abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219447769
Ik zag gisteren een zuil staan bij de ingang van de Lidl met een QR code. Als je de app hebt en die QR scant, krijg je 5% korting op je boodschappen. Dat scannen heb ik afgebroken na 2 pogingen maar bij de zelfscankassa ging er toch 5% van alle aankopen af :)
Spoilers!
  dinsdag 9 december 2025 @ 10:58:35 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219447929
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zag gisteren een zuil staan bij de ingang van de Lidl met een QR code. Als je de app hebt en die QR scant, krijg je 5% korting op je boodschappen. Dat scannen heb ik afgebroken na 2 pogingen maar bij de zelfscankassa ging er toch 5% van alle aankopen af :)
Oh, die heb ik gemist bij mijne. Misschien omdat ik haast had.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 9 december 2025 @ 11:06:02 #203
208890 June.
Seriously?
pi_219447979
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2025 20:15 schreef Newone82 het volgende:

[..]
NLziet is beter qua kwaliteit en nagenoeg zelfde bedrag.

Aanrader ;)
Inderdaad. Het goedkoopst is een los internetabonnement en dan NLziet app op je tv (of als je tv dat niet aan kan, dan hang je er een shield aan).

Enige nadeel is dat je dan dus geen vaste telefonie hebt. Maar goed, dat gebruik al zeker 15 jaar niet meer.
Shine bright like a diamond.
pi_219447982
quote:
Alleen de eerste keer afaik.
Je hoeft ook niet per se de QR te scannen, (ik kan m nooit vinden) maar kunt ook obv gps je winkel laten vinden.

Ik vind wel lekker, zelf scannen. Alles strak in de zak tegen de tijd dat ik bij de kassa kom en geen ruzie met dat idiote weegplateau.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 9 december 2025 @ 11:10:05 #205
208890 June.
Seriously?
pi_219448010
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 11:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je hoeft ook niet per se de QR te scannen, (ik kan m nooit vinden) maar kunt ook obv gps je winkel laten vinden.

Ik vind wel lekker, zelf scannen. Alles strak in de zak tegen de tijd dat ik bij de kassa kom en geen ruzie met dat idiote weegplateau.
Het is wel rete irritant als je dan een steekproef krijgt. Moest laast 3/4 van m'n tas er weer uithalen omdat ze die wilden scannen :')

Maar goed, dat kwam waarschijnlijk omdat m'n peuter de scanner te pakken had gehad en 1000x bananen had ingevuld en ik dat dus weer had veranderd. Dan wordt ik er in elk geval standaard uitgehaald.
pi_219448127
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 11:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Inderdaad alleen de eerste keer. Geen idee wat ik fout deed met scannen maar ik was te moe om het uit te zoeken.

Dat weegplateu is echt ongelofelijk onhandig :r
Spoilers!
  dinsdag 9 december 2025 @ 11:22:56 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219448139
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 11:06 schreef June. het volgende:

[..]
Inderdaad. Het goedkoopst is een los internetabonnement en dan NLziet app op je tv (of als je tv dat niet aan kan, dan hang je er een shield aan).

Enige nadeel is dat je dan dus geen vaste telefonie hebt. Maar goed, dat gebruik al zeker 15 jaar niet meer.
En geen BBC.

Oh, wel?

Dan nog zal het met NLziet niet lukken BBC-programma’s op te nemen, wat met ons huidige Ziggo-abbo plus tv wel kan. Alleen live kunnen kijken is wel een beperking.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 9 december 2025 @ 13:15:04 #208
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219448940
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 11:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En geen BBC.

Oh, wel?

Dan nog zal het met NLziet niet lukken BBC-programma’s op te nemen, wat met ons huidige Ziggo-abbo plus tv wel kan. Alleen live kunnen kijken is wel een beperking.
Wij nemen veel op en bewaren dat soms best lang. Ik wil dus niet enkel live of max 1 week terug kunnen kijken.
En ik vind het gemak van alles inclusief streamingdiensten onder één menu met één afstandsbediening via het provider kastje ook heel fijn. Ik kan het me permitteren dus betaal daar dan voor. Ja ik word oud schijnbaar o|O

Werd gisteren gebeld door ziggo en krijg weer een jaar korting als ik weer een jaar klant blijf. In deze uithoek bieden andere providers toch niets tot bar weinig dus prima.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_219449190
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:15 schreef laziness het volgende:

[..]
Wij nemen veel op en bewaren dat soms best lang. Ik wil dus niet enkel live of max 1 week terug kunnen kijken.
En ik vind het gemak van alles inclusief streamingdiensten onder één menu met één afstandsbediening via het provider kastje ook heel fijn. Ik kan het me permitteren dus betaal daar dan voor. Ja ik word oud schijnbaar o|O

Werd gisteren gebeld door ziggo en krijg weer een jaar korting als ik weer een jaar klant blijf. In deze uithoek bieden andere providers toch niets tot bar weinig dus prima.
Dat is onze/mijn instelling ook. Het gaat niet om zo goedkoop mogelijk, het gaat om de beste prijs.
Voor ons is tv kijken een heel belangrijk onderdeel van ons leven, maar ik trek voor ons wel een grens bij streamingdiensten en duurdere pakketten met opnemen. We kijken graag naar Duitse zenders, dus dan kom je uit bij KPN en Ziggo. En daarin maak ik dan weer de keuze om over te stappen vanwege een goede aanbieding.
Maar zo heeft iedereen z’n eigen instelling, en als het om echte bittere noodzaak gaat dan maak je zeker andere keuzes. Ik vind de afwegingen en overwegingen van verschillende mensen heel boeiend, daar leer ik van, daarom vind ik blogs en fora ook zo leuk.
Zo kies ik zelf qua boodschappen voor het avondeten regelmatig voor gemak, maar dan wel uit de afprijskoeling of met een hele goede aanbieding. Mijn kookmojo en energie zijn een beetje foetsie, dus we eten regelmatig brood als avondeten. Vast ook zuinig…
pi_219449308
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2025 20:15 schreef Newone82 het volgende:

[..]
NLziet is beter qua kwaliteit en nagenoeg zelfde bedrag.

Aanrader ;)
Die hebben geen Eredivisie.
blablablabla
pi_219450000
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is onze/mijn instelling ook. Het gaat niet om zo goedkoop mogelijk, het gaat om de beste prijs.
Voor ons is tv kijken een heel belangrijk onderdeel van ons leven, maar ik trek voor ons wel een grens bij streamingdiensten en duurdere pakketten met opnemen. We kijken graag naar Duitse zenders, dus dan kom je uit bij KPN en Ziggo. En daarin maak ik dan weer de keuze om over te stappen vanwege een goede aanbieding.
Ja dat is hier inderdaad heel anders, wij kijken heel weinig gewone tv dus geen abo. Soms wat docus via npo start.
Maar wel Netflix en HBO vast en afwisselend Prime, Disney en Videoland (voor de echte pulp) tijdelijk erbij als we daar iets graag willen zien.
We kijken geen sport.

Dat maakt KPN en Ziggo voor ons dus geen optie, met dit wensenpakket springen die er heel negatief uit op prijs.

Hier gaat dat trouwens allemaal via de chromecast, dus ook alles met 1 afstandsbediening :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219460383
quote:
Ik zag gisteren een zuil staan bij de ingang van de Lidl met een QR code. Als je de app hebt en die QR scant, krijg je 5% korting op je boodschappen.
Bij mijn Lidl heb ik geen zuil gezien.
Wel chocolade Sinterklaas producten in de 0,25bak :9 Voor dat bedrag wil ik wel een dubai letter proberen. Net opgezocht, de volle prijs is 4,99 :o
Al was het bij Action nog zuniger deze week: daar mocht elke klant gratis een chocolade Sinterklaas product meenemen als je afgerekend had.
  Moderator / Colorchick woensdag 10 december 2025 @ 20:30:09 #213
382129 crew  Donna
pi_219460578
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:19 schreef Hupje het volgende:

[..]
Wel chocolade Sinterklaas producten in de 0,25bak :9 Voor dat bedrag wil ik wel een dubai letter proberen. Net opgezocht, de volle prijs is 4,99 :o
Al was het bij Action nog zuniger deze week: daar mocht elke klant gratis een chocolade Sinterklaas product meenemen als je afgerekend had.
Ja ik had gratis choco kruidnoten! *O*
pi_219460685
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:19 schreef Hupje het volgende:

[..]
Hier zat er geen limiet aan, of ze wilden er rond een uur of 6 wel vanaf. Verschillende zakken choco-kruidnoten, 2 Verkade chocolwtters, een speculaaspop en 2 grote zakken kruidnoten. Ik kan weer even vooruit én ik heb wat in verschillende weggeefkastjes gezet.
pi_219460880
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 11:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En geen BBC.

Oh, wel?

Ja, het heet dan BBC NL en je kan tot een week terugkijken zelfs. Maar als je net zoals laziness langer wil terugkijken dan kan het niet nee..

Ik vind dat op zich niet zo'n probleem, soms hebben we ook nog dingen op illegale wijze.
  woensdag 10 december 2025 @ 21:26:42 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219461125
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:57 schreef June. het volgende:

[..]
Ja, het heet dan BBC NL en je kan tot een week terugkijken zelfs. Maar als je net zoals laziness langer wil terugkijken dan kan het niet nee..

Ik vind dat op zich niet zo'n probleem, soms hebben we ook nog dingen op illegale wijze.
BBC NL is wat anders. Dat heeft Ziggo ook. Heette eerst BBC First en het is een bepaalde selectie van series en dan Nederlands ondertiteld.

De reguliere BBC-zenders kun je alleen live zien, maar met een Ziggo-abonnement (kabel) kan ik dus wel opnemen. Ik denk dat ik dat niet zou kunnen met NL Ziet.
pi_219461912
Even ingeslagen bij de Extra goedkoopavond van Kruidvat. 2 megaflessen Fleuril wasmiddel en ook nog 2 verpakkingen toiletpapier waarop ik per pak 20% extra korting kreeg.
pi_219465036
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:15 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik neem ook best veel op. Maar wel op 'antieke' manier. Een hele oude Humax met harde schijf. Dan bepaal je ook zelf hoe lang je terug kan kijken (zonder extra kosten). Gebruik geen streamingdiensten (behalve npostart en soms gratis videoland), maar al die nieuwe kastjes van Zigo zijn er imho vooral om meer geld uit de klanten te persen. Want voor alle "extra's" kunnen ze ook extra laten betalen.

Ben wel benieuwd hoe lang deze 'oude' decoders (CI-module en oude Humax) over coax nog blijven werken. Basispakket is nu ook nog te ontvangen direct over coax, dus op slaapkamers geen aparte kastjes en wifi nodig (want die kabel hebben we tig jaar geleden al doorgetroken naar alle kamers.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  donderdag 11 december 2025 @ 15:02:14 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219465139
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:45 schreef Loohcs het volgende:

[..]
Ik neem ook best veel op. Maar wel op 'antieke' manier. Een hele oude Humax met harde schijf. Dan bepaal je ook zelf hoe lang je terug kan kijken (zonder extra kosten). Gebruik geen streamingdiensten (behalve npostart en soms gratis videoland), maar al die nieuwe kastjes van Zigo zijn er imho vooral om meer geld uit de klanten te persen. Want voor alle "extra's" kunnen ze ook extra laten betalen.

Ben wel benieuwd hoe lang deze 'oude' decoders (CI-module en oude Humax) over coax nog blijven werken. Basispakket is nu ook nog te ontvangen direct over coax, dus op slaapkamers geen aparte kastjes en wifi nodig (want die kabel hebben we tig jaar geleden al doorgetroken naar alle kamers.
Hier ook CI en coax voor televisie.

Toen onze Humax de geest gaf, kon ik er geen meer vinden met diezelfde opnamemogelijkheid. Bleek dat er een losse harde schijf aangesloten kan worden op onze tv en sindsdien nemen we op die manier de programma’s op.
  donderdag 11 december 2025 @ 15:40:02 #220
244125 laziness
pi_219465397
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:45 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Zoals gezegd ik betaal graag voor gemak.
Er zijn meerdere tv’s in huis waar verschillende mensen verschillende dingen opnemen. Daar betaal ik 1x een paar euro voor. Helemaal prima ^O^
pi_219483023
Voor ik naar AH ga, kijk ik vaaak op deze site voor speciale koopjes /kortingen.
https://ahlert.nl/search/?view=list

Je kunt je eigen AH winkel invullen, en hier kloppen de kortingen en hoeveelheden heel vaak. Het wordt een paar keer per dag geupdate.

Gisteren had ik Hak linzen in zak met 70% korting en ook nog eens 1+1, dus i.p.v 1 voor 66ct, had ik 2 zakken voor 66 ct. Normale prijs 2,19 per verpakking.
pi_219483307
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 16:28 schreef fietsmiep het volgende:
Voor ik naar AH ga, kijk ik vaaak op deze site voor speciale koopjes /kortingen.

Je kunt je eigen AH winkel invullen, en hier kloppen de kortingen en hoeveelheden heel vaak. Het wordt een paar keer per dag geupdate.

Gisteren had ik Hak linzen in zak met 70% korting en ook nog eens 1+1, dus i.p.v 1 voor 66ct, had ik 2 zakken voor 66 ct. Normale prijs 2,19 per verpakking.
Zijn dat de laatste kans producten?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_219483359
Ja, en
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:07 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Zijn dat de laatste kans producten?
Ja, laatste kans, aan de datum dus en soms ook 'uit assortiment'.
Ik maak best vaak mijn menu aan de hand van deze aanbiedingen, of ik doe het vega in de vriezer. Vlees heeft minder korting in onze AH, en ik ga niet 's avonds nog apart daarvoor de deur uit.

Als een ander je voor was, grijp je wel mis, da's een risoco.
pi_219483473
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:13 schreef fietsmiep het volgende:
Ja, laatste kans, aan de datum dus en soms ook 'uit assortiment'.
Staan die dingen niet ook in de AH app?
pi_219483684
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 16:28 schreef fietsmiep het volgende:

Oh dat is handig. Ik heb geen AH-app, ik heb alleen een anonieme bonuskaart en kom niet heel vaak bij de AH, maar zo hoef ik iets minder zelf te speuren ^O^
pi_219484047
Vind de 'laatste kans'in de app echt ideaal. Heb 4 AH's binnen 1km dus dat is makkelijk kijken welke wat heeft.
pi_219484704
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Staan die dingen niet ook in de AH app?
Ik leef (bewust) smartphone-loos, dus heb geen app.
pi_219484720
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:56 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Oh dat is handig. Ik heb geen AH-app, ik heb alleen een anonieme bonuskaart en kom niet heel vaak bij de AH, maar zo hoef ik iets minder zelf te speuren ^O^
Ik heb ook geen AH-app, heb(bewust) geen smartphone. Ik heb ook de plastic bonuskaart.
Zo is het zo irritant dat de Lidl een groot deel van de aanbiedingen met de lidl-app heeft.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 december 2025 @ 19:54:00 #229
22592 crew  Ole
pi_219484739
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 18:39 schreef Inbox het volgende:
Vind de 'laatste kans'in de app echt ideaal. Heb 4 AH's binnen 1km dus dat is makkelijk kijken welke wat heeft.
Ik heb er wel 10! :o
Maar ook een tip: als je in een AH bent kun je zien aan de prijskaartjes op het schap of er korting is. Dan is er rechts een zwart vlak. Hoe later op de dag hoe meer korting. En natuurlijk ook de stickers
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_219484877
Oh ja bij die 25, 40 en 70 % korting moet er wel een AH-kortingsticker opzitten en op het schap staat het kortingspercentage. Soms zijn de produkten met sticker al op, de rest is dan de gewone prijs.

permanente url voor foto
pi_219485057
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 19:51 schreef fietsmiep het volgende:

[..]
Ik heb ook geen AH-app, heb(bewust) geen smartphone. Ik heb ook de plastic bonuskaart.
Zo is het zo irritant dat de Lidl een groot deel van de aanbiedingen met de lidl-app heeft.
Ik snap ook niet waarom ze bij de Lidl geen optie geven om een fysieke kaart aan te vragen terwijl er wel een fysieke folder is waar steeds meer Lidl+ aanbiedingen in staan.

De QRcode in de Lidl app blijft hetzelfde dus wat je ook kan doen is via iemand anders een printscreen van de code maken, deze printen en als fysiek kaartje scannen. Je kan dan net als de AH geen gebruik maken van de persoonlijke aanbiedingen maar wel van alle Lidl+ aanbiedingen die in de folder staan.
pi_219489238
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 20:24 schreef Elleska het volgende:

[..]
Ik snap ook niet waarom ze bij de Lidl geen optie geven om een fysieke kaart aan te vragen terwijl er wel een fysieke folder is waar steeds meer Lidl+ aanbiedingen in staan.

De QRcode in de Lidl app blijft hetzelfde dus wat je ook kan doen is via iemand anders een printscreen van de code maken, deze printen en als fysiek kaartje scannen. Je kan dan net als de AH geen gebruik maken van de persoonlijke aanbiedingen maar wel van alle Lidl+ aanbiedingen die in de folder staan.
fysieke kaarten maken kost ook geld, dus waarom dat nog doen als er een degelijk en door 95% (nattevinger werk) van de bevolking gebruikt alternatief is?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_219492438
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 08:06 schreef mschol het volgende:

[..]
fysieke kaarten maken kost ook geld, dus waarom dat nog doen als er een degelijk en door 95% (nattevinger werk) van de bevolking gebruikt alternatief is?
Folders maken kost net zo goed geld dus waarom die nog maken als volgens je eigen nattevingerwerk 95% de app heeft? Naar mijn idee ligt dat percentage veel hoger.

Bij een optie voor een kaart hoeft deze niet aan iedereen te worden gegeven zoals de AH vroeger deed, maar zoals de jumbo waarbij je een fysieke kaart niet standaard krijgt maar wel in de winkel kan aanvragen.
Of maak desnoods een printoptie voor een kaart via de website.
pi_219492880
Folders bekijk ik thuis online, krijg nergens folders van, scheelt heel veel papier in de papiercontainer.
Ik doe boodchspapen met ouderwets boodschappen briefje, is ook zuinig, want ik koop meestal alleen wat daarop staat.
  Spellchecker zondag 14 december 2025 @ 15:16:31 #235
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219492955
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 15:12 schreef fietsmiep het volgende:
Folders bekijk ik thuis online, krijg nergens folders van, scheelt heel veel papier in de papiercontainer.
Ik doe boodchspapen met ouderwets boodschappen briefje, is ook zuinig, want ik koop meestal alleen wat daarop staat.
Ik recycle (voor winkels waar ik geen app van gebruik) de kartonnen verpakkingen van crackers en thee. Daar knip ik stroken van om mijn boodschappen op te schrijven. Houdt zoveel prettiger vast dan een papiertje. :!
pi_219492985
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 15:16 schreef maily het volgende:

[..]
Ik recycle (voor winkels waar ik geen app van gebruik) de kartonnen verpakkingen van crackers en thee. Daar knip ik stroken van om mijn boodschappen op te schrijven. Houdt zoveel prettiger vast dan een papiertje. :!
Doe ik ook, zo'n kartonnetje is steviger dan een notitieblaadje.
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 17:29:20 #237
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219494624
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 15:16 schreef maily het volgende:

[..]
Gebruik de afgescheurde blaadjes van de kalenders voor.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_219567022
Ik weet niet of dit bij elke Ikea is, maar ik kocht afgelopen weekend koffiepads dark roast bij Ikea Duiven, stond bij 1 euro per pak van 36 pads, maar met de Ikea familypas scande hij ook nog 1+1. Zaterdag 2 dozen gehaald en zondag nog maar 2 erbij. Houdbaarheidsdatum nov '26.
Op de fiets erheen, dus geen last van parkeerdrukte en in de Ikea hoef je voor de food, niet de hele winkel door.

[ Bericht 9% gewijzigd door fietsmiep op 23-12-2025 12:15:27 ]
pi_219648396
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 10:15 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik vraag me nog steeds een beetje af wat het verdienmodel daarachter nou is, net als via hen een cadeaubon kopen die je dan inwisselt bij bol ofzo, hoe kan het nou zijn dat je daar geld voor krijgt?

Bij de enquête 'betaal' je met je gegevens, maar kunnen zij dan met zo'n cadeaubon te zien krijgen waar je dat aan uit geeft ofzo?
Ja, bijzonder is dat he? Er is levendige handel in die kadobonnen. Eerst bij Euroclix kopen, dan bij de aanbieder inwisselen voor een bon van een bedrijf en die dan weer inwisselen op de website van de winkel. Schiet mij maar lek.

Ik vraag me ook af hoe lang dat een verdienmodel blijft. Kan me niet voorstellen dat dat eeuwig duurt. Je ziet ook dat die cashbacks steeds minder worden.
Spoilers!
  Manager PR/Moderator maandag 29 december 2025 @ 10:56:04 #240
269689 crew  Viv
pi_219648703
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 18:39 schreef Inbox het volgende:
Oh, dat klinkt als een goed initiatief tegen voedselverspilling! ^O^
pi_219653644
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 10:56 schreef Viv het volgende:

[..]
Oh, dat klinkt als een goed initiatief tegen voedselverspilling! ^O^
Ik ben een kei in voedselverspilling tegengaan ;). Niet enkel via de app trouwens.
  Manager PR/Moderator maandag 29 december 2025 @ 16:40:57 #242
269689 crew  Viv
pi_219654794
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:40 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ik ben een kei in voedselverspilling tegengaan ;). Niet enkel via de app trouwens.
Ja, jij was toch die van de afgekeurde paprika's of zo? :)
pi_219656190
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:40 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja, jij was toch die van de afgekeurde paprika's of zo? :)
Ja, daar heb ik er wel een aantal van gered idd. Paprika's, tomaten, potlelies.

En nog veel meer. Dr wordt veels te veel weggemikt om uiteenlopende en onzinnige redenen.

Bedoel, wat boeit het nou dat een paprika een brandplekje heeft of een komkommer niet helemaal recht is? Gaat toch om de smaak? En waarom moet de potlelie in een container verdwijnen omdat er een knop is afgebroken?

[ Bericht 11% gewijzigd door Inbox op 29-12-2025 18:00:32 ]
pi_219656342
Zijn er al goede scores qua afgeprijsd kersteten geweest?
Wij zijn ziekig, dus al even niet in de supermarkt geweest, ik ben benieuwd of er woensdag bij de AH, Jumbo en Lidl nog wat te vinden is.
  maandag 29 december 2025 @ 18:09:00 #245
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_219656473
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 17:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn ziekig, dus al even niet in de supermarkt geweest, ik ben benieuwd of er woensdag bij de AH, Jumbo en Lidl nog wat te vinden is.
Bij de Jumbo 50% korting, of 1+1 gratis. Bij de AH korting tussen de 25 en 70 % geloof ik (afhankelijk van de datum en tijdstip).
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 29 december 2025 @ 18:09:22 #246
244125 laziness
pi_219656475
quote:
Ja, ik had vandaag een carpaccio rollade en gourmetschotel allebei met 40% korting bij AH.

Kerststollen etc voor 50%.

[ Bericht 2% gewijzigd door laziness op 29-12-2025 18:49:19 ]
pi_219656953
quote:
Ja, ze zullen echt niet alles in een dag uitverkopen. Zal per winkel wisselen.

quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 18:09 schreef laziness het volgende:

[..]
Ja, ik had vandaag een carpaccio rollade en gourmetschotel allebei met 40% korting bij AH.
Hier bij een lokale AH alles 50%. In ieder geval de bakkers afdeling. Vlees zal vermoedelijk gewoon normaal afgeprijsd worden (25-40-70%) vermoed ik.

En das dus het mooie aan de app. Als je de tijden weet kun je tegen eind van de middag kijken wat er nog is om dat te herhalen net voor het tijdstip dat het van 40 naar 70% gaat.

Ik ben op mn beurt weer benieuwd naar de chocolaatjes, koekjes en dat soort spul bij andere winkels. Kruidvat geeft het weleens gratis weg na afloop, maar wanneer dat precies is weet ik niet. Vaak meldt Pepper dat wel in een draadje en dan is het echt op tijd erbij zijn want dan laat NL zn ware aard zien door hele schappen tegelijk leeg te trekken want gratis. En oh, wat zijn ze dan trots om dr inhaligheid te tonen..
pi_219657011
quote:
Wij hadden een opvallend niet-kerstige Too Good To Go van de Hoogvliet. 3 grote zakken roerbakgroente, een verpakking nasivlees en een groot pak aardappelschijfjes. Misschien hebben de mensen daar zoveel kersteten op dat het saaie eten overbleef. :D
pi_219658419
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 18:33 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ja, ze zullen echt niet alles in een dag uitverkopen. Zal per winkel wisselen.
[..]
Hier bij een lokale AH alles 50%. In ieder geval de bakkers afdeling. Vlees zal vermoedelijk gewoon normaal afgeprijsd worden (25-40-70%) vermoed ik.

En das dus het mooie aan de app. Als je de tijden weet kun je tegen eind van de middag kijken wat er nog is om dat te herhalen net voor het tijdstip dat het van 40 naar 70% gaat.

Ik ben op mn beurt weer benieuwd naar de chocolaatjes, koekjes en dat soort spul bij andere winkels. Kruidvat geeft het weleens gratis weg na afloop, maar wanneer dat precies is weet ik niet. Vaak meldt Pepper dat wel in een draadje en dan is het echt op tijd erbij zijn want dan laat NL zn ware aard zien door hele schappen tegelijk leeg te trekken want gratis. En oh, wat zijn ze dan trots om dr inhaligheid te tonen..
Hema heeft 1+1 gratis om kerstkoekjes en chocola.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 29 december 2025 @ 19:30:02 #250
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219658431
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wij hadden een opvallend niet-kerstige Too Good To Go van de Hoogvliet. 3 grote zakken roerbakgroente, een verpakking nasivlees en een groot pak aardappelschijfjes. Misschien hebben de mensen daar zoveel kersteten op dat het saaie eten overbleef. :D
Hoe doe jij dat als vega? Kun je dat aangeven in de app?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219668207
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Hoe doe jij dat als vega? Kun je dat aangeven in de app?
Ik heb een vriend die alles eet O-)

En anders is het aantal opties idd vrij beperkt. Zelfs een bakkerijpakket gaat al niet want we hebben wel eens een hele berg frikandelbroodjes gekregen :')
  dinsdag 30 december 2025 @ 13:14:52 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219672341
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 08:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb een vriend die alles eet O-)

En anders is het aantal opties idd vrij beperkt. Zelfs een bakkerijpakket gaat al niet want we hebben wel eens een hele berg frikandelbroodjes gekregen :')
Hm, dat is wel jammer dan. Ik wil liever helemaal niets ontvangen wat dierenleed aangaat, ook niet ter weggeef of zo.

Dan laat ik het overgaan. Dank voor de info! :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219673197
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Hm, dat is wel jammer dan. Ik wil liever helemaal niets ontvangen wat dierenleed aangaat, ook niet ter weggeef of zo.

Dan laat ik het overgaan. Dank voor de info! :)
Je kan iig kijken voor groente/fruitpakketten. Ik heb o.a. een paar keer best goede gehad bij Ekoplaza. Had niet verwacht dat ik daar zoveel waar voor mijn geld zou krijgen.

De Too Good To Go "Bezorging" optie kan ook handig zijn, ik heb daar wel eens een hele doos met Nakd repen en een hele doos Graze repen gekocht voor veel goedkoper dan de winkel. Net over datum maar nog helemaal prima te eten.
pi_219690359
Bij Kruidvat stond het rek met 50% korting weer goed vol, verzorgingsproducten en andere dingen. Er stond zelfs (specifieke) Lego bij!
pi_219832596
In de regio is onlangs een filiaal van Normal geopend. Ik zag foto’s van de opening waarop de rijen enorm waren. Kent iemand die winkel en is het wat voor de echte zuinigerd?
  woensdag 14 januari 2026 @ 15:41:02 #256
208890 June.
Seriously?
pi_219832621
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
In de regio is onlangs een filiaal van Normal geopend. Ik zag foto’s van de opening waarop de rijen enorm waren. Kent iemand die winkel en is het wat voor de echte zuinigerd?
Ik vind het wel meevallen. Beetje een kruising tussen action, die grenze en flying tiger.
pi_219836381
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 15:41 schreef June. het volgende:

[..]
Ik vind het wel meevallen. Beetje een kruising tussen action, die grenze en flying tiger.
alleen moet je bij de Ńormal een door hun bepaalde looproute afleggen. Verschrikkelijk vind ik dat altijd :(

Prima om een keer doorheen te lopen, maar meer ook niet als je het mij vraagt.
pi_219848493
Zuinige acties van vandaag: bij de Jumbo mocht ik een pakje stroopwafels gratis meenemen vanwege mijn aanstaande verjaardag. Bij AH even slim een actie van Tikkie gecombineerd met 1+1 gratis en zo had ik een tube Colgate en een tube Prodent tandpasta samen voor ¤0,23 (Prodent gaat in het buurtkastje).
pi_219903148
Iets later dan gepland, maar ik kocht deze week een scheurkalender voor 2026 met 50% korting. :D
  Manager PR/Moderator vrijdag 23 januari 2026 @ 08:33:10 #260
269689 crew  Viv
pi_219944701
Kruidvat uitverkoop gaat vandaag naar 75% korting op de uitverkoopartikelen. Was al sinds maandag zo voor geactiveerde kaarthouders maar nu voor iedereen.

En via Mobiel.nl kun je nu met 200 euro cashback een 2 jarig Odido unlimited afsluiten. Vanaf 8.18 euro per maand omgerekend als je het abonnement op het adres van iemnd zet die al Odido heeft en ook nog de 80 euro extra korting regelt via de voucher uit de ING-winkel waardoor jein totaal 280 euro cashback ontvangt. Is het je enige abonnement bij Odido dan ben je 5 euro per maand meer kwijt ervoor als je je eigen adres gebruikt.. Ik gebruik de goedkoopste versie voor mn tv, laptop en dus mn mobiel.

En voor 0,75 euro per maand kun je een 10Gb databundel afsluiten bij belsimpel van Lebara. Dat is na 150 euro cashback. Let op, niet over je bundel gaan want dat kost je 50 euro zonder dataplafond.
  Spellchecker woensdag 28 januari 2026 @ 07:53:42 #262
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219944916
quote:
Goeie!

Ik zag er ook nog één:

FHF / Puppy pads Ypet
pi_219946007
Oh! Mazzel gehad bij de AH
Ze hadden een bak bij het brood staan die er nooit eerder stond, met te goed om weg te doen. Twee dure vloerbroden, die ik normaal echt niet kan betalen, voor 0.75¤

Die liggen nu in de vriezer. Wat een verwennerij
  Moderator / Colorchick woensdag 28 januari 2026 @ 10:53:54 #264
382129 crew  Donna
pi_219946194
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh! Mazzel gehad bij de AH
Ze hadden een bak bij het brood staan die er nooit eerder stond, met te goed om weg te doen. Twee dure vloerbroden, die ik normaal echt niet kan betalen, voor 0.75¤

Die liggen nu in de vriezer. Wat een verwennerij
Die kar staat bij ons elke dag!
pi_219946212
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:53 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik zag hem voor het eerst
Wel gehoord dat andere AH 's ze hadden, maar nooit gezien hier. Of goed verstopt
Maakte mijn dag eigenlijk wel goed :@
Zo'n luxe brood... ben er super blij mee. Gewoon in de vriezer, dan blijft het ook prima
pi_219947025
Die broden staan er meestal tot uiterlijk 11 uur, en het is afhankelijk van wat ze over hebben. Jumbo heeft hetzelfde overigens.
pi_219947261
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 12:31 schreef FlyingFish het volgende:
Die broden staan er meestal tot uiterlijk 11 uur, en het is afhankelijk van wat ze over hebben. Jumbo heeft hetzelfde overigens.
^O^ dat wist ik niet
Al ben ik altijd rond een uur of half negen in de supermarkt, dan is het het rustigst en zijn alle verse dingen bijgevuld (acht uur zijn ze nog bezig meestal)
pi_219950122
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:53 schreef Donna het volgende:

[..]
Q
Hier ook.

Maar 3 van de 4x haal ik het op de dag zelf al. Net voor sluitingstijd staat de kar al klaar hier en gezien ik toch op 2 minuten fietsen van de Appie woon wil ik nog weleens een kwartiertje voor sluiting binnenlopen.

Jumbo en Lidl hebben ook het brood van gisteren liggen. Bij de Lidl kost het 0,25 euro, bij de Jumbo vaak 25/50/75 cent.
pi_219962412
Wij moeten bezuinigen omdat er 1 inkomen is komen te vervallen. Geen drama, maar op de centen letten is nu mijn nieuwe hobby
Ik kocht dus opzetborstels voor de Oral B electrische tandenborstel bij de Action voor 0,30 cent per stuk ipv 6-7 euro van Oral B zelf
Prima borsteltjes en kennelijk door de Consumentenbond als op 1 na beste getest ook nog *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Kanaroe op 30-01-2026 13:40:47 ]
pi_219965716
Weer allemaal gratis dingen gescoord, vanwege mijn verjaardag: de tompouce van de Hema, een douchegel van Kruidvat (voor het buurtkastje, mijn eigen kast puilt uit), en een mooie jute shopper van Welkoop. Toen ook nog een gratis opvouwbare shopper van m’n punten bij de Hema en ik was weer erg tevreden.

Bij Welkoop kochten we 2 grote zakken met zout voor de waterontharder. Toen ze onlangs in de aanbieding waren was de voorraad op maar we konden ze in de winkel wel bestellen kregen ze nu alsnog voor de aanbiedingsprijs. Sowieso is het daar echt veel goedkoper dan bij de leverancier van de ontharder zelf, nu in de aanbieding is het ¤20 per 50 kg bij Welkoop en bij de leverancier is de goedkoopste optie ¤40 per 50 kg.
pi_219966155
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
en een mooie jute shopper van Welkoop.
Helaas hangt dat af van wat het verjaardagscadeau is in de maand dat je jarig bent _O- Ik kreeg een half jaar geleden fantastisch lelijke Welkoopgroene sokken met hun logo.

Gefeliciteerd trouwens!
pi_219968448
Kruidvat heeft nog 75 % korting op de opruiming. bv kruidvat douchgel limetid edition voor 25 ct. ik doe die ook wel in een zeepppompje.
Kijk ook even hier voor de leuke koopjes.
https://nl.pepper.com/aan(...)uari-388987#comments

Spullen met gele sticker staan soms ook gewoon in het schap zoals bv l'oreal gezichtscreme.
pi_220116398
Leuke actie van Activia.

Probeer Activia, ben je niet tevreden stuur dan tot 14 dagen na aankoop je bon in.

Deelname aan de actie is gratis gedurende de actieperiode, vanaf 03-02-2026 t/m 21-03-2026
Terugbetaling vindt alleen plaats na volledige en correcte invoer van alle gevraagde gegevens. Per huishouden, IBAN en aankoopbon kan slechts één keer worden deelgenomen, met een maximum van 4 producten.

https://probeeractivia.nl/ Hier vind je ook een lange lijst van de produkten die meedoen.

Een reden om niet tevreden te zijn, is snel gevonden, zoals last van je darmen.
Je hoeft overigens geen reden op te geven, alleen je bon in te dienen, het is dus eigenlijk gewoon een geld-terug-aktie.
pi_220182542
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:30 schreef fietsmiep het volgende:
Leuke actie van Activia.

Probeer Activia, ben je niet tevreden stuur dan tot 14 dagen na aankoop je bon in.

Deelname aan de actie is gratis gedurende de actieperiode, vanaf 03-02-2026 t/m 21-03-2026
Terugbetaling vindt alleen plaats na volledige en correcte invoer van alle gevraagde gegevens. Per huishouden, IBAN en aankoopbon kan slechts één keer worden deelgenomen, met een maximum van 4 producten.

https://probeeractivia.nl/ Hier vind je ook een lange lijst van de produkten die meedoen.

Een reden om niet tevreden te zijn, is snel gevonden, zoals last van je darmen.
Je hoeft overigens geen reden op te geven, alleen je bon in te dienen, het is dus eigenlijk gewoon een geld-terug-aktie.
Mocht je meegedaan hebben, en bericht krijgen dat je maar 1 produkt vergoed krijgt, mail ze dan even via Scoupy
support@app.scoupy.com
Hier zie je ook dat sommige mensen direct bevestiging kregen en anderen maar van 1 product. Beetje gedoe dus, helaas.
https://xgratis.nl/forum/viewtopic.php?t=13941&start=20

Aanvulling, inmiddels zijn de voorwaarden veranderd naar max 2 produkten, moet op 1 bon staan.

[ Bericht 3% gewijzigd door fietsmiep op 24-02-2026 12:20:44 ]
pi_220206438
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 07:55 schreef fietsmiep het volgende:

[..]
Mocht je meegedaan hebben, en bericht krijgen dat je maar 1 produkt vergoed krijgt, mail ze dan even via Scoupy
support@app.scoupy.com
Hier zie je ook dat sommige mensen direct bevestiging kregen en anderen maar van 1 product. Beetje gedoe dus, helaas.
https://xgratis.nl/forum/viewtopic.php?t=13941&start=20

Aanvulling, inmiddels zijn de voorwaarden veranderd naar max 2 produkten, moet op 1 bon staan.

Heb deze cashback week geleden goedgekeurd gekregen. Nog steeds geen uitbetaling. Duurt lang.
pi_220209843
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 14:32 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Heb deze cashback week geleden goedgekeurd gekregen. Nog steeds geen uitbetaling. Duurt lang.
Ik heb ook nog geen uitbetaling. Ik hoorde van anderen die daar over gemaild hebben, dat het deze week nog betaald wordt. We hebben dan nog 1 dag.
pi_220209885
Jaren geleden at ik heel vaak gratis Activia via zo’n actie, wat grappig dat ze het nu weer zo aanbieden.
pi_220211861
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 22:48 schreef fietsmiep het volgende:

[..]
Ik heb ook nog geen uitbetaling. Ik hoorde van anderen die daar over gemaild hebben, dat het deze week nog betaald wordt. We hebben dan nog 1 dag.
Is Scoupy / Activia dan niet gelukt helaas deze week uit te betalen.

Niks op mijn IBAN gestort na ruim een week goedkeuring.

[ Bericht 1% gewijzigd door Newone82 op 27-02-2026 14:14:52 ]
pi_220212926
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 13:01 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Is Scoupy / Activia dan niet gelukt helaas deze week uit te betalen.

Niks op mijn IBAN gestort na ruim een week goedkeuring.
Ik kreeg vorige week dinsdag al goedkeuring en zou binnen 2 dagen op mijn rekening staan, nog niks helaas.
Slecht georganiseerd, ik neem eigenlijk aan dat het gewoon nog komt.
pi_220248431
Vandaag op mijn rekening gestort.
pi_220256323
Hier ook vandaag. Ruim twee weken verder na indienen.
pi_220257234
Bij Jumbo 1000 punten kunnen inleveren voor ¤5 korting, ik blijf dat toch wel een fijn iets vinden.
pi_220260146
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Jumbo 1000 punten kunnen inleveren voor ¤5 korting, ik blijf dat toch wel een fijn iets vinden.
Zeker! Ik heb hem ook weer ingewisseld. Ik doe er geen boodschap anders door (let niet op die Jumbo punten bij de aanschaf) maar zo eens in de zoveel tijd korting is mooi meegenomen. Ook bij het klein beetje boodschappen wat ik doe bij Jumbo.

Verder schrok ik ervan hoeveel bepaalde producten weer duurder zijn geworden. Zelfs de aanbiedingen zijn duur. -O-
En ik heb me ook nog laten foppen door een aanbieding die ik niet (nu) niet meegenomen had als ik deze prijs had geweten, beetje jammer.
pi_220260570
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:56 schreef Hupje het volgende:

[..]
Zeker! Ik heb hem ook weer ingewisseld. Ik doe er geen boodschap anders door (let niet op die Jumbo punten bij de aanschaf) maar zo eens in de zoveel tijd korting is mooi meegenomen. Ook bij het klein beetje boodschappen wat ik doe bij Jumbo.

Verder schrok ik ervan hoeveel bepaalde producten weer duurder zijn geworden. Zelfs de aanbiedingen zijn duur. -O-
En ik heb me ook nog laten foppen door een aanbieding die ik niet (nu) niet meegenomen had als ik deze prijs had geweten, beetje jammer.
Ik kijk wel altijd even naar het persoonlijke extra spaarpunten lijstje. Er zijn dingen die vrijwel nooit in de aanbieding komen, maar die daar soms wel voorbij komen (huismerken met name). Zodra de huismerk liga's er staan sla ik die gelijk in voor een paar maanden. Is toch een soort van extra korting en aangezien ik ze zelf niet eet, gaan ze ook niet opeens eerder op.

1000 punten inwisselen voor ¤5 korting doe ik dan weer nooit. Als ik de vraag krijg of ik punten in wil leveren voor een bepaald product dan wel altijd overigens. En is het een product dat ik op voorraad kan houden dan haal ik er de eerst volgende keer meer van. Punten verlopen niet zolang je jaarlijks je kaart een keer gebruikt.
  zondag 8 maart 2026 @ 10:51:10 #285
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220290855
Ik heb een addon gemaakt voor Firefox en bol.com prijsgeschiedenis:

https://addons.mozilla.or(...)rer-history-tracker/

Voor Chrome moet ik 5 euro betalen om een account aan te maken :(
pi_220290871
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:51 schreef xzaz het volgende:
Ik heb een addon gemaakt voor Firefox en bol.com prijsgeschiedenis:

https://addons.mozilla.or(...)rer-history-tracker/

Voor Chrome moet ik 5 euro betalen om een account aan te maken :(
github en dan een niet officiele addon?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 8 maart 2026 @ 10:56:00 #287
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220290875
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:55 schreef mschol het volgende:

[..]
github en dan een niet officiele addon?
Goed idee; zal eens kijken.
  maandag 9 maart 2026 @ 16:00:35 #288
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220301283
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:23 schreef Danny het volgende:
We doen al een tijdje de boodschappen 's avonds bij de AH. 35%, 40% en - liefst - 70% stickers. Brood voor 50 cent van een paar dagen oud.
Woolsocks heeft in december de cadeaubonnen van de AH aan hun app toegevoegd. Bij aankoop van een ¤150 cadeaubon krijg je 2,5% cashback.

Met AH premium levert ¤245 aan boodschappen een vol boekje op. Dat is nog ¤3 extra besparing (1,22%). Dus als de AH je vaste supermarkt is is het vrij eenvoudig om 3,72% op je boodschappen te besparen, los van de andere deals zoals Laatste kans koopjes, de 10% korting op AH Terra en je persoonlijke bonus box.

Voor en jaar premium betaal je wel ¤14,99, maar die abonnementskosten zijn vrij gemakkelijk terug te verdienen als je regelmatig boodschappen doet bij de AH.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220323205
Een tip voor mensen met een kleine beurs en die wel naar de kapper willen.
Ik heb vanmorgen mijn haar laten knippen en kleuren bij een praktijksalon van een mbo school.
Je krijgt koffie of thee, haar gewassen, geknipt, geverfd, weer gewassen, gedroogd en gestyled.
Was 43 euro kwijt.

Alleen knippen was 8 euro, met verf hangt het er af aan hoeveel verf ze gebruiken.

Super aardige meiden, de leraressen lopen continu op en neer en alles word strak in de gaten gehouden zodat ze alles netjes doen.
Echt top!
Twiddel
pi_220324301
Libelle, Margriet en Flair hebben nu een kortingsactie, waardoor je minder dan ¤2 per nummer betaalt
Bij kiosk.nl
Je moet wel een half jaar lid blijven en zelf opzeggen.
Geen idee of er nog andere tijdschriften meedoen eigenlijk
pi_220324931
Telefoon was aan het overljden dus ik heb een Samsung A17 5G gehaald. Kost me totaal 72 euro.

Hoe? Via mobiel.nl icm Lebara. Bij Lebara is ie gratis vanaf een bepaald abonnement. En bij Lebara kun je je bundel na 30 maanden verlagen dus dat doen we na een maand. Via ing-winkel 25 euro korting en dan zit ik op 72 euro totaal voor die telefoon en 24 maanden abonnement inbegrepen. Abonnement gaat over naar mn vader, die geen databundel nodig heeft. Of ik koop het abonnement dan af na een maand, kan ook.
pi_220338143
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, ik heb ook m'n 5 euro korting gebruikt.
Ik koop niet vaak bij Jumbo, maar wel voor mijn moeder die in Duitsland wootn bepaalde dingen (o.a knabbelspek). Die komen dan ook regelmatig voor extra punten in aanmerking, op dat moment haal ik ze. En de luxe kleine desserts (cappuchino) hebben ook vaak extra punten.
Toch leuk eens in de zoveel tijd 5 euro gratis kopen.
pi_220338225
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 14:46 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn haar laten knippen en kleuren bij een praktijksalon van een mbo school.
Je krijgt koffie of thee, haar gewassen, geknipt, geverfd, weer gewassen, gedroogd en gestyled.
Was 43 euro kwijt.

Alleen knippen was 8 euro, met verf hangt het er af aan hoeveel verf ze gebruiken.

Super aardige meiden, de leraressen lopen continu op en neer en alles word strak in de gaten gehouden zodat ze alles netjes doen.
Echt top!
Leuke tip, ben gelijk gaan kijken naar het ROC bij ons in de buurt. Inderdaad ze hebben een beautypoint,. Ik heb lang haar waar enkel een stukje af moe, de gewone kapper is echt te duur. Ik ging vorig jaar naar zo'n Turkse kapsalon, maar daar zitten vooral mannen, voelt wat ongemakkelijker.

Bedankt voor de tip.

[ Bericht 0% gewijzigd door fietsmiep op 14-03-2026 11:16:21 ]
  Manager PR/Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 11:07:36 #294
269689 crew  Viv
pi_220338503
quote:
Was 43 euro kwijt.

Echt top!
Leuk! O+

Dat doet me denken aan mijn moeder, die ging in de jaren '80/'90 steevast naar de kappersvakschool. :Y
  zaterdag 14 maart 2026 @ 11:36:51 #295
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220338735
quote:
Was 43 euro kwijt.

Echt top!
Slim! Ik zou hier niet weten waar zoiets zit maar het scheelt een hoop geld :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220339093
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:36 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Slim! Ik zou hier niet weten waar zoiets zit maar het scheelt een hoop geld :D
Check facebook. Meer specifiek, zoek op kappersmodellen.

Kinky kappers, Tony&Guy, gewone kapperszaken. Dr zijn tig groepen waar zowel ervaren kappers, stagiaires maar ook kapsters in opleiding knipmodellen zoeken voor diverse doeleinden. Soms interne training om nieuwe technieken te oefenen, soms dus om snelheid te oefenen, soms een model voor examens. Keuze genoeg, echt meerdere groepen speciaal daarvoor.

En dan kost een uitgebreide verbeurt of balayage een schijntje. En idd, begeleiding is er altijd.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:08:25 #297
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220339116
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:07 schreef Inbox het volgende:

[..]
Check facebook. Meer specifiek, zoek op kappersmodellen.

Kinky kappers, Tony&Guy, gewone kapperszaken. Dr zijn tig groepen waar zowel ervaren kappers, stagiaires maar ook kapsters in opleiding knipmodellen zoeken.
Ik heb geen fb :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220339202
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:08 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik heb geen fb :P
Maak je dr gewoon een fakeprofiel ervoor aan. Ik zit er ook niet onder mn eigen naam op ;)
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:13:56 #299
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220339225
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:11 schreef Inbox het volgende:

[..]
Maak je dr gewoon een fakeprofiel ervoor aan. Ik zit er ook niet onder mn eigen naam op ;)
Nee , ik heb helemaal niets met FB :D
Ik kan me wel herinneren dat er hier in Zwollie wel zoiets heeft gezeten wat van de MBO afkwam , binnenkort maar een kijken of dat er nog is :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')