SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
hier wil ik nog ff over kletsen trouwens, hoewel ik er allemaal mijn bedenkingen over heb, na die docu gezien te hebben, tja kijk er toch met glimlach naar wel, heerlijk dat rebelse van toen.Do what you love, love what you do!![]()
De prijs valt me nog wel mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand een kubuswoning?
https://www.funda.nl/deta(...)rblaak-107/89370942/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maargoed helaas geen vrij dus moet allemaal ff wachten, sorry voor alle mention enzo want lijst. maar komt ook later wel.
slaap lekker allen
quote:
Rhodos!quote:![]()
Heel benieuwd.
Wilde ooit nog naar een grote stad aan de baai, nadat ik eerder een rondreis langs de hoogtepunten van Griekenland had gemaakt (zag de stad liggen toen we met de touringcar langs de bergwand reden).
Maar dit lijkt me ook erg leuk![]()
![]()
.
en verder... kut. topic dicht. al mn tekst weg![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Je hebt wel een iconische woning.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kut TT dan.
Als het er niet eens meer over gaat![]()
Dan was het toch handiger om 'middelmatig' aan te houden.
Want deze TT is op z'n minst nóg 'middelmatiger'.
Om niet te zeggen ondermaats.
Don`t blame me.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:16 schreef Sally het volgende:
kut TT dan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
whah nee joh stel je niet aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:16 schreef Sally het volgende:
kut TT dan.
bedoel er vrij weinig mee, maar moest wel ff lachen om die docu en omdat de betreffende meid het ook zelf eigenlijk achteraf wel grappig vond.
Ten aanzien van die film dus die ik al grappig vond.
Maargoed iedereen zijn smaak, ik kon er wel om lachen. denk ook niet dat die hele rellen bewust waren om haar of familie kwaad willen te doen. tja alleen politie die het feestje verstoorde.
De nacht burgemeester van Groningen is het met me eens he?
Nee, jou niet. Wel TS.quote:
![]()
![]()
Je ging slapen, toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
whah nee joh stel je niet aan
bedoel er vrij weinig mee, maar moest wel ff lachen om die docu en omdat de betreffende meid het ook zelf eigenlijk achteraf wel grappig vond.
Maargoed iedereen zijn smaak, ik kon er wel om lachen. denk ook niet dat die hele rellen bewust waren om haar of familie kwaad willen te doen. tja alleen politie die het feestje verstoorde.
De nacht burgemeester van Groningen is het met me eens he?
Anders had ik de opmerking wat later op de avond / nacht gemaakt![]()
De Burgemeester van Haren heeft af moeten treden. Waar is het grapje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
whah nee joh stel je niet aan
De nacht burgemeester van Groningen is het met me eens he?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
haha nou dit is ook het laatste en wilde eigenlijk alleen ff nog er wat over zeggen. maarja er was geen nieuw topic dus ja dan open ik hem maar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Je ging slapen, toch?
Anders had ik de opmerking wat later op de avond / nacht gemaakt![]()
maar anyway ik ga ook slapen hoor
van mij geen last meer vannacht. maar eigenlijk sta ik wel achter wat ik hierover ff zei.
Nee blijf maat, ik ben er nuquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou dit is ook het laatste en wilde eigenlijk alleen ff nog er wat over zeggen. maarja er was geen nieuw topic dus ja dan open ik hem maar.
maar anyway ik ga ook slapen hoor
van mij geen last meer vannacht. maar eigenlijk sta ik wel achter wat ik hierover ff zei.![]()
terecht. hij negeerde kritiek/advies en daarom liep het uit de hand. en was weg dus op moment dat ie nodig was......quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Burgemeester van Haren heeft af moeten treden. Waar is het grapje?
beetje net als koningshuis. waren ff op vakantie enzo, of politiek. ja net ff reces en niet zo herinneringen meer aan.
maar goed dat er dit soort docu dingen dan zijn met de feiten.Do what you love, love what you do!![]()
Ik geloof dat ik hem eerder vandaag had horen zeggen (eh, gelezen dan) dat hij het zo grappig vond dat de jeugd dat allemaal nog kon en deed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Burgemeester van Haren heeft af moeten treden. Waar is het grapje?
Hmja.
Nu dat.
Dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik zou willen, maar te laat en helaas volgende week vanaf vrijdag ook storingsdienst. dus helaas ben er ff niet zoveel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat is wel tof zeg. Die prijs lijkt me wel redelijk, jammer dat het zo klein isquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand een kubuswoning?
https://www.funda.nl/deta(...)rblaak-107/89370942/![]()
Kom opquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou willen, maar te laat en helaas volgende week vanaf vrijdag ook storingsdienst. dus helaas ben er ff niet zoveel.![]()
Kan ik je niet overtuigen om even te blijven nog?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou willen, maar te laat en helaas volgende week vanaf vrijdag ook storingsdienst. dus helaas ben er ff niet zoveel.![]()
![]()
Je neemt me weer veel te serieusquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:14 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Rhodos!![]()
Heel benieuwd.
Wilde ooit nog naar een grote stad aan de baai, nadat ik eerder een rondreis langs de hoogtepunten van Griekenland had gemaakt (zag de stad liggen toen we met de touringcar langs de bergwand reden).
Maar dit lijkt me ook erg leuk![]()
![]()
.
en verder... kut. topic dicht. al mn tekst weg![]()
![]()
Rhodos lijkt me wel mooi. Griekenland is sowieso een een mooi land.![]()
Ik had die avond meerdere lives aan en dat was verre van grappig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hem eerder vandaag had horen zeggen (eh, gelezen dan) dat hij het zo grappig vond dat de jeugd dat allemaal nog kon en deed.
Hmja.
Nu dat.
Dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja daar heb ik mijn handen aan opengehaald aan de rotsen, heel mooi inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Je neemt me weer veel te serieus
Rhodos lijkt me wel mooi. Griekenland is sowieso een een mooi land.![]()
97 m2 wonen valt meequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel tof zeg. Die prijs lijkt me wel redelijk, jammer dat het zo klein isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nou sowieso niet met dat, en zou echt nog wel ff willen blijven kletsen als ik niet morgen wekker had om 6 uurquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kan ik je niet overtuigen om even te blijven nog?
[ afbeelding ]
tis al te laat.Do what you love, love what you do!![]()
Paulgod is idd beter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:16 schreef Sally het volgende:
kut TT dan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ergens ben ik wel blij dat ik nederlands nieuws amper nog volgquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Burgemeester van Haren heeft af moeten treden. Waar is het grapje?![]()
![]()
Ow dan moet je nu direct gaan slapen maat. Geen grapquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou sowieso niet met dat, en zou echt nog wel ff willen blijven kletsen als ik niet morgen wekker had om 6 uur
tis al te laat.![]()
Oud nieuws.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel blij dat ik nederlands nieuws amper nog volg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het kan eigenlijk prima, mijn laatste huisje in nederland was 100 m2. Ik zit nu een "stukje" groterquote:![]()
![]()
Kan gewoon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:28 schreef Masberum het volgende:
Jezus hoe kan je funtioneren met 4,5 uur slaap uberhaupt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je went eraan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat is gelul, 4,5 uur is voor zover ik weet dodelijk als het maar lang genoeg duurt, en nee geen jarenquote:![]()
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dat is gelul, 4,5 uur is voor zover ik weet dodelijk als het maar lang genoeg duurt, en nee geen jaren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Puntjes boeit me niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Helena.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke users wel, en daar val jij niet onder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dubbele whisky graag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:37 schreef Helenattenek het volgende:
Heee stukkie fruit
Breezer ananas?
Ben jij ook een kloon van hem?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het doel van die opmerking?![]()
Wat wil je hiermee bereiken? Provoceren? Een discussie begin je niet met zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:39 schreef Masberum het volgende:
Wel zielig dat je op die manier probeert om je gelijk te krijgen![]()
Hij kondigde hem of haar aan voordat hij er was. Dus in dronken toestand heeft hij zichzelf verraden. Jij bent weer niet slim genoeg om dat te zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het doel van die opmerking?![]()
Je bent gewoon een domme suffert, of een kloon van hemquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Veel toe te voegen heb je niet. Niets mis mee als je geen eigen mening hebt.![]()
Ik ben niet de slimste, dat klopt wel. Maar waarom zou dat hem al hebben "verraden"? Ben je zelf soms ook dronken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hij kondigde hem of haar aan voordat hij er was. Dus in dronken toestand heeft hij zichzelf verraden. Jij bent weer niet slim genoeg om dat te zien![]()
Want vanavond,, gaan alle remmen losquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik wel nodig als ik dit lees![]()
Ik zie eigenlijk weinig intelligentie in jouw posts, geen idee wat je met deze posts wil bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je bent gewoon een domme suffert, of een kloon van hem![]()
Kan je uitleggen hoe dat hem niet verraad?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben niet de slimste, dat klopt wel. Maar waarom zou dat hem al hebben "verraden"? Ben je zelf soms ook dronken?![]()
Als iemand wel geen domme suffert is of een kloon van mij is is het devzero wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je bent gewoon een domme suffert, of een kloon van hem“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klein bruggetje maar hoor:quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kan je uitleggen hoe dat hem niet verraad?
Kan je uitleggen waarom je je dochter nog amper ziet![]()
Ja oke, dat is het dan wel weer met jou niet waar. Iemand is er plotseling, een ander geeft aan dat die persoon er is voordat die zichzelf kenbaar maakt en jij wil praten over intelligentie xdquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk weinig intelligentie in jouw posts, geen idee wat je met deze posts wil bewerkstelligen.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kan je uitleggen hoe dat hem niet verraad?Nou zegt dat niets, maar dan kun je in alles wel wat zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:41 schreef Helenattenek het volgende:
Masberum is te dronken om te zien dat ik fruit's bericht Al geliked had voordat ik er 'was'![]()
Ongelooflijk onpraktische kut woning en dan ook nog eens stadsverwarming.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand een kubuswoning?
https://www.funda.nl/deta(...)rblaak-107/89370942/
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En daar gaan we weer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:44 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Klein bruggetje maar hoor:
Kan je uitleggen waarom je je dochter nog amper ziet![]()
Als ik zeg dat dat eerste niet klopt, zou dat een "bewijs" zijn dat ik een kloon van je benquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als iemand wel geen domme suffert is of een kloon van mij is is het devzero wel.![]()
![]()
Dat is een feitquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:45 schreef Helenattenek het volgende:
Inderdaad als devzero een kloon van me was... Weet ik niet of ik nog zo trots was![]()
![]()
Heer Killem.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ongelooflijk onpraktische kut woning en dan ook nog eens stadsverwarming.![]()
Wel een leuk object om in te beleggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij projecteert zichzelf op anderen, mensen uitmaken voor dronken en dom zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk weinig intelligentie in jouw posts, geen idee wat je met deze posts wil bewerkstelligen.Uw ADH vitamine Worst
Want jullie zijn niet dronken en domquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij projecteert zichzelf op anderen, mensen uitmaken voor dronken en dom zijn![]()
Verre van zo erg als jij in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Want jullie zijn niet dronken en dom![]()
en erfpachtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ongelooflijk onpraktische kut woning en dan ook nog eens stadsverwarming.Uw ADH vitamine Worst
Oke dat doet pijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:47 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Verre van zo erg als jij in ieder geval![]()
je hele leven hangt van ellende aan elkaar, en toch kom je hier stoer doen, het zou je sieren als je je wat meer bescheiden opsteltquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Want jullie zijn niet dronken en domUw ADH vitamine Worst
Hoe kan je zo geobsedeerd zijn als ik vragen mag? Heb ik ergens iets pijn gedaan ofzo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:48 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Dat dat nog pijn doet..
Hoe lang drink je Al Niet dagelijks![]()
Hij speelt heel erg op de man, maar ik zie weinig intelligentie in zijn posts.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij projecteert zichzelf op anderen, mensen uitmaken voor dronken en dom zijn![]()
Ja dan kreeg ik misschien nog wat punten hier. Jullie zijn alleen maar gefocused op het reageren op wat jullie niet aanstaatquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hele leven hangt van ellende aan elkaar, en toch kom je hier stoer doen, het zou je sieren als je je wat meer bescheiden opstelt![]()
Je leest het verkeerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik zeg dat dat eerste niet klopt, zou dat een "bewijs" zijn dat ik een kloon van je ben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet geobsedeerd maar je bent mijn wandelende schietschijfquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoe kan je zo geobsedeerd zijn als ik vragen mag? Heb ik ergens iets pijn gedaan ofzo?
Lekker losse flodders wegflikkeren en er nog vermaak voor terugkrijgen ook![]()
![]()
Dat ligt wellicht aan jouw eigen intelligentie, en nee dat is niet lullig bedoeldquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij speelt heel erg op de man, maar ik zie weinig intelligentie in zijn posts.![]()
flikker toch op met je manipulerende gedragquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dan kreeg ik misschien nog wat punten hier. Jullie zijn alleen maar gefocused op het reageren op wat jullie niet aanstaatUw ADH vitamine Worst
Sterkquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 01:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat ligt wellicht aan jouw eigen intelligentie, en nee dat is niet lullig bedoeld
Forum Opties Forumhop: Hop naar: