Automonteur ja, acteur nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb liever een automonteur die er wel wat voor geleerd heeft
quote:
Zou ze willen wonen in een huis waar diverse mensen afgeslacht zijn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Balen Prish, volgende keer beter.
![]()
Zal ik mijn killerparkiet op een missie sturen?
Die parkiet komt hier mee terugquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ze willen wonen in een huis waar diverse mensen afgeslacht zijn?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Balen Prish, volgende keer beter.
![]()
Zal ik mijn killerparkiet op een missie sturen?
quote:
ja echt balen. Er is minimaal 75k overboden en we zijn zelfs niet eens de nummer 2. Wij hebben met 62.000 overboden maar dat was dus bij lange niet genoegquote:
Niet normaal hoeveel er overboden (moet) worden, de huizenmarkt is helemaal over de rooie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ja echt balen. Er is minimaal 75k overboden en we zijn zelfs niet eens de nummer 2. Wij hebben met 62.000 overboden maar dat was dus bij lange niet genoeg![]()
Zucht. Mentale reset en weer door.
Maar eerst vakantie
Idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet normaal hoeveel er overboden (moet) worden, de huizenmarkt is helemaal over de rooie.
Maar fijne vakantie!
Wat ontzettend balen zegquote:
En we zoeken niet eens in het westen of zo, dit was ergens ten zuid oosten van Zutphen, in the middle of nowhere bijna.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet normaal hoeveel er overboden (moet) worden, de huizenmarkt is helemaal over de rooie.
Maar fijne vakantie!
Nah, het is wat het is. Jullie duimpjes moeten behouden blijvenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:12 schreef maily het volgende:
[..]![]()
We moeten nog harder duimen dus ....
Echt crazy allemaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat ontzettend balen zegDan overbied je nog veel en is het nog niet genoeg...
hehe, vites is eindelijk onlevend gemaaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Die parkiet komt hier mee terug
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |