SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Te dronken om te blijven hequote:Op maandag 4 augustus 2025 00:37 schreef Helenattenek het volgende:
Ik laat je weer grey je kan m vast hebben![]()
Ik begrijp niet waarom je doet alsof je beter bent dan ik jochemsjakie. Jij zit juist niks met leven te doen behalve ditquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:39 schreef Helenattenek het volgende:
Ligt aan of je respect verdient hebt![]()
Voel je je echt groter in je leven door dit soort reacties?quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:40 schreef Helenattenek het volgende:
Man vind punten in dts belangrijker Dan zn dochter behouden..
Drink er een op Zou ik zeggen![]()
Niet zelf groter maar Dan heb ik weer door wat jouw maat isquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Voel je je echt groter in je leven door dit soort reacties?![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:43 schreef Helenattenek het volgende:
Ik heb geen dochter verloren wegens gebrek aan discipline![]()
Heb je kinderen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:44 schreef Helenattenek het volgende:
Onee je mag haar een Paar uur per week zien. Mijn excuus![]()
Hahah masberum
Alsof je hier bent voor mij...
Nou doei. Bewijs maar aan grey dat je ook opflikkert en hij punten krijgt![]()
Hijquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:46 schreef Helenattenek het volgende:
Hahah masberum
Alsof je hier bent voor mij...
Nou doei. Bewijs maar aan grey dat je ook opflikkert en hij punten krijgt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je wil toch zo keihard aanvallen altijd. Waarom dan niet eerlijk antwoorden als het om iets gaat wat niet gunstig voor jou is? Zoals ik altijd wel doe.quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:45 schreef Helenattenek het volgende:
Dat is Niet t onderwerp maarja dat is herkenbaar bij mensen als jij![]()
Ja slaaptijdquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:46 schreef Helenattenek het volgende:
Ik heb genoeg gezegd voor deze nacht![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zolang hij zo blijft reageren ben ik niet weg dus krijg je geen punten, sorryquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:48 schreef Masberum het volgende:
greybones sorry maar dit gaat je geen punten geven dit keerquote:![]()
Of je speelt het spel
Of niet
Niet dan moet je hier niet zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het spel volgt regels en je kan regels afsprekenquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:51 schreef greysbones het volgende:
Of je speelt het spel
Of niet
Niet dan moet je hier niet zijn![]()
Je volgende reactie ga ik 2 minuten laten staan. Dan reageer ik en hoop ik dat je 2 minuten niet reageertquote:![]()
Bolk
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoiquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zolang hij zo blijft reageren ben ik niet weg dus krijg je geen punten, sorryquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:48 schreef Masberum het volgende:
greybones sorry maar dit gaat je geen punten geven dit keerquote:quote:quote:quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:50 schreef Masberum het volgende:
Je denkt dat ik op geef. En je hebt gelijk binnenkort, maar ik probeer gewoon iets eerlijks![]()
Ik heb iemand die echt van me houd ja dankjewelquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Een serieuze vraag maar controleert iemand hoe het me je gaat dagelijks?![]()
Ongetwijfeldquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:57 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik heb iemand die echt van me houd ja dankjewel![]()
Ja doooeiiquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:56 schreef greysbones het volgende:
Doei Helenatte![]()
Tot de volgende keer![]()
Hij is een persoon van ongeveer 160 cm. en lichamelijk niet sterk naar verhouding. Waarom verdedigen jullie hem?![]()
Dm je welquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan ik jou ook vragen
ga wel slapen zometeenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ga een dikke baap als liplegger gebruiken tot er geen smaak meer vanaf te halen valt. Daarna snoezelen.
Geen zin meer om dronkenlappen te entertainen. Gelukkig heb je nieuw gezelschap![]()
ChesterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh, moet ik aan de drank?quote:Op maandag 4 augustus 2025 00:59 schreef Helenattenek het volgende:
Ga een dikke baap als liplegger gebruiken tot er geen smaak meer vanaf te halen valt. Daarna snoezelen.
Geen zin meer om dronkenlappen te entertainen. Gelukkig heb je nieuw gezelschapI'm surrounded by morons!
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Spiegeltje spiegeltje aan de wandquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh, iedereen kan zien dat je vaak alcohol drinkt (teveel). Of ben je echt zo?![]()
Denken dat men in DTS zich aan het niet-kapen van topics houdt...![]()
Tijd tussen oud en nieuw topic telt ook mee voor de punten, dus nee: die gun je de Laposter niet
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: