SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Te dronken om te blijven hequote:Op maandag 4 augustus 2025 00:37 schreef Helenattenek het volgende:
Ik laat je weer grey je kan m vast hebben![]()
Ik begrijp niet waarom je doet alsof je beter bent dan ik jochemsjakie. Jij zit juist niks met leven te doen behalve ditquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:39 schreef Helenattenek het volgende:
Ligt aan of je respect verdient hebt![]()
Voel je je echt groter in je leven door dit soort reacties?quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:40 schreef Helenattenek het volgende:
Man vind punten in dts belangrijker Dan zn dochter behouden..
Drink er een op Zou ik zeggen![]()
Niet zelf groter maar Dan heb ik weer door wat jouw maat isquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Voel je je echt groter in je leven door dit soort reacties?![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:43 schreef Helenattenek het volgende:
Ik heb geen dochter verloren wegens gebrek aan discipline![]()
Heb je kinderen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:44 schreef Helenattenek het volgende:
Onee je mag haar een Paar uur per week zien. Mijn excuus![]()
Hahah masberum
Alsof je hier bent voor mij...
Nou doei. Bewijs maar aan grey dat je ook opflikkert en hij punten krijgt![]()
Hijquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:46 schreef Helenattenek het volgende:
Hahah masberum
Alsof je hier bent voor mij...
Nou doei. Bewijs maar aan grey dat je ook opflikkert en hij punten krijgt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je wil toch zo keihard aanvallen altijd. Waarom dan niet eerlijk antwoorden als het om iets gaat wat niet gunstig voor jou is? Zoals ik altijd wel doe.quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:45 schreef Helenattenek het volgende:
Dat is Niet t onderwerp maarja dat is herkenbaar bij mensen als jij![]()
Ja slaaptijdquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:46 schreef Helenattenek het volgende:
Ik heb genoeg gezegd voor deze nacht![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zolang hij zo blijft reageren ben ik niet weg dus krijg je geen punten, sorryquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:48 schreef Masberum het volgende:
greybones sorry maar dit gaat je geen punten geven dit keerquote:![]()
Of je speelt het spel
Of niet
Niet dan moet je hier niet zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het spel volgt regels en je kan regels afsprekenquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:51 schreef greysbones het volgende:
Of je speelt het spel
Of niet
Niet dan moet je hier niet zijn![]()
Je volgende reactie ga ik 2 minuten laten staan. Dan reageer ik en hoop ik dat je 2 minuten niet reageertquote:![]()
Bolk
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoiquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zolang hij zo blijft reageren ben ik niet weg dus krijg je geen punten, sorryquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:48 schreef Masberum het volgende:
greybones sorry maar dit gaat je geen punten geven dit keerquote:quote:quote:quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:50 schreef Masberum het volgende:
Je denkt dat ik op geef. En je hebt gelijk binnenkort, maar ik probeer gewoon iets eerlijks![]()
Ik heb iemand die echt van me houd ja dankjewelquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Een serieuze vraag maar controleert iemand hoe het me je gaat dagelijks?![]()
Ongetwijfeldquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:57 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik heb iemand die echt van me houd ja dankjewel![]()
Ja doooeiiquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:56 schreef greysbones het volgende:
Doei Helenatte![]()
Tot de volgende keer![]()
Hij is een persoon van ongeveer 160 cm. en lichamelijk niet sterk naar verhouding. Waarom verdedigen jullie hem?![]()
Dm je welquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan ik jou ook vragen
ga wel slapen zometeenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ga een dikke baap als liplegger gebruiken tot er geen smaak meer vanaf te halen valt. Daarna snoezelen.
Geen zin meer om dronkenlappen te entertainen. Gelukkig heb je nieuw gezelschap![]()
ChesterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh, moet ik aan de drank?quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:59 schreef Helenattenek het volgende:
Ga een dikke baap als liplegger gebruiken tot er geen smaak meer vanaf te halen valt. Daarna snoezelen.
Geen zin meer om dronkenlappen te entertainen. Gelukkig heb je nieuw gezelschapI'm surrounded by morons!
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spiegeltje spiegeltje aan de wandquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh, iedereen kan zien dat je vaak alcohol drinkt (teveel). Of ben je echt zo?![]()
Denken dat men in DTS zich aan het niet-kapen van topics houdt...![]()
Tijd tussen oud en nieuw topic telt ook mee voor de punten, dus nee: die gun je de Laposter niet
Dus het is echt waarquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:01 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje aan de wand![]()
Whut?!quote:Op maandag 4 augustus 2025 01:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh, iedereen kan zien dat je vaak alcohol drinkt (teveel). Of ben je echt zo?![]()
Jij weet nooit echt duidelijke zinnen te formuleren dus wat verwacht je dat ik reageer op jou?quote:Sally
![]()
![]()
Wel net een rum gepakt, maar van een glas a 4-5cl ga ik niet dronken van worden.quote:I'm surrounded by morons!
![]()
![]()
Proost dan maarquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel net een rum gepakt, maar van een glas a 4-5cl ga ik niet dronken van worden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou... Pot... ketel, dan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 01:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij weet nooit echt duidelijke zinnen te formuleren dus wat verwacht je dat ik reageer op jou?Sally
Ooohhh Sally is er ik kijk nog eventjes
Misschien dat ik mezelf ergens vast laat Komen te zitten. Wel hopen dat ze in de buurt is met riem en al![]()
quote:
Dank uquote:
Heb je al een mooie collar dan? Dan heb ik wel een leashquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:03 schreef Helenattenek het volgende:
Ooohhh Sally is er ik kijk nog eventjes
Misschien dat ik mezelf ergens vast laat Komen te zitten. Wel hopen dat ze in de buurt is met riem en alRood
![]()
Ik ben nog een pokemon in het wildquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je al een mooie collar dan? Dan heb ik wel een leashRood
![]()
![]()
Appartementen aan het bekijken. Er zit veel blergh tussen. Hoe kunnen mensen daar wonen!?I'm surrounded by morons!
Goh, jij was ook mee?quote:Op maandag 4 augustus 2025 01:04 schreef Helenattenek het volgende:
Was dit weekend weer feest voor mij sally
Was dat of F1.. lastige keuze geweest![]()
in de kofferbak dan.
Want anders heb ik je niet gezien hoor.... Belgie gister en Brabant 'vandaag'.
Helaas welquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:05 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ja ga ik nu achter Komen. Verstoppen start Al ergens een wijk verderop heb ik gehoordThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet nog van niks, dacht om morgen even de race in 30 min te doen om wakker te wordenquote:
Waarom wil je een appartement?quote:Op maandag 4 augustus 2025 01:05 schreef Fogel het volgende:
Appartementen aan het bekijken. Er zit veel blergh tussen. Hoe kunnen mensen daar wonen!?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Succesquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet nog van niks, dacht om morgen even de race in 30 min te doen om wakker te worden
Oo leuk! En vermoeiend Niet? 2x?quote:Op maandag 4 augustus 2025 01:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, jij was ook mee?![]()
in de kofferbak dan.
Want anders heb ik je niet gezien hoor.... Belgie gister en Brabant 'vandaag'.![]()
Nou, toen ik van Spa zag dat de herhaling 3 uur 30 min was, had ik al heel snel bedacht die niet integraal terug te kijkenquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 01:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, toen ik van Spa zag dat de herhaling 3 uur 30 min was, had ik al heel snel bedacht die niet integraal terug te kijken
Mwoah, beetje wel maar inmiddels wel gewend dat we 2 dagen aaneen spelenquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:07 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Oo leuk! En vermoeiend Niet? 2x?![]()
Of gaat deze beter te behappen zijn in 10 minuten dan?quote:![]()
Begin je bij die tijd Niet een ritme te krijgen met de hele roedel alsof je in een kolenmijn werktquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Mwoah, beetje wel maar inmiddels wel gewend dat we 2 dagen aaneen spelen![]()
![]()
Ja 10 min is een prima tijd om het samen te vattenquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Of gaat deze beter te behappen zijn in 10 minuten dan?
Checkquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja 10 min is een prima tijd om het samen te vattenNouwww - ben niet echt into de pet play hoor. Maar de leash is ook onderdeel van het vernederen van het subjequote:Op maandag 4 augustus 2025 01:09 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Begin je bij die tijd Niet een ritme te krijgen met de hele roedel alsof je in een kolenmijn werkt
Rijtjeshuis kan ook op zich, of een klein vrijstaand huis. Dunno. Gewoon hier weg en de stad in.quote:I'm surrounded by morons!
O ah ja nee ik wel meer rollenspel Dan degr of humquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Check
[..]
Nouwww - ben niet echt into de pet play hoor. Maar de leash is ook onderdeel van het vernederen van het subje![]()
De bewoonde wereld inquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rijtjeshuis kan ook op zich, of een klein vrijstaand huis. Dunno. Gewoon hier weg en de stad in.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bergafwaardsquote:I'm surrounded by morons!
Gaan we daar samen in wonen dan?quote:
Maar met Dan aan toegevoegd dat ik zoals je bekend is dezelfde rol als jij hebt..quote:Op maandag 4 augustus 2025 01:11 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
O ah ja nee ik wel meer rollenspel Dan degr of hum
Zelden Zou ik zoiets andersom willen hebben![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet niet of ik wel in een tiny house pasquote:![]()
Mja in een stacaravan zou ik prima kunnen wonen, dus tiny house ook, als er voldoende vrije grond omheen zitWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik ben nog méér van de Impact Play dan deg/hum. Maar mijn sub vindt het leuk, dus dan kom ik hem ook weer wat tegemoet. En hij is ook wel masochistischquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:11 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
O ah ja nee ik wel meer rollenspel Dan degr of hum
Jij dan Dominant? (of een Top, dan bepaal je samen met je Bottom wat voor spel er gespeeld wordt en ook hoe hard. Al zijn er altijd wel afspraken mogelijk voor je Hard & Soft Limits en natuurlijk de Safe Words)quote:Op maandag 4 augustus 2025 01:13 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Maar met Dan aan toegevoegd dat ik zoals je bekend is dezelfde rol als jij hebt..
Zelden Zou ik zoiets andersom willen hebbenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik lees dit gewoon als 'ja'quote:Op maandag 4 augustus 2025 01:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel in een tiny house pas![]()
Mja in een stacaravan zou ik prima kunnen wonen, dus tiny house ook, als er voldoende vrije grond omheen zit
Denk het wel, maar te veel te doen dit weekend. En het was al lang uitverkocht.quote:Op maandag 4 augustus 2025 01:16 schreef greysbones het volgende:
@:Sally vind jij castlefest ook leuk?
Qua kostuums wel ontzettend gaaf om te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:![]()
Kan ik met een gerust hart slapenI'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 4 augustus 2025 01:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk het wel, maar te veel te doen dit weekend. En het was al lang uitverkocht.
Qua kostuums wel ontzettend gaaf om te doen
Vriendin van me gaat elk jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto’s en filmpjes zijn er altijd erg cool uitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij ook schatjequote:
Alleen als ik aan je denkquote:
![]()
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik had het niet over Jusquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat @:JustinK het al te druk heeft met andere dingen
![]()
Trusten![]()
**
zzzzzzzzzzz
**) disclaimer: dit zijn emoji als gaap-smiley bedoeld.
Mijn favo emoji zijn:-
-
-
![]()
![]()
Ik hoop toch niet dat je het over puntjes had, ik spaar alleen pandapuntenquote:
Dts = puntenquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je het over puntjes had, ik spaar alleen pandapuntenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn post zijn altijd kwalitatief uitermate topquote:
Dus likableThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 01:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn post zijn altijd kwalitatief uitermate top
Dus likable![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Aaah, is dat het. Ik hou mn mond wel even, dan kun je scorenquote:
Je mag van mij je mond ook open doen hoorquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aaah, is dat het. Ik hou mn mond wel even, dan kun je scoren
PuntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker sliepenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom moet je wakker zijn?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 02:09 schreef greysbones het volgende:
[..]Ooh!! heftig sterkte !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat ze snel belt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Thnxquote:Op maandag 4 augustus 2025 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh!! heftig sterkte !!
Hoop dat ze snel belt?
Ja tis even wachten nuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
That's what he saidquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag van mij je mond ook open doen hoor
Tot heel laat?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee ze is van de pre-eerste hulpquote:
Nu doorgestuurd naar het ziekenhuisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wanneer ga je er heen? Was al gepland toch? Anders vervroegen?quote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Eind Augustusquote:Op maandag 4 augustus 2025 02:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wanneer ga je er heen? Was al gepland toch? Anders vervroegen?
Maar als er nu uit komt dat het echt ernstig is ga ik zo snel mogelijk jaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hopelijk valt het meequote:Op maandag 4 augustus 2025 02:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eind Augustus
Maar als er nu uit komt dat het echt ernstig is ga ik zo snel mogelijk jaWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HappyCharly / 297 / +76 / +0 / 141 / 191
2. Vino_Tinto / 270 / +132 / +0 / 783 / 898
3. loveislikeakiss / 141 / +87 / +6 / 489 / 611
4. greysbones / 105 / +0 / +50 / 229 / 238
5. Bargehassus / 100 / +78 / +0 / 230 / 265
6. FreshFruit / 99 / +0 / +0 / 343 / 418
7. X55 / 93 / +34 / +0 / 407 / 453
8. MooieTop6 / 74 / +32 / +0 / 527 / 581
9. Koen66 / 63 / +60 / +0 / 144 / 160
10. gebrokenglas / 62 / +27 / +0 / 207 / 247
11. _UserName_ / 62 / +22 / +0 / 160 / 197
12. marc0871 / 58 / +22 / +0 / 181 / 219
13. devzero / 40 / +0 / +0 / 71 / 90
14. DerRabbit / 36 / +3 / +0 / 118 / 138
15. MizzezAmy / 33 / +10 / +0 / 177 / 200
16. Pinnenmutske / 33 / +13 / +0 / 111 / 140
17. Shii / 31 / +14 / +0 / 69 / 79
18. maily / 30 / +6 / +0 / 281 / 307
19. Lovely / 29 / +8 / +0 / 236 / 266
20. Masberum / 29 / +12 / +0 / 75 / 85SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
WieftThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 02:09 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alles wat ke?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 05:10 schreef mario390 het volgende:
mist verdammte over 40 min niemand
en ik heb nog geen put
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠛⠛⠋⠉⠙⠻⠿⠿⠿⠿⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠃⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠹⣿⣿⣶⣶⣦⣬⢹⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠃⠄⠄⠄⣰⣧⡀⠄⠄⠄⠄⠈⢙⡋⣿⣿⣿⢸⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠄⠄⠰⠼⢯⣿⣿⣦⣄⠄⠄⠄⠈⢡⣿⣿⣿⢸⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠄⠄⠸⠤⠕⠛⠙⠷⣿⡆⠄⠄⠄⣸⣿⣿⡏⣼⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⣴⣿⣿⣿⢡⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⠄⠄⠄⠄⠄⣄⠄⢀⠄⠄⢀⣤⣾⣿⣿⣿⢃⣾⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠿⣛⣡⣄⣀⠄⠠⢴⣿⣿⡿⣄⣴⣿⣿⣿⣿⣿⢃⣾⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⡏⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣩⡽⡁⢸⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⢃⣿⣿⢟⣿⣿⣿⣿⣿⣮⢫⣿⣿⣿⣿⣿⣟⢿⠃⠄⢻⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⡿⣸⠟⣵⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣄⢰⡄⢿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⡇⠏⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣦⠹⡎⣿⣿⣿
⣭⣍⠛⠿⠄⢰⠋⡉⠹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠙⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⢁⠙⡆⢡⣿⣿⣿
⠻⣿⡆⠄⣤⠈⢣⣈⣠⣿⣿⣿⣿⣿⠏⣄⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣆⣈⣴⠃⣿⣿⣿⣿
⡀⠈⢿⠄⣿⡇⠄⠙⠿⣿⡿⠿⢋⣥⣾⣿⣷⣌⠻⢿⣿⣿⡿⠟⣡⣾⣿⣿⠿⢋
⠛⠳⠄⢠⣿⠇⠄⣷⡑⢶⣶⢿⣿⣿⣿⣽⣿⣿⣿⣶⣶⡐⣶⣿⠿⠛⣩⡄⠄⢸Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
⣿⣿⣿⡇⢩⠘⣴⣿⣥⣤⢦⢁⠄⠉⡄⡇⠛⠛⠛⢛⣭⣾⣿⣿⡏
⣿⣿⣿⡇⠹⢇⡹⣿⣿⣛⣓⣿⡿⠞⠑⣱⠄⢀⣴⣿⣿⣿⣿⡟
⣿⣿⣿⣧⣸⡄⣿⣪⡻⣿⠿⠋⠄⠄⣀⣀⢡⣿⣿⣿⣿⡿⠋
⠘⣿⣿⣿⣿⣷⣭⣓⡽⡆⡄⢀⣤⣾⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠋
⠄⢨⡻⡇⣿⢿⣿⣿⣭⡶⣿⣿⣿⣜⢿⡇⡿⠟⠉
⠄⠸⣷⡅⣫⣾⣿⣿⣿⣷⣙⢿⣿⣿⣷⣦⣚⡀
⠄⠄⢉⣾⡟⠙⠶⠖⠈⢻⣿⣷⣅⢻⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣶⡆⠄⣤⡀
⠄⢠⣿⣿⣧⣀⣀⣀⣀⣼⣿⣿⣿⡎⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣇⠄⠈⠁
⠄⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢇⣎⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣶
⠄⠄⠻⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢟⣫⣾⣿⣷⡹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟
⠄⠄⠄⠄⢮⣭⣍⡭⣭⡵⣾⣿⣿⣿⡎⣿⣿⣌⠻⠿⠿⠿⠟⠋
⠄⠄⠄⠄⠈⠻⣿⣿⣿⣿⣹⣿⣿⣿⡇⣿⣿⡿
⠄⠄⣀⣴⣾⣶⡞⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣾⣿⡿⠃
⣠⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣹⣿⣿⣿⣿⣿⡟⣹⣿⣳⡄Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lol, mag dat nog wel?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢁⠲⠒⠄⡄⠄⠄⡄⠄⠄⠄⠸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠀
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠄⠄⣠⡂⠡⠄⠁⠁⠄⠄⠄⠄⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠀
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠄⡀⣿⣷⣄⠄⢀⠄⠸⡀⠁⠄⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠀
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠄⠄⠐⣲⣬⣟⣻⣽⣿⡇⠄⠄⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠀
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠄⠄⠄⠻⣿⡿⠿⣿⡿⠁⠸⠄⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠀
⣿⣿⣿⣿⡿⢟⣋⣁⣀⣀⠄⢀⢀⠍⠛⠋⢀⠄⠄⠄⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠀
⣿⡿⢛⣥⣶⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣦⣕⢶⣶⣶⣤⣰⣶⣴⣬⣍⢛⠻⣿⣿⣿⣿⠀⠀
⣿⢡⣿⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣦⠙⠙⢚⣻⣛⡳⡣⢽⣼⠇⢹⣿⣿⣿⠀⠀
⡏⣼⠇⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇⢈⣠⣤⣶⣶⣤⠄⠋⠄⠸⣿⣿⣿⠀⠀
⣧⠉⣾⣮⠭⢅⣩⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣄⠄⠄⢹⣿⣿⠀⠀
⠉⣾⣿⣿⣖⣭⠍⣭⣭⣿⣿⣿⣿⠟⣰⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣄⠸⣿⣿⠀⠀
⠄⠉⢩⣭⣅⣐⣛⣿⣿⣿⣿⣿⠏⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣦⢹⣿⠀⠀
⣄⠄⠸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡏⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠈⢿⠀⠀
⣿⣦⠄⠈⠙⠛⠿⠿⠿⠛⣏⡀⢹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⠻⢿⡿⠟⠿⢃⠄⠘⠀⠀
⣿⣿⣷⣄⣀⡀⣶⣶⣶⣿⣿⣿⣆⠻⣿⣿⣿⣿⣿⠿⣶⡦⢌⣱⣾⣿⡆⠄⠀⠀
⣿⣿⣿⣿⣿⣇⢹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣌⡛⠿⣿⣿⣷⡶⠶⢙⡋⠉⠉⠄⢀⠀⠀
⣿⣿⣿⣿⣿⡿⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣤⡀⠄⢠⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Living on the edge!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maar echt hoor!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja dat weten we
Like never before
Hee marc
Slaap lekker nog even vino
Was je zo lang aan het nadruppelen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 05:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga weer verder slapenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Als ik er zo lang uit ben om te pissen kan ik echt niet meer slapen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nee idd, 5 minuten is de max, anders blijf ik wel wakkerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Én in het donker!quote:Op maandag 4 augustus 2025 05:47 schreef _UserName_ het volgende:
nee idd, 5 minuten is de max, anders blijf ik wel wakkerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ook dat ja, als het 4 uur al licht is, is et klaar, dan ga ik late op de dag nog wel ff pittenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hee MT6
Oke, de dame weet dus om te draaien in bed. Met slaapzak. Je weet wel, zo'n ding om te voorkomen dat, jawel.. ze omdraaien. Deze meid he
Hee gg
KilliWilli weet alles.quote:Op maandag 4 augustus 2025 05:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen. Hoe weet je dat ik er ben?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
* _UserName_ houdt zijn pinpas strak tegen het lichaamTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
* gebrokenglas voelt zich als vroeger toen hij dacht wel even ongezien een snoepje uit de snoepjespot te kunnen pakken maar op heterdaad betrapt werd
How can I make this topic about me?![]()
Ha! Bij de kruidvat waar je zelf je schepsnoep kon wegen, na het wegen nog een schepje er bij doen. Tot ze ook bij de kassa gingen wegenquote:Op maandag 4 augustus 2025 06:04 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas voelt zich als vroeger toen hij dacht wel even ongezien een snoepje uit de snoepjespot te kunnen pakken maar op heterdaad betrapt werd
bijnaquote:
Oh, UN, heb jij dat gedaan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ha! Bij de kruidvat waar je zelf je schepsnoep kon wegen, na het wegen nog een schepje er bij doen. Tot ze ook bij de kassa gingen wegen![]()
How can I make this topic about me?![]()
* _UserName_ zwijgt in alle talenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
oke nou in dat geval.. wie deed dat niet?
klok loop 1 uur en 2 minuten achterTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik weet niet wanneer de foto gemaakt isquote:Op maandag 4 augustus 2025 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
klok loop 1 uur en 2 minuten achterWerewolf
Forum Opties Forumhop: Hop naar: