Was snel donker jaquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
T is pas 22h15, dacht dat het al veel later was
Je hebt een mooi regengebied te pakken ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Was snel donker jaOok door die bewolkte zooi met regen erbij. Op dit moment stort het hier nog steeds
Dan ben je een acrobaatquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
Als je op je motor tegen een busje knalt,
en dan onder dat busje ligt met je benen boven je langs gevouwen en over je hoofd,
heb je dan een probleem
Ik hoor nu de lijst met verwondingen die die gozer heeft. Damnquote:
Oh nee sorry,quote:
Waar is het kouder dan buiten?quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:38 schreef maily het volgende:
Gelukkig is het 's avonds kouder dan buiten
Dit is laterquote:
Tot later danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds geen idee hier hoor maar zal eens googlenquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:22 schreef Domnivoor het volgende:
Helene, who is she? Is she a passenger?
Haha die ken ik dan weer welquote:
same herequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:21 schreef pullup het volgende:
De foto's zeggen me ook nietsIk laat het er maar bij
Hulloquote:
Dat hadden ze geloof ik naar de 12e verschovenquote:
Nee, hij had 2 dingen,quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hadden ze geloof ik naar de 12e verschoven
We horen het dan wel van hemquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, hij had 2 dingen,
1 gisteren of vandaag,
en een ander dat van de 11e naar de 12e ging.
Of ik ben gewoon dom.
of beide
Hulloquote:
Eerst tol betalen voor je er langs magquote:
żCuánto cuesta?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerst tol betalen voor je er langs mag
2 chocomuizen en een suikerspinquote:
Pullupquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:19 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb hier een muizenplaag![]()
Ze hebben chocoladerepen aangevreten dus het zullen wel chocomuizen zijn.
Wie ze wil hebben mag ze komen halen
Oh jee vreselijk!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:19 schreef Domnivoor het volgende:
Die muizen of de repenquote:
2 vallen, 4 klemmen, 4 lokdozen. Ik heb er drie gevangen, maar er is er nog minstens één.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:00 schreef pullup het volgende:
Ellende met die muizen, heb je al vallen gezet?
Neeh dat niet.quote:
3quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, hij had 2 dingen,
1 gisteren of vandaag,
en een ander dat van de 11e naar de 12e ging.
Of ik ben gewoon dom.
of beide
Hebben ze nou al iets positiefs voor je? Werkend oog ofzo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
3
Aankomend weekend verlof van 3 dagen.
Dinsdag naar het ziekenhuis
Donderdag naar huis
Ik weet alleen niet wat zij in het ziekenhuis met mij gaan uitspoken.
Ik dacht dat dat aankomende dinsdag in het ziekenhuis zou gaan gebeuren. Maar vandaag kreeg ik te horen van niet. Toen ik vroeg wat ze dan wel gaan doen kreeg ik daar geen antwoord op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze nou al iets positiefs voor je? Werkend oog ofzo?
Kom je straks als mevrouw eend weer naar buitenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat aankomende dinsdag in het ziekenhuis zou gaan gebeuren. Maar vandaag kreeg ik te horen van niet. Toen ik vroeg wat ze dan wel gaan doen kreeg ik daar geen antwoord op.
Nou durf ik helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom je straks als mevrouw eend weer naar buiten
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omgquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat aankomende dinsdag in het ziekenhuis zou gaan gebeuren. Maar vandaag kreeg ik te horen van niet. Toen ik vroeg wat ze dan wel gaan doen kreeg ik daar geen antwoord op.
Als het maar verdoofd wordtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
3
Aankomend weekend verlof van 3 dagen.
Dinsdag naar het ziekenhuis
Donderdag naar huis
Ik weet alleen niet wat zij in het ziekenhuis met mij gaan uitspoken.
Die was toch verdronken in bad?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
Is Marilyn Monroe toch vermoord?![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)nderzoeken~a1bdc415/
Dat was Bollie Blauwquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die was toch verdronken in bad?
Of was dat iemand anders...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uwe Barschelquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat waren meerdere anderenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Oppassen jij.quote:
Jo eend, blijf je nu in dat ziekenhuis met kost en inwoning?quote:
Chocolademuizen houden ook van koffie, alles in potten doen waar ze absoluut niet bij kunnen, en met alles bedoel ik ook alles, ze zijn hartstikke slim en kunnen op 1 drup olie een week overleven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:19 schreef Domnivoor het volgende:
Sprak drakin tot Domni vanuit haar tot op de kleinste kruimels gereinigde frisse keuken!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Chocolademuizen houden ook van koffie, alles in potten doen waar ze absoluut niet bij kunnen, en met alles bedoel ik ook alles, ze zijn hartstikke slim en kunnen op 1 drup olie een week overleven.
Mijn ervaring ook welquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jo eend, blijf je nu in dat ziekenhuis met kost en inwoning?![]()
Wel erg lang allemaal. Of doe je gelijk maar mee aan een medisch onderzoek -nu je er tóch bent- met een vergoeding van 125 euro per dag?
Een vriend van me had vorige week een aortadissectie type a (vrij gevaarlijk), is geopereerd en zit nu alweer thuis aan de piepers.
Na ja, sterkte!
Hulloquote:
quote:
Helloooooquote:
Dat heb ik ook gehad, ze hebben mij geopereerd aan mijn keelslachtader. Aangezien het buisje er weer uit moet worden gehaald en ik alleen woon ben ik naar het revalidatiecentrum gebracht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jo eend, blijf je nu in dat ziekenhuis met kost en inwoning?![]()
Wel erg lang allemaal. Of doe je gelijk maar mee aan een medisch onderzoek -nu je er tóch bent- met een vergoeding van 125 euro per dag?
Een vriend van me had vorige week een aortadissectie type a (vrij gevaarlijk), is geopereerd en zit nu alweer thuis aan de piepers.
Na ja, sterkte!
quote:
Ik feliciteer Helenequote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:45 schreef engine het volgende:
Vandaag feliciteren we Robin van Persie
Ik feliciteer niemand.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:45 schreef engine het volgende:
Vandaag feliciteren we Robin van Persie
Ouder. Ik heb het palingoproer nog meegemaaktquote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je 136 jaar oud bent
En hoe waren de Egyptenaren? Waren ze echt zo snel met hun piramides bouwen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ouder. Ik heb het palingoproer nog meegemaakt
Domni moest er af en toe de zweep over gooienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe waren de Egyptenaren? Waren ze echt zo snel met hun piramides bouwen?
Luie donders waren het.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Domni moest er af en toe de zweep over gooien
Logisch welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Domni moest er af en toe de zweep over gooien
Uhhh, OK.quote:
Die etter doet niet mee met het EK las ikquote:
Welk ek?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Die etter doet niet mee met het EK las ik
Dat hockey gebeuren bij de mannenquote:
Nee dit niet maar die etter welquote:
Heb echt geen idee over wie je het hebtquote:
Daaromquote:
Ow diequote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Daarombeetje puzzelen mag wel, en deze is niet zo moeilijk voor marc dacht ik
![]()
https://nos.nl/artikel/2577764
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Zou dit echt zijn?nopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou dit echt zijn?Waarom post je dat eigenlijk? Het is nep maar het nut ontgaat me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Misschien is ie even aan het testen of er hier mensen met trypofobie zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom post je dat eigenlijk? Het is nep maar het nut ontgaat me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien is ie even aan het testen of er hier mensen met trypofobie zijn
Ik dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voeten moet ik ook niks van hebben
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Het is niet echt aangenaam om naar te kijken, maar zo nep dat het me dan ook weer niet veel doet. Je ziet geen ontstoken weefsel, zwellingen, bloed of pusquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dusEn voeten moet ik ook niks van hebben
het is vast AI .....quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is niet echt aangenaam om naar te kijken, maar zo nep dat het me dan ook weer niet veel doet. Je ziet geen ontstoken weefsel, zwellingen, bloed of pus
Niet te voorbarig !! Maar vooralsnog staan ze aan de goede kantquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:00 schreef engine het volgende:
We feliciteren Robin van Persie nogmaals
Zou dit echt zijn?Ja denk het wel ... ik kwam deze ook al eens tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:22 schreef tonja het volgende:
Godverdomme, mijn microfoon is overleden 2 maanden na het verstrijken van de garantie. Ze maken die krengen zo zodat ze kapot gaan na een bepaalde tijd volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |