Was snel donker jaquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
T is pas 22h15, dacht dat het al veel later was
Je hebt een mooi regengebied te pakken ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Was snel donker jaOok door die bewolkte zooi met regen erbij. Op dit moment stort het hier nog steeds
Dan ben je een acrobaatquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
Als je op je motor tegen een busje knalt,
en dan onder dat busje ligt met je benen boven je langs gevouwen en over je hoofd,
heb je dan een probleem
Ik hoor nu de lijst met verwondingen die die gozer heeft. Damnquote:
Oh nee sorry,quote:
Waar is het kouder dan buiten?quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:38 schreef maily het volgende:
Gelukkig is het 's avonds kouder dan buiten
Dit is laterquote:
Tot later danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds geen idee hier hoor maar zal eens googlenquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:22 schreef Domnivoor het volgende:
Helene, who is she? Is she a passenger?
Haha die ken ik dan weer welquote:
same herequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:21 schreef pullup het volgende:
De foto's zeggen me ook nietsIk laat het er maar bij
Hulloquote:
Dat hadden ze geloof ik naar de 12e verschovenquote:
Nee, hij had 2 dingen,quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hadden ze geloof ik naar de 12e verschoven
We horen het dan wel van hemquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, hij had 2 dingen,
1 gisteren of vandaag,
en een ander dat van de 11e naar de 12e ging.
Of ik ben gewoon dom.
of beide
Hulloquote:
Eerst tol betalen voor je er langs magquote:
ŋCuánto cuesta?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerst tol betalen voor je er langs mag
2 chocomuizen en een suikerspinquote:
Pullupquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:19 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb hier een muizenplaag![]()
Ze hebben chocoladerepen aangevreten dus het zullen wel chocomuizen zijn.
Wie ze wil hebben mag ze komen halen
Oh jee vreselijk!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:19 schreef Domnivoor het volgende:
Die muizen of de repenquote:
2 vallen, 4 klemmen, 4 lokdozen. Ik heb er drie gevangen, maar er is er nog minstens één.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:00 schreef pullup het volgende:
Ellende met die muizen, heb je al vallen gezet?
Neeh dat niet.quote:
3quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, hij had 2 dingen,
1 gisteren of vandaag,
en een ander dat van de 11e naar de 12e ging.
Of ik ben gewoon dom.
of beide
Hebben ze nou al iets positiefs voor je? Werkend oog ofzo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
3
Aankomend weekend verlof van 3 dagen.
Dinsdag naar het ziekenhuis
Donderdag naar huis
Ik weet alleen niet wat zij in het ziekenhuis met mij gaan uitspoken.
Ik dacht dat dat aankomende dinsdag in het ziekenhuis zou gaan gebeuren. Maar vandaag kreeg ik te horen van niet. Toen ik vroeg wat ze dan wel gaan doen kreeg ik daar geen antwoord op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze nou al iets positiefs voor je? Werkend oog ofzo?
Kom je straks als mevrouw eend weer naar buitenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat aankomende dinsdag in het ziekenhuis zou gaan gebeuren. Maar vandaag kreeg ik te horen van niet. Toen ik vroeg wat ze dan wel gaan doen kreeg ik daar geen antwoord op.
Nou durf ik helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom je straks als mevrouw eend weer naar buiten
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omgquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat aankomende dinsdag in het ziekenhuis zou gaan gebeuren. Maar vandaag kreeg ik te horen van niet. Toen ik vroeg wat ze dan wel gaan doen kreeg ik daar geen antwoord op.
Als het maar verdoofd wordtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
3
Aankomend weekend verlof van 3 dagen.
Dinsdag naar het ziekenhuis
Donderdag naar huis
Ik weet alleen niet wat zij in het ziekenhuis met mij gaan uitspoken.
Die was toch verdronken in bad?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
Is Marilyn Monroe toch vermoord?![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)nderzoeken~a1bdc415/
Dat was Bollie Blauwquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die was toch verdronken in bad?
Of was dat iemand anders...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uwe Barschelquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat waren meerdere anderenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Oppassen jij.quote:
Jo eend, blijf je nu in dat ziekenhuis met kost en inwoning?quote:
Chocolademuizen houden ook van koffie, alles in potten doen waar ze absoluut niet bij kunnen, en met alles bedoel ik ook alles, ze zijn hartstikke slim en kunnen op 1 drup olie een week overleven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:19 schreef Domnivoor het volgende:
Sprak drakin tot Domni vanuit haar tot op de kleinste kruimels gereinigde frisse keuken!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Chocolademuizen houden ook van koffie, alles in potten doen waar ze absoluut niet bij kunnen, en met alles bedoel ik ook alles, ze zijn hartstikke slim en kunnen op 1 drup olie een week overleven.
Mijn ervaring ook welquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jo eend, blijf je nu in dat ziekenhuis met kost en inwoning?![]()
Wel erg lang allemaal. Of doe je gelijk maar mee aan een medisch onderzoek -nu je er tóch bent- met een vergoeding van 125 euro per dag?
Een vriend van me had vorige week een aortadissectie type a (vrij gevaarlijk), is geopereerd en zit nu alweer thuis aan de piepers.
Na ja, sterkte!
Hulloquote:
quote:
Helloooooquote:
Dat heb ik ook gehad, ze hebben mij geopereerd aan mijn keelslachtader. Aangezien het buisje er weer uit moet worden gehaald en ik alleen woon ben ik naar het revalidatiecentrum gebracht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jo eend, blijf je nu in dat ziekenhuis met kost en inwoning?![]()
Wel erg lang allemaal. Of doe je gelijk maar mee aan een medisch onderzoek -nu je er tóch bent- met een vergoeding van 125 euro per dag?
Een vriend van me had vorige week een aortadissectie type a (vrij gevaarlijk), is geopereerd en zit nu alweer thuis aan de piepers.
Na ja, sterkte!
quote:
Ik feliciteer Helenequote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:45 schreef engine het volgende:
Vandaag feliciteren we Robin van Persie
Ik feliciteer niemand.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:45 schreef engine het volgende:
Vandaag feliciteren we Robin van Persie
Ouder. Ik heb het palingoproer nog meegemaaktquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je 136 jaar oud bent
En hoe waren de Egyptenaren? Waren ze echt zo snel met hun piramides bouwen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ouder. Ik heb het palingoproer nog meegemaakt
Domni moest er af en toe de zweep over gooienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe waren de Egyptenaren? Waren ze echt zo snel met hun piramides bouwen?
Luie donders waren het.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Domni moest er af en toe de zweep over gooien
Logisch welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Domni moest er af en toe de zweep over gooien
Uhhh, OK.quote:
Die etter doet niet mee met het EK las ikquote:
Welk ek?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Die etter doet niet mee met het EK las ik
Dat hockey gebeuren bij de mannenquote:
Nee dit niet maar die etter welquote:
Heb echt geen idee over wie je het hebtquote:
Daaromquote:
Ow diequote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Daarombeetje puzzelen mag wel, en deze is niet zo moeilijk voor marc dacht ik
![]()
https://nos.nl/artikel/2577764
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Zou dit echt zijn?nopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou dit echt zijn?Waarom post je dat eigenlijk? Het is nep maar het nut ontgaat me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Misschien is ie even aan het testen of er hier mensen met trypofobie zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom post je dat eigenlijk? Het is nep maar het nut ontgaat me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien is ie even aan het testen of er hier mensen met trypofobie zijn
Ik dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voeten moet ik ook niks van hebben
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Het is niet echt aangenaam om naar te kijken, maar zo nep dat het me dan ook weer niet veel doet. Je ziet geen ontstoken weefsel, zwellingen, bloed of pusquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dusEn voeten moet ik ook niks van hebben
het is vast AI .....quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is niet echt aangenaam om naar te kijken, maar zo nep dat het me dan ook weer niet veel doet. Je ziet geen ontstoken weefsel, zwellingen, bloed of pus
Niet te voorbarig !! Maar vooralsnog staan ze aan de goede kantquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:00 schreef engine het volgende:
We feliciteren Robin van Persie nogmaals
Zou dit echt zijn?Ja denk het wel ... ik kwam deze ook al eens tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:22 schreef tonja het volgende:
Godverdomme, mijn microfoon is overleden 2 maanden na het verstrijken van de garantie. Ze maken die krengen zo zodat ze kapot gaan na een bepaalde tijd volgens mij
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk het wel ... ik kwam deze ook al eens tegenBekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Train jij daar?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:56 schreef pullup het volgende:
Ook dat nog
https://nos.nl/artikel/2577858
Stelletje tuig
Lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:27 schreef Prisha het volgende:
Nog 1 dagje werken en dan vaycayyyyyyyyyy![]()
![]()
(én een bod op een huis gedaan vandaag...spannond...ik heb altijd weer hoop maar tot nu toe zijn we een beetje de eeuwige tweede aan het worden)
thanksquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker
en hopelijk lukt het dan nu wel ja
Veel succes.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:27 schreef Prisha het volgende:
![]()
(én een bod op een huis gedaan vandaag...spannond...ik heb altijd weer hoop maar tot nu toe zijn we een beetje de eeuwige tweede aan het worden)
thanks! En nu maar weer wachten op dat telefoontje. Zenuwslopend steeds.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Veel succes.![]()
En lekker hoor, vakantie in het vooruitzicht.![]()
Ik vanaf half augustus.
Neequote:
Fijn, ga je weer bergen beklimmen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:27 schreef Prisha het volgende:
![]()
Ja, dat had ik gelezen dat ze niet zo lief zijn voor hun schoonmaakpersoneelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Neemaar dat zogenaamde luxe tuig is al een tijdje in opspraak oen het is steeds erger aan het worden
Vakantie is in ieder geval iets leuks om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:27 schreef Prisha het volgende:
![]()
niet beklimmen, ik ga wel de Kili nu van een afstandje bewonderen en bij mezelf denken: 5 jaar geleden stond ik daar op de topquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Fijn, ga je weer bergen beklimmen?
thanksquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vakantie is in ieder geval iets leuks om naar uit te kijkenHopelijk hebben jullie straks ook een nieuw huis te vieren! Ik zal meeduimen
SBE duimt ook mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vakantie is in ieder geval iets leuks om naar uit te kijkenHopelijk hebben jullie straks ook een nieuw huis te vieren! Ik zal meeduimen
Morgen.quote:
5 jaar geleden alweerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
niet beklimmen, ik ga wel de Kili nu van een afstandje bewonderen en bij mezelf denken: 5 jaar geleden stond ik daar op de top
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:27 schreef Prisha het volgende:
![]()
Ik was ook verbaasd dat het al weer 5 jaar geleden wasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
5 jaar geleden alweer
Veel plezier alvast en succes met het bod!
We worden oudquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd dat het al weer 5 jaar geleden was
Ja niet te geloven hč. Zo snel voorbij gegaan. Ik heb paar weken terug die topic nog eens teruggelezen. Zo leuk dat jullie zo meeleefdenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
5 jaar geleden alweer
Veel plezier alvast en succes met het bod!
Waar blijft de tijdquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd dat het al weer 5 jaar geleden was
oma's horen oud te zijnquote:
Victor Reinier.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie mij vertellen wie deze man is? het gaat om de man LINKS.
Ik weet dat hij een BN’er is maar kan niet op zijn naam komen, zo irritant.
Die van Lucky Lettersquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Das Johnny toch? Die van Flodder, je weetzzzzzzquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem man en paardquote:
Ik vind Huub wel een werkpaardjequote:
De man die in DE film over jouw stad heeft gespeeld is een werkpaard jaquote:
Netjes de Mavo afgerond en eerst wat baantjes als glazenwasser en automonteur gehad voor ie begon te leren voor acteur.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De man die in DE film over jouw stad heeft gespeeld is een werkpaard ja
Daar is toch niet voor te lerenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Netjes de Mavo afgerond en eerst wat baantjes als glazenwasser en automonteur gehad voor ie begon te leren voor acteur.
Ik heb liever een automonteur die er wel wat voor geleerd heeftquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is toch niet voor te leren
Dat kan je of kan je niet
Automonteur ja, acteur nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb liever een automonteur die er wel wat voor geleerd heeft
quote:
quote:
Zou ze willen wonen in een huis waar diverse mensen afgeslacht zijn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Balen Prish, volgende keer beter.
![]()
Zal ik mijn killerparkiet op een missie sturen?
Die parkiet komt hier mee terugquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ze willen wonen in een huis waar diverse mensen afgeslacht zijn?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Balen Prish, volgende keer beter.
![]()
Zal ik mijn killerparkiet op een missie sturen?
quote:
ja echt balen. Er is minimaal 75k overboden en we zijn zelfs niet eens de nummer 2. Wij hebben met 62.000 overboden maar dat was dus bij lange niet genoegquote:
Niet normaal hoeveel er overboden (moet) worden, de huizenmarkt is helemaal over de rooie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ja echt balen. Er is minimaal 75k overboden en we zijn zelfs niet eens de nummer 2. Wij hebben met 62.000 overboden maar dat was dus bij lange niet genoeg![]()
Zucht. Mentale reset en weer door.
Maar eerst vakantie
Idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet normaal hoeveel er overboden (moet) worden, de huizenmarkt is helemaal over de rooie.
Maar fijne vakantie!
Wat ontzettend balen zegquote:
En we zoeken niet eens in het westen of zo, dit was ergens ten zuid oosten van Zutphen, in the middle of nowhere bijna.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet normaal hoeveel er overboden (moet) worden, de huizenmarkt is helemaal over de rooie.
Maar fijne vakantie!
Nah, het is wat het is. Jullie duimpjes moeten behouden blijvenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:12 schreef maily het volgende:
[..]![]()
We moeten nog harder duimen dus ....
Echt crazy allemaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat ontzettend balen zegDan overbied je nog veel en is het nog niet genoeg...
hehe, vites is eindelijk onlevend gemaaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Die parkiet komt hier mee terug
[ afbeelding ]
Ik baal wel, dat was een sympathieke club altijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hehe, vites is eindelijk onlevend gemaakt
Je zal maar fan zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een brug te ver...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:58 schreef pullup het volgende:
Ik zie al weer een filmpje dat die fantokkies meteen maar proberen wat fotografen in elkaar te meppen, meteen al wat minder medelijden
Slaat ook nergens opquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:58 schreef pullup het volgende:
Ik zie al weer een filmpje dat die fantokkies meteen maar proberen wat fotografen in elkaar te meppen, meteen al wat minder medelijden
MIjn vriendin is ontroostbaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuke vriendin ben jij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn vriendin is ontroostbaar![]()
Zij deed vrijwilligerswerk voor Vites
Dat is dan weer naar jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was speciaal naar haar gegaan zodat ze niet alleen was op het moment dat de uitspraak kwamquote:
Ja ze reed de toekomstige spelers van Vites van school naar papendrecht en van papendrecht weer naar huisquote:
Uh, een club die jaren lang met voorbedachte rade de regels weigert te volgen is sympathiek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik baal wel, dat was een sympathieke club altijd
Dan heb je de verkeerde club even jaquote:
Ja daar gaat ineens heel veel verloren dat je niet meer zomaar meer terugkrijgtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze reed de toekomstige spelers van Vites van school naar papendrecht en van papendrecht weer naar huis
Zou haar eens vragen hoe ze het vond te werken voor een bijna criminele organisatiequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het bestuur niet maar daar heeft de gemiddelde Arnhemmer toch weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, een club die jaren lang met voorbedachte rade de regels weigert te volgen is sympathiek?
Nou ja, de club is nog niet weg. Redelijk kans dat ze doorgaan als amateurs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar gaat ineens heel veel verloren dat je niet meer zomaar meer terugkrijgt
Rotte appels jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Het bestuur niet maar daar heeft de gemiddelde Arnhemmer toch weinig mee te maken.
En nooit meer AZ-Vitessequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:57 schreef engine het volgende:
Nooit wat met Vitesse gehad. Altijd een lelijke club gevonden maar het is toch jammer. Nooit meer N.E.C. - Vitesse.
Ik kan me toch voorstellen dat het voor de stad Arnhem en vooral de Arnhemse voetballiefhebbers een verdrietige uitspraak is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, een club die jaren lang met voorbedachte rade de regels weigert te volgen is sympathiek?
Hey Deisyy, hoe is het daar en hoe is het met je dochter en kleindochter?quote:
Dan moeten ze heel hard naar het (voormalige) bestuur en de rvb van vitesse kijken en een paar moordenaars uit rusland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me toch voorstellen dat het voor de stad Arnhem en vooral de Arnhemse voetballiefhebbers een verdrietige uitspraak is.
Hi Dot, het gaat ontzettend goed, we gaan morgen een dagje oppassen, heb ik haar de hele dag voor mezelfquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy, hoe is het daar en hoe is het met je dochter en kleindochter?
Fijn te horen, dat zijn fine dagen een hele dag met je kleindochter. Is dat de eerste keer dat je oppast een hele dag?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Dot, het gaat ontzettend goed, we gaan morgen een dagje oppassen, heb ik haar de hele dag voor mezelf
Hoe is het met jou?
Dat doet toch helemaal niets af en de teleurstelling van veel liefhebbers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten ze heel hard naar het (voormalige) bestuur en de rvb van vitesse kijken en een paar moordenaars uit rusland.
Niet naar journalisten of de knvb.
Wat vervelend Dot, dat blijft ook maar bezig he met die boezems van jou. Sterkte!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, dat zijn fine dagen een hele dag met je kleindochter. Is dat de eerste keer dat je oppast een hele dag?
Ik hobbel momenteel van boezemfibrileren naar boezemfibrileren, maar verder gaat het wel goed
O leuk hoor, en wat een schattig vestje heb je gehaakt, zal ze blij mee zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat vervelend Dot, dat blijft ook maar bezig he met die boezems van jou. Sterkte!
Ja het is voor het eerst, dus extra leuk, kan ik meteen mijn vers gehaakte vestje mee nemen
[ afbeelding ]
mwahquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet toch helemaal niets af en de teleurstelling van veel liefhebbers.
Dank je Dotquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk hoor, en wat een schattig vestje heb je gehaakt, zal ze blij mee zijn.
M'n moeder had mijn schoonzus een avondje naar het theater cadeau gedaan voor haar verjaardag. En onderdeel van het cadeau was dat m'n moeder dan wel een avondje kan oppassenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Dot, het gaat ontzettend goed, we gaan morgen een dagje oppassen, heb ik haar de hele dag voor mezelf
Hoe is het met jou?
Een cadeau met voorbedachte rade, ik snap jouw moederquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
M'n moeder had mijn schoonzus een avondje naar het theater cadeau gedaan voor haar verjaardag. En onderdeel van het cadeau was dat m'n moeder dan wel een avondje kan oppassen
Oma's kunnen heel gewiekst zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
M'n moeder had mijn schoonzus een avondje naar het theater cadeau gedaan voor haar verjaardag. En onderdeel van het cadeau was dat m'n moeder dan wel een avondje kan oppassen
Dat is wel lief van je, dat je haar troostquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was speciaal naar haar gegaan zodat ze niet alleen was op het moment dat de uitspraak kwam
Heb haar getroost en een lekkere kop koffie voor haar gemaakt.
Maar ze weet ook dat ik niets met voetbal he, maar het wel sneu voor alle betrokkenen vind.
Hey SBE hoe is het met je, al weer op het honk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oma's kunnen heel gewiekst zijn.
Ja, al kan ik mij daar zelf niets bij voorstellen. Maar ik weet hoe ze is dus denk zorg dat ik bij haar ben voor het geval dat. Het is ook sneu, zeker voor alle betrokkenen, maar zoals ze zelf zegt het was ene zooitje b ij Vites en zagen die al aankomen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je, dat je haar troost![]()
Voor de fans en andere betrokkenen is het zeker wel echt heel sneu
Ja gaat goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een cadeau met voorbedachte rade, ik snap jouw moeder
Gaat het goed met je nichtje? Ze scheelt niet zoveel met mijn kleindochter natuurlijk.
Nog even geduld en je kan buiten een balletje met haar trappenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja gaat goedeen echte baby
Heb haar woensdag weer even gezien
Met mij gaat het goed, ik ben nu thuis weekendverlof. Zondag weer terug, maandag naar ziekenhuis om mijn oog te laten repareren. (?)quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey SBE hoe is het met je, al weer op het honk?
O dat is weer even wennen zeker om thuis te zijn. Hoelang ben je nu van huis geweest?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, ik ben nu thuis weekendverlof. Zondag weer terug, maandag naar ziekenhuis om mijn oog te laten repareren. (?)
Eind vd week mag ik naar huis, en dan over 2 weken weer naar het ziekenhuis.
Dat lijkt me heel leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog even geduld en je kan buiten een balletje met haar trappen
Ja dat kan ik me wel voorstellen, ik denk dat jij een beetje de leeftijd van mijn zoon hebt en hij vindt het leuk om haar vast te houden, maar vraagt dan altijd een paar keer of hij het goed doetquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel leukvind het nu ook nog een beetje spannend om haar vast te houden.
Succes met je oog.. blijft altijd een eng iets vond ik altijd .. tot ik uiteindelijk geopereerd werd met plaatselijke verdoving en ik kon zien hoe het was om zonder je eigen ooglenzen te kijken .. daar schiet je weinig mee op ... maar met een nieuwe op sterkte gemaakte lens erin ging ik terug naar huis .. nog wel het oog volgesmeerd met gel en een beschermkapje erover... maar ik zat in de tram en die gel verdween langzaam en mn zicht werd langzaam scherper en scherper ...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, ik ben nu thuis weekendverlof. Zondag weer terug, maandag naar ziekenhuis om mijn oog te laten repareren. (?)
Eind vd week mag ik naar huis, en dan over 2 weken weer naar het ziekenhuis.
Sinds donderdag 26 juni. Mijn oog moet even weer gerepareerd worden. Doet het niet meer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is weer even wennen zeker om thuis te zijn. Hoelang ben je nu van huis geweest?
Wat gaan ze aan je oog doen?
Weet je al hoe ze het gaan fixen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds donderdag 26 juni. Mijn oog moet even weer gerepareerd worden. Doet het niet meer.
Waar gaan ze dat doen? Rotterdan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds donderdag 26 juni. Mijn oog moet even weer gerepareerd worden. Doet het niet meer.
Nope, ze zullen wel in mijn keel gaan snijden.quote:
Hier in Den Haagquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar gaan ze dat doen? Rotterdan?
Vind ik ook.quote:
Gewoon als een optie hoor, voel je niet verplicht, maarquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Dat gaat nog wel netjes gehecht worden. Er zit ook nog een buisje in om het goed te laten genezen.
Wauw ,dat is een lange tijd zeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo en niet zo klein sneetje ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, ze zullen wel in mijn keel gaan snijden.
Daar zit nog een snee vd vorige operatie, die hebben ze even vluchtig dicht genaaid.
[ afbeelding ]
[..]
Hier in Den Haag
Haha ja die had ik ook al gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)uid-afrika~ab2a16b6/
Go Buffel go![]()
Ja echt een dikke Karmaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja die had ik ook al gezienTerechter gaat het niet worden
Het rare stukje tekst er ook in zien staan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja die had ik ook al gezienTerechter gaat het niet worden
Nee ik had het nieuwsbericht al ergens anders gelezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het rare stukje tekst er ook in zien staan?
Er staat ergens dat hij de buffel aan het opjagen wasquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik had het nieuwsbericht al ergens anders gelezen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er staat ergens dat hij de buffel aan het opjagen was
EN
'de aanval van de buffel was niet uitgelokt'
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:13 schreef pullup het volgende:
Even opletten als je gaat wandelen daaro @:marcb1974![]()
https://nos.nl/artikel/2578001
Lekker voor hemquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)uid-afrika~ab2a16b6/
Go Buffel go![]()
Afbuffelen dat soort gasten ... net zo als die zoon van Trump die ff een zeldzame berggeit kwam schieten in mijn Spanje ...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er staat ergens dat hij de buffel aan het opjagen was
EN
'de aanval van de buffel was niet uitgelokt'
Helaas won die geit niet blijkbaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Afbuffelen dat soort gasten ... net zo als die zoon van Trump die ff een zeldzame berggeit kwam schieten in mijn Spanje ...
Ja helaas ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas won die geit niet blijkbaar
Jezus, wat een Jaapquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, ze zullen wel in mijn keel gaan snijden.
Daar zit nog een snee vd vorige operatie, die hebben ze even vluchtig dicht genaaid.
[ afbeelding ]
[..]
Hier in Den Haag
Hulloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |