Als ze weten wie de laatste is, misschien wel de rottigste appel van de mand, mogen ze dan nog zeggen neejjj doe toch maar die Nr tweejj ?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik begrijp het best van Margot (Rob) en Rob (Magda) dat ze liever thuis de ontwikkelingen af willen wachten. Vraag me alleen af, zeker in het geval van Margot, of dat zo verstandig is. Rob zal bij elke vrouw die komt weer iets meer open gaan staan voor gevoelens en Margot is er dan niet om daar iets mee te doen.
Ik kan ook goed begrijpen voor die B en B houders dat ze niet direct openstaan voor liefde bij de eerste kandidaat die komt; er komen er nog meer en die moeten ook een kans krijgen. Dat iemand in de 30 dat doet, zoals Joy in een eerder seizoen, snap ik eerder, maar iemand die al 60+ is, zal eerst even de hele mand willen zien voordat ie de beste appel kiest. En die beste appels kunnen best Rob resp. Margot zijn, waarom niet.
Vond Renske ook wat relaxter bezig in aflevering 19, komt ze veel leuker over ook. Maar Shirley blijft op een afstand "ik kom voor Daniel, ik snap dat meisje niet", muurtje op. Maar het lijkt me voor Daniel beter als hij Shirley, voor wie die toch geen gevoelens krijgt, wegstuurt en dat er hopelijk snel een nieuwe kandidate komt.
Ze hebben toch contactgegevens! Niemand die Rob kan verbieden Margot op te bellen en uit te nodigen voor een vakantie, na de opnames voor het programma.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze weten wie de laatste is, misschien wel de rottigste appel van de mand, mogen ze dan nog zeggen neejjj doe toch maar die Nr tweejj ?![]()
Ik had het over Shirley die bij Daniel in Tjechië is.quote:En Shirly is een relkutwijf, die zit niet bij ILLya voor "Liefde" maar voor een Egoshowtje
Ja Daniel bedoelde ik ookquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze hebben toch contactgegevens! Niemand die Rob kan verbieden Margot op te bellen en uit te nodigen voor een vakantie, na de opnames voor het programma.
[..]
Ik had het over Shirley die bij Daniel in Tjechië is.
Snap ik ook niet zo goed. Als je al weet dat je het voor Shirley niet gaat voelen, dan kun je daar toch alvast afscheid van nemen. Geeft je tijd voor Renske, voor als je daar nog over twijfelt. En dan is de kans groot dat ze een nieuwe invliegen. Wordt inderdaad wel tijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja Daniel bedoelde ik ookIk vind het wel raar dat hij met die twee blijft jengelen terwijl overal nieuwe blijven neerfladderen, die Daniel heeft dringend een 3e Popje nodig om de boel door te roeren
Renske dacht alles al in the pocket te hebben bij Daniel, daarom klapte het arme kind volledig dicht toen Grootsmoel Shirly eigenlijk veel te laat aan kwam kakken, en nu gebeurt er dus nix meer want Shirly wil helemaal geen date maar een leuke week vacantiequote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Snap ik ook niet zo goed. Als je al weet dat je het voor Shirley niet gaat voelen, dan kun je daar toch alvast afscheid van nemen. Geeft je tijd voor Renske, voor als je daar nog over twijfelt. En dan is de kans groot dat ze een nieuwe invliegen. Wordt inderdaad wel tijd.
Oh ja, want je mag de storyline alleen bekritiseren als je denkt dat het echt is. Of 'als je kritiek hebt op een bepaalde storyline denk je dat het echt is'.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:18 schreef Firuze60 het volgende:
Dat jullie nog serieus ingaan op de storyline van JP. Alles is daar zo overduidelijk nep, zat ie alweer aan tafel met die productiemedewerker (zogenaamd zijn beste vriendin). Gewoon een grote kennissen kliek uit de productie zelf die dit bedacht hebben voor het programma. "Wie zullen we vragen als B&B eigenaar?" "Doe JP maar, die kan wel gezellig lullen."
Dat mens was na dag 1 al weggebonjourd door mij. Wat een verschrikkelijk negatief mens. Die gast is ook niet jofel, maar man…quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef Kreator het volgende:
Renske stoort me mateloos. En grappig om te zien dat JP ineens wel een beslissing kan nemen.
Die is veel te claimerig en chagrijnig als het even niet gaat zoals zij het wil. Het is precies wat die andere dame zegt: "ze reageert alsof ze al jaren in een relatie zit"quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef Kreator het volgende:
Renske stoort me mateloos. En grappig om te zien dat JP ineens wel een beslissing kan nemen.
Magda liet al doorschemeren dat ze twijfelde omdat hij niet van lekker koken en eten houdt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:20 schreef Ferdii het volgende:
Wat zien jullie in Rob van magda? Ik vind het een zielig kneusje wat niet eens het respect kan opbrengen naar de andere kandidaten (kabouter gene) om normaal gedag te zeggen.
Hij claimt magda als een huisvrouwtje wat voor hem mag zorgen, maar eigenlijk is ie gewoon zwaar onzeker als er een tuinkabouter wat van eten houdt bijkomtzodanig dat ie meteen in de auto stapt. Wees een vent, praat normaal tegen die man en zorg ervoor dat
Magda jou leuker vind door je voorkomen ipv negatief af te geven op een ander
Die Rob was vreselijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:20 schreef Ferdii het volgende:
Wat zien jullie in Rob van magda? Ik vind het een zielig kneusje wat niet eens het respect kan opbrengen naar de andere kandidaten (kabouter gene) om normaal gedag te zeggen.
Hij claimt magda als een huisvrouwtje wat voor hem mag zorgen, maar eigenlijk is ie gewoon zwaar onzeker als er een tuinkabouter wat van eten houdt bijkomtzodanig dat ie meteen in de auto stapt. Wees een vent, praat normaal tegen die man en zorg ervoor dat
Magda jou leuker vind door je voorkomen ipv negatief af te geven op een ander
Zelfde voor crackhoer Shirley, alleen maar gefocust op de andere kandidaat ipv jezelf positief neer te zetten. Wat een malloot is deze vrouwheb haar nog geen 1x zien lachen
Renske is lief, maar laat zich ondersneeuwen en betrekt dit op zichzelf. Heeft ongetwijfeld een verleden met pesten oid. Ik denk dat je aan haar wel een goede vriendin/vrouw hebt als je haar onzekerheid weg weet te nemen. Daarentegen is wel de vraag wat zij überhaupt ziet in Daniel, dat Oostblok hok ziet er niet uit en aan hem heb je niks. Snel beide naar huis dus
JP is duidelijk gescript, lijkt me nog het meest lache als JP, Kees, Brit en nog wat lui daar allemaal vrienden zijn die de hele shit onder het genot van teveel wijn in elkaar gedraaid hebben om die B&B te promoten. “JP, ouwehoert lekker dus die wordt eigenaar, en dan geef jij je op britt en creëren we wat ophef als je er met Kees vandoor te gaat” voor de rest gaan we lekker bbqen op kosten van RTL
Dit scenario bedacht me vannacht ook. Maar dat het allemaal in scène is gezet lijkt me vrij duidelijk. Nu weet ik als kijker wel dat je toch altijd bedonderd wordt maar dit ligt er wel heel dik op.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:20 schreef Ferdii het volgende:
JP is duidelijk gescript, lijkt me nog het meest lache als JP, Kees, Brit en nog wat lui daar allemaal vrienden zijn die de hele shit onder het genot van teveel wijn in elkaar gedraaid hebben om die B&B te promoten. “JP, ouwehoert lekker dus die wordt eigenaar, en dan geef jij je op britt en creëren we wat ophef als je er met Kees vandoor te gaat” voor de rest gaan we lekker bbqen op kosten van RTL
Heeft ie mooi pechquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom, hij wilde zo graag zijn huis+overwaarde in Ingrid Eveline douwen
Nee, Magda houdt van lekker eten!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Magda liet al doorschemeren dat ze twijfelde omdat hij niet van lekker koken en eten houdt.
Ze had wel een punt met die asperges. Die zet je gewoon niet als eerste op. Dan worden ze snotgaar, of ze worden koud, omdat je ze eerder van het vuur moet halen en de rest nog niet klaar is.quote:Gast zal wel denken: ik zeg dat ik wegga, misschien trapt ze die midget er wel uit, maar helaas.
Magda zal eenzaam sterven lijkt het, met d'r gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |