SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Het duurt te lang...Don't follow me. I am lost too
Denk het wel,maar ik ga het niet uit testenquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook niet als je een heel zakje opeet?![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die poes is een blijvertje..Don't follow me. I am lost too
Sta hier al een tijdje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whoo oooooquote:Don't follow me. I am lost too
Je kunt he, mogelijk, hulp vragenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lijkt me nog wel eens leuk om kleurenfilm op fotopapier uit te vergroten. Maar dan moet je dus aan kleurenfilters in de vergroter draaien om de kleurtoon van je print in te stellen.
Dat gaat nog lachen worden dan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Help me if you can...Don't follow me. I am lost too
Niet doen neequote:Op maandag 4 augustus 2025 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het wel,maar ik ga het niet uit testen![]()
Heb au en borrelbuikIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
I`m feelin down.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cadeautje voor een collega die je niet mag.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ach voel je je niet lekker? Wil je nog wat dropjes mee voor onderweg?![]()
Maar waarom eet je ook zoveel dropquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Niet doen nee
Heb au en borrelbuik
Zin in Dropshot nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Drop it like it's hot.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Beatlesquote:
Kijk jij Skūtsjesilen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb de stem van snoop dog in mijn hoofd als ik dit leesquote:
Hij is verplicht daar te liggen want de droger is in gebruikquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bedoelde op je benenquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij is verplicht daar te liggen want de droger is in gebruik![]()
![]()
Nee, maar ik volg het wel een beetje. Helaas van Teletekst verdwenen.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
We waren aan tafel aan het eten dus helaas pindakaasquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij zit op de droger nu?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij is verplicht daar te liggen want de droger is in gebruik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent zelf.. gevallen!quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik word genoemd.![]()
Mijn naam is gevallen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dan gaat die vlieger niet op inderdaad...quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We waren aan tafel aan het eten dus helaas pindakaas![]()
Pindakaas?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We waren aan tafel aan het eten dus helaas pindakaasHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
En gebroken.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tezijnertijd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je kunt he, mogelijk, hulp vragen
Kleuren ontwikkelen is iets meer gedoe. Je timing is een stuk krapper, de chemicalien naarder, en de chemicaliėn moeten exact op temperatuur gehouden wordem. En het porbleem met kleurenfoto's is dat ze, ehh, gevoelig zijn voor kleur. Dus de standaard rode dokalamp werkt ook al niet. De doka waar ik af en toe werk doet er zelf eigenlijk niet meer aan. De juiste vergroter hebben ze wel.
Ooit. Ze weten inmiddels dat ik gek genoeg ben.🐙![]()
Nutsjesmoar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iets wat breekt, valt doorgaans...quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Of andersom.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:30 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Iets wat breekt, valt doorgaans...
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja, dat dusquote:
Of the fat lady?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja en dat stopt pas als hij zingtHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
quote:
Stappen stappenDon't follow me. I am lost too
Een Samsung ?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja en dat stopt pas als hij zingt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
7000quote:Don't follow me. I am lost too
Balschoentjes. Wat is iedereen mooi en wat is iedereen vrolijk.quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helemaal prima.quote:
Nog een paar passen en dan heb ik 7000.quote:
Booming Support.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En Kobus komt uit Appelscha!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik wol nei Harkema.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Go go goquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nog een paar passen en dan heb ik 7000.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hrb 9.613quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nog een paar passen en dan heb ik 7000.
In het kerstpakketquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Cadeautje voor een collega die je niet mag.![]()
![]()
Fijne avond Shii.quote:
Hoe witte jo dat sa krekt?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Baas boven baas...quote:Don't follow me. I am lost too
Nog een paar passen en dan heb ik 700quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nog een paar passen en dan heb ik 7000.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:30 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Iets wat breekt, valt doorgaans...
How can I make this topic about me?![]()
Dropshitquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je even op bezoek gaan bij Vino...![]()
![]()
Bij jou is het nog vroeg..quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog een paar passen en dan heb ik 700Don't follow me. I am lost too
Harde woei hier.Don't follow me. I am lost too
Straks deze serie kijken
https://www.filmvandaag.nl/serie/15707-leanne"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wol ek nar mien famke ta.quote:
Sorry voor de spelling. Fries versta ik vloeibaar, spreken lukt ook goed, maar schrijven is niet echt mijn ding.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
@murp is ook goed met foto's en kleurenquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tezijnertijd.
Kleuren ontwikkelen is iets meer gedoe. Je timing is een stuk krapper, de chemicalien naarder, en de chemicaliėn moeten exact op temperatuur gehouden wordem. En het porbleem met kleurenfoto's is dat ze, ehh, gevoelig zijn voor kleur. Dus de standaard rode dokalamp werkt ook al niet. De doka waar ik af en toe werk doet er zelf eigenlijk niet meer aan. De juiste vergroter hebben ze wel.
Ooit. Ze weten inmiddels dat ik gek genoeg ben.![]()
Niet van mij..quote:Don't follow me. I am lost too
Gaat straks nog iets harder zelfs.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
die zet toch zwart/wit over naar kleur (oa)quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
@:murp is ook goed met foto's en kleurenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan nu nog.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik werk thuis op maandag en dinsdag. Straks na werk nog even een wandelingetje maken
Orkaanseizoen komt op gang.Don't follow me. I am lost too
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: