SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
Hadj Moussa die een hattrick maakt in de Europa League finale kan veel goed maken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef Caland het volgende:
Als ik zo dat deelnemersveld van de Europa Liek bekijk dan is dat wel echt een stuk meer genieten
Jammer dat het zo'n 50 miljoen scheelt.
Nice of Benfica dusquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je kunt de klok erop gelijk zetten dat we uit naar AS Roma mogen.
Hij bedoelt in de Europa League.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nice of Benfica dus
Feyenoord wacht tweeluik met Nice of Benfica bij winst op Fenerbahçe
Feyenoord is in de loting voor de play-offs van de Champions League gekoppeld aan OGC Nice en Benfica. Als de Rotterdammers in de derde voorronde afrekenen met Fenerbahçe, wacht in de laatste voorronde de winnaar van dat tweeluik. Het is dan de laatste horde op de weg naar deelname aan het hoofdtoernooi. Als Feyenoord de derde voorronde overleeft, begint het de play-offs met een thuisduel.
De heenwedstrijden in de play-offs worden gespeeld op dinsdag 20 en woensdag 21 augustus. Een week later, op dinsdag 26 en woensdag 27 augustus staan de returns op het programma. De precieze speeldata en aanvangstijden worden later bekend gemaakt.
Feyenoord kwam zowel Nice als Benfica recent al tegen. Deze voorbereiding ging de ploeg op het trainingskamp in Grassau nog met 1-2 onderuit tegen Nice. Een stuk memorabeler is de Champions League-ontmoeting met Benfica van vorig seizoen. In Lissabon won de ploeg van toenmalig hoofdtrainer Brian Priske met 1-3.
Uiteraard moet Feyenoord eerst Fenerbahçe nog zien te verslaan. Komende woensdag wacht in De Kuip de eerste ontmoeting met de ploeg van José Mourinho. De return vindt een week later op dinsdag plaats. Als Feyenoord in deze ronde of de play-offs wordt uitgeschakeld, stroomt het direct in in het hoofdtoernooi van de Europa League.
In beide rondes de zwaarst mogelijke loting, en dan eerst thuis.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:46 schreef fetX het volgende:
Die lotingen in Europa pakken altijd zo lekker uit voor ons.
Ik vind eerst thuis juist wel een voordeel eigenlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In beide rondes de zwaarst mogelijke loting, en dan eerst thuis.
Kans van 1 op 32!
Is met het oog op een mogelijke verlenging+strafschoppen uiteindelijk wel een nadeel. Dat heeft ons beide keren bij Roma ook wel genekt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eerst thuis juist wel een voordeel eigenlijk.
Ligt aan het resultaat natuurlijk. Win je eerst 2-0 moet Fenerbahçe thuis komen en volle bak gaan en kan je het uit counteren. Is het 1-1 (of 0-1) ben je wel bijna gezien want dan moet je zelf uit volle bak.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eerst thuis juist wel een voordeel eigenlijk.
Brugge heeft dat natuurlijk ook wel zelf afgedwongen met hun geplaatste status, ook al hebben ze wel wat geluk erbij.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Ligt aan het resultaat natuurlijk. Win je eerst 2-0 moet Fenerbahçe thuis komen en volle bak gaan en kan je het uit counteren. Is het 1-1 (of 0-1) ben je wel bijna gezien want dan moet je zelf uit volle bak.
Loting wel weer kut, zeker als je naar die lollerloting van bv een Brugge kijkt.
Dat is ook waar natuurlijk, wel zuur dat je na een paar goede Europese seizoenen waar je flink aan je club coëfficiënt hebt gewerkt net niet geplaatst was.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Brugge heeft dat natuurlijk ook wel zelf afgedwongen met hun geplaatste status, ook al hebben ze wel wat geluk erbij.
Zonder die volkomen onterechte strafschop in Milaan hadden wij overigens die geplaatste status gehad
Maar ja, als je tegen Nice speelt, hebben zij dus wél Benfica verslagen, dus heb niet het idee dat je dan echt beter af bent.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is ook waar natuurlijk, wel zuur dat je na een paar goede Europese seizoenen waar je flink aan je club coëfficiënt hebt gewerkt net niet geplaatst was.
Aan de andere kant, als je CL voetbal wilt halen en er niet voor schut wilt staan moet je natuurlijk ook gewoon van Fenerbahce en Nice winnen. Benfica is een ander verhaal, is net iets meer in het voordeel van hun.
Zo sta ik er ook wel in. We hebben het vierde hoogste coëfficiënt van alle deelnemers, nu zullen Aston Villa en Nottingham ook wel betere spelers hebben maar je kan prima een flinke run maken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef Caland het volgende:
Als ik zo dat deelnemersveld van de Europa Liek bekijk dan is dat wel echt een stuk meer genieten
Jammer dat het zo'n 50 miljoen scheelt.
Ja want in het voetbal wint altijd de beste.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar ja, als je tegen Nice speelt, hebben zij dus wél Benfica verslagen, dus heb niet het idee dat je dan echt beter af bent.
Zie Feyenoord - Bayern vorig jaarquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja want in het voetbal wint altijd de beste.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Een club kan ook stunten, of je beter liggen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar ja, als je tegen Nice speelt, hebben zij dus wél Benfica verslagen, dus heb niet het idee dat je dan echt beter af bent.
Nee, maar ik denk dat je tegen Nice niet bepaald meer kans hebt dan tegen Benfica, het zijn beide zeer lastige tegenstanders.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja want in het voetbal wint altijd de beste.
Ja, dat geldt dan dus voor ons ook tegen Benfica (of Nice).quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Een club kan ook stunten, of je beter liggen.
Dramallamahodzicquote:Not a Sheffield fan but a Bosnian, so following this mess is interesting to me.
Long story short: it started when he decided to leave the Bosnian national team gathering on the basis that he didn't feel too well about something. The coach said it's a bit of a strange situation because the medical team didn't confirm anything preventing him from playing, but it's all good, and he's going to trust the player's gut feeling.
The next day, when journalists asked the coach if he'd heard from him, the coach said that Anel isn't answering anyone from the team. This was déjà vu for Bosnian fans because he has a pattern of having conflicts with four different coaches before and doing very similar things, so people were upset.
Then Anel's father comes in, basically airing all the dirty laundry from their family, saying how his wife turned him against him, is dictating his career, etc. He published a bunch of screenshots from conversations.
One interesting tidbit is that his father brought up an example when the wife wanted to go to Dubai for the 2024 New Year, which made Anel fake that he wasn't feeling well and miss two matches. He also published an audio recording with the manager of the Bosnian NT regarding a previous injury, where the manager said they requested Sheffield to send the medical records to confirm the nature of the injury, but Sheffield stated there isn't any acute injury and they aren't preventing him from playing for the NT.
In some online places, people turned to insulting him; his wife was a particularly easy target because of the father. She also has pumped-up lips and a tattoo of an AK-47 between her breasts, which drew a lot of mockery.
Next, Anel announces he won't play anymore because of pressure from online comments.
Die heeft dus ook een mokergek wijf. Al was die van Santi leuk mokergek, deze is gewoon gek gestoord mokergek. Die gaat ook in de Arena zitten en stampt er dan zes op hun muilquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:18 schreef Qarrad het volgende:
Ik weet niet of die Ahmedhodzic zo'n geweldige optie is. Tenzij je drama wilt in je selectie, dan wel.
https://www.thestar.co.uk(...)n-his-future-4786263
Meer commentaar hier:
https://www.reddit.com/r/(...)_his_father_and_his/
[..]
Dramallamahodzic
Ene heeft een selectie van 190 miljoen en de andere van 330 miljoen. Een zak geld scoort niet, maar dit moet toch wel iets zeggen over het niveauverschil?quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat je tegen Nice niet bepaald meer kans hebt dan tegen Benfica, het zijn beide zeer lastige tegenstanders.
We hebben toevallig nog geoefend tegen Nice iets meer dan een week geledenquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ene heeft een selectie van 190 miljoen en de andere van 330 miljoen. Een zak geld scoort niet, maar dit moet toch wel iets zeggen over het niveauverschil?
Buiten het feit dat ik denk dat jij helemaal niets kan vertellen over Nice.
Is lekker vertoeven hoor, Nice.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ene heeft een selectie van 190 miljoen en de andere van 330 miljoen. Een zak geld scoort niet, maar dit moet toch wel iets zeggen over het niveauverschil?
Buiten het feit dat jij helemaal niets kan vertellen over Nice.
Gewoon halen, past prima hierquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:18 schreef Qarrad het volgende:
Ik weet niet of die Ahmedhodzic zo'n geweldige optie is. Tenzij je drama wilt in je selectie, dan wel.
https://www.thestar.co.uk(...)n-his-future-4786263
Meer commentaar hier:
https://www.reddit.com/r/(...)_his_father_and_his/
[..]
Dramallamahodzic
Blijkbaar willen ze hem 1,5 Bijlow-salaris bieden. Moeten ze dat lekker doen.quote:
Nou dan gaat die toch lekker naar 020, dan zoeken we gewoon verderquote:
Oh zo eentjequote:Op maandag 4 augustus 2025 15:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gewoon halen, past prima hier
[ afbeelding ]
Dat klinkt wel enthousiast.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijkbaar willen ze hem 1,5 Bijlow-salaris bieden. Moeten ze dat lekker doen.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:23 schreef hhh38 het volgende:
Feyenoord presenteert nieuwe Japanse centrale verdediger
Best een prima speler hoor, maar heb liever iemand die een paar jaartjes jonger is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nou dan gaat die toch lekker naar 020, dan zoeken we gewoon verder
Het is ook geen supertopper ofzo in de categorie Hansco denk ik
Vrijdag pas.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:30 schreef Vis1980 het volgende:
Is het niet eens tijd voor FC Rijnmond? Of beginnen die pas met de competitie?
Leem!
1908 en Jannes hebben ruziequote:Op maandag 4 augustus 2025 19:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Verwarrend als 1908 iets post. Spreekt de bever, of een ander enigma?
@:Caland
De bever heeft zich zo onmogelijk gemaakt dat zelfs zijn meest trouwe volgelingen bij 1908 hem helemaal zat waren en hem eruit geschopt hebben.quote:
Komen we Caroline van der Plas of Thierry Baudet ooit tegen in zijn familiestamboom?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De bever heeft zich zo onmogelijk gemaakt dat zelfs zijn meest trouwe volgelingen bij 1908 hem helemaal zat waren en hem eruit geschopt hebben.
Dus nu werkt hij samen met FR12, je weet wel, de site waarvan hij ooit zei dat die voor en door Ajacieden was.
Het een sluit het ander niet uit, die man hoort stemmetjes en heeft meerdere persoonlijkheden.quote:
Dan is het een echte FOK!'er.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit, die man hoort stemmetjes en heeft meerdere persoonlijkheden.
Itakura was toch altijd wel meer dan 10 miljoen pietermannenquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:30 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ondertussen is Don Dennis 5D chess aan het spelen door de prijs flink op te drijven van een speler die we helemaal niet willen hebben. Genot.
Denk ik ook. Is wel een goede verdediger.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Itakura was toch altijd wel meer dan 10 miljoen pietermannen
Wat interesseert Munchengladbach wat voor salaris 020 wil betalen aan de speler, het gaat hun alleen maar om de transfersom. Is gewoon de speler gek maken met een hoog salarisquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:30 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ondertussen is Don Dennis 5D chess aan het spelen door de prijs flink op te drijven van een speler die we helemaal niet willen hebben. Genot.
Jij, als zelfverklaarde liefhebber van behaarde mannen. Zou juist deze transfer moeten toejuichenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gadverdamme, uitgerekend dat vervelende figuur komt dan wel deze kant op.
Ach ik heb eigenlijk wel zin in een Bosnische slager tegen Woutje Weghorst en Davey Klaassen. Tenminste niet alleen maar lieve jongens meer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gadverdamme, uitgerekend dat vervelende figuur komt dan wel deze kant op.
Hij heeft een babybekkie.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jij, als zelfverklaarde liefhebber van behaarde mannen. Zou juist deze transfer moeten toejuichen
Doe mij dan maar die Malinese gehaktmolen. Linkspoot, fysiek robuuster en killer slidings.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach ik heb eigenlijk wel zin in een Bosnische slager tegen Woutje Weghorst en Davey Klaassen. Tenminste niet alleen maar lieve jongens meer.
En iedere interlandperiode uitrustenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:30 schreef Caland het volgende:
Genot, een speler met zo’n transferwaarde naar binnen hengelen. Goede ervaringen met spelers die geen regenboogband willen dragen ook
Die leveren nog weleens een aardig doorverkoop % op bedoel je?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:30 schreef Caland het volgende:
Genot, een speler met zo’n transferwaarde naar binnen hengelen. Goede ervaringen met spelers die geen regenboogband willen dragen ook
Lekker man, gewoon een normaal functionerende balkanfamiliequote:Op maandag 4 augustus 2025 20:42 schreef Pistolero het volgende:
Een homohatende totaaldebiel met een volkomen geschifte familie.
Nee, doe dit maar niet.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hier ben in niet blij mee, deze jongen klinkt knotsgek en niet op een vermakelijke manier
Jommer jongens, volgende keer beter, het schijnt al rond te zijnquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:42 schreef Pistolero het volgende:
Een homohatende totaaldebiel met een volkomen geschifte familie.
Nee, doe dit maar niet.
Dat wist ik nietquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is wel heel snel gegaan. En blijkbaar kan je een aankoop van na 31 juli gewoon nog registreren voor de wedstrijd van woensdag dus dat zou wel genot zijn.
Ik zie alweer allemaal foto's en verhalen van zijn pa en vrouw voorbij komen. Met name die laatste is, tsja, bijzonder als ik het zo zie en lees.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, gewoon een normaal functionerende balkanfamilie
Ik ook niet, maar ik las net dat een aankoop die na 31 juli rond is gekomen nog ingeschreven mag worden tot een dag voor de wedstrijd (dus tot morgenavond 24:00). Moet alleen wel de KNVB nog aangeven dat hij speelgerechtigd is voor de Eredivisie en je mag maximaal 2 extra spelers registreren op deze manier.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Als die Niakité straks ook nog komt is die Watanabe wel een beetje kapitaalvernietiging vrees ik
Zelfs al zou je hem morgen al definitief vastleggen, je gaat een speler die letterlijk geen seconde heeft meegetraind toch niet opstellen tegen Fenerbahce.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik las net dat een aankoop die na 31 juli rond is gekomen nog ingeschreven mag worden tot een dag voor de wedstrijd (dus tot morgenavond 24:00). Moet alleen wel de KNVB nog aangeven dat hij speelgerechtigd is voor de Eredivisie en je mag maximaal 2 extra spelers registreren op deze manier.
'S ochtends tekenen, 's middags gelijk meedoen met de laatste trainingquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zelfs al zou je hem morgen al definitief vastleggen, je gaat een speler die letterlijk geen seconde heeft meegetraind toch niet opstellen tegen Fenerbahce.
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 4 augustus 2025 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien moeten we Alireza terughalen voor de komst van Anel.
Dat was Zlatan ook en kijk hoe ver die het heeft geschoptquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hier ben in niet blij mee, deze jongen klinkt knotsgek en niet op een vermakelijke manier
Jij hebt liever Jan Plug dan een international en basisspeler van een topploeg uit de Championship (die ook basisspeler was toen ze nog Premier League speelden)?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zelfs al zou je hem morgen al definitief vastleggen, je gaat een speler die letterlijk geen seconde heeft meegetraind toch niet opstellen tegen Fenerbahce.
Dat zeg ik ook helemaal niet. Het lijkt me alleen allemaal veel te kort dag om hem nog een rol van betekenis te laten spelen in die potjes tegen Fenerbahce.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij hebt liever Jan Plug dan een international en basisspeler van een topploeg uit de Championship (die ook basisspeler was toen ze nog Premier League speelden)?
Hoeft niet gelijk basisspeler te zijn, Moder lijkt mij een prima tussenoplossing, maar als je deze vent kan inschrijven en je hebt hem nog achter de hand is dat toch wel een stuk lekkerder.
Voor de return is dat toch geen enkel probleem?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet. Het lijkt me alleen allemaal veel te kort dag om hem nog een rol van betekenis te laten spelen in die potjes tegen Fenerbahce.
Zelfs onze koningin heeft zo'n verhaal.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie alweer allemaal foto's en verhalen van zijn pa en vrouw voorbij komen. Met name die laatste is, tsja, bijzonder als ik het zo zie en lees.
Dat weet je nooit van te voren, je kan hoogstens een inschatting makenquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Het belangrijkste is; kan hij er wat van?
Iedereen lijkt lyrisch over zijn kwaliteiten. De YouTube compilaties vind ik nou ook weer niet zo indrukwekkend.
Neemt toch niet weg dat het lekker zou zijn om hem erbij te hebben? Als je 1-0 voor staat in de laatste 10 minuten kan je hem toch zo erin zetten, alsof je uitgebreid mee moet hebben getraind om een paar hoge ballen weg te koppen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet. Het lijkt me alleen allemaal veel te kort dag om hem nog een rol van betekenis te laten spelen in die potjes tegen Fenerbahce.
is dit onze paniek en wanhoop wellicht?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Iedereen lijkt lyrisch over zijn kwaliteiten. De YouTube compilaties vind ik nou ook weer niet zo indrukwekkend.
En dit ook inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor de return is dat toch geen enkel probleem?
Een paar FM's geleden was het echt een wereldtalent.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Laten we dat lichtpuntje maar vasthouden dan en hopen dat we geen gênante taferelen krijgen verder.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik had qua karakter ook liever iemand anders gezien, maar kwalitatief lijkt dit een buitenkansje.
Nu hebben wij ook onze Gloukh.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik had qua karakter ook liever iemand anders gezien, maar kwalitatief lijkt dit een buitenkansje.
Gewoon beidequote:Op maandag 4 augustus 2025 20:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Doe mij dan maar die Malinese gehaktmolen. Linkspoot, fysiek robuuster en killer slidings.
Dat wordt Raki uitdelen door zn Pa op de noordzijdequote:Op maandag 4 augustus 2025 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, gewoon een normaal functionerende balkanfamilie
Van zeiken naar geen verdedigers naar zeiken over teveel verdedigers.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Als die Niakité straks ook nog komt is die Watanabe wel een beetje kapitaalvernietiging vrees ik
We hebben er toch zeker nog 1 nodig, dus voorlopig zeker niet teveel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Van zeiken naar geen verdedigers naar zeiken over teveel verdedigers.
Wat blijft een transfer periode toch genot
Gewoon verbieden om bij te klussen bij incassobureau "Met de losse handjes".quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Laten we dat lichtpuntje maar vasthouden dan en hopen dat we geen gênante taferelen krijgen verder.
Liever slivovitsjquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat wordt Raki uitdelen door zn Pa op de noordzijde
Hoelang is Beelen er eigenlijk uit?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben er toch zeker nog 1 nodig, dus voorlopig zeker niet teveel.
Ik zeg ook niet dat het er teveel zijn, maar 5+ miljoen uitgeven aan drie 25+'ers waarvan er 1 op de bank gaat zitten voelt zonde. Dan had er 1 toch een stuk jonger moeten zijn idealiter.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben er toch zeker nog 1 nodig, dus voorlopig zeker niet teveel.
Als die ooit nog op niveau komtquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee, maar denk zeker wel een maandje of 6.
Rakija*quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat wordt Raki uitdelen door zn Pa op de noordzijde
Heeft ook CL ervaringquote:Sportief gezien beschikt Ahmedhod¸ić over een indrukwekkend cv. Afgelopen seizoen speelde hij 41 wedstrijden voor Sheffield United en hij heeft 31 duels in de Premier League achter zijn naam staan. Daarnaast kwam hij twaalf keer in actie in de Champions League. Volgens Engelse waarnemers behoort hij tot de betere centrale verdedigers uit de Championship, met name door zijn sterke spel aan de bal, zijn passing en zijn dribbelvaardigheid vanuit het centrum.
''
Dit gaat echt gierend uit de klauwen lopen met deze walgelijke gek.quote:
Beter gewoon Tsongwie daar neerzettenquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit gaat echt gierend uit de klauwen lopen met deze walgelijke gek.
Hopelijk stapt hij vanavond nog even op een Legoblokje zodat de transfer niet door gaat.
Gewoon een geweldige speler maat, echt buitencategorie. Is geen bankzittende stucadoor van een Spaanse middenmoter ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hopelijk stapt hij vanavond nog even op een Legoblokje zodat de transfer niet door gaat.
"Sheffield is reported to be the safest large city in the UK"quote:
en waarom tie op z’n 26ste nog in de Championship speelt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:09 schreef H.FR het volgende:
Je vraagt je wel af waarom de beste verdediger van de Championship niet door een PL club wordt opgepikt.
Jij hebt de afgelopen 2 pagina's niet gelezen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:09 schreef H.FR het volgende:
Je vraagt je wel af waarom de beste verdediger van de Championship niet door een PL club wordt opgepikt.
Hij pakt anders niet uitzonderlijk veel kaarten. Dus op het veld kan hij zich goed gedragen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Worden die zo benauwd van die incidentjes denk je?quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen 2 pagina's niet gelezen?
Het helpt niet lijkt me.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Worden die zo benauwd van die incidentjes denk je?
Naja dit gaat wel ietsje verder dan wat ‘karaktertrekjes’ (lol)quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:47 schreef Divje het volgende:
Eerst spelers afschrijven op rendement, dan op blessureleed en nu op karaktertrekjes of een rare familie.
Dit topic verrast altijd
Weet je wie ook rare karaktertrekjes had?quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja dit gaat wel ietsje verder dan wat ‘karaktertrekjes’ (lol)
Hopelijk goed geanalyseerd of dat een tactisch probleem of een kwalitatief probleem was.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het helpt niet lijkt me.
En wat hem ook tegenwerkt is dat ie in de Premier League met Sheffield 104 goals om de oren kreeg. Dat geeft toch het idee dat ie dat niveau niet aankon.
Hun topscorer maakte dat seizoen bijvoorbeeld maar liefst 6 goals in een competitie met 38 wedstrijden, dus daar ging tactisch wel het één en ander mis bij Sheffield.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk goed geanalyseerd of dat een tactisch probleem of een kwalitatief probleem was.
Van alle keepers en verdedigers die Sheffield dat seizoen had waren al die 104 tegengoals de schuld van Ahmedhodzic.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk goed geanalyseerd of dat een tactisch probleem of een kwalitatief probleem was.
Overdrijven is ook een vak, niemand heeft ooit van die speler gehoord maar het is nu al een labiele gek.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk ook met tactiek en medespelers te maken. Ze Hancko bij een degradatie kandidaat dan krijgt ie natuurlijk ook veel meer tegengoals te verwerkenquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het helpt niet lijkt me.
En wat hem ook tegenwerkt is dat ie in de Premier League met Sheffield 104 goals om de oren kreeg. Dat geeft toch het idee dat ie dat niveau niet aankon.
Dit is wel een hele hoop vuile was wat er ligt, met name rondom het nationale elftal.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:20 schreef fetX het volgende:
Er is altijd wel wat. Genot.
Als hij maar kan verdedigen en ik lees vooralsnog goede verhalen.
Dat heb je meestal tenzij je Real Madrid bent.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:41 schreef alopio het volgende:
Wel genot bij ons die spelers waar wij in geïnteresseerd zijn. Ze zijn of te oud, of te jong, geen restwaarde, geen ervaring, te lief, te gek in hun hoofd, te kleine competitie, gefaald op niveau, te langzaam, te snel, pakt teveel kaarten, niet fel genoeg.
Volgens de T. is het rond.quote:De Bosnische international komt over van Sheffield United en wordt dinsdagochtend al op het trainingscomplex 1908 verwacht voor een medische keuring. Als die goed gaat kan hij 24 uur voor de kwalificatiewedstrijd voor de Champions League tegen Fenerbahce al Feyenoorder zijn. Ahmedhodzic zou al maanden geleden in beeld zijn geweest bij de Rotterdammers, maar directeur Dennis te Kloese heeft nu pas doorgeschakeld.
Verhaal schijnt wel iets genuanceerder te liggen, maar goed. Beter voor ons, is die niet weg tijdens de interland periode.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is wel een hele hoop vuile was wat er ligt, met name rondom het nationale elftal.
Ik vind het wel te makkelijk om dat af te doen als ‘er is altijd wel wat’.
Naja het is wel absoluut een versterking. We doen het er maar mee, we hoeven ze niet allemaal lief te vinden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:47 schreef hhh38 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)fensie/81772384.html
[..]
Volgens de T. is het rond.
Gaat meer om het gezeik wat wij als supporters erop hebben. Soms lijkt het wel nooit goedquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat heb je meestal tenzij je Real Madrid bent.
Zal ook niet uniek zijn voor Feyenoord.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Gaat meer om het gezeik wat wij als supporters erop hebben. Soms lijkt het wel nooit goed
Al lijkt het hier wel meer soms.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zal ook niet uniek zijn voor Feyenoord.
Volgens mij waren mensen toen wel enthousiast. Ik wel in ieder geval.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Al lijkt het hier wel meer soms.
Wel benieuwd wat men toen van Hancko vond als opvolger van Senesi.
Daar zal vast wat nuance in zitten en bij zijn clubs heeft hij vooralsnog gewoon zijn ding gedaan en zijn de commentaren louter positief. Laten we gewoon van het beste uitgaan en ik denk dat vPersie die jongen prima in het gareel kan houden indien dat nodig isquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is wel een hele hoop vuile was wat er ligt, met name rondom het nationale elftal.
Ik vind het wel te makkelijk om dat af te doen als ‘er is altijd wel wat’.
Na de eerste wedstrijd van Senesi was dat wel andersquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij waren mensen toen wel enthousiast. Ik wel in ieder geval.
En na z'n 1e wedstrijd de rest ook
Het zijn niet altijd dezelfde supporters die over dezelfde dingen klagen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Gaat meer om het gezeik wat wij als supporters erop hebben. Soms lijkt het wel nooit goed
Even teruggezocht. Jij was de enige met een negatieve opmerking "alleen jammer dat hij al 24 is".quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij waren mensen toen wel enthousiast. Ik wel in ieder geval.
En na z'n 1e wedstrijd de rest ook
Daar zit veel nuance in, maar feit is dat dit een bijzondere jongen is. Het is wel een opeenstapeling van incidenten, dat overkomt je niet enkel zeg maar. Alhoewel een gestoorde, getraumatiseerde en nationalistische vader niet helpt in zo’n situatie.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zal vast wat nuance in zitten en bij zijn clubs heeft hij vooralsnog gewoon zijn ding gedaan en zijn de commentaren louter positief. Laten we gewoon van het beste uitgaan en ik denk dat vPersie die jongen prima in het gareel kan houden indien dat nodig is
quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:59 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Kut X
https://x.com/scoutingzon(...)QHv-P08SrP4BJBQ80F2Q
quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Even teruggezocht. Jij was de enige met een negatieve opmerking "alleen jammer dat hij al 24 is".
(na een verder wel positieve post).
Maar wat is er nou zo bijzonder aan Rav vd Berg? Niemand die hem kon voordat Feyenoord interesse hadquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch apart dat ze wel deze verdediger halen, en afzien van Rav vd Berg. Qua leeftijd heeft die veel meer potentie mbt toekomstige verkoop
Ik lees dat het niet eens in de buurt komt van ons eigen transferrecord.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:04 schreef CR7 het volgende:
https://www.bbc.com/sport/football/articles/cvg417p04g8o
BBC heeft het over een bod van 18 miljoen euro. Moet wel gelul zijn.
Maar volgens die gast van Sheffield is het dus wel een hele lieve jongenquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:59 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Kut X
Dit is onzin, is veel minderquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:04 schreef CR7 het volgende:
https://www.bbc.com/sport/football/articles/cvg417p04g8o
BBC heeft het over een bod van 18 miljoen euro. Moet wel gelul zijn.
Het zal ook allemaal wel meevallen. Qua kwaliteit lijkt het in ieder geval een goede aankoop.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar volgens die gast van Sheffield is het dus wel een hele lieve jongen
Niakaté is ook nog niet rond.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:19 schreef snabbi het volgende:
serieuze media en ze maken me niet eens wakker
kan je hem inschrijven als hij nog geen werkvergunning heeft & volgens mij heeft hij een werkvergunning nodig toch?quote:
het gerucht wil dat van persie geen vd berg wil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom deze lopende controverse, en zijn ze afgehaakt voor vd Berg?
Hij heeft ook een Zweeds paspoort, dus geen werkvergunning nodig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:35 schreef snabbi het volgende:
[..]
kan je hem inschrijven als hij nog geen werkvergunning heeft & volgens mij heeft hij een werkvergunning nodig toch?
Jeetje wat een sensatie zegquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:36 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn laatste bijdrage voor vanavond
[ x ]
[ x ]
Ik kende die Bosniër ook niet eigenlijk. Rav vd Berg ook niet, al begrijp ik dat hij bij Jong Oranje zit.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar wat is er nou zo bijzonder aan Rav vd Berg? Niemand die hem kon voordat Feyenoord interesse had
quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:59 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Kut X
quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Al lijkt het hier wel meer soms.
Wel benieuwd wat men toen van Hancko vond als opvolger van Senesi.
quote:Op maandag 6 februari 2023 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dat ben ik...ik zag na 2 balcontacten van hem dat hij een topper is voor Feyenoord.
Gimenez ben ik ook fan van . Speler die verkocht gaat worden voor 25 miljoen of meer
Hancko is ook een topper
Je heb 3 bovengemiddelde spelers in je ploeg op dit moment.
Ze hebben dus geld nodig....en snelquote:NOS Voetbal
•
gisteren, 19:34
•
Aangepast gisteren, 20:03
Spelers Sheffield Wednesday zijn wanbetaling club zat en dreigen met staking
Deel dit artikel
De spelers van Sheffield Wednesday worden niet of met vertraging betaald en dreigen daarom met een staking. Dat heeft de selectie van de club, die uitkomt op het één na hoogste niveau in Engeland, in een open brief aangekondigd. De spelersvakbond staat achter de voorgenomen werkonderbreking, schrijft de BBC.
De spelers weigerden eerder al om een oefenwedstrijd tegen Burnley te spelen, maar nu staat dus ook de eerste competitiewedstrijd tegen Leicester City op losse schroeven. De uitwedstrijd tegen Leicester staat zondag op het programma.
De spelers eisen in de brief dat de problemen snel worden opgelost. "Het besluit om niet mee te doen tegen Burnley is niet lichtzinnig of ondoordacht genomen", staat verder in de spelersbrief. De spelers vragen de supporters om begrip. "We zijn ons bewust van de bezorgdheid bij de supporters, maar vertrouwen erop dat ze de moeilijke situatie waarin we ons bevinden begrijpen."
Spelers en trainer vertrokken
Dat de beslissing om mogelijk te staken niet lichtzinnig is genomen, lijkt een eufemisme. Er zijn al maanden problemen bij de club. Meerdere spelers vertrokken vanwege de betalingsperikelen en ook de trainer Danny Rohl vertrok, zo somt de BBC alle zorgen op.
Bij meerdere late betalingen mogen spelers hun contract laten ontbinden, een aantal spelers maakte gebruik van deze optie, waardoor de selectie momenteel nog maar uit vijftien voetballers bestaat. De club kan ook betalingsverplichtingen aan andere clubs niet nakomen. De zorgen zouden zo groot zijn dat spelers is gezegd dat ze zelf hun hotel moesten betalen bij een uitwedstrijd.
Ondertussen weigert de Thaise eigenaar Dejphon Chansiri de club van de hand te doen en lopen de schulden verder op. De EFL, die alle Engelse profvoetbalclubs vertegenwoordigt, is bezorgd over de situatie bij de club.
Ik heb het over de normale supporters. Ik tel jouw mening niet meer want die steekt natuurlijk ver boven de rest uitquote:
Kloesoe masterclassquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ze hebben dus geld nodig....en snel
Weet je het zeker Klaas?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit is de andere Sheffield, klaas.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja Sheffield woensdag, lul.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is de andere Sheffield, klaas.
quote:
quote:
quote:
Klaasgodquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
ik wilde even testen of iedereen al wakker was he
Tja en het winnen van 77% van zijn duels in het algemeen is dan ook weer een hoop.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als 1.90m lange beestachtige verdediger 49% van je kopduels verliezen, dat vind ik wel echt een hoop.
In de Championship zijn alle spitsen 2 meter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als 1.90m lange beestachtige verdediger 49% van je kopduels verliezen, dat vind ik wel echt een hoop.
Omgerekend wint hij dan gewoon 100% van zijn grondduels, dat is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tja en het winnen van 77% van zijn duels in het algemeen is dan ook weer een hoop.
quick mathsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Omgerekend wint hij dan gewoon 100% van zijn grondduels, dat is echt fantastisch.
quote:
quote:Hoewel Ahmedhod¸ić nauwelijks herkenbaar was voor buitenstaanders, bevestigen aanwezigen op het vliegveld dat het om de 26-jarige verdediger ging. Begeleiders vroegen nadrukkelijk om geen foto’s te maken. De Rotterdammers werken er hard aan om de deal vandaag nog af te ronden, zodat hij nog ingeschreven kan worden voor de Champions League-kraker tegen Fenerbahçe.
quote:In de UEFA Champions League mogen clubs tot 24:00 uur (middernacht) op de dag vóór de wedstrijd nieuwe spelers inschrijven, mits het gaat om een speler die al in de eerdere lijsten (A of B-lijst) stond of binnen de toegestane uitzonderingen valt.
Belangrijke regels:
Groepsfase & Knock-outfase inschrijving:
Clubs moeten vóór de start van de groepsfase (begin september) hun definitieve A- en B-lijst indienen.
Voor de knock-outfase (achtste finale) mogen clubs in januari een herziene A-lijst indienen (3 nieuwe spelers maximum). Deadline: uiterlijk 2 februari 24:00 uur CET.
Na de winterstop (knock-outfase):
Clubs mogen 3 nieuwe spelers inschrijven voor de knock-outfase.
Dit geldt ook voor spelers die al voor een andere club in de Champions League hebben gespeeld dat seizoen (regel is versoepeld sinds 2018).
Tegen de speeldag zelf:
Spelers moeten op de A-lijst staan om speelgerechtigd te zijn.
Tot middernacht de dag voor de wedstrijd mogen aanpassingen worden gedaan als de regels dit toelaten (zoals noodgevallen bij blessure, maar dat is streng gereguleerd).
Samenvatting:
Voor de groepsfase: inschrijving voor september.
Voor de knock-outfase: herinschrijving uiterlijk begin februari.
Nieuwe spelers na die data kunnen niet meer worden ingeschreven, tenzij ze al op de B-lijst stonden (bijv. jeugdspelers).
Dat lijkt mij logisch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijkbaar is die Niakate (en ook Itakura) weer van de radar af nu deze binnen is, maar willen ze een jong talent gaan halen.
Hij weet niet wat m overkomt als ie nu tegenover Linssen staatquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de Championship zijn alle spitsen 2 meter.
Ook geen dark mode. Turken site.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:46 schreef Scrummie het volgende:
Gvd Pieter Zwart, waarom moet je de website nou vernieuwen. Jarenlang gratis VI Pro gehad maar dat is nu dus voorbij.
Oké OptaCaland maar een speler heeft gemiddeld meer grondduels dan luchtduelsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Omgerekend wint hij dan gewoon 100% van zijn grondduels, dat is echt fantastisch.
Gaat maar om 15 procentquote:De exacte verhouding tussen kopdoelpunten en doelpunten met de voet kan per competitie, seizoen en zelfs per team of speler verschillen, maar globaal genomen zijn de cijfers ongeveer als volgt:
Algemene verhouding in het profvoetbal:
Kopdoelpunten: ħ 15% tot 20% van alle doelpunten.
Doelpunten met de voet: ħ 80% tot 85% van alle doelpunten.
Uitleg:
Kopdoelpunten (15-20%): Vaak uit standaardsituaties (corners, vrije trappen) en voorzetten.
Voetdoelpunten (80-85%): Inclusief alle schoten, penalties, en intikkers met de voet.
Specifiek:
In de Premier League (seizoen 2022/2023) was ħ17% van de doelpunten met het hoofd.
In de Champions League ligt dat percentage meestal rond de 15%.
Clubs met veel voorzetten (zoals Atlético Madrid of oude Britse stijl) scoren vaak bovengemiddeld veel met het hoofd.
@snabbi wordt nooit meer wakkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijkbaar is die Niakate (en ook Itakura) weer van de radar af nu deze binnen is, maar willen ze een jong talent gaan halen.
Een goede linksbuiten zou nog wel wenselijk zijn. Sauer heb ik zeker vertrouwen in maar er mag wel iets anders bij. Paixao profiteerde ook van Idrissi op die plek en pakte uiteindelijk gewoon zijn minuten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sauer - Touré Ueda - Moussa
Timber - Steijn - Moder
Bos - Watanabe - Anel - Read
Wellenreuther
Met spelers als Borges, Hwang, Valente, Smal en Lotomba op de bank
Makkelijk eerste
Daar hebben we Diarra voor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Een goede linksbuiten zou nog wel wenselijk zijn. Sauer heb ik zeker vertrouwen in maar er mag wel iets anders bij. Paixao profiteerde ook van Idrissi op die plek en pakte uiteindelijk gewoon zijn minuten.
Kick Out Pieter Zwart!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook geen dark mode. Turken site.
Sauer gaat de Eredivisie slopen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Een goede linksbuiten zou nog wel wenselijk zijn. Sauer heb ik zeker vertrouwen in maar er mag wel iets anders bij. Paixao profiteerde ook van Idrissi op die plek en pakte uiteindelijk gewoon zijn minuten.
Die was ik gewoon helemaal vergeten ook nog.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar hebben we Diarra voor.
Edit: lol tijd voor koffiequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat een hoerenopstelling achter- en voorin. Bos lijkt me vooral voor de bank. Sauer niet goed genoeg nog voor basis en spitspositie zal tranendal blijken. En je hebt valente niet voor de bank gehaald, nine one Hwang ook niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Timber - Steijn - Moder
Wellenreuther
Makkelijk eerste
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat een hoerenopstelling achter- en voorin. Bos lijkt me vooral voor de bank. Sauer niet goed genoeg nog voor basis en spitspositie zal tranendal blijken. En je hebt valente niet voor de bank gehaald, nine one Hwang ook niet.
Een van de grootste iconen van Feyenoord. Deze man verdient een heel groots eerbetoon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, Ove Kindvall.
https://www.rijnmond.nl/n(...)indvall-82-overleden
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Een van de grootste iconen van Feyenoord. Deze man verdient een heel groots eerbetoon
Dit was wel een held bij jullie ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, Ove Kindvall.
Topsporters zijn niet gemaakt om heel oud te worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat gaan alle jaren 60 / 70 helden allemaal snel ineens. Ove Kindvall was wel één van de grootste iconen van die generatie. Samen met Rinus Israël.
Ik blijf erbij dat ik denk dat we defensief iets minder goed zijn geworden ten opzichte van vorig seizoen. Ons middenveld wellicht iets beter met de aanvulling van Steijn, alleen ontbreekt er wel wat creativiteit. Over onze aanvalslinie kan ik echt weinig zeggen nog. Mocht er nog een goede spits bij komen gaan we er wellicht iets op vooruit. In de breedte gaan we er sowieso op vooruit in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Timber - Steijn - Moder
Wellenreuther
Makkelijk eerste
Van Hanegem zei begin dit jaar dat het niet heel goed met hem ging. Volgens mij in de AD podcast met Wessel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Een van de grootste iconen van Feyenoord. Deze man verdient een heel groots eerbetoon.
En onverwacht ook, Kindvall kwam nog heel fit over.
82 teken ik voor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Topsporters zijn niet gemaakt om heel oud te worden.
3e. AZ heeft een veel te jong en onervaren team om echt een aanval op 3e plek te kunnen doen. Die doen het misschien weer anderhalve maand leuk en zakken daarna totaal in.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:19 schreef De_Pel het volgende:
Ben benieuwd of er ondertussen een beetje vertrouwen in is:
[poll=9112]
Vorige week waren alle aankopen nog matig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:44 schreef Caland het volgende:
Het is wel grappig hoe Tengstedt nu al volledig is afgeschreven.
Ik heb hem nog niet zien spelen, dus kan er weinig over zeggen. In Ueda heb ik weinig vertrouwen maar het kan zijn dat deze ploeg mogelijk veel kansen kan creëren voor de spits. .quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:44 schreef Caland het volgende:
Als je niet na 3 minuten trainen Ueda uit de basis hebt gespeeld, dan kan je er werkelijk waar geen klote van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:44 schreef Caland het volgende:
In principe weten we nog heel weinig. Het is gewoon afwachten hoe het de eerste 5 wedstrijden gaat lopen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vorige week waren alle aankopen nog matig.
Althans, hier.
Ze hebben wat YouTube filmpjes gekeken hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:44 schreef Caland het volgende:
Een internetverbod zou geen verkeerd idee zijn voor bepaalde groepen in de samenleving.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze hebben wat YouTube filmpjes gekeken hoor.
Ik ben na één smerig balletje al helemaal om met betrekking tot BorgesGodquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vorige week waren alle aankopen nog matig.
Althans, hier.
Die vergeet ik voortdurend inderdaad. Van de aankopen is dat degene waar ik het meeste van heb van ‘weten we dit nou zeker?’. Voor de breedte zal het wellicht niet verkeerd zijn, maar ik had eigenlijk voor de spits een speler gehoopt die Ueda direct zou vervangen, dat lijkt deze jongen niet te zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:44 schreef Caland het volgende:
R.I.P.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, Ove Kindvall.
quote:Feyenoord-legende Ove Kindvall (82) overleden
Met groot verdriet heeft Feyenoord kennisgenomen van het overlijden van Ove Kindvall, een van de grootste spelers uit de rijke historie van de club. De Zweedse spits, geboren op 16 mei 1943 in Norrköping, overleed gisteren op 82-jarige leeftijd. Zijn naam zal voor altijd verbonden blijven aan het moment waarop hij Feyenoord definitief op de kaart van het internationale topvoetbal zette met de winnende goal in de finale van de Europacup I op 6 mei 1970.
Kindvall kwam in 1966 over van IFK Norrköping en groeide in Rotterdam uit tot een waar fenomeen. In zijn vijf seizoenen in het rood-wit scoorde hij in 114 officiële wedstrijden 129 doelpunten, een indrukwekkend gemiddelde dat hem tot een van de meest effectieve spitsen in de clubgeschiedenis maakt. Zijn stijl was verfijnd, technisch begaafd, intelligent en met ‘een neusje voor de goal’ zoals je dat zelden ziet.
Kindvall beleefde zijn absolute hoogtepunt op 6 mei 1970 in het San Siro-stadion in Milaan. In de verlenging van de Europacup I-finale tegen het Schotse Celtic FC was het hij die in de 117e minuut de 2-1 binnenschoof na een misverstand in de Schotse verdediging. Daarmee bezorgde hij Feyenoord de eerste (en tot op heden enige) Europacup I in de clubgeschiedenis, en tevens ook de allereerste voor een Nederlandse club. Het historische doelpunt maakte hem onsterfelijk in Rotterdam en ver daarbuiten.
Hoewel Kindvall een wereldprestatie leverde, bleef hij altijd de bescheiden en rustige man uit Zweden. Zijn professionaliteit, sportiviteit en toewijding maakten hem geliefd bij ploeggenoten, staf en supporters. Zijn bijdrage aan Feyenoord beperkte zich niet alleen tot het veld; ook na zijn carrière bleef hij betrokken bij de club en sprak hij met trots over zijn tijd in De Kuip.
Feyenoord is Kindvall eeuwig dankbaar voor zijn bijdrage aan een van de meest glorieuze hoofdstukken in de clubgeschiedenis. Zijn naam zal voor altijd worden herinnerd door generaties Feyenoorders. Op moeilijke momenten, als het geloof even weg is, is er altijd dat beeld van Kindvall in 1970 – die snelle sprint, die koele afwerking, die extatische vreugde. Het bewijs dat dromen uit kunnen komen.
Feyenoord wenst de familie en naasten van Kindvall alle sterkte toe met het verlies.
Ik denk dat het een vrij risicoloze take is om te zeggen dat Anel en Watanabe versterkingen zijn ten opzichte van Beelen en Trauner, maar verzwakkingen ten opzichte van Hancko. Read zal normaal gesproken dit seizoen beter worden dan vorig jaar. Bos zal nog niet het niveau hebben van Bueno, maar het is wel de minimale verwachting dat hij naar dat niveau gaat toegroeien hoop ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik denk dat we defensief iets minder goed zijn geworden ten opzichte van vorig seizoen. Ons middenveld wellicht iets beter met de aanvulling van Steijn, alleen ontbreekt er wel wat creativiteit. Over onze aanvalslinie kan ik echt weinig zeggen nog. Mocht er nog een goede spits bij komen gaan we er wellicht iets op vooruit. In de breedte gaan we er sowieso op vooruit in ieder geval.
Als van Persie het aan het voetballen krijgt dan zie ik ons wel voor de bovenste 2 plekken meespelen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie de 3 standaard transfers van Feyenoord gaan worden deze transferperiode:
- Talent uit de premier-league
- Onbekende Zuid-Amerikaan
- Deadline-day superverrassing die niet doorgaat
En de sell-on? @Calandquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:50 schreef H.FR het volgende:
Het totaalakkoord is gesloten. Deze ABSOLUTE versterking aan de bovenkant is binnen. Ben benieuwd naar de transfersom.
https://www.fr12.nl/trans(...)rdediger-ahmedhodzic
Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het een vrij risicoloze take is om te zeggen dat Anel en Watanabe versterkingen zijn ten opzichte van Beelen en Trauner, maar verzwakkingen ten opzichte van Hancko. Read zal normaal gesproken dit seizoen beter worden dan vorig jaar. Bos zal nog niet het niveau hebben van Bueno, maar het is wel de minimale verwachting dat hij naar dat niveau gaat toegroeien hoop ik.
Op het middenveld gaan we met Steijn en Valente ipv Milambo en Zerrouki er sowieso wel op vooruit. Aanvallend weten we nog te weinig. Sauer zal nog niet het niveau van Paixao halen, maar S2 Moussa misschien wel. En als Diarra, Tengstedt en Borges niet beter zijn dan Ivanusec, Carranza en Osman is er iets flink mis.
Tot zover de geloofwaardigheid van die site met betrekking tot transferbedragenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:59 schreef Ali_boo het volgende:
Volgens transfermarkt.de hebben we 18 mil voor hem betaald
https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/377468
Lijkt me ook sterk, aangezien hij nog een contract heeft van 1 jaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover de geloofwaardigheid van die site met betrekking tot transferbedragen
Je weet dat onze Rutger een van de personen is die alle transferwaardes en transfersommen invuld voor Feyenoord op die site?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover de geloofwaardigheid van die site met betrekking tot transferbedragen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:59 schreef Ali_boo het volgende:
Volgens transfermarkt.de hebben we 18 mil voor hem betaald
https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/377468
https://www.fr12.nl/trans(...)nsfer-naar-feyenoordquote:BBC en het Algemeen Dagblad schrijven over een transfersom van rond de achttien miljoen euro, maar dat lijkt onjuist te zijn. Ook verschillende clubwatchers van Sheffield United meldden dat het vaste bedrag dat Feyenoord gaat overmaken een stuk lager ligt. Zijn marktwaarde wordt wel geschat op achttien miljoen euro, maar algemeen directeur Dennis te Kloese heeft het voor minder weten te doen.
Dat lijkt me sterk als hij zelf net post dat dat bedrag 'zwaar onjuist' is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je weet dat onze Rutger een van de personen is die alle transferwaardes en transfersommen invuld voor Feyenoord op die site?
Het waait vrij hard vandaag, dus al die open deuren zijn nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Het moet allemaal nog blijken hoe de puzzelstukjes in elkaar gaan vallen
Een mindere speler kan misschien met een bepaalde teamspeler beter uit de verf komen dan een meer getalenteerde speler
Met 11 Maradona’s heb je nog geen winnend elftal
Ja want dat is de bepalende factor die dit ongeloofwaardig maaktquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk, aangezien hij nog een contract heeft van 1 jaar
Gelachenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het waait vrij hard vandaag, dus al die open deuren zijn nergens voor nodig.
Ongetwijfeld, maar dat heeft niet echt haast tov versterkingen en aankopen. Zal vast ook wel al gesproken zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:02 schreef De_Pel het volgende:
Zou er ondertussen nog een beetje met of over Timbert gebabbeld worden..?
Gelukkig was het uit voorzorg afgelopen zaterdag!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:27 schreef Caland het volgende:
Moder is er morgen niet bij.
Kraaijeveld dan weer centraal gok ik.
Ik denk gewoon Watanabe en onze nieuwe Bosnische vriendquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:27 schreef Caland het volgende:
Moder is er morgen niet bij.
Kraaijeveld dan weer centraal gok ik.
Dat lijkt me erg sterk, maar ik laat mij graag verrassen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik denk gewoon Watanabe en onze nieuwe Bosnische vriend
Inschrijving schijnt inmiddels rond te zijn en heeft vandaag ook meegetraind. Had op deze enorm korte termijn liever nog Moder gezien, maar als dat geen optie is zou ik het wel aandurven als de alternatieven Jan Plug of Kraaijeveld zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk, maar ik laat mij graag verrassen.
Bijna gratis gewoon.quote:
Volgens mij stond Nieuwkoop ook zo’n twee dagen nadat hij gepresenteerd was direct in de basis. (En twintig minuten later had hij al rood te pakken, maar dat is een ander verhaal). Kan dus op zich wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Man is fit, heeft hele voorbereiding in Engeland meegedaan waar ze ook dit weekend starten. Wat is het verschil buiten een paar trainingen als hij bijvoorbeeld afgelopen vrijdag was gepresenteerd? Ze hebben niet voor niks zo snel gehandeld en hem vandaag ingeschreven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Bilal B. Misschien wel.quote:
Dat is een koopjequote:
Laten we eerst even kijken of hij het ook echt goed doet voordat we er al een prijskaartje van tientallen miljoenen aan ruikenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is een koopje
Die verkopen we misschien nog voor 20
Moeten we toch wachten op de oneliners van aanwezige journalisten. Spannend.quote:
De speler die het laatst in de lach schiet speelt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Robin gaat Anel nog eens even goed in de ogen aankijken en beslist dan of hij gaat spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |