SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ik heb haar nu gearchiveerdquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Goed zo
[..]
Dat is minder handig, want dan zie je niet direct wie je een bericht stuurt![]()
Je kan op Dempen zetten en dan Archiveren. Dan kan je haar gewoon negeren en krijg je ook geen meldingen ervan (hooguit een 1'tje (1) in de lijst bij Gearchiveerd).
Meteen Blokkeren zou ik zelf niet doen, dat getuigd een beetje van disrespect.Pfffffffquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:44 schreef maily het volgende:
[..]
Even goed ademhalen. Kijk jezelf aan in de spiegel en zeg: HEEJ KANJER! JE KUNT DIT!
Ja heb net een bericht gestuurdquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar zonder grappen @:vino_tinto je mag hierover een officiële klacht indienen bij de arbo
Bij ons gelukkig nietquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Vaak is een Arbo-arts eens in de zoveel tijd bij de Werkgever. Ik heb maar 1x een Arbo-arts gehad die echt ook een eigen kantoorpand had en dat ik daar op bezoek kon komen. De rest was gewoon bij de werkgever in het bedrijf zelf.
Zit lekker dicht bij rotterdam centraal
quote:Ja ik ook, maar dit is flinke stressdiarreequote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
“Provincie Utrecht en gemeenten plaatsen borden met waarschuwing voor wolf"
Handig een wolf die borden kan lezenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wow multiquotequote:Op maandag 4 augustus 2025 12:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik heb haar nu gearchiveerd
[..]
Pfffffff
[..]
Ja heb net een bericht gestuurd
[..]
Bij ons gelukkig niet
Zit lekker dicht bij rotterdam centraal
[..]
[..]
Ja ik ook, maar dit is flinke stressdiarreeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Hihi stress diarreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Let it goooooooquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja ik ook, maar dit is flinke stressdiarree![]()
Jaquote:![]()
Ik wilde net een monster pakken, maar die sla ik even over denk ik
Hopelijk in meerdere talen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:56 schreef Koen66 het volgende:
“Provincie Utrecht en gemeenten plaatsen borden met waarschuwing voor wolf"
Handig een wolf die borden kan lezen
Kan gewoonquote:Weleens leukquote:![]()
![]()
![]()
Mijn beeld vorming is dat ze dit tegen de ramen van haar werk doetquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn beeld vorming is dat ze dit tegen de ramen van haar werk doet
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Beter. Voor je hartslag.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wilde net een monster pakken, maar die sla ik even over denk ik![]()
Nee.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kennen jullie Jim Carrey nog met de assholomio?
Doe eens een gifje.![]()
Dat worden dan verro tinto's @Vino_Tintoquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn beeld vorming is dat ze dit tegen de ramen van haar werk doet![]()
Sorry @maily![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:44 schreef Sally het volgende:
Meteen Blokkeren zou ik zelf niet doen, dat getuigd een beetje van disrespect.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Over stressdiarree nadenken terwijl je een appel eet is geen fijn idee.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wel goed als je af wil vallenquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
Over stressdiarree nadenken terwijl je een appel eet is geen fijn idee.![]()
![]()
True truequote:Zo ben ik van mijn 2kg extra bastogenkoeken gewicht afgekomen
Lekker hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
True trueZo ben ik van mijn 2kg extra bastogenkoeken gewicht afgekomen
![]()
Bedanktquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb ook een banaanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alleen nog een appel mee.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik mis @FreshFruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ongetwijfeldquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik was heel even heel blijquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mijn poes staat nog steeds in de OP![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mijn poes staat nog steeds in de OP![]()
![]()
Is bijna net zo leuk als de pottenbakkerquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mijn poes staat nog steeds in de OPHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heer Vers
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is bijna net zo leuk als de pottenbakksterIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wel een beetje een harigeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hi ha ho vino heeft een harige poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag Heer MT6.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat het u smaken.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker met touw vastgebonden enzulks?quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Mooie poes hoor. Maar ik heb toch liever ingewikkelde poesjes, en dan niet die variant![]()
Alsof jij niet dikke maatjes bent met fluffyquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Mooie poes hoor. Maar ik heb toch liever ingewikkelde poesjes, en dan niet die variantHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, geen touw....quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zeker met touw vastgebonden enzulks?![]()
Nee, dikke maatjes met de fluffer, dat is wat andersquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alsof jij niet dikke maatjes bent met fluffy![]()
Hoe is het met uw nieuwe harige monster?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat ging heel goed inderdaad. Werd op gegeven moment maar gewoon als springplank gebruikt om een station verder te hoppenquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alsof jij niet dikke maatjes bent met fluffy![]()
![]()
Geeft niet, komt vanzelf welquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo bekend ben ik niet met je username, sorry.![]()
![]()
Die kleine doet het al verbazend goed. Nog even wat wennen bij de rest, maar komt wel in orde.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoe is het met uw nieuwe harige monster?
King kwam gisteren om acht uur al de woonkamer in
Die dacht ook oh er is een keer rust in de tentHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kleine doet het al verbazend goed. Nog even wat wennen bij de rest, maar komt wel in orde.mooi zo, dat is toch altijd weer afwachten
Geen vreemde mannen enzo...quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
King kwam gisteren om acht uur al de woonkamer in
Die dacht ook oh er is een keer rust in de tent![]()
Instructies onduidelijk. Klotsende onesie vol bier.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil alles dicht doen, onesie aan, liters bier en gamen🐙![]()
Gewoon doen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil alles dicht doen, onesie aan, liters bier en gamen
Niets aan zelfs nog beter imho![]()
Je bent nu al vermoeiendquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Niets aan zelfs nog beter imho![]()
Even wat teruggelezen. Sterkte en weet dat je in je recht staat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil alles dicht doen, onesie aan, liters bier en gamen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Instructies onduidelijk. Klotsende onesie vol bier.Nee dat is koud.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Niets aan zelfs nog beter imhoquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even wat teruggelezen. Sterkte en weet dat je in je recht staat.thx
Ik ben Driepinkquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat vraag ik me van jou ook af![]()
De achterblijvers. Niet het scherpste mes uit de lade.quote:
Owquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vroege ochtend vooral. Heb geen zin meer in vandaag.
Ja ik was ook te vroeg wakker
Maar ik slinger zo even de playstation aan
ik kan dat niet overdag slapen
Fresh!quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De achterblijvers. Niet het scherpste mes uit de lade.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik eigenlijk ook niet maar heb even wat hulpmiddelen gepaktquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow
Ja ik was ook te vroeg wakker
Maar ik slinger zo even de playstation aan
ik kan dat niet overdag slapen![]()
Weltrusten dan maarquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar heb even wat hulpmiddelen gepakt
KILLEMquote:![]()
Heer Killem.quote:
Lekker koese KW.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat het werkt maar met een uurtje is deze ellendige dag voorbij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja geen idee. Ik heb alleen die laatste vol.betaaldquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:56 schreef Driepink het volgende:
Waarom is Destiny tegenwoordig zo duur als je alle dlc wilt hebbenrest allemaal met korting
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar heb even wat hulpmiddelen gepakt
Bh uit check
Onesie aan check
Kat en poes schoon water en voedsel checkIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Die nieuwe raid schijnt wel goed te zijnquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik heb alleen die laatste vol.betaaldrest allemaal met korting
![]()
#geniet0nquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Bh uit check
Onesie aan check
Kat en poes schoon water en voedsel check![]()
Vino?quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Bh uit check
Onesie aan check
Kat en poes schoon water en voedsel checkProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Succes!quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
We gaan tegenbod doen
De makelaar belde![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
We gaan tegenbod doen
De makelaar belde![]()
![]()
Bolkbodquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar wel met eisen
En anders gaat de koop niet door![]()
bolkDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ik kwam gisteren wat tegen over een Legoset van Soundwave, de Autobot.quote:
Op de foto's en In het filmpje stond ie naast een Optimus en een Bumblebee.
Toen moest ik aan jou denken.
Staat ook op de Lego site.![]()
Ziek?Don't follow me. I am lost too
Een hele zak leeg gegeten?quote:
teveel is nooit goed...quote:Don't follow me. I am lost too
Fruitquote:
Don't follow me. I am lost too
Hey Freon ftom Harns.quote:
Zit even te kijken, kan er niets over vinden op de lego site.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren wat tegen over een Legoset van Soundwave, de Autobot.
Er komt regen aan...quote:Don't follow me. I am lost too
ging je ook aan de poeperitus ?quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook ooit eens gehad.
Sindsdien nooit meer suikervrije drop gekocht!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Die heeft dudje ook besteldquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren wat tegen over een Legoset van Soundwave, de Autobot.
Ik vroeg wat het was
Ik ken alleen Bumblebee
En starscreamer maar dat was ook foutHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ging je ook aan de poeperitus ?![]()
![]()
Ik moest gisteren tijdens wandelen aan je denken wouter. Kwam door een line van dejeugdvantegenwoordigquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zit even te kijken, kan er niets over vinden op de lego site.
![]()
![]()
Zelfs het Skûtsjesilen is eerder begonnen.quote:
Ik ken Bumblebee ook al niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die heeft dudje ook besteld![]()
Ik vroeg wat het was
Ik ken alleen Bumblebee
En starscreamer maar dat was ook fout![]()
sterrenstof zekerquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik moest gisteren tijdens wandelen aan je denken wouter. Kwam door een line van dejeugdvantegenwoordig![]()
![]()
Die is geelquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ken Bumblebee ook al niet.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ken je Bumblebee nietquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ken Bumblebee ook al niet.
Beetje zoals Lubach, over dat we minder vlees moeten consumeren: pakt-ie een stukje worst, eet de ene helft op en flikkert de andere helft weg!quote:![]()
![]()
Dat volg ik niet echt...quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs het Skûtsjesilen is eerder begonnen.
Was wat heibel ofzo, dat heb ik wel meegekregen.Don't follow me. I am lost too
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 341 / +132 / +71 / 904 / 1055
2. HappyCharly / 297 / +76 / +0 / 141 / 191
3. loveislikeakiss / 155 / +87 / +20 / 553 / 686
4. greysbones / 115 / +0 / +60 / 231 / 242
5. _UserName_ / 112 / +22 / +50 / 189 / 241
6. FreshFruit / 105 / +0 / +6 / 353 / 430
7. X55 / 103 / +34 / +10 / 455 / 504
8. Bargehassus / 100 / +78 / +0 / 230 / 265
9. MooieTop6 / 90 / +32 / +16 / 591 / 662
10. KillemWieft / 74 / +3 / +71 / 25 / 41
11. gebrokenglas / 71 / +27 / +9 / 232 / 282
12. Koen66 / 63 / +60 / +0 / 149 / 166
13. MizzezAmy / 59 / +10 / +26 / 177 / 201
14. marc0871 / 58 / +22 / +0 / 185 / 225
15. devzero / 40 / +0 / +0 / 71 / 90
16. Pinnenmutske / 39 / +13 / +6 / 135 / 170
17. DerRabbit / 36 / +3 / +0 / 118 / 138
18. maily / 33 / +6 / +3 / 299 / 331
19. Lovely / 33 / +8 / +4 / 248 / 278
20. Shii / 32 / +14 / +1 / 70 / 81SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nu weer meerdere protest vlaggen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat volg ik niet echt...
Was wat heibel ofzo, dat heb ik wel meegekregen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
49e
Had ik met honingdrop.quote:
De SRV man had lekkere en ik kocht daar altijd een hele zak van. Een kilo.
Daar ben ik een keer op los gegaan en ik was ineens de halve zak weg.
De volgende dag was ik thuis al een paar keer geweest. Op het werk ben ik nog een keer gegaan voor het werk uit en voor het koffietijd was, was ik nog 5 keer naar de wc gelopen.
Of ik aan de diarree was.
Nee. Halve kilo drop gegeten.
Muhahaha, zei de werkgever.
Die was zelf ook wel van de drop en zoals hij reageerde, wist hij ook hoe dat gaat.![]()
Drop is niet aan mij besteed.
Eet zo een zak leeg.
Daarom haal ik het niet in huis..Don't follow me. I am lost too
https://www.lego.com/nl-nl/product/transformers-soundwave-10358quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zit even te kijken, kan er niets over vinden op de lego site.![]()
Goede gitarist.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die stuurde ik netquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/transformers-soundwave-10358![]()
Zit hier naast een te gamen ofzo
Van Putten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:36 schreef Driepink het volgende:
Moet altijd aan Flodder denken als ik srv man hoor
M’n vriendjes zeiden dat de SRV man een kinderlokker was.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Had ik met honingdrop.
De SRV man had lekkere en ik kocht daar altijd een hele zak van. Een kilo.
Daar ben ik een keer op los gegaan en ik was ineens de halve zak weg.
De volgende dag was ik thuis al een paar keer geweest. Op het werk ben ik nog een keer gegaan voor het werk uit en voor het koffietijd was, was ik nog 5 keer naar de wc gelopen.
Of ik aan de diarree was.
Nee. Halve kilo drop gegeten.
Muhahaha, zei de werkgever.
Die was zelf ook wel van de drop en zoals hij reageerde, wist hij ook hoe dat gaat.
Geen id..quote:Don't follow me. I am lost too
De ijscoman speelt het liedje alleen als de ijs op is
*Lust geen koffie*![]()
Misschien hadden ze wel gelijkquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n vriendjes zeiden dat de SRV man een kinderlokker was.![]()
Met z'n Für Elise als claxon!quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:36 schreef Driepink het volgende:
Moet altijd aan Flodder denken als ik srv man hoor![]()
![]()
Silence..Don't follow me. I am lost too
Zo goed herinner ik het mij dan weer niet..quote:
Meeste herinneringen aan Flodder gaan naar de 2e film in Amerika en naar "o buurman, wat doet u nu"![]()
Jij mocht zeker gratis likken!quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
De ijscoman speelt het liedje alleen als de ijs op is
![]()
![]()
Mijn moeder zei eens dat haar kinderen niet van de melkboer konden zijn, want we stotterden niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n vriendjes zeiden dat de SRV man een kinderlokker was.
De melkboer sto-sto-stotterde i-i-iets.
En toen realiseerde ze zich dat ze dat hardop zei en dat hij achter haar stond.
Hij kon er zelf ook om lachen.
Beste vent.
Nog een weekje zijn hulpje geweest tijdens de vakantie.![]()
Ja, nogal...quote:
Hoort erbij blijkbaar.Don't follow me. I am lost too
Klassiekerquote:
Neequote:Op maandag 4 augustus 2025 14:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij mocht zeker gratis likken!
*Lust geen koffie*![]()
Nein..Don't follow me. I am lost too
Best kans dat het Call of Duty isquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ja, nogal...
Hoort erbij blijkbaar.
![]()
Geen idee.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Best kans dat het Call of Duty is
Of Fortnite?
Die van mij spelen Fortnite en Minecraft volgens mij, wat die buurjongen speelt weet ik niet.Don't follow me. I am lost too
Lekker bezig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
post wat afquote:
geen pimp abbo meer dus 1 per seconde kan niet meerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik weet niet of mensen bij Fortnite scheldenquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee.
Of Fortnite?
Die van mij spelen Fortnite en Minecraft volgens mij, wat die buurjongen speelt weet ik niet.
kloptquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Volgens mij wandelt @:loveislikeakiss ook met een garmin?
maar na een lange wandeling (8ish uur) is die wel half leegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik weet niet of mensen bij Fortnite scheldenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
5 uur laterquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
klopt
maar na een lange wandeling (8ish uur) is die wel half leeg
Ik zou het echt niet weten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik weet niet of mensen bij Fortnite schelden
Ik speel amper games.
Soms Mariokart....maar zie geen reden om dan te schreeuwen of schelden.Don't follow me. I am lost too
mentions zie ik niet op mobielquote:
zit net thuis aan de lunch
kimchi kip gyoza
*Lust geen koffie*![]()
Bij íedere game kan je schelders treffen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik vind het zo'n kindergamequote:Nooit leuk gevonden ook
Ik scheld weleens met call of dutyquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten.
Ik speel amper games.
Soms Mariokart....maar zie geen reden om dan te schreeuwen of schelden.
Gaat het dan niet goed, denk ik...quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij íedere game kan je schelders treffen.Don't follow me. I am lost too
Tegen mensen met een noobetuber? Of campers?quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n kindergameNooit leuk gevonden ook
[..]
Ik scheld weleens met call of dutyBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De boer is troef.Don't follow me. I am lost too
Wij scholden vroeger al bij Pac-man en Donkey Kong.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij íedere game kan je schelders treffen.![]()
Kut Boer
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 04-08-2025 14:55:19 ]How can I make this topic about me?![]()
speelde je ook worms?quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wij scholden vroeger al bij Pac-man en Donkey Kong.
dat was altijd hard tegen hardHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
PacMan wel veel gedaan...Don't follow me. I am lost too
Donkey Kong ook wel trouwens op zo'n klein spel.Don't follow me. I am lost too
Ik heb wel Earth Worm Jim gespeeld. (Whoa, Nelly)quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
speelde je ook worms?
dat was altijd hard tegen hard![]()
Ook ja.quote:Don't follow me. I am lost too
Als ik weer eens lag hebquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tegen mensen met een noobetuber? Of campers?
Echt dan raak ik ze volop en niet doodgaan
RoadRash veel gespeeld op PlayStation 1Don't follow me. I am lost too
De BBB is hier niet blij meequote:Op maandag 4 augustus 2025 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit je te patiencen
GODVER WEER EEN BOERIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Atari. Zo'n houten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:55 schreef RedShoe het volgende:
Donkey Kong ook wel trouwens op zo'n klein spel.![]()
Altijd met kabel gamen. Deed ik eerst niet en dan benadeel je jezelf echtquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als ik weer eens lag heb
Echt dan raak ik ze volop en niet doodgaan
Had ik ook, ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:56 schreef RedShoe het volgende:
RoadRash veel gespeeld op PlayStation 1
Lekker mekaar van de motor slaan met kettingen en knuppels en trappen naar elkaar![]()
Ik game met kabelquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Altijd met kabel gamen. Deed ik eerst niet en dan benadeel je jezelf echt
Maar ik denk dat er nog veel cheaters zijn
Ik ben opgehouden na de PS2.
Nog grotendeels betaald met de kerstbonus in Irischeques met de waarde in zowel guldens als euros![]()
Storende factor...quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
De ijscoman speelt het liedje alleen als de ijs op is![]()
Dat jaquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Had ik ook, ja.
Lekker mekaar van de motor slaan met kettingen en knuppels en trappen naar elkaar![]()
Tot de politie kwam
Leisure Suit Larry
Ken ik ookquote:
Deel 1 tot 7Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MooieBolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat soort spellen is echt niks vergeleken met die van nu.Don't follow me. I am lost too
![]()
Die nieuwe mariokart is echt
![]()
Topspel..Don't follow me. I am lost too
![]()
Toch heel erg van genoten vroeger. En naar mijn idee zag het er allemaal beter uit destijds dan het eigenlijk is als je het nu weer gaat spelen...quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:15 schreef RedShoe het volgende:
Dat soort spellen is echt niks vergeleken met die van nu.
Speel zo nu en dan nog graag de eerste Doom of Duke Nukem 3D.![]()
![]()
Zeker. Ik ook.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Toch heel erg van genoten vroeger. En naar mijn idee zag het er allemaal beter uit destijds dan het eigenlijk is als je het nu weer gaat spelen...
Speel zo nu en dan nog graag de eerste Doom of Duke Nukem 3D.
Maar het verschil is grafisch echt niet te vergelijken.Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Is het ook niet. Tegenwoordig hebben we dikke videokaarten met enorme rekenkracht. Bekijk de gemiddelde Unreal Engine 5 demo maar eens, soms niet van echt te onderscheiden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeker. Ik ook.
Maar het verschil is grafisch echt niet te vergelijken.![]()
Maar als grafische fideliteit het allerbelangrijkst is ga ik wel naar buiten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeker. Ik ook.
Maar het verschil is grafisch echt niet te vergelijken.🐙![]()
![]()
En tegenwoordig speel je het online.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Is het ook niet. Tegenwoordig hebben we dikke videokaarten met enorme rekenkracht. Bekijk de gemiddelde Unreal Engine 5 demo maar eens, soms niet van echt te onderscheiden.
Vroeger moest je eerst minuten wachten tot alles was ingeladen
![]()
Text based spel spelen. Verbeelding maakt gebruik van de meest snelle GPU; de hersenen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar als grafische fideliteit het allerbelangrijkst is ga ik wel naar buiten.![]()
Duke Nukem had een andere carrière voordat hij in een computerspel verscheenquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Toch heel erg van genoten vroeger. En naar mijn idee zag het er allemaal beter uit destijds dan het eigenlijk is als je het nu weer gaat spelen...
Speel zo nu en dan nog graag de eerste Doom of Duke Nukem 3D.
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bah Vinoquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
Oke drop is op
Het zal er straks wel uitspuiten![]()
![]()
Hey Hema
ThrillerDon't follow me. I am lost too
Bijna volDon't follow me. I am lost too
Ik speel niet zo heel veel online, ben meer van single player. Als ik al spellen speel, doe het tegenwoordig nog maar zelden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En tegenwoordig speel je het online.
Vroeger moest je eerst minuten wachten tot alles was ingeladen![]()
LapohuntDon't follow me. I am lost too
Hey Vinoquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: