SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Het duurt te lang...Don't follow me. I am lost too
Denk het wel,maar ik ga het niet uit testenquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook niet als je een heel zakje opeet?![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die poes is een blijvertje..Don't follow me. I am lost too
Sta hier al een tijdje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whoo oooooquote:Don't follow me. I am lost too
Je kunt he, mogelijk, hulp vragenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lijkt me nog wel eens leuk om kleurenfilm op fotopapier uit te vergroten. Maar dan moet je dus aan kleurenfilters in de vergroter draaien om de kleurtoon van je print in te stellen.
Dat gaat nog lachen worden dan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Help me if you can...Don't follow me. I am lost too
Niet doen neequote:Op maandag 4 augustus 2025 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het wel,maar ik ga het niet uit testen![]()
Heb au en borrelbuikIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
I`m feelin down.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cadeautje voor een collega die je niet mag.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ach voel je je niet lekker? Wil je nog wat dropjes mee voor onderweg?![]()
Maar waarom eet je ook zoveel dropquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Niet doen nee
Heb au en borrelbuik
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zin in Dropshot nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Drop it like it's hot.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: