Oh, die heb ik gemist bij mijne. Misschien omdat ik haast had.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zag gisteren een zuil staan bij de ingang van de Lidl met een QR code. Als je de app hebt en die QR scant, krijg je 5% korting op je boodschappen. Dat scannen heb ik afgebroken na 2 pogingen maar bij de zelfscankassa ging er toch 5% van alle aankopen af
Inderdaad. Het goedkoopst is een los internetabonnement en dan NLziet app op je tv (of als je tv dat niet aan kan, dan hang je er een shield aan).quote:Op maandag 1 december 2025 20:15 schreef Newone82 het volgende:
[..]
NLziet is beter qua kwaliteit en nagenoeg zelfde bedrag.
Aanrader
Alleen de eerste keer afaik.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zag gisteren een zuil staan bij de ingang van de Lidl met een QR code. Als je de app hebt en die QR scant, krijg je 5% korting op je boodschappen. Dat scannen heb ik afgebroken na 2 pogingen maar bij de zelfscankassa ging er toch 5% van alle aankopen af
Het is wel rete irritant als je dan een steekproef krijgt. Moest laast 3/4 van m'n tas er weer uithalen omdat ze die wilden scannenquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alleen de eerste keer afaik.
Je hoeft ook niet per se de QR te scannen, (ik kan m nooit vinden) maar kunt ook obv gps je winkel laten vinden.
Ik vind wel lekker, zelf scannen. Alles strak in de zak tegen de tijd dat ik bij de kassa kom en geen ruzie met dat idiote weegplateau.
Inderdaad alleen de eerste keer. Geen idee wat ik fout deed met scannen maar ik was te moe om het uit te zoeken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alleen de eerste keer afaik.
Je hoeft ook niet per se de QR te scannen, (ik kan m nooit vinden) maar kunt ook obv gps je winkel laten vinden.
Ik vind wel lekker, zelf scannen. Alles strak in de zak tegen de tijd dat ik bij de kassa kom en geen ruzie met dat idiote weegplateau.
En geen BBC.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:06 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad. Het goedkoopst is een los internetabonnement en dan NLziet app op je tv (of als je tv dat niet aan kan, dan hang je er een shield aan).
Enige nadeel is dat je dan dus geen vaste telefonie hebt. Maar goed, dat gebruik al zeker 15 jaar niet meer.
Wij nemen veel op en bewaren dat soms best lang. Ik wil dus niet enkel live of max 1 week terug kunnen kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En geen BBC.
Oh, wel?
Dan nog zal het met NLziet niet lukken BBC-programma’s op te nemen, wat met ons huidige Ziggo-abbo plus tv wel kan. Alleen live kunnen kijken is wel een beperking.
Dat is onze/mijn instelling ook. Het gaat niet om zo goedkoop mogelijk, het gaat om de beste prijs.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:15 schreef laziness het volgende:
[..]
Wij nemen veel op en bewaren dat soms best lang. Ik wil dus niet enkel live of max 1 week terug kunnen kijken.
En ik vind het gemak van alles inclusief streamingdiensten onder één menu met één afstandsbediening via het provider kastje ook heel fijn. Ik kan het me permitteren dus betaal daar dan voor. Ja ik word oud schijnbaar![]()
Werd gisteren gebeld door ziggo en krijg weer een jaar korting als ik weer een jaar klant blijf. In deze uithoek bieden andere providers toch niets tot bar weinig dus prima.
Die hebben geen Eredivisie.quote:Op maandag 1 december 2025 20:15 schreef Newone82 het volgende:
[..]
NLziet is beter qua kwaliteit en nagenoeg zelfde bedrag.
Aanrader
Ja dat is hier inderdaad heel anders, wij kijken heel weinig gewone tv dus geen abo. Soms wat docus via npo start.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is onze/mijn instelling ook. Het gaat niet om zo goedkoop mogelijk, het gaat om de beste prijs.
Voor ons is tv kijken een heel belangrijk onderdeel van ons leven, maar ik trek voor ons wel een grens bij streamingdiensten en duurdere pakketten met opnemen. We kijken graag naar Duitse zenders, dus dan kom je uit bij KPN en Ziggo. En daarin maak ik dan weer de keuze om over te stappen vanwege een goede aanbieding.
Bij mijn Lidl heb ik geen zuil gezien.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zag gisteren een zuil staan bij de ingang van de Lidl met een QR code. Als je de app hebt en die QR scant, krijg je 5% korting op je boodschappen.
Ja ik had gratis choco kruidnoten!quote:Op woensdag 10 december 2025 20:19 schreef Hupje het volgende:
[..]
Bij mijn Lidl heb ik geen zuil gezien.
Wel chocolade Sinterklaas producten in de 0,25bakVoor dat bedrag wil ik wel een dubai letter proberen. Net opgezocht, de volle prijs is 4,99
![]()
Al was het bij Action nog zuniger deze week: daar mocht elke klant gratis een chocolade Sinterklaas product meenemen als je afgerekend had.
Hier zat er geen limiet aan, of ze wilden er rond een uur of 6 wel vanaf. Verschillende zakken choco-kruidnoten, 2 Verkade chocolwtters, een speculaaspop en 2 grote zakken kruidnoten. Ik kan weer even vooruit én ik heb wat in verschillende weggeefkastjes gezet.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:19 schreef Hupje het volgende:
[..]
Bij mijn Lidl heb ik geen zuil gezien.
Wel chocolade Sinterklaas producten in de 0,25bakVoor dat bedrag wil ik wel een dubai letter proberen. Net opgezocht, de volle prijs is 4,99
![]()
Al was het bij Action nog zuniger deze week: daar mocht elke klant gratis een chocolade Sinterklaas product meenemen als je afgerekend had.
Ja, het heet dan BBC NL en je kan tot een week terugkijken zelfs. Maar als je net zoals laziness langer wil terugkijken dan kan het niet nee..quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En geen BBC.
Oh, wel?
Dan nog zal het met NLziet niet lukken BBC-programma’s op te nemen, wat met ons huidige Ziggo-abbo plus tv wel kan. Alleen live kunnen kijken is wel een beperking.
BBC NL is wat anders. Dat heeft Ziggo ook. Heette eerst BBC First en het is een bepaalde selectie van series en dan Nederlands ondertiteld.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:57 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, het heet dan BBC NL en je kan tot een week terugkijken zelfs. Maar als je net zoals laziness langer wil terugkijken dan kan het niet nee..
Ik vind dat op zich niet zo'n probleem, soms hebben we ook nog dingen op illegale wijze.
Ik neem ook best veel op. Maar wel op 'antieke' manier. Een hele oude Humax met harde schijf. Dan bepaal je ook zelf hoe lang je terug kan kijken (zonder extra kosten). Gebruik geen streamingdiensten (behalve npostart en soms gratis videoland), maar al die nieuwe kastjes van Zigo zijn er imho vooral om meer geld uit de klanten te persen. Want voor alle "extra's" kunnen ze ook extra laten betalen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:15 schreef laziness het volgende:
[..]
Wij nemen veel op en bewaren dat soms best lang. Ik wil dus niet enkel live of max 1 week terug kunnen kijken.
En ik vind het gemak van alles inclusief streamingdiensten onder één menu met één afstandsbediening via het provider kastje ook heel fijn. Ik kan het me permitteren dus betaal daar dan voor. Ja ik word oud schijnbaar![]()
Werd gisteren gebeld door ziggo en krijg weer een jaar korting als ik weer een jaar klant blijf. In deze uithoek bieden andere providers toch niets tot bar weinig dus prima.
Hier ook CI en coax voor televisie.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:45 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik neem ook best veel op. Maar wel op 'antieke' manier. Een hele oude Humax met harde schijf. Dan bepaal je ook zelf hoe lang je terug kan kijken (zonder extra kosten). Gebruik geen streamingdiensten (behalve npostart en soms gratis videoland), maar al die nieuwe kastjes van Zigo zijn er imho vooral om meer geld uit de klanten te persen. Want voor alle "extra's" kunnen ze ook extra laten betalen.
Ben wel benieuwd hoe lang deze 'oude' decoders (CI-module en oude Humax) over coax nog blijven werken. Basispakket is nu ook nog te ontvangen direct over coax, dus op slaapkamers geen aparte kastjes en wifi nodig (want die kabel hebben we tig jaar geleden al doorgetroken naar alle kamers.
Zoals gezegd ik betaal graag voor gemak.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:45 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik neem ook best veel op. Maar wel op 'antieke' manier. Een hele oude Humax met harde schijf. Dan bepaal je ook zelf hoe lang je terug kan kijken (zonder extra kosten). Gebruik geen streamingdiensten (behalve npostart en soms gratis videoland), maar al die nieuwe kastjes van Zigo zijn er imho vooral om meer geld uit de klanten te persen. Want voor alle "extra's" kunnen ze ook extra laten betalen.
Ben wel benieuwd hoe lang deze 'oude' decoders (CI-module en oude Humax) over coax nog blijven werken. Basispakket is nu ook nog te ontvangen direct over coax, dus op slaapkamers geen aparte kastjes en wifi nodig (want die kabel hebben we tig jaar geleden al doorgetroken naar alle kamers.
Zijn dat de laatste kans producten?quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:28 schreef fietsmiep het volgende:
Voor ik naar AH ga, kijk ik vaaak op deze site voor speciale koopjes /kortingen.
https://ahlert.nl/search/?view=list
Je kunt je eigen AH winkel invullen, en hier kloppen de kortingen en hoeveelheden heel vaak. Het wordt een paar keer per dag geupdate.
Gisteren had ik Hak linzen in zak met 70% korting en ook nog eens 1+1, dus i.p.v 1 voor 66ct, had ik 2 zakken voor 66 ct. Normale prijs 2,19 per verpakking.
Ja, laatste kans, aan de datum dus en soms ook 'uit assortiment'.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zijn dat de laatste kans producten?
Staan die dingen niet ook in de AH app?quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:13 schreef fietsmiep het volgende:
Ja, laatste kans, aan de datum dus en soms ook 'uit assortiment'.
Oh dat is handig. Ik heb geen AH-app, ik heb alleen een anonieme bonuskaart en kom niet heel vaak bij de AH, maar zo hoef ik iets minder zelf te speurenquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:28 schreef fietsmiep het volgende:
Voor ik naar AH ga, kijk ik vaaak op deze site voor speciale koopjes /kortingen.
https://ahlert.nl/search/?view=list
Je kunt je eigen AH winkel invullen, en hier kloppen de kortingen en hoeveelheden heel vaak. Het wordt een paar keer per dag geupdate.
Gisteren had ik Hak linzen in zak met 70% korting en ook nog eens 1+1, dus i.p.v 1 voor 66ct, had ik 2 zakken voor 66 ct. Normale prijs 2,19 per verpakking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |