SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Steeds harder...Don't follow me. I am lost too
steeds smeller...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jatmous!quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
UploadDon't follow me. I am lost too
Ik ruik het...Don't follow me. I am lost too
En we doen het allemaal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soms. Zit vanalles in. Kruiswoord, wordle, dat spelling spelletje van Mo ook, maar dan Engels. En een associatieding waar je woorden moet groeperen.quote:🐙![]()
Altijdquote:
Don't follow me. I am lost too
Linkje?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms. Zit vanalles in. Kruiswoord, wordle, dat spelling spelletje van Mo ook, maar dan Engels. En een associatieding waar je woorden moet groeperen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Je bent trouwens de eerste volgens mij die me Mo noemt ipv DJquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms. Zit vanalles in. Kruiswoord, wordle, dat spelling spelletje van Mo ook, maar dan Engels. En een associatieding waar je woorden moet groeperen.
Dit is een mooie TT hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Money Money MoneyDon't follow me. I am lost too
Het leven is al zo duur.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moontje.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat maar zitten danquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn zus zei dat haar zoon later coureur kon worden
Vroeg of ze de loterij had gewonnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Terechtquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Lilak heeft liever het pottenbakmeisjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar dit is ook wel een mooie poes hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MOOOOOOoOOoOOOoOOOOOOOONquote:![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Benieuwd wat ze daar op zei wel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn zus zei dat haar zoon later coureur kon worden
Vroeg of ze de loterij had gewonnen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Godver.
De deur accepteert m'n pasje niet
Het bolkenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze daar op zei wel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
De 10e kan het gebeurenquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze daar op zei wel.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bijna 10 voor 6 @gebrokenglasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kick itDon't follow me. I am lost too
Omgeruild bij de balie voor een nieuwe.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Alles kan..quote:Don't follow me. I am lost too
Jij, die wel eea weet van statistiek, begrijpt natuurlijk dat de kans zeer, maar dan ook zeer klein isquote:![]()
![]()
Dan moet het gebeuren.quote:Don't follow me. I am lost too
Yes you can.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koffie
Maar je zegt dus dat er een kans is?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij, die wel eea weet van statistiek, begrijpt natuurlijk dat de kans zeer, maar dan ook zeer klein isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Take a change...Don't follow me. I am lost too
Geloof, hoop...Don't follow me. I am lost too
Oei dat wordt vegenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
en liefde.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zal vast een kans zijn inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar je zegt dus dat er een kans is?![]()
Kimpiequote:
Nou ja zeg.quote:
Ja ach, iedere gek z'n gebrek.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bent trouwens de eerste volgens mij die me Mo noemt ipv DJ🐙![]()
Niet zo negatiefquote:
Would you buy me a Mercedes Benz?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Willen we dit weten?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doe maar een BMWquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Would you buy me a Mercedes Benz?
Boeren Mest Wagen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh lord have mercy!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, zo'n anderequote:
Heb je niks aan hier.quote:Don't follow me. I am lost too
Er staat eentje in Ibiza van een influenceer die gepakt is met 150 kilo XTC.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moi Lovy.quote:
Die maken ook tractoren dus welles
Porsche heeft ooit ook nog tractoren gemaaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan moet je naar Duitsland...quote:Don't follow me. I am lost too
Ik las hetquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er staat eentje in Ibiza van een influenceer die gepakt is met 150 kilo XTC.
SowDon't follow me. I am lost too
Ben wel benieuwd welke dame dit is.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel oppassen dat één of andere Nederlander em er niet zomaar voor gooit om in te gaan halen... Als ik de snelheid er een beetje in heb op de autobahn dan let ik dubbel zo goed op de gele nummerborden.quote:![]()
Jessicaquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke dame dit is.![]()
Vast niet zo slim...quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke dame dit is.Don't follow me. I am lost too
Oh maken ze de Cayenne niet meer dan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Die maken ook tractoren dus welles
Porsche heeft ooit ook nog tractoren gemaakt🐙![]()
Zullen daar maar even onze gepeperde mening over geven...quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh maken ze de Cayenne niet meer dan?![]()
Echte meisjes in the jungle type.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed verhaal...quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:06 schreef maily het volgende:
[..]
Wees blij![]()
![]()
![]()
https://www.dedeur.nl/pages/quote:Evangelie Gemeente De Deur is een onderdeel van de Christian Fellowship Ministries, een samen-
werkingsverband van meer dan 4000 kerken.
De bedoeling van deze site is u te helpen een begrip te krijgen van de levensveranderende kracht
van Jezus Christus en enige uitleg te geven over onze kerk.![]()
Jezus redt
Jezus redt
Alle mensen opgelet
Jezus redt
Jezus redt
Eeeeeeeeeenkel door t gebedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een gebed voor naar bedquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jezus redt
Jezus redt
Alle mensen opgelet
Jezus redt
Jezus redt
Eeeeeeeeeenkel door t gebed"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Man3 nu weer een steekproef bij de JumboIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je hebt wel vaak pech héquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:10 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3 nu weer een steekproef bij de Jumbo
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben altijd aan de beurt. Niet dat het boeit want ik steel niet maar kost wel tijd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:10 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3 nu weer een steekproef bij de Jumbo![]()
Ik heb hooguit 1 in de de 3 maanden een steekproef bij de Appie
Helemaal lek inmiddels natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:10 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3 nu weer een steekproef bij de Jumbo🐙![]()
Had ik laatst met 1 dingquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:10 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3 nu weer een steekproef bij de Jumbo
Proef geslaagd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helemaal lek inmiddels natuurlijk.![]()
Vanochtend bij de Jumbo ook
Maar poppetje wat er werkte was nog niet helemaal wakker dus na een paar minuten naar haar toe gelopen zo van hoiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik klik niet, dan blijft het liedje in mijn hoofd hangenquote:
Harikrisna?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jezus redt
Jezus redt
Alle mensen opgelet
Jezus redt
Jezus redt
Eeeeeeeeeenkel door t gebedDon't follow me. I am lost too
Bak ellende is hetquote:
En Joel Crosby strijdt er hard tegen. https://www.bndestem.nl/b(...)o-positief~a2aaac1f/
helaas premium artikel![]()
Want de Heer wil bij je woooonen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik klik niet, dan blijft het liedje in mijn hoofd hangen![]()
![]()
Meisje vond het ook lachwekkend...quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel eens, slaat nergens opDon't follow me. I am lost too
Stopquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Want de Heer wil bij je woooonen.![]()
![]()
Ik ben weggelopen, duurde veel te langIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Scheelt dan weerquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Meisje vond het ook lachwekkend...![]()
![]()
Liever niet zegquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Want de Heer wil bij je woooonen.![]()
![]()
En je boodschappen danquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben weggelopen, duurde veel te lang![]()
![]()
bedrijfsleider in je nek?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben weggelopen, duurde veel te lang![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar heb ik weer hele ander beeld bij![]()
![]()
Kom komend weekend maar weer eens naar het tuinhuisje, dan leren we je wat uitwonen echt inhoudquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar heb ik weer hele ander beeld bij
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou ik weet niet of ik dat wel aan durf hoorquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom komend weekend maar weer eens naar het tuinhuisje, dan leren we je wat uitwonen echt inhoud
Gewoon bij de kassa gedaan, daar stond niemand te wachtenquote:
Topquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon bij de kassa gedaan, daar stond niemand te wachten![]()
![]()
We zullen wel rustig opbouwen met jequote:Op maandag 4 augustus 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik dat wel aan durf hoor
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.dpgmedia.puzzelsquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)om.nytimes.crossword
Volgens mij heb ik de nl versie al geïnstalleerd staan.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hmm, 'we'...quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We zullen wel rustig opbouwen met je![]()
Niet gezienquote:
Dat is wel al een geruststellingquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We zullen wel rustig opbouwen met je
Gangbang waarschijnlijk. Je begint met één, maar daarna...quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kinky uurtje in het tuinhuisje![]()
Ik had laatst een controle. Had ze de hele tas leeg gehaald, Toen alles klopte,keek ze me aan en vroeg: "Stopt u het terug of moet ik dat doen? "quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben weggelopen, duurde veel te lang“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhmmmmm hoe moet ik dit uit gaan leggenquote:![]()
Jij en lovely zijn een van de weinige FOK!kers die er niet wekelijks bij zijn
Helpquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Gangbang waarschijnlijk. Je begint met één, maar daarna...
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beter dat ze het leeg halen dan eeuwig erin rommelen en alles overhoop halenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had laatst een controle. Had ze de hele tas leeg gehaald, Toen alles klopte,keek ze me aan en vroeg: "Stopt u het terug of moet ik dat doen? "Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hmm, dan heb ik wat gemist blijkbaar... Heel DTS in een tuinhuisje zonder Lovely en ikquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmmmmm hoe moet ik dit uit gaan leggen![]()
Jij en lovely zijn een van de weinige FOK!kers die er niet wekelijks bij zijn![]()
![]()
Hoeveel gangen heeft een mens nodig zou je denken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Gangbang waarschijnlijk. Je begint met één, maar daarna...🐙![]()
Ik heb er aan drie genoeg.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel gangen heeft een mens nodig zou je denken.![]()
Dit is ook nieuws voor mijquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik wat gemist blijkbaar... Heel DTS in een tuinhuisje zonder Lovely en ik
Ik wil al tijden naar crack of zwab s tuinhuisje maar heb nu het idee dat dat niet veilig isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Licht eraan waarmeequote:Op maandag 4 augustus 2025 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel gangen heeft een mens nodig zou je denken.
Piemels minder dan eten iigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die tuinhuisjes... Niet te vertrouwen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dit is ook nieuws voor mij
Ik wil al tijden naar crack of zwab s tuinhuisje maar heb nu het idee dat dat niet veilig is![]()
Vast ook geen fundering onderquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Die tuinhuisjes... Niet te vertrouwen.
*Lust geen koffie*![]()
Sinds @greysbones voor het eerst lang kwam hebben we wel een industeriele dubbel bewapende fundering van 450 meter dik moeten aanleggenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vast ook geen fundering onder
Nee, wie weet wat daar allemaal verstopt staat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vast ook geen fundering onder
Altough Crack wel een mooie wrap zou kunnen zijn. Denk ik![]()
![]()
Klinkt als een verkapte kelderquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds @:greysbones voor het eerst lang kwam hebben we wel een industeriele dubbel bewapende fundering van 450 meter dik moeten aanleggenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beetje extra geluidsiso.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds @:greysbones voor het eerst lang kwam hebben we wel een industeriele dubbel bewapende fundering van 450 meter dik moeten aanleggen![]()
Het tuinhuisje kan niet van het slot van binnen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dit is ook nieuws voor mij
Ik wil al tijden naar crack of zwab s tuinhuisje maar heb nu het idee dat dat niet veilig is
🐙![]()
Alsof jij dat niet bij iedere vrouw denktquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, wie weet wat daar allemaal verstopt staat.
Altough Crack wel een mooie wrap zou kunnen zijn. Denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, niet iedere vrouwquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet bij iedere vrouw denkt![]()
![]()
Ja eigenlijk ligt het onder een pizzaria in New York waar wekelijks alle reptiel overlords bijeenkomen om kinderbloed te drinken en duistere rituelen uit te voerenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Klinkt als een verkapte kelder![]()
Staan ze in de Epstein files?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja eigenlijk ligt het onder een pizzaria in New York waar wekelijks alle reptiel overlords bijeenkomen om kinderbloed te drinken en duistere rituelen uit te voeren
*Lust geen koffie*![]()
Epsteinquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Staan ze in de Epstein files?![]()
Zo'n pauper willen we natuurlijk niks mee te maken hebben
Credits voor @Superbadeendjequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al beeld ik me soms wel in hoe iemand eruit zou kunnen zien als mummie.
Fantaseren mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:32 schreef bondage het volgende:
Fantaseren mag
Ik ben ook ingewikkeld. Maar geen mummie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Fantaseren mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niets mis met ingewikkeld zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ben ook ingewikkeld. Maar geen mummie.![]()
Fantaseren mag
Are you my mummySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook wel nieuw modewoordje, trouwens.
Er is een probleem. (Nee, "uitdaging!")
"Ja, het is ingewikkeld."Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik probeer ontwikkeld te zijn, maar dat is nogal ingewikkeld als je het niet kunt ontwikkelen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Schuld van de Wokkelsquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:40 schreef Bargehassus het volgende:
Ik probeer ontwikkeld te zijn, maar dat is nogal ingewikkeld als je het niet kunt ontwikkelen.![]()
Ze moeten het nog een beetje ontwikkelen, ze zitten er pas.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Een flesje rodinal is niet zo duur, en kan je heel veel zwart-wit film mee ontwikkelen. Kleur is iets lastiger.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:40 schreef Bargehassus het volgende:
Ik probeer ontwikkeld te zijn, maar dat is nogal ingewikkeld als je het niet kunt ontwikkelen.🐙![]()
Ik zal zo foto maken van de bloem waar ik me bezig benquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een flesje rodinal is niet zo duur, en kan je heel veel zwart-wit film mee ontwikkelen. Kleur is iets lastiger.
Mag jij puzzelen over de kleurHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Filmpje!quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een flesje rodinal is niet zo duur, en kan je heel veel zwart-wit film mee ontwikkelen. Kleur is iets lastiger.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Tweeling?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:45 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ze moeten het nog een beetje ontwikkelen, ze zitten er pas.![]()
Uh oh.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zal zo foto maken van de bloem waar ik me bezig ben
Mag jij puzzelen over de kleur🐙![]()
Vrouwen gaan over de kleur.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Kwam alles even los?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zwartwit of kleur?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:40 schreef Bargehassus het volgende:
Ik probeer ontwikkeld te zijn, maar dat is nogal ingewikkeld als je het niet kunt ontwikkelen.![]()
Denk niet wit, denk niet zwart...quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
En niet negatief.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt loslaten vind ik soms wel lastig want bijv een potje janken kan ik niet en blijft het alles opgekropt.![]()
Van Etten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Echt loslaten vind ik soms wel lastig want bijv een potje janken kan ik niet en blijft het alles opgekropt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het lijkt me nog wel eens leuk om kleurenfilm op fotopapier uit te vergroten. Maar dan moet je dus aan kleurenfilters in de vergroter draaien om de kleurtoon van je print in te stellen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daarom werkt hij in zwart wit
Dat gaat nog lachen worden dan.🐙![]()
Ontwikkelen heb je iemand voor nodig.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:40 schreef Bargehassus het volgende:
Een potje janken kan heel erg opluchten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Echt loslaten vind ik soms wel lastig want bijv een potje janken kan ik niet en blijft het alles opgekropt.![]()
Maar soms komt het niet als je het verwacht en komt het als je het niet verwacht.![]()
Wat vind je dan precies ingewIkkeld? Dat het ingewIkkeld/complex is of dat het Ingewikkeld is en dus lastig uit te krijgenquote:![]()
Mag ik deze post nomineren als post van de dag?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Een potje janken kan heel erg opluchten.![]()
Maar soms komt het niet als je het verwacht en komt het als je het niet verwacht.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik bepaal meestal de kleurquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daarom werkt hij in zwart witMaar zwart niets mis mee.
![]()
Ja klopt maar als je het niet verwacht wil je het ook niet en anders juist wel ingewIkkeld allemaalquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Een potje janken kan heel erg opluchten.![]()
Maar soms komt het niet als je het verwacht en komt het als je het niet verwacht.![]()
De vrouwen die ik inwikkel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat vind je dan precies ingewIkkeld? Dat het ingewIkkeld/complex is of dat het Ingewikkeld is en dus lastig uit te krijgen![]()
Dat mag.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Mag ik deze post nomineren als post van de dag?![]()
![]()
Emoties zijn niet te sturen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja klopt maar als je het niet verwacht wil je het ook niet en anders juist wel ingewIkkeld allemaal
Het is niet erg toch als het onverwachts eruit komt? De meeste mensen begrijpen dat wel.![]()
Mar in Frysk gûlt ek net hiel faak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil een Fries vlaggetje bij de standaard emoticons.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dan wil ik een Groningse vlagquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:05 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wil een Fries vlaggetje bij de standaard emoticons."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gronings is geen taal in Nederland.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Stiet hijrre, efkes nei under scrolle. https://hallon.nl/smilies(...)8384Qj7tpK8hNdir2FiQquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:05 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wil een Fries vlaggetje bij de standaard emoticons.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of geef ze weg aan vervelende mensen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nog steeds.
Tip: eet geen suikervrije dropjes![]()
![]()
Ja goed planquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
Of geef ze weg aan vervelende mensen.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nou enquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:08 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gronings is geen taal in Nederland.
Maar we hebben wel een vlagquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:08 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gronings is geen taal in Nederland.![]()
![]()
Wij jij een dropje? Pak maar hoor.quote:
Suikervrij?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij jij een dropje? Pak maar hoor.![]()
Ik eet ook wel eens suikervrije drop, alleen heb ik geen last van dunne kak
Ach voel je je niet lekker? Wil je nog wat dropjes mee voor onderweg?
Een vreemdeling die je snoepjes aanbiedt... Hm...quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ach voel je je niet lekker? Wil je nog wat dropjes mee mee voor onderweg?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik bij teveel welquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:12 schreef Lovely het volgende:
Ik eet ook wel eens suikervrije drop, alleen heb ik geen last van dunne kak![]()
Dat zal mijn dropverslaving dan wel 'leren'... want ik kon echt een zak drop ineens opmaken..
Maar ja, nu moet ik natuurlijk geen suikers meer eten, dus dan maar... suikervrije snoepjes
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Er is een verschil tussen weleens en een hele zak.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:12 schreef Lovely het volgende:
Ik eet ook wel eens suikervrije drop, alleen heb ik geen last van dunne kak![]()
Klinkt heel dubieus inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:14 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Een vreemdeling die je snoepjes aanbiedt... Hm...![]()
![]()
OJDon't follow me. I am lost too
Nja,dat is ook met kauwgom zo.. werkt ook laxerendquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bij teveel wel![]()
Dat zal mijn dropverslaving dan wel 'leren'... want ik kon echt een zak drop ineens opmaken..
Maar ja, nu moet ik natuurlijk geen suikers meer eten, dus dan maar... suikervrije snoepjes
Misschien in de randstad niet maar erbuiten...quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Emoties zijn niet te sturen.
Het is niet erg toch als het onverwachts eruit komt? De meeste mensen begrijpen dat wel.![]()
Dat is waarquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:15 schreef maily het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen weleens en een hele zak.
Ook niet als je een heel zakje opeet?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:12 schreef Lovely het volgende:
Ik eet ook wel eens suikervrije drop, alleen heb ik geen last van dunne kakIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Aan de ander kant, "Wil jij misschien mijn kijkdoos even zien" (echt, een bestaand liedje) klinkt ook niet heel jofel.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
PffffffDon't follow me. I am lost too
Bijna volDon't follow me. I am lost too
LapohuntDon't follow me. I am lost too
![]()