quote:Op donderdag 7 augustus 2025 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk het wel ... ik kwam deze ook al eens tegenBekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Train jij daar?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:56 schreef pullup het volgende:
Ook dat nog
https://nos.nl/artikel/2577858
Stelletje tuig
Lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:27 schreef Prisha het volgende:
Nog 1 dagje werken en dan vaycayyyyyyyyyy![]()
![]()
(én een bod op een huis gedaan vandaag...spannond...ik heb altijd weer hoop maar tot nu toe zijn we een beetje de eeuwige tweede aan het worden)
thanksquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker
en hopelijk lukt het dan nu wel ja
Veel succes.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:27 schreef Prisha het volgende:
![]()
(én een bod op een huis gedaan vandaag...spannond...ik heb altijd weer hoop maar tot nu toe zijn we een beetje de eeuwige tweede aan het worden)
thanks! En nu maar weer wachten op dat telefoontje. Zenuwslopend steeds.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Veel succes.![]()
En lekker hoor, vakantie in het vooruitzicht.![]()
Ik vanaf half augustus.
Neequote:
Fijn, ga je weer bergen beklimmen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:27 schreef Prisha het volgende:
![]()
Ja, dat had ik gelezen dat ze niet zo lief zijn voor hun schoonmaakpersoneelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Neemaar dat zogenaamde luxe tuig is al een tijdje in opspraak oen het is steeds erger aan het worden
Vakantie is in ieder geval iets leuks om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:27 schreef Prisha het volgende:
![]()
niet beklimmen, ik ga wel de Kili nu van een afstandje bewonderen en bij mezelf denken: 5 jaar geleden stond ik daar op de topquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Fijn, ga je weer bergen beklimmen?
thanksquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vakantie is in ieder geval iets leuks om naar uit te kijkenHopelijk hebben jullie straks ook een nieuw huis te vieren! Ik zal meeduimen
SBE duimt ook mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vakantie is in ieder geval iets leuks om naar uit te kijkenHopelijk hebben jullie straks ook een nieuw huis te vieren! Ik zal meeduimen
Morgen.quote:
5 jaar geleden alweerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
niet beklimmen, ik ga wel de Kili nu van een afstandje bewonderen en bij mezelf denken: 5 jaar geleden stond ik daar op de top
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:27 schreef Prisha het volgende:
![]()
Ik was ook verbaasd dat het al weer 5 jaar geleden wasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
5 jaar geleden alweer
Veel plezier alvast en succes met het bod!
We worden oudquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd dat het al weer 5 jaar geleden was
Ja niet te geloven hè. Zo snel voorbij gegaan. Ik heb paar weken terug die topic nog eens teruggelezen. Zo leuk dat jullie zo meeleefdenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
5 jaar geleden alweer
Veel plezier alvast en succes met het bod!
Waar blijft de tijdquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd dat het al weer 5 jaar geleden was
oma's horen oud te zijnquote:
Dat is een goed teken. Niet iedereen wordt oud.quote:
Victor Reinier.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie mij vertellen wie deze man is? het gaat om de man LINKS.
Ik weet dat hij een BN’er is maar kan niet op zijn naam komen, zo irritant.
Die van Lucky Lettersquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Das Johnny toch? Die van Flodder, je weetzzzzzzquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem man en paardquote:
Ik vind Huub wel een werkpaardjequote:
De man die in DE film over jouw stad heeft gespeeld is een werkpaard jaquote:
Netjes de Mavo afgerond en eerst wat baantjes als glazenwasser en automonteur gehad voor ie begon te leren voor acteur.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De man die in DE film over jouw stad heeft gespeeld is een werkpaard ja
Daar is toch niet voor te lerenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Netjes de Mavo afgerond en eerst wat baantjes als glazenwasser en automonteur gehad voor ie begon te leren voor acteur.
Ik heb liever een automonteur die er wel wat voor geleerd heeftquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is toch niet voor te leren
Dat kan je of kan je niet
Automonteur ja, acteur nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb liever een automonteur die er wel wat voor geleerd heeft
quote:
quote:
Zou ze willen wonen in een huis waar diverse mensen afgeslacht zijn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Balen Prish, volgende keer beter.
![]()
Zal ik mijn killerparkiet op een missie sturen?
Die parkiet komt hier mee terugquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ze willen wonen in een huis waar diverse mensen afgeslacht zijn?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Balen Prish, volgende keer beter.
![]()
Zal ik mijn killerparkiet op een missie sturen?
quote:
ja echt balen. Er is minimaal 75k overboden en we zijn zelfs niet eens de nummer 2. Wij hebben met 62.000 overboden maar dat was dus bij lange niet genoegquote:
Niet normaal hoeveel er overboden (moet) worden, de huizenmarkt is helemaal over de rooie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ja echt balen. Er is minimaal 75k overboden en we zijn zelfs niet eens de nummer 2. Wij hebben met 62.000 overboden maar dat was dus bij lange niet genoeg![]()
Zucht. Mentale reset en weer door.
Maar eerst vakantie
Idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet normaal hoeveel er overboden (moet) worden, de huizenmarkt is helemaal over de rooie.
Maar fijne vakantie!
Wat ontzettend balen zegquote:
En we zoeken niet eens in het westen of zo, dit was ergens ten zuid oosten van Zutphen, in the middle of nowhere bijna.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet normaal hoeveel er overboden (moet) worden, de huizenmarkt is helemaal over de rooie.
Maar fijne vakantie!
Nah, het is wat het is. Jullie duimpjes moeten behouden blijvenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:12 schreef maily het volgende:
[..]![]()
We moeten nog harder duimen dus ....
Echt crazy allemaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat ontzettend balen zegDan overbied je nog veel en is het nog niet genoeg...
hehe, vites is eindelijk onlevend gemaaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Die parkiet komt hier mee terug
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |