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:54 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Luistern naar je psychs terwijl je je emoties laat gaan
Lukt je denk ik nog Niet goed![]()
Ik ga morgen even overleggen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:56 schreef Helenattenek het volgende:
Hoe kan het lastig zijn om te begrijpen als ik alleen maar een woord verander aan je zin![]()
![]()
Ik vond het grapje wel garpig hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Je neemt me weer veel te serieus
Maar ja, kon er ook weer niet té veel over zeggen, aangezien het onderwerp nog rond hing
Niet ons overbieden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:59 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Dan ga ik dat straks Al doen hoor!
Marretak is niet meer onder ons.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:00 schreef Helenattenek het volgende:
Jaa @:marretak met jou erbij nu wordt het leukProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waar is mijn freund ? @mario390“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weleens binnen wezen kijken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand een kubuswoning?
https://www.funda.nl/deta(...)rblaak-107/89370942/
Het is van binnen ruimer dan je denkt.
![]()
Maar je moet alle meubels op maat laten maken anders ziet het er niet uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weleens binnen wezen kijken?
En een iconische woning! Dat het in Rotterdam is is misschien een "minipuntje", maar ik zou er wel over nadenken om het te kopen.... als ik nog in Nederland zou wonenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo duur zijn die dingen nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar je moet alle meubels op maat laten maken anders ziet het er niet uit.![]()
![]()
Eindhoven staan er ook een paar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
En een iconische woning! Dat het in Rotterdam is is misschien een "minipuntje", maar ik zou er wel over nadenken om het te kopen.... als ik nog in Nederland zou wonen
Nu ga je te verquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eindhoven staan er ook een paar.![]()
![]()
Nee nooit eigenlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
![]()
eens een keertje doenUw ADH vitamine Worst
HaarlenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Daar kies je toch voor. Als je dat niks vindt koop je de kubuswoningen toch nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar je moet alle meubels op maat laten maken anders ziet het er niet uit..
Rotterdam is in positieve zin veranderd sinds jij weg bentquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
En een iconische woning! Dat het in Rotterdam is is misschien een "minipuntje", maar ik zou er wel over nadenken om het te kopen.... als ik nog in Nederland zou wonen.
![]()
Helmond bedoel ikquote:
waar danquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eindhoven staan er ook een paar.ik ken alleen die in Helmond, die waren zelfs eerder
Uw ADH vitamine Worst
Kost nog geen 5 euro volgens mijquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee nooit eigenlijk![]()
eens een keertje doen.
![]()
Staat er toch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar danik ken alleen die in Helmond, die waren zelfs eerder
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
de bolwoningen in Den Bosch zijn ook al wel grappig
[ afbeelding ]![]()
Liever zoiets.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar kies je toch voor. Als je dat niks vindt koop je de kubuswoningen toch niet.
[..]![]()
Dat is best een goed idee, als ik 4 euro per persoon vraag, dan heb ik na 125,000 bezoekers de hypotheek eruitquote:![]()
![]()
Allemaal leuk en aardig tot de 87 jarige buurvrouw haar gordijnen open doet en er ineens 2 andere gordijnen in beeld komenquote:![]()
Wonen op een cruiseschip dat de wereld overvaart lijkt mij wel leuk. Schijnt goedkoper te zijn dan wonen in bepaalde landenquote:.
Maar wel pas als ik 70+ ben.
Voor die tijd dan maar af en toe mee met een cruise.
![]()
beeldscherm van laptop gaat op zwart wanneer ik wegloop en licht weer op als ik er weer ben, best eng eigenlijk
Uw ADH vitamine Worst
Wel eerst worstelen met de concurrentie die eerder hetzelfde idee haddenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is best een goed idee, als ik 4 euro per persoon vraag, dan heb ik na 125,000 bezoekers de hypotheek eruit.
Maar echt, Rotterdam is heel leuk geworden hoor.
Als je hier weer bent gaan we wel touren samen daar met @hemarookworst.
![]()
Jij hebt toch een heel fijn appartement?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:14 schreef hemarookworst het volgende:
beeldscherm van laptop gaat op zwart wanneer ik wegloop en licht weer op als ik er weer ben, best eng eigenlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en @KillemWieft sla je gewoon overquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel eerst worstelen met de concurrentie die eerder hetzelfde idee hadden.
Als je hier weer bent gaan we wel touren samen daar met @:hemarookworst.
Uw ADH vitamine Worst
Ik geef wel een gil als ik die kant op komquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel eerst worstelen met de concurrentie die eerder hetzelfde idee hadden.
Als je hier weer bent gaan we wel touren samen daar met @:hemarookworst.
![]()
Zover ik op de beelden kan zien wel. Moet ze eerst even een tour doen wanneer ik kijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt toch een heel fijn appartement?![]()
ja maar wat heeft dat te maken met mijn laptop?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt toch een heel fijn appartement?Uw ADH vitamine Worst
Nee, tuurlijk niet. Ben niet gek!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou je naar Suriname willen verhuizen?
Uiteraard niet. Maar ik denk dat hij mij wel over gaat slaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en @:killemwieft sla je gewoon over![]()
![]()
Iemand ergens op het wereldwijde web licht op van binnen als jij voor de laptop zit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:14 schreef hemarookworst het volgende:
beeldscherm van laptop gaat op zwart wanneer ik wegloop en licht weer op als ik er weer ben, best eng eigenlijk![]()
Ik wist niet dat hij een Rotterdammer wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en @:killemwieft sla je gewoon over.
![]()
Dat is kjoet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Iemand ergens op het wereldwijde web licht op van binnen als jij voor de laptop zit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vroeger noemde we dat nog smurfjes die iets zouden doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Iemand ergens op het wereldwijde web licht op van binnen als jij voor de laptop zit.
Nu zijn het de mensen op het internet?![]()
Echt hè, en dat is dan m’n Surinaamse zuster.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en @:killemwieft sla je gewoon over
Mi goedoe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Echt hè, en dat is dan m’n Surinaamse zuster.
Mi gado, ye fergiti. Ik heb het je wel verteld…eens. Lang geleden. Toen je hier nog kwam hunten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij een Rotterdammer was.
hij woont er al voordat ik uberhaupt geboren wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij een Rotterdammer was.
Uw ADH vitamine Worst
Ik geloof je. Er zijn eigenlijk maar weinig steden waar ik niet zou willen wonen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:16 schreef moemoe het volgende:
Maar echt, Rotterdam is heel leuk geworden hoor![]()
Ai brada.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mi gado, ye fergiti. Ik heb het je wel verteld…eens. Lang geleden. Toen je hier nog kwam hunten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien zijn de mensen op het internet wel smurfenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:19 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Vroeger noemde we dat nog smurfjes die iets zouden doen.
Nu zijn het de mensen op het internet?![]()
![]()
Broquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien zijn de mensen op het internet wel smurfen![]()
Ah dit is hetquote:The device includes a proximity sensor that automatically locks the laptop when the user walks away and unlocks it upon re-approach, enabling an instant-on experience.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Echt hè, en dat is dan m’n Surinaamse zuster.
.
Oopsie. Dan zal ik de volgende keer als ik in Rotterdam ben om me heen kijken en zoeken naar …quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mi gado, ye fergiti. Ik heb het je wel verteld…eens. Lang geleden. Toen je hier nog kwam hunten.
In mijn hoofd ben je nog steeds een mysterie hoor.
![]()
Vraag maar aan @MizzezAmy hoe ik eruit zie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:25 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Oopsie. Dan zal ik de volgende keer als ik in Rotterdam ben om me heen kijken en zoeken naar …
In mijn hoofd ben je nog steeds een mysterie hoor.
Douschie moemoequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom kijk ik nooit direct naar mijn telefoonquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:26 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Heeft je telefoon al kort na touch screen kwam![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 360 / +90 / +0 / 990 / 1150
2. HappyCharly / 297 / +0 / +0 / 141 / 191
3. loveislikeakiss / 169 / +34 / +0 / 668 / 808
4. greysbones / 126 / +69 / +2 / 253 / 268
5. FreshFruit / 122 / +13 / +10 / 463 / 559
6. _UserName_ / 112 / +50 / +0 / 189 / 241
7. Bargehassus / 108 / +8 / +0 / 283 / 325
8. X55 / 103 / +10 / +0 / 455 / 504
9. MooieTop6 / 95 / +21 / +0 / 636 / 709
10. KillemWieft / 78 / +71 / +4 / 57 / 77
11. gebrokenglas / 73 / +11 / +0 / 268 / 321
12. MizzezAmy / 66 / +29 / +4 / 194 / 222
13. Koen66 / 63 / +0 / +0 / 151 / 171
14. marc0871 / 60 / +2 / +0 / 201 / 242
15. devzero / 53 / +8 / +5 / 136 / 157
16. maily / 51 / +21 / +0 / 357 / 398
17. hemarookworst / 47 / +6 / +14 / 144 / 179
18. Pinnenmutske / 39 / +6 / +0 / 138 / 173
19. DerRabbit / 37 / +1 / +0 / 126 / 148
20. StevenHyde / 35 / +10 / +0 / 156 / 182SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:26 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Heeft je telefoon al kort na touch screen kwam
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74import Foundation
import AVFoundation
import Vision
import AppKit
class FaceDetector: NSObject, ObservableObject {
@Published var isPresent: Bool = true
private var captureSession: AVCaptureSession?
private var lastSeenTime = Date()
private var checkTimer: Timer?
func startMonitoring() {
setupCamera()
checkTimer = Timer.scheduledTimer(withTimeInterval: 5, repeats: true) { _ in
self.evaluatePresence()
}
}
private func setupCamera() {
captureSession = AVCaptureSession()
captureSession?.sessionPreset = .medium
guard let device = AVCaptureDevice.default(for: .video),
let input = try? AVCaptureDeviceInput(device: device),
captureSession?.canAddInput(input) == true else {
print("Geen toegang tot camera")
return
}
captureSession?.addInput(input)
let output = AVCaptureVideoDataOutput()
output.setSampleBufferDelegate(self, queue: DispatchQueue(label: "videoQueue"))
captureSession?.addOutput(output)
captureSession?.startRunning()
}
private func evaluatePresence() {
let elapsed = Date().timeIntervalSince(lastSeenTime)
DispatchQueue.main.async {
self.isPresent = elapsed < 30
}
if elapsed >= 30 {
// Vergrendel scherm (gebruik AppleScript)
lockScreen()
}
}
private func lockScreen() {
let script = "tell application \"System Events\" to start current screen saver"
var error: NSDictionary?
if let scriptObject = NSAppleScript(source: script) {
scriptObject.executeAndReturnError(&error)
}
}
}
extension FaceDetector: AVCaptureVideoDataOutputSampleBufferDelegate {
func captureOutput(_ output: AVCaptureOutput, didOutput sampleBuffer: CMSampleBuffer, from connection: AVCaptureConnection) {
guard let pixelBuffer = CMSampleBufferGetImageBuffer(sampleBuffer) else { return }
let request = VNDetectFaceRectanglesRequest { [weak self] request, error in
guard let self = self else { return }
if let results = request.results as? [VNFaceObservation], !results.isEmpty {
self.lastSeenTime = Date()
}
}
let handler = VNImageRequestHandler(cvPixelBuffer: pixelBuffer, options: [:])
try? handler.perform([request])
}
}Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:28 schreef moemoe het volgende:
Ik ben even iets anders doen, maar kom terug binnen 1 uur.
ijs hoort wat koudOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
killhelm
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wel eens maar daar ben ik nu te oud en verstandig voor hoorquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mario.quote:
verstandig misschien nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goede vraag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Uiteraard. Dat is wat alle oude mensen over zichzelf zeggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wel de beste versie van jezelf tot nu toe?![]()
Killemquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik dacht even dat het HC was.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ik wacht anders nog altijd op sp3cs reactie. En FF is ook verdacht stil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat is wat alle oude mensen over zichzelf zeggen.
Het is niet waar, ik werk bij hele oude mensen en geen een heeft dit gezegdquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wacht anders nog altijd op sp3cs reactie. En FF is ook verdacht stil.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hele oude mensen zijn nooit echt spraakzaam.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is niet waar, ik werk bij hele oude mensen en geen een heeft dit gezegd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O jawel!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hele oude mensen zijn nooit echt spraakzaam.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ben je daarom zo stil?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hele oude mensen zijn nooit echt spraakzaam.
En ook als ze een ziekte hebben kunnen ze best nog praatjes hebbenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Elke versie is de beste tot nu toequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wel de beste versie van jezelf tot nu toe?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee, naar bedgaan bolkquote:
Maar goed dat je het zegt!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Duurt te lang.
![]()
![]()
Trusten Sally.
Slaap zequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, naar bedgaan bolk
Maar goed dat je het zegt!![]()
quote:En daar ben je nu? Wat vindt mutti daar wel niet van?quote:Beroemd is de Reeperbahn tevens vanwege de prostitutie die er bedreven wordt. Behalve beperkte tippelprostitutie is er een steeg met raamprostitutie en bevinden zich enige eroscentra aan de straat. Met de naam Reeperbahn wordt ook wel het gehele prostitutie van Hamburg aangeduid.![]()
Dat weet jij dan weer .
is en film hoor zwetschgenröstiquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:15 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
En daar ben je nu? Wat vindt mutti daar wel niet van?![]()
De Broer van Willem Engel is daar een grote.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu wel gedaan...quote:![]()
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Lay down Sally.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trusten, Sal!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu wel gedaan...![]()
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Kaiserschmarrn!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking Surinamers, ALTIJD TE LAAT!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:28 schreef moemoe het volgende:
Ik ben even iets anders doen, maar kom terug binnen 1 uur.
2 minuten maar!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Fucking Surinamers, ALTIJD TE LAAT!!![]()
Erhm, die ken ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vraag maar aan @:MizzezAmy hoe ik eruit zie..
Anders zien we elkaar vast wel ergens op een meet.
![]()
Hoe was de allereerste DTS-meet eigenlijk?
Ik heb het ontstaan een beetje meegekregen, maar de details na afloop niet echt.![]()
DrilboorsalamiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zij dacht dat ik skinny was en onder de tats zat. Maar ik hou teveel van lekker eten en ben te lui om skinny te zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Erhm, die ken ik eigenlijk niet.
Anders zien we elkaar vast wel ergens op een meet.
HeheThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgende meet is op de ranch van @devzeroquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:34 schreef moemoe het volgende:
Hoe was de allereerste DTS-meet eigenlijk?
Ik heb het ontstaan een beetje meegekregen, maar de details na afloop niet echt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ze heeft je beoordeeld door middel van een foto?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zij dacht dat ik skinny was en onder de tats zat. Maar ik hou teveel van lekker eten en ben te lui om skinny te zijn.
Details please.
![]()
Nee, ze was ook op de meet. Was erg gezellig. Zo gezellig dat ik me de volgende dag niet herinnerde dat ik met @KoningWouter op de foto ben gegaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze heeft je beoordeeld door middel van een foto?
Details please.
![]()
Fladder en bere eet ik overigens niet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, ze was ook op de meet. Was erg gezellig. Zo gezellig dat ik me de volgende dag niet herinnerde dat ik met @:KoningWouter op de foto ben gegaan.![]()
Fladder en bere eet ik overigens niet..
Ik eet helemaal geen vlees meer. Mis soms wel wat gerechten, zoals saoto soep, bloedworst en dat rode vlees in moksi meti.
![]()
Saoto met tofuquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik eet helemaal geen vlees meer. Mis soms wel wat gerechten, zoals saoto soep, bloedworst en dat rode vlees in moksi meti.
![]()
Eet je roti met pompoen?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Google AI:quote:Roti" is een gerecht dat oorspronkelijk uit India komt en in Suriname is aangepast, bekend als Surinaamse roti. Het is een dun, plat brood (een roti vel) gevuld met een mengsel van kruidige kip, aardappelen, kousenband (of sperziebonen) en een ei. De term "krabita" is waarschijnlijk een verbastering van "kousenband" en verwijst naar een van de typische ingrediënten in de Surinaamse roti.![]()
![]()
Dat was het plan, maar ik denk dat een meet op de reeperbahn met @mario390 ook wel een succes zal wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgende meet is op de ranch van @:devzero![]()
Dat klinkt eigenlijk helemaal niet lekker die saoto die jij noemtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Saoto met tofu![]()
Eet je roti met pompoen?.
Ik ben tegenwoordig meer aangetrokken tot de Indiase keuken, veel vegetarische gerechten.
Roti met pompoen, kousenband en aardappel, kerrie en een vegetarische vleesvervanger vind ik wel lekker.
Ga je weleens naar Milan of naar Kwaku?![]()
Indiaas eten heeft ook geen vlees nodig. Zo lekker mang!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk helemaal niet lekker die saoto die jij noemt.
Ik ben tegenwoordig meer aangetrokken tot de Indiase keuken, veel vegetarische gerechten.
Roti met pompoen, kousenband en aardappel, kerrie en een vegetarische vleesvervanger vind ik wel lekker.
Toen ik jong was ging ik wel Milan en Kwaku. Maar ik ben nu verkaasd. Rotterdamsche Oude.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Klopt. Er heeft ook niemand gepost de afgelopen 10 min.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
niet gekeken. hahaha open vraag dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klopt. Er heeft ook niemand gepost de afgelopen 10 min.
Als iedereen in je foe lijst staat, dan heeft er niemand in de afgelopen 2 uur hier gepost.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klopt. Er heeft ook niemand gepost de afgelopen 10 min.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Als iedereen in je foe lijst staat, dan heeft er niemand in de afgelopen 2 uur hier gepost.
I know rightquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Indiaas eten heeft ook geen vlees nodig. Zo lekker mang!![]()
Toen ik jong was ging ik wel Milan en Kwaku. Maar ik ben nu verkaasd. Rotterdamsche Oude..
Ik vind het altijd wel leuk om zo’n groene kokosnoot te drinken en dan te laten open hakken voor het vruchtvlees. Of gegrilde maïskolven. En ander lekkers.
Je komt niet echt verkaasd over.
![]()
Ik heb tegenwoordig zo'n apparaat om taco's te maken. Maar goed beschouwd is er op het soort bloem na weinig verschil met roti. Binnenkort wil ik dat ook eens zelf proberen te maken. En daarna iets als parathaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 03:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk helemaal niet lekker die saoto die jij noemt.
![]()
![]()
Daarvoor kun je ook gewoon "even" naar Costa RIca gaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:00 schreef moemoe het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om zo’n groene kokosnoot te drinken en dan te laten open hakken voor het vruchtvlees.Dat maak ik zelf wel op de bbqquote:Of gegrilde maïskolven. En ander lekkers.![]()
![]()
Ik vind zo’n jonge kronto helemaal niet lekker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
I know right.
Ik vind het altijd wel leuk om zo’n groene kokosnoot te drinken en dan te laten open hakken voor het vruchtvlees. Of gegrilde maïskolven. En ander lekkers.
Je komt niet echt verkaasd over.
Toen ik 7 was ging ik op vakantie naar Suri. Kreeg van m’n oom een stuk suikerriet in m’n handen gedrukt. Moet je op kauwen zei hij, is snoep.
Ga weg, hoor. Smaakt gewoon naar gras met suiker.
Ligt aan de soort roti denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig zo'n apparaat om taco's te maken. Maar goed beschouwd is er op het soort bloem na weinig verschil met roti. Binnenkort wil ik dat ook eens zelf proberen te maken. En daarna iets als paratha![]()
[ afbeelding ].
Ziet er zeker handig uit. Lekker kokkerellen.
Maar dan is de roti/paratha misschien nog het makkelijkst, de bijgerechten zijn wat lastiger.Op die festivals (in ieder geval bij Milan), vind ik dat het lekkerst. Voor de rest is het bara, roti, nasi etc etc. Dat kan ik wel vaker eten, maar zo’n groene kokosnoot doorgaans alleen daarquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarvoor kun je ook gewoon "even" naar Costa RIca gaan
[..]
Dat maak ik zelf wel op de bbq.
![]()
Eensquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind zo’n jonge kronto helemaal niet lekker.
Toen ik 7 was ging ik op vakantie naar Suri. Kreeg van m’n oom een stuk suikerriet in m’n handen gedrukt. Moet je op kauwen zei hij, is snoep.
Ga weg, hoor. Smaakt gewoon naar gras met suiker.Ik heb een paar keer op stukken sugarcane gekauwd, maar vond er niet veel aan
Dat groeit hier redelijk veel
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind zo’n jonge kronto helemaal niet lekker.
Ga weg, hoor. Smaakt gewoon naar gras met suiker..
Ik heb in India vaak verse suikerrietsap gedronken.
![]()
Jij maakt er waarschijnlijk rum van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
EensIk heb een paar keer op stukken sugarcane gekauwd, maar vond er niet veel aan
Dat groeit hier redelijk veel
Met zonder niks, gewoon puur suikerriet sap?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:10 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik heb in India vaak verse suikerrietsap gedronken.
Verse taco's zijn best lekker! En het is zo makkelijk: gewoon masa bloem en water mengen en dan "pannekoekjes" persen. Dat even in een hete gietijzeren pan bakken en klaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ligt aan de soort roti denk ik.
Ziet er zeker handig uit. Lekker kokkerellen.
De paratha die ik ken is meestal gevuld met kruiden. En ja, wat je erbij eet is het "lastigste", net zoals met taco's.quote:Maar dan is de roti/paratha misschien nog het makkelijkst, de bijgerechten zijn wat lastiger.Doe maar fancyquote:Op die festivals (in ieder geval bij Milan), vind ik dat het lekkerst. Voor de rest is het bara, roti, nasi etc etc. Dat kan ik wel vaker eten, maar zo’n groene kokosnoot doorgaans alleen daar.
In costa rica dus redelijk wat van deze gedronken, gewoon bij stalletjes langs de weg![]()
![]()
Het persen van sugercane is echt een kut karwei. Maar ze verkopen op sommige plaatsen wel sugarcane siroop en daar kan ik natuurlijk wel eens wat mee proberen. Rum dan weer niet, want dan zou ik het ook moeten distillerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij maakt er waarschijnlijk rum van.
(hoewel ik dat eigenlijk ook wel eens zou willen proberen, maar dat is zelfs hier verboden)
![]()
nice nice iPad tekenen met??? ol voltg tijdje iemand hequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Verse taco's zijn best lekker! En het is zo makkelijk: gewoon masa bloem en water mengen en dan "pannekoekjes" persen. Dat even in een hete gietijzeren pan bakken en klaar.
[..]
De paratha die ik ken is meestal gevuld met kruiden. En ja, wat je erbij eet is het "lastigste", net zoals met taco's.
[..]
Doe maar fancy
In costa rica dus redelijk wat van deze gedronken, gewoon bij stalletjes langs de weg
[ afbeelding ]
So much for MAGA! Wel stand your ground wetten maar je eigen alcoholische versnaperingen maken dat gaat te ver. Ik zou het trouwens niet eens durven. Bang dat ik methanol maak.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Het persen van sugercane is echt een kut karwei. Maar ze verkopen op sommige plaatsen wel sugarcane siroop en daar kan ik natuurlijk wel eens wat mee proberen. Rum dan weer niet, want dan zou ik het ook moeten distilleren
(hoewel ik dat eigenlijk ook wel eens zou willen proberen, maar dat is zelfs hier verboden)
Daarom het eerste glas altijd aan @kree gevenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
So much for MAGA! Wel stand your ground wetten maar je eigen alcoholische versnaperingen maken dat gaat te ver. Ik zou het trouwens niet eens durven. Bang dat ik methanol maak.![]()
Absoluutquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:20 schreef kree het volgende:
[..]
nice nice iPad tekenen met??? ol voltg tijdje iemand he![]()
![]()
FTFYquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom het eerste glasfles altijd aan @:kree geven
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: