SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ookquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Vino weer op 1
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja maar die doet niet mee voor de winstquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O dacht dat het wel lekker doorliep gisterenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogge Steefquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nope maar ik post gewoon. Als het rustig is kan ik er ook niks aan doenquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja maar die doet niet mee voor de winst
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hey Mooie?quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja maar die doet niet mee voor de winst
Zo is het bij mij ook een paar keer gegaan, niet echt voor de winst willen gaan maar omdat je mee zit te kletsen toch veel punten pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Stevenquote:
Ja dat heb ik nu.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mooie?
Zo is het bij mij ook een paar keer gegaan, niet echt voor de winst willen gaan maar omdat je mee zit te kletsen toch veel punten pakken
Maar goed het is dag 4
Toen ik dat deed kreeg werd iedereen ziedendquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mooie?
Zo is het bij mij ook een paar keer gegaan, niet echt voor de winst willen gaan maar omdat je mee zit te kletsen toch veel punten pakken
Herkenbaar werden ze op mij ookquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Toen ik dat deed kreeg werd iedereen ziedend
Gebruik je een (sport)horloge om die stappen bij te houden of doet je telefoon dat met alleen een simpele app Vino?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
7259 stappen nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik snap niet wat het probleem is
Ik post gewoon, ik klets gezellig mee. Ik bolk niet met smileys of gifjes? Ik zet geen wekker, ik post niet in de nacht?
Ik heb gister veel punten gepakt omdat het overdag rustig was.
Nee ik ga niet voor de winst. Maar als ik eerste eindig is het toch ook geen probleem?
Ik post ook in andere sc's.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Samsung galaxy watch 7quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:36 schreef StevenHyde het volgende:
Gebruik je een (sport)horloge om die stappen bij te houden of doet je telefoon dat met alleen een simpele app Vino?
Registreerd ook slaap enzo. Ideaal
Er is ook geen probleemquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik snap niet wat het probleem is
Ik post gewoon, ik klets gezellig mee. Ik bolk niet met smileys of gifjes? Ik zet geen wekker, ik post niet in de nacht?
Ik heb gister veel punten gepakt omdat het overdag rustig was.
Nee ik ga niet voor de winst. Maar als ik eerste eindig is het toch ook geen probleem?
Ik post ook in andere sc's.
Dan moet je altijd je tel meenemenquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:36 schreef StevenHyde het volgende:
Gebruik je een (sport)horloge om die stappen bij te houden of doet je telefoon dat met alleen een simpele app Vino?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nice, ik heb zelf een garmin voor het hardlopen/fietsen. Maar misschien ook maar met wandelen eens omdoen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Samsung galaxy watch 7
Registreerd ook slaap enzo. Ideaal
En slaap? Wat er niet is dat kun je ook niet monitoren
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Volgens mij wandelt @loveislikeakiss ook met een garmin?quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice, ik heb zelf een garmin voor het hardlopen/fietsen. Maar misschien ook maar met wandelen eens omdoen.
En slaap? Wat er niet is dat kun je ook niet monitorenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hoe kan die dat registreren danquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Samsung galaxy watch 7
Registreerd ook slaap enzo. IdeaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die neem ik sowieso altijd mee met wandelen. Want ik heb dan een podcast of muziek op mijn orenquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je altijd je tel meenemen
Ik gebruik gewoon mijn telefoon, die komt bijna exact overeen met mijn horloge als ik die om hebIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je moet in de nacht je horloge omhouden en dan registreerd hij van alles. Wacht ik maak screenshotquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja wat betreft slaap vind ik dat ook wel altijd bijzonder. Denk via de hartslag. Maar ik heb zelf bijvoorbeeld bij autorijden een hartslag van 55 (ben dan het meest ontspannen) en dan geeft mijn garmin dat ik heb geslapenquote:
In de nacht met je horloge om slapen vind ik kut, doe ook altijd mijn ring af 's nachtsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En beweging. Beweeg je je arm veel> onrustige slaapquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja wat betreft slaap vind ik dat ook wel altijd bijzonder. Denk via de hartslag. Maar ik heb zelf bijvoorbeeld bij autorijden een hartslag van 55 (ben dan het meest ontspannen) en dan geeft mijn garmin dat ik heb geslapenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Da's ook een onding, de stairmaster.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms
afgelopen week maar 2 dagen
maar is ook lastig sporten in combinatie met attractiepark enzo
deze week is 4x genoeg
heb de stairmaster al een maand niet gezienHow can I make this topic about me?![]()
Bij mij geeft ie dan het label 'masterberen'quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En beweging. Beweeg je je arm veel> onrustige slaap
pa dam tsssjBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoe kan dat dan, waar ligt je telefoon dan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:dotteke
Dit is van vannacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
[hetechteverhaal]
Maar ik lig lepeltje lepeltje dus grote kans dat snachts mijn dooie arm ineens rare dingen doet.
[/hetechteverhaal]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
4,3 km gemasturbeerdquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bij mij geeft ie dan het label 'masterberen'
pa dam tsssj
Samsung galaxy watch 7quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan, waar ligt je telefoon dan?
Die moet je omhebbenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
De watch houdt alles bij en stuurt op gezette tijden alle infromatie naar je telefoon via bluetooth.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan, waar ligt je telefoon dan?
Mijn watch kan tot 180 dagen aan informatie vasthouden.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb net gesynct met mijn telefoon en ik zie:
slaapscore 45, 5u33m geslapen, body battery is nu 35How can I make this topic about me?![]()
Dan is het je watch dus die registeert en opslaat op je telquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De watch houdt alles bij en stuurt op gezette tijden alle infromatie naar je telefoon via bluetooth.
Mijn watch kan tot 180 dagen aan informatie vasthouden.
Dat werkt bij mij niet bij mij is links de bloeddruk niet te meten en de hartslag niet te voelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
MooieBolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja klopt, de watch houdt alles bij en verzendt het af en toe naar de telefoon.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het je watch dus die registeert en opslaat op je tel
Dat werkt bij mij niet bij mij is links de bloeddruk niet te meten en de hartslag niet te voelen
Is je hartslag rechts wel te meten?How can I make this topic about me?![]()
Ja rechts wel, na mijn longoperatie is links niets te meten ook de zuurstof nietquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja klopt, de watch houdt alles bij en verzendt het af en toe naar de telefoon.
Is je hartslag rechts wel te meten?
Mocht ik ook op straat in elkaar zakken en ze voelen links verklaren ze me doodWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik linksquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:08 schreef Lovely het volgende:
Ik heb mijn smartwatch om mijn rechterpols
MOrguh Lovelyquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:08 schreef Lovely het volgende:
Ik heb mijn smartwatch om mijn rechterpols
Heb ik ook geprobeerd maar vond het niets.
Trouwens vind zo ding helemaal niets, ligt hier in de kast
De meeste hebben een horloge/smartwatch links jaquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goedemorgen Dottekequote:Op maandag 4 augustus 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh Lovely
Heb ik ook geprobeerd maar vond het niets.
Trouwens vind zo ding helemaal niets, ligt hier in de kast
Oh ik heb al jaren 1 of eigenlijk is dit mijn tweede smartwatch
quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotteke
Oh ik heb al jaren 1 of eigenlijk is dit mijn tweede smartwatch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind een gewoon horloge meer dan genoeg.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotteke
Oh ik heb al jaren 1 of eigenlijk is dit mijn tweede smartwatch
Hoef al die fratsen niet, bij houden hoe ik slaap etc
Ik merk zelf wel hoe ik slaap en dat is kudt
Dat kan ookquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind een gewoon horloge meer dan genoeg.
Ik merk zelf wel hoe ik slaap en dat is kudtIk heb hem in de avond/nacht ook niet om
Ik vind het allemaal wel interessantquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind een gewoon horloge meer dan genoeg.
Ik merk zelf wel hoe ik slaap en dat is kudt
Slaapscore is 93, was ook een prima nacht.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ja, dankzij dat uitzicht vloog ik bijna door de voorruit, omdat @Rob vol op z'n rem trapte om hier koffie te kunnen drinken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker gesliepe?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Had je geen gordel om dan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, dankzij dat uitzicht vloog ik bijna door de voorruit, omdat @:Rob vol op z'n rem trapte om hier koffie te kunnen drinken.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, dankzij dat uitzicht vloog ik bijna door de voorruit, omdat @:Rob vol op z'n rem trapte om hier koffie te kunnen drinken.![]()
![]()
Gordel niet om?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, dankzij dat uitzicht vloog ik bijna door de voorruit, omdat @:Rob vol op z'n rem trapte om hier koffie te kunnen drinken.How can I make this topic about me?![]()
Ik wit en zwarte sokkenquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zwarte sokken.
Voet sokjes, enkelsokjes dikke en dunne en hoge sokken
Ook niet echtquote:
Het is 10.25Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik weet het, anders had ik ze niet aangeradenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hopelijk slapen we beide vanavond/vannacht beterquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Had ik ook nooit lag hij op de lader. IK heb hem trouwens maar 2 maanden omgehadquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan ookIk heb hem in de avond/nacht ook niet om
Vind ze ook niet mooi die logge dingen
Morguh Robquote:mooi uitzicht
Hey IJsdraakjequote:Op maandag 4 augustus 2025 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Slaapscore is 93, was ook een prima nacht.
Ik heb altijd horloges omgehad, en met deze smartwatch ben ik wel blij.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik ook nooit lag hij op de lader. IK heb hem trouwens maar 2 maanden omgehadVind ze ook niet mooi die logge dingen
How can I make this topic about me?![]()
Immer scherp, deze heldquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waar is dit? Het is duidelijk geen Groningen
https://maps.app.goo.gl/iEBc99PxVdpGRodN7?g_st=acquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waar is dit? Het is duidelijk geen GroningenIk heb er één en ik ben er trots op
Horloge draag ik wel die lompe dingen nietquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb altijd horloges omgehad, en met deze smartwatch ben ik wel blij.
oeh, da's een eind wegquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/iEBc99PxVdpGRodN7?g_st=ac
How can I make this topic about me?![]()
Je hebt ze ook in minder lomp tegenwoordig.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Horloge draag ik wel die lompe dingen niet
Ik bedoel, de mijne is redelijk lomp, maar dat ben ik zelf ook, dus valt niet erg op.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb ze alleen in het zwartquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.decathlon.nl/p/_/R-p-4615?mc=8353897
Weer ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Per ongeluk?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Lekker
Ik heb B&B Vol liefde opstaan🐙![]()
Wat een zelfkastijding.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dat zal wel meevalleen dat je lomp bent toch?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt ze ook in minder lomp tegenwoordig.
Ik bedoel, de mijne is redelijk lomp, maar dat ben ik zelf ook, dus valt niet erg op.
Ik vind ze niet mooi, mij te dik. Ik hou van dunne horlogesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben daadwerkelijk wat breder dan gemiddeld.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal wel meevalleen dat je lomp bent toch?
Ik vind ze niet mooi, mij te dik. Ik hou van dunne horlogesEn immer bedekt in blauwe plekken, dus in meer opzichten lomp.
![]()
Is ook meer realisme dan een waardeoordeel, mensen kunnen ook nooit inschatten wat ik weeg.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Sinds wanneer zegt men sorry voor een bolkquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:04 schreef StevenHyde het volgende:
Hey shii, alles goed met je?
(sorry voor de bolk)
ShiiShiquote:
Is ook niet belangrijk het is de mens zijn karakter die telt Dik, dun oud, knap of lelijk maakt niet uitquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben daadwerkelijk wat breder dan gemiddeld.En immer bedekt in blauwe plekken, dus in meer opzichten lomp.
![]()
Is ook meer realisme dan een waardeoordeel, mensen kunnen ook nooit inschatten wat ik weeg.
Je hebt ook niets aan een mooie appel die verrot is vanbinnen
Er is maar 1 ShiiShiIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hangt van de persoon af hahaquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds wanneer zegt men sorry voor een bolkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Man man man de schoonmaakster is de wc's aan het doen maar ik moet poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sorry SteefIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mwah, voor het gezonde kan er wel wat vet af, maar daar word ik niet minder onhandig van.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet belangrijk het is de mens zijn karakter die telt Dik, dun oud, knap of lelijk maakt niet uit
Je hebt ook niets aan een mooie appel die verrot is vanbinnen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Soo das een mooierdquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kijk deze diva liggen
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt, ik bolk iedereen zonder aanziens des persoonquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:08 schreef MooieTop6 het volgende:
Man man man de schoonmaakster is de wc's aan het doen maar ik moet poepen
Sorry voor deze enorme DOTBOLKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Soms is het niet makkelijk, wil men het wel maar lukt het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, voor het gezonde kan er wel wat vet af, maar daar word ik niet minder onhandig van.
Dat onhandig zijn ligt daar niet aan denk ik
En ik loop net naar de andere locatie, daar is ook een schoonmaakster bezig man3quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een Enorme nog welquote:
Ja, daarom heb ik dus geen dieren. Overal die haren bahquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik bolk iedereen zonder aanziens des persoon
Neem je deze ook mee?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blub hoi
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En ik loop net naar de andere locatie, daar is ook een schoonmaakster bezig man3heb je het puntje er al uithangen
Hoi GTquote:
Ik moet hem bijna aan gaan geven bij de gemeentequote:Op maandag 4 augustus 2025 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]heb je het puntje er al uithangen
Ja is wel het beste eigenlijk. Sorry voor de sorry. Not sorry.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik bolk iedereen zonder aanziens des persoonBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:08 schreef MooieTop6 het volgende:
Man man man de schoonmaakster is de wc's aan het doen maar ik moet poepen
Pas op dat je niet op haar gaat zittenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dotquote:
Well, life can be a riot
Het is bijna zoverIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Porseleinen troon bestegen
Ik schat zo'n 1,2 kgquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Well, life can be a riot
gemiddelde drol zit tussen de 150 en 400 gramquote:Well, life can be a riot
Druk met privebeslommeringen. Maar af en toe tijd voor een bolkje moet kunnen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:04 schreef StevenHyde het volgende:
Hey shii, alles goed met je?
(sorry voor de bolk)![]()
Hoe is met jou?![]()
Het is bijna in Zeeland!quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:16 schreef Vino_Tinto het volgende: Volgens @:dud0r woon ik helemaal in een uithoek van Nederland
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Okquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
gemiddelde drol zit tussen de 150 en 400 gramIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Druk met privebeslommeringen. Maar af en toe tijd voor een bolkje moet kunnen.![]()
Hoe is met jou?
Op de fiets ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Dat is nog een uur rijden ofzo
Keiharde porno!![]()
Zeeland is wel 1 van de 2 minste provincies van NederlandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 4 augustus 2025 02:09 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ScherfBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik moet hem bijna aan gaan geven bij de gemeente![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja is wel het beste eigenlijk. Sorry voor de sorry. Not sorry.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorry voor deze DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Voor deze keer vergevenquote:
JeukendebovenlipbolkWell, life can be a riot
Krabben dan maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pinniequote:
Reageren jullie altijd op die recruiters op linkedin of negeren jullie die?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik negeerde zequote:Op maandag 4 augustus 2025 11:48 schreef MooieTop6 het volgende:
Reageren jullie altijd op die recruiters op linkedin of negeren jullie die?
Maar nu moet ik straks wel reageren, als mijn baan ophoudt
Mja ik heb zoiets van je kunt zulke mensen beter te vriend houden, maar ik word er onderhand wel aardig flauw vanquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik negeerde ze
Maar nu moet ik straks wel reageren, als mijn baan ophoudtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zoveel verzoeken had ik nietquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mja ik heb zoiets van je kunt zulke mensen beter te vriend houden, maar ik word er onderhand wel aardig flauw van
Negeer ze altijdquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:48 schreef MooieTop6 het volgende:
Reageren jullie altijd op die recruiters op linkedin of negeren jullie die?
Well, life can be a riot
![]()
Hmmm ik heb bewust op en neer gaande bewegingen gemaakt met een vrij dunne kwast om zo boomschors te imiteren, maar de stukken waar de verflagen elkaar overlappen zijn erg donker geworden.
Ik ga er nog een keer met een lichtere kleur overheen.![]()
![]()
Zijn toch een soort Verkenners zoals met Stratego?quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:48 schreef MooieTop6 het volgende:
Reageren jullie altijd op die recruiters op linkedin of negeren jullie die?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kom vechten danquote:
Nakend. Voor meerdere uren.
Keiharde porno!![]()
Heeft juist wel wat Totquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm ik heb bewust op en neer gaande bewegingen gemaakt met een vrij dunne kwast om zo boomschors te imiteren, maar de stukken waar de verflagen elkaar overlappen zijn erg donker geworden.
Ik ga er nog een keer met een lichtere kleur overheen.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Nakend. Voor meerdere uren.Oke
Volgende week een avondje prikken?quote:
Keiharde porno!![]()
Het contrast is me net iets te groot.quote:
En bij het been van dat jochie is het te duidelijk, en bij de takken is het niet zo netjes.
Okee, bij het been kan het natuurlijk zogenaamd schaduw zijn!![]()
![]()
Het hoeft natuurlijk niet perfect te zijn, ToT, ik vind het nu al helemaal mooiquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Het contrast is me net iets te groot.
En bij het been van dat jochie is het te duidelijk, en bij de takken is het niet zo netjes.
Okee, bij het been kan het natuurlijk zogenaamd schaduw zijn!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zit ook wat in, maar in een kinderkamer zijn wat lichtere kleuren wel zo vrolijk.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet perfect te zijn, ToT, ik vind het nu al helemaal mooi
Ik kijk wel ff wat ik doe. Misschien eerst de rest maar inkleuren.![]()
Ik ookquote:
Had lasagne over van gisteren![]()
Dus lekker warm eten in de middag
Ik heb een activia aardbei als lunchIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pffffff hartkloppingen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja dat was mijn inspiratie!quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ook
Had lasagne over van gisteren![]()
Dus lekker warm eten in de middag
Ik had nog 3 eieren in de koelkast, ik zag die post en dacht: "Da's mijn ontbijt!"![]()
![]()
Ik denk dat ik zo een appeltje neem als lunch. Toch wat aan mijn buikje werken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:11 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb een activia aardbei als lunch![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat was mijn inspiratie!
Ik had nog 3 eieren in de koelkast, ik zag die post en dacht: "Da's mijn ontbijt!"
Tssss hoe krijg je krassen op je laptop?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Met Bastogne @:StevenHyde![]()
![]()
Haha eet smakelijk! Ziet er goed uit!quote:
Nee dat doe ik je niet na qua lunch!
Heb straks wel spaghetti als avondeten.![]()
Ik zie geen krassenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss hoe krijg je krassen op je laptop?![]()
Ik heb die beker er voorzichtig opgezet. Niet geschoven.![]()
![]()
Whehe okee dan!quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie geen krassen![]()
Ik heb die beker er voorzichtig opgezet. Niet geschoven.![]()
![]()
quote:![]()
Ja gisteren ff naar Appie gegaan.
Wat is rundergehakt fucking duur zeg!![]()
Voor een klein pakkie betaal je bijna 20 euro per kilo! Een kiloverpakking was 11 euro dus heb ik dat maar genomen.
Gebakken, saus en groenten er doorheen en een flink deel ingevroren.
Alleen heb ik nog steeds wel te weinig saus gebruikt eigenlijk.![]()
Hebben alle Albert Heijn winkels trouwens dezelfde muziek op staan?
Ik word ramgek van die pakweg 10 verschillende nummers die ze de hele tijd door draaien daar.
Met name Robbie WIlliams met "Feel" blijft enorm in mijn hoofd hangen daardoor.
Echt oprecht een super mooi nummer, maar ik hoef hem niet elke fucking keer te horen als ik in die winkel loop!![]()
![]()
Thuis heb ik dat nummer ook voortdurend in m'n kop zitten daardoor.![]()
Hoe groter de verpakking hoe lager de kiloprijsquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Voor een klein pakkie betaal je bijna 20 euro per kilo! Een kiloverpakking was 11 euro dus heb ik dat maar genomen.
Alleen heb ik nog steeds wel te weinig saus gebruikt eigenlijk.
Leve de diepvries.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
Pffffff hartkloppingen....Direct aangeven bij je arbo-arts, zorg dat het in de gespreksverslagen staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, erg hč. Vooral vlees is echt opgeslagen de laatste tijd. Minder vee -> minder aanbod... Nog wel vraag -> hogere prijzenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Alleen heb ik nog steeds wel te weinig saus gebruikt eigenlijk.
En natuurlijk ook dat ze die Vleestax dan weer wel dan weer niet maar stiekem toch erop hebben gegooid![]()
Discriminatie van de Vleescheter!![]()
![]()
Zo. In minder dan twintig minuten door drie landen heen gewandeld.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb ook het idee dat als ik in de winkel kom, ze precies mijn soort muziek draaienquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:24 schreef ToT het volgende:
Hebben alle Albert Heijn winkels trouwens dezelfde muziek op staan?
Ik word ramgek van die pakweg 10 verschillende nummers die ze de hele tijd door draaien daar.
Met name Robbie WIlliams met "Feel" blijft enorm in mijn hoofd hangen daardoor.
Echt oprecht een super mooi nummer, maar ik hoef hem niet elke fucking keer te horen als ik in die winkel loop!![]()
![]()
Thuis heb ik dat nummer ook voortdurend in m'n kop zitten daardoor.![]()
![]()
Mss iets van doen met het zelfscannen van je telefoon en je voorkeuren op Spotify/YouTube of zo.
Wat me niets zal verbazen, overigens.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De prijs van verse biologische soepballetjes bij de AH is in 4 maanden 30% gestegenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, erg hč. Vooral vlees is echt opgeslagen de laatste tijd. Minder vee -> minder aanbod... Nog wel vraag -> hogere prijzen
En natuurlijk ook dat ze die Vleestax dan weer wel dan weer niet maar stiekem toch erop hebben gegooid![]()
Haha een dikke plus 1 van meneer bastognequote:Op maandag 4 augustus 2025 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Met Bastogne @:StevenHydeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
5,89 voor 300 gram gehaktquote:
Ja toch belachelijk dat ze toch een whatsapp stuurt?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Direct aangeven bij je arbo-arts, zorg dat het in de gespreksverslagen staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hartslag rijst de pan uit weer
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja toch belachelijk dat ze toch een whatsapp stuurt?Volgens mij snapt ze het niet helemaal. Geen contact = geen contact, dat dat niet van haar kant geldt, dat boeit niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hartslag rijst de pan uit weer
Zet alles op papier, dan kan je het van je afschrijven en het kan straks van pas komen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
[..]
Ja toch belachelijk dat ze toch een whatsapp stuurt?Die heb je toch wel voorlopig geblokkeerd zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hartslag rijst de pan uit weer![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Volgens mij snapt ze het niet helemaal. Geen contact = geen contact, dat dat niet van haar kant geldt, dat boeit niemand.
Zet alles op papier, dan kan je het van je afschrijven en het kan straks van pas komen.![]()
![]()
[..]
Ja toch belachelijk dat ze toch een whatsapp stuurt?Je kan dit iig aan de Arbo-arts aangeven, die zou 'haar' een bericht kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hartslag rijst de pan uit weer
Dat dit niet de uitslag is van het gesprek tussen jou en de arts.
Dat zij jou dus nu verplicht om contact te zoeken of te hebben.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik mis een -quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, erg hč. Vooral vlees is echt opgeslagen de laatste tijd. Minder vee -> minder aanbod... Nog wel vraag -> hogere prijzen
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja toch belachelijk dat ze toch een whatsapp stuurt?Vreselijk. Heb je wel een arbo-arts die je goed steunt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hartslag rijst de pan uit weer
Echt zo oneerlijk dat mensen die ziek zijn (op welke manier dan ook) zo moeten vechten voor hun recht om ziek te zijn en goed te herstellenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Isch Oud-Nederlandsch
Want anders mis je een S, schatje![]()
Ik heb de arbo nu een mail gestuurd: )quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Volgens mij snapt ze het niet helemaal. Geen contact = geen contact, dat dat niet van haar kant geldt, dat boeit niemand.
Zet alles op papier, dan kan je het van je afschrijven en het kan straks van pas komen.
Gezegd dat de werkgever contact heeft gezocht, en dat ik mij onder druk gezet voel... En dat ik mij hier niet prettig bij voel.
Pffff.Ik had ze verwijder uit mijn contactenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:33 schreef maily het volgende:
[..]
Die heb je toch wel voorlopig geblokkeerd zeker?
En screenshotjes van de berichten van je werkgever bewaren @Vino_TintoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is wat!quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:28 schreef DJMO het volgende:
Zo. In minder dan twintig minuten door drie landen heen gewandeld.Well, life can be a riot
Tietjequote:
Well, life can be a riot
ja heb de arbo nu gemaild. Telefonisch niet bereikbaar natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kan dit iig aan de Arbo-arts aangeven, die zou 'haar' een bericht kunnen doen.
Dat dit niet de uitslag is van het gesprek tussen jou en de arts.
Dat zij jou dus nu verplicht om contact te zoeken of te hebben.Yes wel goed contact met de arbo arts, gelukkig maar. Begin september moet ik op kantoor langs komen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vreselijk. Heb je wel een arbo-arts die je goed steunt?
Echt zo oneerlijk dat mensen die ziek zijn (op welke manier dan ook) zo moeten vechten voor hun recht om ziek te zijn en goed te herstellenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja heb ik gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:39 schreef MooieTop6 het volgende:
En screenshotjes van de berichten van je werkgever bewaren @:vino_tinto![]()
Thx iedereen voor de feedback
Heb je een printscreen van dat gesprek gemaakt? En doorgestuurd naar de arbo?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb de arbo nu een mail gestuurd: )
Gezegd dat de werkgever contact heeft gezocht, en dat ik mij onder druk gezet voel... En dat ik mij hier niet prettig bij voel.
Pffff.
[..]
Ik had ze verwijder uit mijn contacten![]()
Zou nog fijner zijn als t niet op kantoor zou kunnen. Een plek die geen trigger geeft. Maar goed om te horen dat je arbo-arts goed is. In mijn omgeving ook andere situaties gehoord.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja heb de arbo nu gemaild. Telefonisch niet bereikbaar natuurlijk.
[..]
Yes wel goed contact met de arbo arts, gelukkig maar. Begin september moet ik op kantoor langs komen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik haal bij de Turkquote:
3 kilo voor 16 euro
Kipfilet 3 kilo voor 21 euroHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja kon geen bijlage toevoegen via contact formulier. Maar ik kan het wel los mailen als hij daar naar vraagtquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je een printscreen van dat gesprek gemaakt? En doorgestuurd naar de arbo?
Ow lekker alles op 1 dag ook.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kantoor van de arboquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou nog fijner zijn als t niet op kantoor zou kunnen. Een plek die geen trigger geeft. Maar goed om te horen dat je arbo-arts goed is. In mijn omgeving ook andere situaties gehoord.
Het was dat of videobellen, ik haat videobellenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
[..]
Ja toch belachelijk dat ze toch een whatsapp stuurt?Ik zie dat je geen tomaten lust maar ik heb net een tien liter pan tomatensoep gemaakt en jij bent ook verantwoordelijk om die pan leeg te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hartslag rijst de pan uit weer
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jazeker!quote:
Ik vond dan ook dat ik wel een medaille heb verdiend!Ik heb er één en ik ben er trots op
Goed zoquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb de arbo nu een mail gestuurd: )
Pffff.
Dat is minder handig, want dan zie je niet direct wie je een bericht stuurtquote:[..]
Ik had ze verwijder uit mijn contacten![]()
Je kan op Dempen zetten en dan Archiveren. Dan kan je haar gewoon negeren en krijg je ook geen meldingen ervan (hooguit een 1'tje (1) in de lijst bij Gearchiveerd).
Meteen Blokkeren zou ik zelf niet doen, dat getuigd een beetje van disrespect.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja kon geen bijlage toevoegen via contact formulier. Maar ik kan het wel los mailen als hij daar naar vraagt
Ow lekker alles op 1 dag ook.....Even goed ademhalen. Kijk jezelf aan in de spiegel en zeg: HEEJ KANJER! JE KUNT DIT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jazeker!
[ afbeelding ]
Ik vond dan ook dat ik wel een medaille heb verdiend!
Werewolf![]()
Ik lust wel tomatensoepquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zie dat je geen tomaten lust maar ik heb net een tien liter pan tomatensoep gemaakt en jij bent ook verantwoordelijk om die pan leeg te maken
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jazeker!
[ afbeelding ]
Ik vond dan ook dat ik wel een medaille heb verdiend!
Well, life can be a riot
Maar zonder grappen @Vino_Tinto je mag hierover een officiële klacht indienen bij de arboHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vaak is een Arbo-arts eens in de zoveel tijd bij de Werkgever. Ik heb maar 1x een Arbo-arts gehad die echt ook een eigen kantoorpand had en dat ik daar op bezoek kon komen. De rest was gewoon bij de werkgever in het bedrijf zelf.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou nog fijner zijn als t niet op kantoor zou kunnen. Een plek die geen trigger geeft. Maar goed om te horen dat je arbo-arts goed is. In mijn omgeving ook andere situaties gehoord.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Goede keuze en gelukkigquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kantoor van de arbo
Het was dat of videobellen, ik haat videobellen
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]<knip>
Ow lekker alles op 1 dag ook.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Virtuele hug dan maar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die van mij zit in zijn eigen kantoorpand met nog 10 andere arbo artsenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Vaak is een Arbo-arts eens in de zoveel tijd bij de Werkgever. Ik heb maar 1x een Arbo-arts gehad die echt ook een eigen kantoorpand had en dat ik daar op bezoek kon komen. De rest was gewoon bij de werkgever in het bedrijf zelf.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik moet weer poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ook niet vooruit te branden. Zo maar even half uurtje liggen in mijn werkpauzeBastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: