abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219966155
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
en een mooie jute shopper van Welkoop.
Helaas hangt dat af van wat het verjaardagscadeau is in de maand dat je jarig bent _O- Ik kreeg een half jaar geleden fantastisch lelijke Welkoopgroene sokken met hun logo.

Gefeliciteerd trouwens!
pi_219968448
Kruidvat heeft nog 75 % korting op de opruiming. bv kruidvat douchgel limetid edition voor 25 ct. ik doe die ook wel in een zeepppompje.
Kijk ook even hier voor de leuke koopjes.
https://nl.pepper.com/aan(...)uari-388987#comments

Spullen met gele sticker staan soms ook gewoon in het schap zoals bv l'oreal gezichtscreme.
pi_220116398
Leuke actie van Activia.

Probeer Activia, ben je niet tevreden stuur dan tot 14 dagen na aankoop je bon in.

Deelname aan de actie is gratis gedurende de actieperiode, vanaf 03-02-2026 t/m 21-03-2026
Terugbetaling vindt alleen plaats na volledige en correcte invoer van alle gevraagde gegevens. Per huishouden, IBAN en aankoopbon kan slechts één keer worden deelgenomen, met een maximum van 4 producten.

https://probeeractivia.nl/ Hier vind je ook een lange lijst van de produkten die meedoen.

Een reden om niet tevreden te zijn, is snel gevonden, zoals last van je darmen.
Je hoeft overigens geen reden op te geven, alleen je bon in te dienen, het is dus eigenlijk gewoon een geld-terug-aktie.
pi_220182542
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:30 schreef fietsmiep het volgende:
Leuke actie van Activia.

Probeer Activia, ben je niet tevreden stuur dan tot 14 dagen na aankoop je bon in.

Deelname aan de actie is gratis gedurende de actieperiode, vanaf 03-02-2026 t/m 21-03-2026
Terugbetaling vindt alleen plaats na volledige en correcte invoer van alle gevraagde gegevens. Per huishouden, IBAN en aankoopbon kan slechts één keer worden deelgenomen, met een maximum van 4 producten.

https://probeeractivia.nl/ Hier vind je ook een lange lijst van de produkten die meedoen.

Een reden om niet tevreden te zijn, is snel gevonden, zoals last van je darmen.
Je hoeft overigens geen reden op te geven, alleen je bon in te dienen, het is dus eigenlijk gewoon een geld-terug-aktie.
Mocht je meegedaan hebben, en bericht krijgen dat je maar 1 produkt vergoed krijgt, mail ze dan even via Scoupy
support@app.scoupy.com
Hier zie je ook dat sommige mensen direct bevestiging kregen en anderen maar van 1 product. Beetje gedoe dus, helaas.
https://xgratis.nl/forum/viewtopic.php?t=13941&start=20

Aanvulling, inmiddels zijn de voorwaarden veranderd naar max 2 produkten, moet op 1 bon staan.

[ Bericht 3% gewijzigd door fietsmiep op 24-02-2026 12:20:44 ]
pi_220206438
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 07:55 schreef fietsmiep het volgende:

[..]
Mocht je meegedaan hebben, en bericht krijgen dat je maar 1 produkt vergoed krijgt, mail ze dan even via Scoupy
support@app.scoupy.com
Hier zie je ook dat sommige mensen direct bevestiging kregen en anderen maar van 1 product. Beetje gedoe dus, helaas.
https://xgratis.nl/forum/viewtopic.php?t=13941&start=20

Aanvulling, inmiddels zijn de voorwaarden veranderd naar max 2 produkten, moet op 1 bon staan.

Heb deze cashback week geleden goedgekeurd gekregen. Nog steeds geen uitbetaling. Duurt lang.
pi_220209843
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 14:32 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Heb deze cashback week geleden goedgekeurd gekregen. Nog steeds geen uitbetaling. Duurt lang.
Ik heb ook nog geen uitbetaling. Ik hoorde van anderen die daar over gemaild hebben, dat het deze week nog betaald wordt. We hebben dan nog 1 dag.
pi_220209885
Jaren geleden at ik heel vaak gratis Activia via zo’n actie, wat grappig dat ze het nu weer zo aanbieden.
pi_220211861
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 22:48 schreef fietsmiep het volgende:

[..]
Ik heb ook nog geen uitbetaling. Ik hoorde van anderen die daar over gemaild hebben, dat het deze week nog betaald wordt. We hebben dan nog 1 dag.
Is Scoupy / Activia dan niet gelukt helaas deze week uit te betalen.

Niks op mijn IBAN gestort na ruim een week goedkeuring.

[ Bericht 1% gewijzigd door Newone82 op 27-02-2026 14:14:52 ]
pi_220212926
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 13:01 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Is Scoupy / Activia dan niet gelukt helaas deze week uit te betalen.

Niks op mijn IBAN gestort na ruim een week goedkeuring.
Ik kreeg vorige week dinsdag al goedkeuring en zou binnen 2 dagen op mijn rekening staan, nog niks helaas.
Slecht georganiseerd, ik neem eigenlijk aan dat het gewoon nog komt.
pi_220248431
Vandaag op mijn rekening gestort.
pi_220256323
Hier ook vandaag. Ruim twee weken verder na indienen.
pi_220257234
Bij Jumbo 1000 punten kunnen inleveren voor ¤5 korting, ik blijf dat toch wel een fijn iets vinden.
pi_220260146
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Jumbo 1000 punten kunnen inleveren voor ¤5 korting, ik blijf dat toch wel een fijn iets vinden.
Zeker! Ik heb hem ook weer ingewisseld. Ik doe er geen boodschap anders door (let niet op die Jumbo punten bij de aanschaf) maar zo eens in de zoveel tijd korting is mooi meegenomen. Ook bij het klein beetje boodschappen wat ik doe bij Jumbo.

Verder schrok ik ervan hoeveel bepaalde producten weer duurder zijn geworden. Zelfs de aanbiedingen zijn duur. -O-
En ik heb me ook nog laten foppen door een aanbieding die ik niet (nu) niet meegenomen had als ik deze prijs had geweten, beetje jammer.
pi_220260570
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:56 schreef Hupje het volgende:

[..]
Zeker! Ik heb hem ook weer ingewisseld. Ik doe er geen boodschap anders door (let niet op die Jumbo punten bij de aanschaf) maar zo eens in de zoveel tijd korting is mooi meegenomen. Ook bij het klein beetje boodschappen wat ik doe bij Jumbo.

Verder schrok ik ervan hoeveel bepaalde producten weer duurder zijn geworden. Zelfs de aanbiedingen zijn duur. -O-
En ik heb me ook nog laten foppen door een aanbieding die ik niet (nu) niet meegenomen had als ik deze prijs had geweten, beetje jammer.
Ik kijk wel altijd even naar het persoonlijke extra spaarpunten lijstje. Er zijn dingen die vrijwel nooit in de aanbieding komen, maar die daar soms wel voorbij komen (huismerken met name). Zodra de huismerk liga's er staan sla ik die gelijk in voor een paar maanden. Is toch een soort van extra korting en aangezien ik ze zelf niet eet, gaan ze ook niet opeens eerder op.

1000 punten inwisselen voor ¤5 korting doe ik dan weer nooit. Als ik de vraag krijg of ik punten in wil leveren voor een bepaald product dan wel altijd overigens. En is het een product dat ik op voorraad kan houden dan haal ik er de eerst volgende keer meer van. Punten verlopen niet zolang je jaarlijks je kaart een keer gebruikt.
  zondag 8 maart 2026 @ 10:51:10 #285
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220290855
Ik heb een addon gemaakt voor Firefox en bol.com prijsgeschiedenis:

https://addons.mozilla.or(...)rer-history-tracker/

Voor Chrome moet ik 5 euro betalen om een account aan te maken :(
pi_220290871
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:51 schreef xzaz het volgende:
Ik heb een addon gemaakt voor Firefox en bol.com prijsgeschiedenis:

https://addons.mozilla.or(...)rer-history-tracker/

Voor Chrome moet ik 5 euro betalen om een account aan te maken :(
github en dan een niet officiele addon?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 8 maart 2026 @ 10:56:00 #287
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220290875
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:55 schreef mschol het volgende:

[..]
github en dan een niet officiele addon?
Goed idee; zal eens kijken.
  maandag 9 maart 2026 @ 16:00:35 #288
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220301283
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:23 schreef Danny het volgende:
We doen al een tijdje de boodschappen 's avonds bij de AH. 35%, 40% en - liefst - 70% stickers. Brood voor 50 cent van een paar dagen oud.
Woolsocks heeft in december de cadeaubonnen van de AH aan hun app toegevoegd. Bij aankoop van een ¤150 cadeaubon krijg je 2,5% cashback.

Met AH premium levert ¤245 aan boodschappen een vol boekje op. Dat is nog ¤3 extra besparing (1,22%). Dus als de AH je vaste supermarkt is is het vrij eenvoudig om 3,72% op je boodschappen te besparen, los van de andere deals zoals Laatste kans koopjes, de 10% korting op AH Terra en je persoonlijke bonus box.

Voor en jaar premium betaal je wel ¤14,99, maar die abonnementskosten zijn vrij gemakkelijk terug te verdienen als je regelmatig boodschappen doet bij de AH.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220323205
Een tip voor mensen met een kleine beurs en die wel naar de kapper willen.
Ik heb vanmorgen mijn haar laten knippen en kleuren bij een praktijksalon van een mbo school.
Je krijgt koffie of thee, haar gewassen, geknipt, geverfd, weer gewassen, gedroogd en gestyled.
Was 43 euro kwijt.

Alleen knippen was 8 euro, met verf hangt het er af aan hoeveel verf ze gebruiken.

Super aardige meiden, de leraressen lopen continu op en neer en alles word strak in de gaten gehouden zodat ze alles netjes doen.
Echt top!
Twiddel
pi_220324301
Libelle, Margriet en Flair hebben nu een kortingsactie, waardoor je minder dan ¤2 per nummer betaalt
Bij kiosk.nl
Je moet wel een half jaar lid blijven en zelf opzeggen.
Geen idee of er nog andere tijdschriften meedoen eigenlijk
pi_220324931
Telefoon was aan het overljden dus ik heb een Samsung A17 5G gehaald. Kost me totaal 72 euro.

Hoe? Via mobiel.nl icm Lebara. Bij Lebara is ie gratis vanaf een bepaald abonnement. En bij Lebara kun je je bundel na 30 maanden verlagen dus dat doen we na een maand. Via ing-winkel 25 euro korting en dan zit ik op 72 euro totaal voor die telefoon en 24 maanden abonnement inbegrepen. Abonnement gaat over naar mn vader, die geen databundel nodig heeft. Of ik koop het abonnement dan af na een maand, kan ook.
pi_220338143
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, ik heb ook m'n 5 euro korting gebruikt.
Ik koop niet vaak bij Jumbo, maar wel voor mijn moeder die in Duitsland wootn bepaalde dingen (o.a knabbelspek). Die komen dan ook regelmatig voor extra punten in aanmerking, op dat moment haal ik ze. En de luxe kleine desserts (cappuchino) hebben ook vaak extra punten.
Toch leuk eens in de zoveel tijd 5 euro gratis kopen.
pi_220338225
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 14:46 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn haar laten knippen en kleuren bij een praktijksalon van een mbo school.
Je krijgt koffie of thee, haar gewassen, geknipt, geverfd, weer gewassen, gedroogd en gestyled.
Was 43 euro kwijt.

Alleen knippen was 8 euro, met verf hangt het er af aan hoeveel verf ze gebruiken.

Super aardige meiden, de leraressen lopen continu op en neer en alles word strak in de gaten gehouden zodat ze alles netjes doen.
Echt top!
Leuke tip, ben gelijk gaan kijken naar het ROC bij ons in de buurt. Inderdaad ze hebben een beautypoint,. Ik heb lang haar waar enkel een stukje af moe, de gewone kapper is echt te duur. Ik ging vorig jaar naar zo'n Turkse kapsalon, maar daar zitten vooral mannen, voelt wat ongemakkelijker.

Bedankt voor de tip.

[ Bericht 0% gewijzigd door fietsmiep op 14-03-2026 11:16:21 ]
  Manager PR/Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 11:07:36 #294
269689 crew  Viv
pi_220338503
quote:
Was 43 euro kwijt.

Echt top!
Leuk! O+

Dat doet me denken aan mijn moeder, die ging in de jaren '80/'90 steevast naar de kappersvakschool. :Y
  zaterdag 14 maart 2026 @ 11:36:51 #295
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220338735
quote:
Was 43 euro kwijt.

Echt top!
Slim! Ik zou hier niet weten waar zoiets zit maar het scheelt een hoop geld :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220339093
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 11:36 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Slim! Ik zou hier niet weten waar zoiets zit maar het scheelt een hoop geld :D
Check facebook. Meer specifiek, zoek op kappersmodellen.

Kinky kappers, Tony&Guy, gewone kapperszaken. Dr zijn tig groepen waar zowel ervaren kappers, stagiaires maar ook kapsters in opleiding knipmodellen zoeken voor diverse doeleinden. Soms interne training om nieuwe technieken te oefenen, soms dus om snelheid te oefenen, soms een model voor examens. Keuze genoeg, echt meerdere groepen speciaal daarvoor.

En dan kost een uitgebreide verbeurt of balayage een schijntje. En idd, begeleiding is er altijd.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:08:25 #297
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220339116
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:07 schreef Inbox het volgende:

[..]
Check facebook. Meer specifiek, zoek op kappersmodellen.

Kinky kappers, Tony&Guy, gewone kapperszaken. Dr zijn tig groepen waar zowel ervaren kappers, stagiaires maar ook kapsters in opleiding knipmodellen zoeken.
Ik heb geen fb :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220339202
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:08 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik heb geen fb :P
Maak je dr gewoon een fakeprofiel ervoor aan. Ik zit er ook niet onder mn eigen naam op ;)
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:13:56 #299
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220339225
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:11 schreef Inbox het volgende:

[..]
Maak je dr gewoon een fakeprofiel ervoor aan. Ik zit er ook niet onder mn eigen naam op ;)
Nee , ik heb helemaal niets met FB :D
Ik kan me wel herinneren dat er hier in Zwollie wel zoiets heeft gezeten wat van de MBO afkwam , binnenkort maar een kijken of dat er nog is :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')