SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
ik dacht ik maak even een patroon voor een kuzco disney bound
49 pagina's
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat zeg ik.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn poes staat nog steeds in de OP![]()
O is dat jou poes, AI gemaakt?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn poes staat nog steeds in de OPWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
meer van de "ingewikkelde" spellenquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik speel niet zo heel veel online, ben meer van single player. Als ik al spellen speel, doe het tegenwoordig nog maar zelden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mooie poes heb je...quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn poes staat nog steeds in de OPDon't follow me. I am lost too
Zoals?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meer van de "ingewikkelde" spellenHow can I make this topic about me?![]()
oh ik denk die gaat vol voor de OF optiequote:Op maandag 4 augustus 2025 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:dud0r heeft mij op een idee gebracht
Dus ipv ps5 ga ik naar de XSXHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat soort spellen speel ik dan wel weer samen inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meer van de "ingewikkelde" spellen![]()
Je lijdend verandert wel in een soort NPCquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat soort spellen speel ik dan wel weer samen inderdaad.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niet zo'n soort poes.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heeft @:bondage wel interesse in zo'n ingewikkelde poes![]()
Ik zit heel erg te twijfelen voor een Switch 2quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
X en Y coördinaten veranderen niet zo snel meer in dat geval.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je lijdend verandert wel in een soort NPC![]()
Eindelijk thuis![]()
![]()
Nu eerst even de porseleinen troon keihard bolken
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Leuk gedaan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Genieten weer!quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk thuis![]()
![]()
Nu eerst even de porseleinen troon keihard bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Altijd fijner thuisquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk thuis![]()
![]()
Nu eerst even de porseleinen troon keihard bolkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee doet me ook veel teveel aan de zielige netflix docu denken: dont fuck with catsquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey Nijn:Wquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk thuis![]()
![]()
Nu eerst even de porseleinen troon keihard bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niks mis met betaald poepenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kijk wel uit...quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee doet me ook veel teveel aan de zielige netflix docu denken: dont fuck with cats![]()
Dat kan je ding zijn maar thuis comfortquote:
Deur open laten staan
Muziek aanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kat die in je onderbroek nesteldquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat kan je ding zijn maar thuis comfort
Deur open laten staan
Muziek aanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ook niet inrollen!quote:
Mijn onderbroek past de kat niet inquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kat die in je onderbroek nesteld
Plus raakt de grond nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zoals het potje thuis ponst, plonst het nergens.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat kan je ding zijn maar thuis comfort
Deur open laten staan
Muziek aan![]()
Dysentery my old friend, we meet again.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Text based spel spelen. Verbeelding maakt gebruik van de meest snelle GPU; de hersenen.🐙![]()
Uhuquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dysentery my old friend, we meet again.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kwam ik laatst een filmpje van tegen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kat die in je onderbroek nesteld
Er zat er één te kleien, met de broek op de enkels.
Poes komt binnen en maakt het zich gemakkelijk in de (onder)broek.![]()
Ik heb die.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zit heel erg te twijfelen voor een Switch 2Don't follow me. I am lost too
quote:
Mooiste intro ever vind ik.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zekerquote:
4 op een rij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon 1 pagina...quote:Don't follow me. I am lost too
quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ik denk die gaat vol voor de OF optieJa toch. Je kan er per dag 3 makenquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik vind dat zo onhandig
quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ik denk die gaat vol voor de OF optie![]()
![]()
Er is een onbekende kat in onze tuin terechtgekomen die er nu niet meer uit kanEn ik kan hem niet meer vinden.
![]()
Noem hem Henk, dan is ie niet meer onbekendquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:49 schreef bondage het volgende:
Er is een onbekende kat in onze tuin terechtgekomen die er nu niet meer uit kanEn ik kan hem niet meer vinden.
Vind vlekje leukerquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Noem hem Henk, dan is ie niet meer onbekendHij heeft een halsband maar geen idee van wie die is. En kan er nu ook geen foto van maken want dat beest zit ergens in de bosjes waar ik hem niet kan zien.
![]()
Of Ingrid.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Noem hem Henk, dan is ie niet meer onbekendDon't follow me. I am lost too
KudtDon't follow me. I am lost too
Tuin is een soort van ventiel. Is omheind met schutting waar kattenrasters bovenop zitten, zodat onze katten er niet uit kunnen. Dat kunnen ze niet passeren...quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:50 schreef Driepink het volgende:
Hoe kan ie er wel inkomen, maar niet eruit?![]()
Misschien een avondje jullie katten binnen houden en het tuinhek open zetten zodat ie eruit kan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuin is een soort van ventiel. Is omheind met schutting waar kattenrasters bovenop zitten, zodat onze katten er niet uit kunnen. Dat kunnen ze niet passeren...![]()
![]()
Kattenrasters?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuin is een soort van ventiel. Is omheind met schutting waar kattenrasters bovenop zitten, zodat onze katten er niet uit kunnen. Dat kunnen ze niet passeren...Don't follow me. I am lost too
Is hij oranje?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:49 schreef bondage het volgende:
*Lust geen koffie*![]()
![]()
DryDon't follow me. I am lost too
Maar je bent weer terugquote:.
Back to lifeDon't follow me. I am lost too
Back to reality.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is geen hek, we komen binnen via de garage en die laat ik 's nachts niet open staan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Misschien een avondje jullie katten binnen houden en het tuinhek open zetten zodat ie eruit kan?![]()
Slimquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuin is een soort van ventiel. Is omheind met schutting waar kattenrasters bovenop zitten, zodat onze katten er niet uit kunnen. Dat kunnen ze niet passeren...![]()
![]()
Nee dat snap ik wel ja.. maar nu het dilemma, hoe krijg je die poes de tuin uitquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Er is geen hek, we komen binnen via de garage en die laat ik 's nachts niet open staan.![]()
Staat er wel stroom op?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Willen onze katten niet op straat hebben. Er wordt hier zo nu en dan met 80 -100 gescheurd en dat vind ik veel te risicovol. En daarbij hoeft een ander geen last te hebben van onze katten.quote:![]()
Hebben net onze katten naar buiten gedaan, die vinden em en dan horen we het wel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel ja.. maar nu het dilemma, hoe krijg je die poes de tuin uit![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
De buurt denkt dat je aan kogelstoten doetIk heb beeld nu.
Zou een optie zijn vannacht. Zijn onze eigen katten toch niet buiten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:06 schreef Driepink het volgende:
Misschien een tafel o.i.d. tegen het hek aanzetten zodat die kat er overheen kan springen?![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Hebben net onze katten naar buiten gedaan, die vinden em en dan horen we het wel.![]()
![]()
Ze denken maar een eind wegquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
De buurt denkt dat je aan kogelstoten doet![]()
![]()
Mn motor dit weekend voor 1000km beurt weggebracht.. was gelijk weer 180 euro lichter..
kan hem nu wel eindelijk doorhalen in de toeren, schrok er stiekem wel een beetje van![]()
![]()
180 valt nog wel mee toch?quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:12 schreef Driepink het volgende:
Mn motor dit weekend voor 1000km beurt weggebracht.. was gelijk weer 180 euro lichter..
kan hem nu wel eindelijk doorhalen in de toeren, schrok er stiekem wel een beetje van![]()
Sommige beurten zijn duurder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is drukkend benauwd heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oneindig veel beurten?quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bij mn 1e motor zat het bij de aanschafprijs..![]()
Ik was bijna het dubbele kwijt voor mijn auto zijn kleine beurtquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar bij 1000km beurt wordt alleen het vloeistofpijl nagekeken en de ketting beetje bijgesteld.. stelt echt niks voor..quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was bijna het dubbele kwijt voor mijn auto zijn kleine beurt![]()
Kun je dat niet zelf?quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja maar bij 1000km beurt wordt alleen het vloeistofpijl nagekeken en de ketting beetje bijgesteld.. stelt echt niks voor..Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Boh... Is natuurlijk afhankelijk wat ze allemaal tegenkomen. Stel dat je distributieriem einde latijn is, dat kan mooi in de kosten gaan lopen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was bijna het dubbele kwijt voor mijn auto zijn kleine beurt
Tijd terug de banden van onze Corolla laten vervangen, ook niet best...![]()
Ik zal je auto ‘s een beurt geven.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was bijna het dubbele kwijt voor mijn auto zijn kleine beurt
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ligt wel aan het type auto hoor.. ik hoef geen vw transporterquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal je auto ‘s een beurt geven.![]()
Kost dat?quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal je auto ‘s een beurt geven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Via de uitlaat Killem?quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal je auto ‘s een beurt geven.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kreeg ik maar eens een keer een beurtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik weet precies in welke staat die auto isquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Boh... Is natuurlijk afhankelijk wat ze allemaal tegenkomen. Stel dat je distributieriem einde latijn is, dat kan mooi in de kosten gaan lopen.
Tijd terug de banden van onze Corolla laten vervangen, ook niet best...
*Lust geen koffie*![]()
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik weet precies in welke staat die auto is![]()
![]()
Kwikfit bellenquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:23 schreef MooieTop6 het volgende:
Kreeg ik maar eens een keer een beurtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn twee nieuwe banden vorig jaar was gratisquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:24 schreef Driepink het volgende:
4 nieuwe banden kost tegenwoordig ook al bijna 1000 euroHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ligt eraan wat voor banden natuurlijk. Onze Karl is daar stuk beter in, dat is 80 per band ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:24 schreef Driepink het volgende:
4 nieuwe banden kost tegenwoordig ook al bijna 1000 euro![]()
Misschien om de beurt proberenquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:23 schreef MooieTop6 het volgende:
Kreeg ik maar eens een keer een beurtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kan hard gaanquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor banden natuurlijk. Onze Karl is daar stuk beter in, dat is 80 per band ofzo.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Banden prijzenquote:
Maar Karl is vlot zat
Maarja ik ben al onder de indruk met hoe vlot mijn auto de 140 kan aantikken
Ging een paar jaar geleden een stuk minder soepelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geeft dat geen spanning?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jouw auto tho.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Banden prijzen
Maar Karl is vlot zat
Ging een paar jaar geleden een stuk minder soepel
🐙![]()
Jaquote:
Moet nog een een polijsten zoeken
Wil ik niet zelf doen
Ben mentaal nog dusdanig dat er een kans is dat ik het volledig verknalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
M'n ouders hadden 4 nieuwe michelin banden genomen voor hun Volvoquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor banden natuurlijk. Onze Karl is daar stuk beter in, dat is 80 per band ofzo.![]()
Ja, kan me voorstellen dat je dat gedoe er niet ook nog bij wil hebben nu.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja
Wil ik niet zelf doen
Ben mentaal nog dusdanig dat er een kans is dat ik het volledig verknal
🐙![]()
“ I don't know nothing about voltagequote:
I don't know nothing about watts
But when I plug into your socket, girl
I can make you awful hot”
- Muddy WatersProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Watt zeg jij nou? Ik snap er Ampere watt vanquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
“ I don't know nothing about voltage
- Muddy Waters![]()
![]()
En dat met een motor die op drie poten looptquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Banden prijzen
Maar Karl is vlot zat![]()
![]()
Klinkt als ontoereikend kaliber bedrading.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
“ I don't know nothing about voltage
- Muddy Waters🐙![]()
Je kunt em ook laten wrappenquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja
Wil ik niet zelf doen
Ben mentaal nog dusdanig dat er een kans is dat ik het volledig verknal![]()
![]()
Ben je zoveel afgevallen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Banden prijzen
Maar Karl is vlot zat
Ging een paar jaar geleden een stuk minder soepel
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik aaide de kat
De kat komt tegen me aan liggen
De kat heeft blijkbaar net gedronken
Natte broek
*Lust geen koffie*![]()
Bagger, hebben last van droogrot wat al binnen twee jaar op kan poppen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
M'n ouders hadden 4 nieuwe michelin banden genomen voor hun Volvo![]()
Is maar waterquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik aaide de kat
De kat komt tegen me aan liggen
De kat heeft blijkbaar net gedronken
Natte broek![]()
![]()
Oh? hiervoor hadden ze ook Michelin, die waren na 4 jaar eigenlijk nog prima, maar met de vakantie voor de deur toch maar 4 nieuwe genomenquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Bagger, hebben last van droogrot wat al binnen twee jaar op kan poppen.![]()
Als ik dat doe wordt het glitter rozequote:
Maar wel eens naar gekeken, is niet goedkoper dan spuitenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Goed begin van je verblijf in het hotel wel, als je direct een stofzuiger moet lenen om @gebrokenglas op te ruimen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zag het niet aankomen dus het was onprettigquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hoorde het van mijn broertje, die automonteur is. Later opgezocht en lijkt inderdaad een ding te zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh? hiervoor hadden ze ook Michelin, die waren na 4 jaar eigenlijk nog prima, maar met de vakantie voor de deur toch maar 4 nieuwe genomen![]()
Glitter rozequote:Op maandag 4 augustus 2025 16:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik dat doe wordt het glitter roze
Maar wel eens naar gekeken, is niet goedkoper dan spuitenWeet je in ieder geval zeker dat je opvalt
![]()
Apart, zou verwachten dat het goedkoper is.![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
Kusje op danquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zag het niet aankomen dus het was onprettig![]()
![]()
Is @gebrokenglas weer van zijn stoel gevallen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:36 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Goed begin van je verblijf in het hotel wel, als je direct een stofzuiger moet lenen om @:gebrokenglas op te ruimen![]()
![]()
Misschien was degene die m voor me wilde spuiten misschien wel heel goedkoopquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Glitter rozeWeet je in ieder geval zeker dat je opvalt
![]()
Apart, zou verwachten dat het goedkoper is.
Maar ik kwam 2k tegenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:36 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Goed begin van je verblijf in het hotel wel, als je direct een stofzuiger moet lenen om @:gebrokenglas op te ruimen
How can I make this topic about me?![]()
Nu zin in wraps..
Ik schrok wel effe, ineens 2 mentions.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:40 schreef maily het volgende:
[..]
Is @:gebrokenglas weer van zijn stoel gevallen?How can I make this topic about me?![]()
Is wel een unieke look voor een auto.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:40 schreef bondage het volgende:
En ik wrap gratis, alleen geen auto's.🐙![]()
En een quotequote:Op maandag 4 augustus 2025 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik schrok wel effe, ineens 2 mentions.![]()
![]()
Spelen veel factoren mee. Lees net dat overspuiten al snel tussen de 1000 en 5000 kan oplopen. Dat is wel aan de prijs... Wrappen zou ongeveer hetzelfde doen maar ook afhankelijk. Stel dat de auto roest heeft, dat zal dan eerst opgelost moeten worden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Misschien was degene die m voor me wilde spuiten misschien wel heel goedkoop
Maar ik kwam 2k tegen![]()
Als de zon er dan op staat blaast het potentieel opquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is wel een unieke look voor een auto.
Heeft je auto opeens een dikke puistHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weet je zeker dat je er geen gebruik meer van kunt maken. Instappen is dan wat lastigquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is wel een unieke look voor een auto.![]()
![]()
Wel keukens?quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:40 schreef bondage het volgende:
En ik wrap gratis, alleen geen auto's.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Net als die wrap die ik bij jou hadquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als de zon er dan op staat blaast het potentieel op
Heeft je auto opeens een dikke puist![]()
![]()
Nee joh is cabrioquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je er geen gebruik meer van kunt maken. Instappen is dan wat lastigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alleen maar lieve mensen online nu
Zelfs Meeliequote:
Rustig aan Christo, de deuren doe je maar los.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je er geen gebruik meer van kunt maken. Instappen is dan wat lastig🐙![]()
Je kunt mensen toch ook eten?quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Neen. Alleen mensen en zo nu en dan voedsel.![]()
Jou ken ik nog niet zo goed maar ik heb nog geen reden gezien om te zeggen dat je niet lief bent!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja bijna 17:15 ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja voor jou is het al avondeten tijd
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb nog wel een tip om lekker te slapen, maar dan word ik gelijk weer gelabeld als smeerlap vermoed ik![]()
Is het weer een beetje gezakt?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zag laatst een filmpje van een man die had een 'gerecht' gemaakt met lichaamsdelen van een ander persoon![]()
Poes op je benen laten slapenquote:
Automatische weighted blanketHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Kom op tijd,want vol is vol.quote:
Wat een watje.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:54 schreef Driepink het volgende:
Zag laatst een filmpje van een man die had een 'gerecht' gemaakt met lichaamsdelen van een ander persoon
Het is pas bijzonder als je dat met je eigen lichaamsdelen doet.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Poes op je benen laten slapen
Automatische weighted blanket
Nee dat doen ze nooit. Alleen op voeteneinde
Lilak was figuurlijk om op te eten maar nee, dat soort gekkigheid hou ik me niet mee bezigquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:54 schreef maily het volgende:
[..]
Daar is Ali Kannibali het niet mee eens.![]()
![]()
Ik mis @LovelyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De WC is nu een warzone?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik neem nooit mwer suikervrije drop![]()
Vies?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik neem nooit mwer suikervrije drop
Diarree?
Opstopping?
Waarom?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Borrelende buik, vieze scheetjesquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vies?
Diarree?
Opstopping?
Waarom?
En ik denk zo wel diarree
Number zesquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Borrelende buik, vieze scheetjes
En ik denk zo wel diarree![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb die fout ook ooit begaan... Nooit weer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Borrelende buik, vieze scheetjes
En ik denk zo wel diarree![]()
Heb je de review van de suikervrije Haribo wel eens gezien?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb die fout ook ooit begaan... Nooit weer.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog niet gezien. Is dat in lijn met de symptomen van Vino?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb je de review van de suikervrije Haribo wel eens gezien?![]()
Hutspot maken zo..quote:Don't follow me. I am lost too
Met?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:08 schreef bondage het volgende:
Ik ga zo brood smeren. Vanmiddag al warm eten gehadDon't follow me. I am lost too
quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Is dat in lijn met de symptomen van Vino?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Altijd goed..Don't follow me. I am lost too
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]Oh boy... Wel mooi omschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hly shtDon't follow me. I am lost too
Rap o clapDon't follow me. I am lost too
Hmm, ga ik eens proberen. Heb op dit moment geen meloen maar zal onthouden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Prosciutto om meloen wrappen![]()
Chocolade wikkelDon't follow me. I am lost too
Willy WonkaDon't follow me. I am lost too
Kun je wel een heel boek mee vullen denk ik. Als er maar geen augurk aan te pas komtquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heel kookboek maken waar je eten om eten wikkelt![]()
![]()
Zure BomDon't follow me. I am lost too
![]()
Ik ben reeds genie, maar er zouden nog twaalf woorden te vinden moeten zijn. Mijn brein ziet er echter nog maar twee (die niet in het woordenboek van het Parool staan) en dat zijn kut en neuken
![]()
![]()
Tuin?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:14 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben reeds genie, maar er zouden nog twaalf woorden te vinden moeten zijn. Mijn brein ziet er echter nog maar twee (die niet in het woordenboek van het Parool staan) en dat zijn kut en neuken![]()
WrepDon't follow me. I am lost too
Er moet een k in voorkomen.quote:
https://www.parool.nl/games/apps/spelwijze~g25303347
Waarschuwing, het is verslavend.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ah, dan voldoet het niet. Ik open de link maar nietquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er moet een k in voorkomen.
https://www.parool.nl/games/apps/spelwijze~g25303347
Waarschuwing, het is verslavend.![]()
![]()
Voor mij wel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Telt calzone ook als een wrap?![]()
Mooi, zit ik al op 3 gerechten
Iemand nog een goed idee voor een wikkeltoetje?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De spelregels zijn vrij simpel. Een woord moet minimaal 4 letters waaronder de letter in het midden, bevatten en je mag alle letters zovaak gebruiken als je wil. Uittekenen en intekenen zijn bijvoorbeeld goede antwoorden. Als je alle zeven letters in één woord gebruikt (bv tuinhek) is dat een pangram en dat levert extra punten op.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, dan voldoet het niet. Ik open de link maar nietIk heb er één en ik ben er trots op
Rock and RollDon't follow me. I am lost too
"Eenvoudig koken ingewikkeld"quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heel kookboek maken waar je eten om eten wikkelt🐙![]()
Ja, precies. Ik weet al waar dat heengaat als ik eraan begin...quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
De spelregels zijn vrij simpel. Een woord moet minimaal 4 letters waaronder de letter in het midden, bevatten en je mag alle letters zovaak gebruiken als je wil. Uittekenen en intekenen zijn bijvoorbeeld goede antwoorden. Als je alle zeven letters in één woord gebruikt (bv tuinhek) is dat een pangram en dat levert extra punten op.
Zijn jullie wel van me af![]()
![]()
Oh en een 4 letterwoord is 1 punt, een 5 letter woord 5 punten en een 6 letterwoord 6 punten und so weiter.Ik heb er één en ik ben er trots op
Voorheen speelde ik altijd spelletjes zoals garden scapes, lily's garden etc. Maar sinds @Rob me aan dit spel heeft geholpen speel ik die nauwelijks meer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik weet al waar dat heengaat als ik eraan begin...
Zijn jullie wel van me af
quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]Dat is een legendarischeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wordle?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik gebruik eigenlijk alleen de spelletjesapp van de NYTHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben een gebruiker...Don't follow me. I am lost too
Koffie gvd!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Vloek niet zo.quote:Don't follow me. I am lost too
Zonder de suiker...Don't follow me. I am lost too
Het ergste is nog wel dat ik zelfs met spelwijze bezig ben in m'n slaap. Ik rust serieus niet voordat ik minimaal level briljant heb gehaald
Suzanne.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maak ik zelf wel uitquote:
Ik ben stapelgek op jouquote:
Moet jij weten.quote:Don't follow me. I am lost too
Vind ik ook...quote:Don't follow me. I am lost too
BIJNA VOL
Wie weet een mooie TTDon't follow me. I am lost too
LapohuntDon't follow me. I am lost too
Nog4Don't follow me. I am lost too
Kutneukenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Soepkip wraps“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DichtIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: