SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Het duurt te lang...Don't follow me. I am lost too
Denk het wel,maar ik ga het niet uit testenquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook niet als je een heel zakje opeet?![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die poes is een blijvertje..Don't follow me. I am lost too
Sta hier al een tijdje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whoo oooooquote:Don't follow me. I am lost too
Je kunt he, mogelijk, hulp vragenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lijkt me nog wel eens leuk om kleurenfilm op fotopapier uit te vergroten. Maar dan moet je dus aan kleurenfilters in de vergroter draaien om de kleurtoon van je print in te stellen.
Dat gaat nog lachen worden dan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Help me if you can...Don't follow me. I am lost too
Niet doen neequote:Op maandag 4 augustus 2025 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het wel,maar ik ga het niet uit testen![]()
Heb au en borrelbuikIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
I`m feelin down.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cadeautje voor een collega die je niet mag.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ach voel je je niet lekker? Wil je nog wat dropjes mee voor onderweg?![]()
Maar waarom eet je ook zoveel dropquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Niet doen nee
Heb au en borrelbuik
Zin in Dropshot nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Drop it like it's hot.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Beatlesquote:
Kijk jij Skûtsjesilen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb de stem van snoop dog in mijn hoofd als ik dit leesquote:
Hij is verplicht daar te liggen want de droger is in gebruikquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bedoelde op je benenquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij is verplicht daar te liggen want de droger is in gebruik![]()
![]()
Nee, maar ik volg het wel een beetje. Helaas van Teletekst verdwenen.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
We waren aan tafel aan het eten dus helaas pindakaasquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij zit op de droger nu?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij is verplicht daar te liggen want de droger is in gebruik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent zelf.. gevallen!quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik word genoemd.![]()
Mijn naam is gevallen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dan gaat die vlieger niet op inderdaad...quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We waren aan tafel aan het eten dus helaas pindakaas![]()
Pindakaas?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We waren aan tafel aan het eten dus helaas pindakaasHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
En gebroken.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tezijnertijd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je kunt he, mogelijk, hulp vragen
Kleuren ontwikkelen is iets meer gedoe. Je timing is een stuk krapper, de chemicalien naarder, en de chemicaliën moeten exact op temperatuur gehouden wordem. En het porbleem met kleurenfoto's is dat ze, ehh, gevoelig zijn voor kleur. Dus de standaard rode dokalamp werkt ook al niet. De doka waar ik af en toe werk doet er zelf eigenlijk niet meer aan. De juiste vergroter hebben ze wel.
Ooit. Ze weten inmiddels dat ik gek genoeg ben.🐙![]()
Nutsjesmoar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iets wat breekt, valt doorgaans...quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Of andersom.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:30 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Iets wat breekt, valt doorgaans...
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja, dat dusquote:
Of the fat lady?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja en dat stopt pas als hij zingtHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
quote:
Stappen stappenDon't follow me. I am lost too
Een Samsung ?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja en dat stopt pas als hij zingt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
7000quote:Don't follow me. I am lost too
Balschoentjes. Wat is iedereen mooi en wat is iedereen vrolijk.quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helemaal prima.quote:
Nog een paar passen en dan heb ik 7000.quote:
Booming Support.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En Kobus komt uit Appelscha!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik wol nei Harkema.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Go go goquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nog een paar passen en dan heb ik 7000.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hrb 9.613quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nog een paar passen en dan heb ik 7000.
In het kerstpakketquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Cadeautje voor een collega die je niet mag.![]()
![]()
Fijne avond Shii.quote:
Hoe witte jo dat sa krekt?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Baas boven baas...quote:Don't follow me. I am lost too
Nog een paar passen en dan heb ik 700quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nog een paar passen en dan heb ik 7000.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:30 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Iets wat breekt, valt doorgaans...
How can I make this topic about me?![]()
Dropshitquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je even op bezoek gaan bij Vino...![]()
![]()
Bij jou is het nog vroeg..quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog een paar passen en dan heb ik 700Don't follow me. I am lost too
Harde woei hier.Don't follow me. I am lost too
Straks deze serie kijken
https://www.filmvandaag.nl/serie/15707-leanne"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wol ek nar mien famke ta.quote:
Sorry voor de spelling. Fries versta ik vloeibaar, spreken lukt ook goed, maar schrijven is niet echt mijn ding.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
@murp is ook goed met foto's en kleurenquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tezijnertijd.
Kleuren ontwikkelen is iets meer gedoe. Je timing is een stuk krapper, de chemicalien naarder, en de chemicaliën moeten exact op temperatuur gehouden wordem. En het porbleem met kleurenfoto's is dat ze, ehh, gevoelig zijn voor kleur. Dus de standaard rode dokalamp werkt ook al niet. De doka waar ik af en toe werk doet er zelf eigenlijk niet meer aan. De juiste vergroter hebben ze wel.
Ooit. Ze weten inmiddels dat ik gek genoeg ben.![]()
Niet van mij..quote:Don't follow me. I am lost too
Gaat straks nog iets harder zelfs.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
die zet toch zwart/wit over naar kleur (oa)quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
@:murp is ook goed met foto's en kleurenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan nu nog.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik werk thuis op maandag en dinsdag. Straks na werk nog even een wandelingetje maken
Orkaanseizoen komt op gang.Don't follow me. I am lost too
Valt mee gelukkigquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat straks nog iets harder zelfs.
Geen sorry.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:44 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wol ek nar mien famke ta.
Sorry voor de spelling. Fries versta ik vloeibaar, spreken lukt ook goed, maar schrijven is niet echt mijn ding.![]()
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vorige week ook een paar dagen niet gehaaldquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij maakt sowieso elke dag veel stappenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Dit gaat leuk worden
Er is stroomstoring in het hotel, dus de lift werkt ook niet, maar we kunnen wel de kamer in en ook naar het zwembad onder het hotel, ondanks dat er geen licht brand. Dat wordt een uurtje swimming in the dark
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hier laat je wel steken vallen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bloemetje erbij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Skinny dipping in the darkquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:49 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat leuk worden
Er is stroomstoring in het hotel, dus de lift werkt ook niet, maar we kunnen wel de kamer in en ook naar het zwembad onder het hotel, ondanks dat er geen licht brand. Dat wordt een uurtje swimming in the dark![]()
![]()
ow lekkahhhhquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker.
Kapper geweest, zij heeft mijn uitgroei bijgekleurd![]()
Kan er weer tegen.
zo'n me-time momentje
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klassiekertje hier.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen sorry.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Is nog niet afquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier laat je wel steken vallen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heyquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dit is een kleur.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bloemetje erbij
🐙![]()
Ruikt het dan niet naar drop?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk dat een deel dan denkt dat je een RLS kijktquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook wel een leuke nick![]()
Bondiggenoteneen optie
Weet niet, bekt niet zo lekker. Dat doet me meer denken aan kort en bondig... En bij mij is niets kortquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat een deel dan denkt dat je een RLS kijkt![]()
Bondiggenoteneen optie
![]()
![]()
kloptquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet niet, bekt niet zo lekker. Dat doet me meer denken aan kort en bondig... En bij mij is niets kort
mijn hoofd zette er ook al kortenbondig voor
Het is 2 over 8Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Helikopteren is een kunstquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Helikopteren is dan meer buitenboordmotoren!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Look who's in da housequote:Op maandag 4 augustus 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Helikopteren is dan meer buitenboordmotoren!![]()
![]()
![]()
Geen idee wat jij allemaal over @Rob weetquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Helikopteren is dan meer buitenboordmotoren!![]()
![]()
Dat is toch ook een term?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Helikopteren is dan meer buitenboordmotoren!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:07 schreef devzero het volgende:
[..]
binnenboordmotoren lijkt me een beetje raar
![]()
![]()
Heer MT6.quote:
Dat heeft een andere benaming volgens mijquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:07 schreef devzero het volgende:
[..]
binnenboordmotoren lijkt me een beetje raarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
FF. Fryslan forever. En Harkema.quote:
Friesland
YohoDon't follow me. I am lost too
Fryslan boppe.Don't follow me. I am lost too
Ik ben in mijn hele leven denk ik precies 3x in Friesland geweest
Donald Duck is trouwens ook heel erg Fries op het momentHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stoppen op je hoogtepunt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:11 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben in mijn hele leven denk ik precies 3x in Friesland geweest🐙![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:11 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben in mijn hele leven denk ik precies 3x in Friesland geweest
Ik tientallen keren.How can I make this topic about me?![]()
Goed moment om je leven te beteren.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:11 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben in mijn hele leven denk ik precies 3x in Friesland geweestHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Geboren en getogen Fries hier.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb wel veel Beerenburg gedronken, dat moet toch ook ergens voor tellen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Leven is een feestje..Don't follow me. I am lost too
Voor een bezopen transactie, ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb wel veel Beerenburg gedronken, dat moet toch ook ergens voor tellen?
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 04-08-2025 20:23:39 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vakantie in De Marwei? En was het leuk?
[..]
Vakantie in De Marwei? En was het leuk?![]()
[..]
Vakantie in De Marwei? En was het leuk?![]()
Ik heb veel leuke mensen leren kennen daar!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gratis eten...Don't follow me. I am lost too
Beetje sporten...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje helikopterenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen....Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dit was natuurlijk een grapje.
Heb die post weg gehaald.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry, ik was slaveloos tot de deurmat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
De deurmat was bijna niet meer zichtbaar?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Daar was niks mis mee toch?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sommige mensen lezen toch iets anders. Ik zou deze ook niet graag teruglezen in de verkeerde context.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
...quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Sorry, ik was slaveloos tot de deurmat.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
@slaveloos ?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Sorry, ik was slaveloos tot de deurmat.![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
NonoDon't follow me. I am lost too
Dit gaat me te diepquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat heeft een andere benaming volgens mij![]()
![]()
Slaveloos durch die nacht.
Onzin..Don't follow me. I am lost too
Is ook zin, maar dan on.quote:
Wansmaak is ook smaak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, dat telt niet. Alleen fysieke aanwezigheid.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb wel veel Beerenburg gedronken, dat moet toch ook ergens voor tellen?How can I make this topic about me?![]()
In een gebroken glas is het slecht Beerenburg tappen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat telt niet. Alleen fysieke aanwezigheid.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Na een fles is dat ook wel aan te raden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat telt niet. Alleen fysieke aanwezigheid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vind ik wel. Ik heb ook redelijk wat Schotse whiskey gedronken en voel me ook een beetje schots.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb wel veel Beerenburg gedronken, dat moet toch ook ergens voor tellen?
* devzero trekt een kilt aan![]()
Flesje op, laat je rijden!quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na een fles is dat ook wel aan te raden.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Daar hadden ze vroeger speciale glaasjes voor.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:36 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
In een gebroken glas is het slecht Beerenburg tappen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen Beerenburg direct uit de fles?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:36 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
In een gebroken glas is het slecht Beerenburg tappen.How can I make this topic about me?![]()
![]()
What you see is what you get.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Oh echt? Mijn excusesquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een serieuze discussie en jij haalt er direct seks bij![]()
Dan zwijg ik maar weer en ga ik wel weer naar mijn serie kijken
En er bestaan idd wel glazen dildo`s. Daar heeft lovy gelijk in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vraag me af waar dit glas voor is? Rum?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
Met glas in je lichaam lijkt mij ook niet slim![]()
![]()
Dat is stevig glas, dat plaatje van @FreshFruit ziet er niet echt stevig uitquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar dit glas voor is? Rum?
[ afbeelding ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Blondiequote:Don't follow me. I am lost too
Harriequote:Don't follow me. I am lost too
Ging het nog over speciale glazen voor beerenburg?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat is stevig glas, dat plaatje van @:freshfruit ziet er niet echt stevig uit![]()
![]()
Neuh...quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ging het nog over speciale glazen voor beerenburg?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb geen ideequote:Op maandag 4 augustus 2025 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ging het nog over speciale glazen voor beerenburg?
Ik val zo maar in een gesprek
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Val zacht.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Ik val zo maar in een gesprekHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Niks gebroken?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Ik val zo maar in een gesprek“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben nu no.7. Boeit het mij? Nee. Ik vind het hier leuk, dat is alles.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Huisquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ben nu no.7. Boeit het mij? Nee. Ik vind het hier leuk, dat is alles.
@DeZwabber voelt met mij mee
Je weet wat nummer 7. ook is?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ben nu no.7. Boeit het mij? Nee. Ik vind het hier leuk, dat is alles.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van de suikervrije drop.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik ga even Spacen.
Dat er consistent meer dan duizend mensen reageren op een woning die maar een kwartiertje online staat zegt al genoeg eigenlijk. Dat was eerste echt niet zo.🐙![]()
Ik heb er een hard hoofd in dat ik binnen een jaar een nieuw huis heb
Kopen gaat ook niet?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in dat ik binnen een jaar een nieuw huis heb
En misschien iets in Schubbekutteveen?
Heb ik ook een keer gedaan toen ik dakloos dreigde te worden; gereageerd op een huisje in een kutgehucht.![]()
vrije sector anders, maar dat is pleursiduurquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in dat ik binnen een jaar een nieuw huis hebUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb hem.geapptquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Gemaakt van een potloodtekening die hij toentertijd een keer gemaakt had!Nog niet, tenzij ik een andere baan vind waarbij ik coño veel ga verdienenquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kopen gaat ook niet?
En misschien iets in Schubbekutteveen?
Heb ik ook een keer gedaan toen ik dakloos dreigde te worden; gereageerd op een huisje in een kutgehucht.
Als ik een baan vind, waaarbij ik veel ga verdienen, is het wel een optiequote:Op maandag 4 augustus 2025 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vrije sector anders, maar dat is pleursiduur
dat durf ik nietquote:
High five.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in dat ik binnen een jaar een nieuw huis heb🐙![]()
ik kom al niet in aanmerking voor sociale huur met mijn inkomsten, gelukkig op tijd wat kunnen kopen ergens einde coronaUw ADH vitamine Worst
aan wat voor baan denk je?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als ik een baan vind, waaarbij ik veel ga verdienen, is het wel een optieUw ADH vitamine Worst
Ik ga nu mijn wft basis halen. En dan weer bank of verzekeringswezenquote:
had niet veel gescheeld of ik was daar aan de slag in de richting KYC/CDDquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn wft basis halen. En dan weer bank of verzekeringswezenUw ADH vitamine Worst
Ja ik zie veel vacatures voorbij komenquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had niet veel gescheeld of ik was daar aan de slag in de richting KYC/CDDMaar ze vragen wft basis.
Ik weet zeker dat ik die certificaat heb van de rabo, maar die heb ik nooit opgeslagen vanuit mijn leeromgeving
oh das zondequote:Op maandag 4 augustus 2025 21:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik zie veel vacatures voorbij komenMaar ze vragen wft basis.
Ik weet zeker dat ik die certificaat heb van de rabo, maar die heb ik nooit opgeslagen vanuit mijn leeromgevingUw ADH vitamine Worst
ik had trouwens geen wft maar kon dat behalen als ik was aangenomenUw ADH vitamine Worst
Heb nu e-learning gevonden. 2 maanden, gewoon even 2 maanden knallen en ik oktober examen. Komt helemaal goedquote:
wat kost dat?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heb nu e-learning gevonden. 2 maanden, gewoon even 2 maanden knallen en ik oktober examen. Komt helemaal goedUw ADH vitamine Worst
ja kloptquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
ik had trouwens geen wft maar kon dat behalen als ik was aangenomen
Maar ben altijd bang dat ik zak ofzoEn dat ik dan niet aangenomen zou worden. Dus liever eerst op zak en dan solliciteren
344.52 inclusief examenquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als ik naar fulltime zou gaan ik ook niet meer. Maar dan wordt het alleen nog maar moeilijker.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
ik kom al niet in aanmerking voor sociale huur met mijn inkomsten, gelukkig op tijd wat kunnen kopen ergens einde corona🐙![]()
Lilak naar de top
Het feesten kan niet op
Met lilak naar de top
Bolken wordt een flop
Want traagheid is gestopt
Met lilak naar de topHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hopen dat brave browser niet vast gaat zitten met mijn nieuwe werklaptop, bij mijn vorige wel, want adblock extensies bij andere browsers zijn niet toegestaan
Uw ADH vitamine Worst
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Lilak naar de top
Het feesten kan niet op
Met lilak naar de top
Bolken wordt een flop
Met lilak naar de top![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Lilak naar de top
Het feesten kan niet op
Met lilak naar de top
Bolken wordt een flop
Met lilak naar de top![]()
![]()
Ik wil poepen
En douchen
Hoe overtuig ik mijn lichaam dat we dat in die volgorde gaan doen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doet me denken aan een topic waarin iemand beide tegelijk deed.....tijdens een one night stand.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil poepen
En douchen
Hoe overtuig ik mijn lichaam dat we dat in die volgorde gaan doen?![]()
ieuwquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een topic waarin iemand beide tegelijk deed.....tijdens een one night stand.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
en dan aanstampen in douchput?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een topic waarin iemand beide tegelijk deed.....tijdens een one night stand.Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 354 / +132 / +84 / 969 / 1129
2. HappyCharly / 297 / +76 / +0 / 141 / 191
3. loveislikeakiss / 169 / +87 / +34 / 663 / 801
4. greysbones / 117 / +0 / +62 / 243 / 255
5. _UserName_ / 112 / +22 / +50 / 189 / 241
6. FreshFruit / 112 / +0 / +13 / 428 / 515
7. Bargehassus / 108 / +78 / +8 / 283 / 325
8. X55 / 103 / +34 / +10 / 455 / 504
9. MooieTop6 / 95 / +32 / +21 / 636 / 709
10. KillemWieft / 74 / +3 / +71 / 43 / 59
11. gebrokenglas / 72 / +27 / +10 / 253 / 304
12. Koen66 / 63 / +60 / +0 / 151 / 169
13. marc0871 / 60 / +22 / +2 / 201 / 242
14. MizzezAmy / 59 / +10 / +26 / 177 / 201
15. devzero / 40 / +0 / +0 / 83 / 102
16. Pinnenmutske / 39 / +13 / +6 / 138 / 173
17. maily / 37 / +6 / +7 / 328 / 362
18. DerRabbit / 37 / +3 / +1 / 126 / 148
19. Lovely / 35 / +8 / +6 / 288 / 321
20. Shii / 33 / +14 / +2 / 78 / 91SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja nee ben de details ff kwijt, was uit de tijd toen FOK! nog in z'n luiers lag. ff kijken of ik het nog wat terug kan krijgen:quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan aanstampen in douchput?
Hij had het chickie bij haar thuis stevig volgeblaft en is toen ff bij haar in de badkamer gaan pissen met een nog steeds stijve leuter, waardoor hij achteruit moest lopen, en toen struikelde hij al pissend over de opstaande rand van haar douche terwijl hij al die tijd een stevige diarree aan het ophouden was.
Alles onder de pies en poep dus ging hij meteen maar douchen, maar de controle was ook weg en alles bleef maar door lopen z'n lichaam uit toen zij de badkamer binnen kwam.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ben de details ff kwijt, was uit de tijd toen FOK! nog in z'n luiers lag. ff kijken of ik het nog wat terug kan krijgen:
Hij had het chickie bij haar thuis stevig volgeblaft en is toen ff bij haar in de badkamer gaan pissen met een nog steeds stijve leuter, waardoor hij achteruit moest lopen, en toen struikelde hij al pissend over de opstaande rand van haar douche terwijl hij al die tijd een stevige diarree aan het ophouden was.
Alles onder de pies en poep dus ging hij meteen maar douchen, maar de controle was ook weg en alles bleef maar door lopen z'n lichaam uit toen zij de badkamer binnen kwam.wtf
Uw ADH vitamine Worst
B.olkDon't follow me. I am lost too
Beetje van het zelfde niveau als de chiazaadjes die ontkiemden in het reet-washandje bij de plee aangezien die TS te gierig was om pleepapier te kopen, en uiteraard het colaflesje met zeik wat uit het dakraampje werd leeggekiept.![]()
Heeft vaak enorme vertraging.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
Waarom werkt die like knop soms niet![]()
Raar onhandig script van Dannyquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
Waarom werkt die like knop soms nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
39e
Ja en het vertraagt FOK! ook gigantisch!quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Raar onhandig script van Danny![]()
![]()
Ding ding dingquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en het vertraagt FOK! ook gigantisch!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Afschaffen...quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en het vertraagt FOK! ook gigantisch!Don't follow me. I am lost too
Bijna vol..Don't follow me. I am lost too
Doet me ineens ook denken aan een buurman van me vroeger, kerel van 65 of zo. Z'n cv-ketel had de geest gegeven, of hij bij mij kon komen douchen.
Ik was zo dom om te zeggen dat het wel okee was.
Stond hij later zingend, boerend en hard schetend bij mij te douchen! Gadverdamme! Heb na afloop alles vol met chloor gespoten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
On my own...Don't follow me. I am lost too
zag het er bruin uit direct na zijn bezoek?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
Doet me ineens ook denken aan een buurman van me vroeger, kerel van 65 of zo. Z'n cv-ketel had de geest gegeven, of hij bij mij kon komen douchen.
Ik was zo dom om te zeggen dat het wel okee was.
Stond hij later zingend, boerend en hard schetend bij mij te douchen! Gadverdamme! Heb na afloop alles vol met chloor gespoten!![]()
![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: