We worden oudquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd dat het al weer 5 jaar geleden was
Ja niet te geloven hè. Zo snel voorbij gegaan. Ik heb paar weken terug die topic nog eens teruggelezen. Zo leuk dat jullie zo meeleefdenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
5 jaar geleden alweer
Veel plezier alvast en succes met het bod!
Waar blijft de tijdquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd dat het al weer 5 jaar geleden was
oma's horen oud te zijnquote:
Dat is een goed teken. Niet iedereen wordt oud.quote:
Victor Reinier.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie mij vertellen wie deze man is? het gaat om de man LINKS.
Ik weet dat hij een BN’er is maar kan niet op zijn naam komen, zo irritant.
Die van Lucky Lettersquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Das Johnny toch? Die van Flodder, je weetzzzzzzquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem man en paardquote:
Ik vind Huub wel een werkpaardjequote:
De man die in DE film over jouw stad heeft gespeeld is een werkpaard jaquote:
Netjes de Mavo afgerond en eerst wat baantjes als glazenwasser en automonteur gehad voor ie begon te leren voor acteur.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De man die in DE film over jouw stad heeft gespeeld is een werkpaard ja
Daar is toch niet voor te lerenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Netjes de Mavo afgerond en eerst wat baantjes als glazenwasser en automonteur gehad voor ie begon te leren voor acteur.
Ik heb liever een automonteur die er wel wat voor geleerd heeftquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is toch niet voor te leren
Dat kan je of kan je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |