Nou ja, wat ze hier doet is minder belangrijk, maar zonder Ghekiere had Gigante nooit zo kort gestaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:10 schreef DeeBee het volgende:
Ghekiere wint hier voor 40% de Tour!
Lachwekkend vlaggetjescommentaar op Sporza
Odieltje voor Ghekierequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
Godverdomme wat een bakkes.
'een groot percentage'
'kunnen we haar een prijs geven'.
Dat lijkt me stug als je vorig jaar op de Alpe wint.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:11 schreef DeeBee het volgende:
Demi heeft al 2 jaar lang niemand gelost op een lange klim, die moet haar niveau echt opkrikken
Bergaf is vooral het grote probleemquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gigante kon toch niet bergop?
Even wat ruimte gemaakt voor haar been slagader.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bergaf.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen kreeg ze Piet er ook al niet af.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug als je vorig jaar op de Alpe wint.
Piet kon toen lachend meequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug als je vorig jaar op de Alpe wint.
Laat maar gewoon winnen, dan is dit projectje ook weer afgerond.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pauline Tuitert is ook een opmerkelijke rubriek.
Vuelta dit jaar?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:11 schreef DeeBee het volgende:
Demi heeft al 2 jaar lang niemand gelost op een lange klim, die moet haar niveau echt opkrikken
ik mag zo'n bol snoetje wel, maar nee niet op standje 'ontploffen op een Alpencol'quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Alsjeblieft nooit meer een frontaal beeld van Ghekiere.
'Niemand', Er was er dus welgeteld 1 die kon volgenquote:
Ik chargeer ietwat, maar dat iedereen doet alsof Demi een Pogi-achtige dominantie wel even uit haar mouw schudt is niet echt ergens op gebaseerd. Wel jammer dat ze weer op haar plaat ging, dit valt toch tegen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
'Niemand', Er was er dus welgeteld 1 die kon volgenGa er voor de lol ook vanuit dat die het niet lachend deed, want dan had ze zelf wel de Tour gewonnen ipv hem op 10 seconden te verliezen.
Vanmiddag alquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Een goede Vollering staat nooit op de trappers, nu iedere paar minuten wel een keer. Ik reken op een enorm epistel over letsel in de rug na de Tour.
Daar rijdt Brunel op kop, die bij de koplopers al gelost was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gaat wel wat langzaam nu in de groep PFP
Die heeft haar OS vorm en dan is er niets aan te doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ferrand-Prevot is echt lachwekkend.
Behalve pfpquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat WLR/TDF de winnaar nooit leuk vindt.
Dat niet, maar neem aan dat het zonder val wel een stuk beter had geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik chargeer ietwat, maar dat iedereen doet alsof Demi een Pogi-achtige dominantie wel even uit haar mouw schudt is niet echt ergens op gebaseerd. Wel jammer dat ze weer op haar plaat ging, dit valt toch tegen.
PFP wel veel beter dan verwacht.
Dat was een van de stomste wedstrijden van de OS.quote:
Na Paris-Roubaix nog even vijf kilo verloren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die heeft haar OS vorm en dan is er niets aan te doen.
Nee nee, de dit jaar opeens brommerende Le Court of Gigante waren prima geweest!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat WLR/TDF de winnaar nooit leuk vindt.
Of de altijd gehate Vollering. En Niewiedoma had vorig jaar al gewonnen, altijd dezelfde renner is ook niet leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee nee, de dit jaar opeens brommerende Le Court of Gigante waren prima geweest!
Tijdens de OS was ze ook viesdunquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na Paris-Roubaix nog even vijf kilo verloren.
Maar wel op een gezonde manier!
'It ends with a nightmare!'quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:22 schreef vivelafete het volgende:
In ieder geval mooi dat de uiterst onsympathieke en "merk" Vollering er volledig door zakt. 'It starts with a dream!"
Dan moet je nog wel even wachtenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:21 schreef TLC het volgende:
Dit is gespeeld, op naar de Ronde van Polen !
20 omwentelingen per minuutquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:23 schreef wimderon het volgende:
Valt me nog mee dat ze dit niet doet met dat Honchar-verzet wat ze op de mountainbike altijd trapt.
Ja, dat zit mij dus niet zo lekker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tijdens de OS was ze ook viesdun
Niewiadoma is helemaal niet goed genoeg voor Tourwinst, één gelukkige eindzege is al meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of de altijd gehate Vollering. En Niewiedoma had vorig jaar al gewonnen, altijd dezelfde renner is ook niet leuk
No needle policyquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:24 schreef DiegoFuser het volgende:
Is dit de eerste Tourzege op Ozempic?
Zie je, het is nooit goed!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niewiadoma is helemaal niet goed genoeg voor Tourwinst, één gelukkige eindzege is al meer dan genoeg.
Geen voedsel aankunnen lijkt mij geen verstandige voorbereiding.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:24 schreef DiegoFuser het volgende:
Misschien niet meer trainen met dat gigantische hondenbeest op haar rug.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Een goede Vollering staat nooit op de trappers, nu iedere paar minuten wel een keer. Ik reken op een enorm epistel over letsel in de rug na de Tour.
Daar zat ze al toch?quote:
Leontien had Ozempic niet nodig voor hetzelfde effect.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:24 schreef DiegoFuser het volgende:
PFP ziet eruit alsof ze alle aanbevolen hoeveelheden van de Foodcoachapp nog eens door twee heeft gedeeld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Leontien had Ozempic niet nodig voor hetzelfde effect.
1 piek per jaar, vorig jaar op het wk mtb plofte ze ongenadigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft Ferrand-Prevot eigenlijk ook een doel gemaakt van het WK? Anders weet ik wel wie wint.
PFP kan maar 1 viesdunne monsterpiek per jaar aan. Vorig jaar was ze ook mokerslecht op het WK MTB.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft Ferrand-Prevot eigenlijk ook een doel gemaakt van het WK? Anders weet ik wel wie wint.
Het altijd betrouwbare Viesma huur een fietsjequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:30 schreef DeeBee het volgende:
Dit is er wel ontzettend over, ze rijdt iedereen op minuten
Ze wegen allebei nog geen 50 kg vrees ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gigante doet wel precies wat we allemaal hadden verwacht, alleen jammer dat er eentje heeft besloten ons karretje in de poep te rijden.
Mwoah, Vollering reed op Tourmalet alles en iedereen binnen minder dan 5 kilometer op 2 minuten. Bij het vrouwenwielrennen is dit niet echt iets astronomisch. Als je er iets bovenuit sijgt gaat het vaak al gauw naar enorme gaten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:30 schreef DeeBee het volgende:
Jantje Boven en Djos hebben stiekem de hele voorraad voor de mannen gestolen en aan PFP gegeven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:30 schreef DeeBee het volgende:
Bij de heren is dit tegenwoordig dus ook normaal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mwoah, Vollering reed op Tourmalet alles en iedereen binnen minder dan 5 kilometer op 2 minuten. Bij het vrouwenwielrennen is dit niet echt iets astronomisch. Als je er iets bovenuit sijgt gaat het vaak al gauw naar enorme gaten.
Chabbie moet het geweten hebben!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:34 schreef Faraday01 het volgende:
Het is toch wonderbaarlijk hoe gruwelijk matig Vollering is.
PFP is inmiddels wel halve Nederlandse natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:33 schreef Zorro het volgende:
Natte scheefpoeper is meer bezig met het feit dat er geen Nederlanders bij zitten dan met de koers zelf.
Broddelwerken van Boom? Al is ze natuurlijk wel gevallen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:34 schreef Faraday01 het volgende:
Het is toch wonderbaarlijk hoe gruwelijk matig Vollering is.
Laten we hopen dat het de val is voor haar want het alternatief is dat ze opeens niet meer mee kan. En dan is de voorbereiding dus totaal de mist in gegaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze, naar ik vermoed gehavende, Vollering, zit nog steeds op hetzelfde niveau als Kasia. Wiebes en Stam hebben vorig jaar een spoor van vernieling achter gelaten. Bloed aan hun handen.
Ze kreeg Squiban er niet eens af, die 10 minuten eerder volledig geparkeerd stond onder het tempo van, ja, van wie eigenlijk? Wij gaan na de Tour, of misschien zelfs straks al (even in de veronderstelling dat ze niet gauw een bus inrent) een potjandorie krijgen op Instagram over de rug, ik zweer het je.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Broddelwerken van Boom? Al is ze natuurlijk wel gevallen.
Gepiekt naar de 4e weekquote:
Vollering heeft tenminste nog wat rust genomen, maar misschien was dat er toch al te veel aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens ook de reden dat ik Reusser nooit als een serieuze kanshebster heb gezien in deze Tour, ook niet zonder de ziekte of maaginfectie of hoe ze het ook noemen. Bij haar heeft Movistar het ongeveer hetzelfde gedaan, maar hebben ze er toen nog even een Giro achteraan geplakt.
Dat is vrij behoorlijkquote:
De tijd van Ullrich staat nog!quote:
Gezien haar gewicht dronken na 2 slokjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:46 schreef Felagund het volgende:
PFP fietst dadelijk nog even naar de supermarkt om voor drank te zorgen voor het feestje.
54:38 meen ikquote:
Die heeft de fiets van Squiban geleend?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:47 schreef wimderon het volgende:
Wlodarczyk hoort dit helemaal niet te kunnen.
Flauw, het is de hele Tour al ontzettend druk overal. Ook op deze klim, alleen bij de top niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:44 schreef franklop het volgende:
Publiek weet de weg naar de vrouwen nog niet helemaal te vinden
Maar dat zat er daadwerkelijk aan te komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:46 schreef Pistolero het volgende:
Het zal amper benoemd worden door de prestatie van PFP, maar Gigante schroeit eigenlijk ook gewoon iedereen kapot.
Het was in Zwitserland in ieder geval pijnlijk duidelijk dat het beste er toen al wel af was. De keuze om Catalonië te rijden (wat bij de vrouwen 2.1 is) begrijp ik absoluut niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vollering heeft tenminste nog wat rust genomen, maar misschien was dat er toch al te veel aan.
Gebeurde paar weken geleden ook nogquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:47 schreef Faraday01 het volgende:
1 minuut 46 seconden op de nummer 2
Tadej P. lacht om zulke verschillen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:47 schreef Faraday01 het volgende:
1 minuut 46 seconden op de nummer 2
PFP is natuurlijk ook een fenomeen en geen totale nobuddie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dat zat er daadwerkelijk aan te komen.
Interview met Vollering gaat wat wordenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik maak me klaar voor wat tranen.
Dat keffertje van van Baerle is er welquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is zelfs die van Vollering niet aanwezig?
Begin dit jaar nog weggereden op Jebel Hafeet. Bij haar eerste passage op de weg wel eens hoog geëindigd in de Giro, maar toen sloegen ze de echte beklimmingen nog over. Dat ze een aardig eindje met een fiets kan rijden weten we allemaal, maar deze klimprestatie komt toch wel echt uit het niets.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
PFP is natuurlijk ook een fenomeen en geen totale nobuddie.
Al was dit wel, tsja, bijzonder.
Bunel hier ook gewoon nog 10e nadat ze de afgelopen dagen meermaals op de grond heeft gelegen en vandaag de hele dag heeft gewerkt voor PFP.quote:
Gaia Realini lacht hier om.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:54 schreef Faraday01 het volgende:
Haar gewicht volgens pcs is 53 kg en dan is ze nog 4 kilo afgevallen, dus onder de 50. Dat is ongezond.
Maar dat is dan ook enkel voor de tourquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:54 schreef Faraday01 het volgende:
Haar gewicht volgens pcs is 53 kg en dan is ze nog 4 kilo afgevallen, dus onder de 50. Dat is ongezond.
Dat was dan ook geen hele gewaagde take op basis van de afgelopen week.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:57 schreef Faraday01 het volgende:
Ghekiere de ziener wist vooraf dat het tussen PFP en Gigante zou gaan
Eens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom hadden ze in godsnaam moeten wachten op le Court, die valt volledig door haarzelf met niemand anders erbij.
Groot talent, maar Cofidis bij de vrouwen is blijkbaar hetzelfde verhaal als bij de mannen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:13 schreef wimderon het volgende:
Julie Bego is voor haar top 3-klassement voor de witte trui op sleeptouw genomen door tientonner Dideriksen. Toch mooi de schade beperkt weten te houden tot 23 minuten.
Wel fijn dat hij even aan geeft dat de elevation gelijk isquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Hij was wel iets anders dan bij de mannen
Dideriksen heeft haar belofte ook nooit waargemaakt hè.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:13 schreef wimderon het volgende:
Julie Bego is voor haar top 3-klassement voor de witte trui op sleeptouw genomen door tientonner Dideriksen. Toch mooi de schade beperkt weten te houden tot 23 minuten.
Snel uitdovende Deentjes zijn een klassieker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dideriksen heeft haar belofte ook nooit waargemaakt hè.
Wel waar idd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snel uitdovende Deentjes zijn een klassieker.
Arme Dylanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Er zit echt geen grammetje vet aan de botten, ik vind het gewoon eng. Ze heeft nauwelijks wangen meer.
Ja, er moet sowieso iets (serieus) zijn. Je kunt niet zoveel tijd verliezen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:04 schreef Kloit het volgende:
[ x ]
Lijkt wel last van haar been te hebben. Ze grijpt naar waar ze die wond opliep, maar dat kan ook toeval zijn.
Dat lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Jan Des Bouvries is verzorger bij Visma?
Dus niet veel verschil met de mannenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Nederlandse dames mogen aan de bak om de komende jaren nog wat te winnen
Klassieke verhaal als ze alles winnen is het niet goed, is er concurrentie is er ook weer kritiek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Nederlandse dames mogen aan de bak om de komende jaren nog wat te winnen
'Ik weet niet', Demi Hassanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Piet en SarahDemi faalt meteen. Weer DE RUG zeker
Bunel rijdt toch een prima tour. Ze is ook pas 20!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Paar conclusies:
- Inval bij UAE graag. SquibanHou op.
- Van Emden-effect bij Visma. Gruwelijk op punt. Behalve Bunel misschien
- Demi wordt links en rechts voorbijgestreefd.
- De Aru-bek van Ghekiere gaat me nachtmerries bezorgen.
BRIENENOORDEDquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Ik weet niet', Demi Hassan
https://nos.nl/collectie/13994/artikel/2577363
Mokerlelijke bril ook, zet hem eens af joh als de zon niet schijnt.
Kan morgen alsnog natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot slot. ACH DEMI. Je had Gigante gewoon al op 2 minuten kunnen zetten dan was je nog tweede geworden.
Vollering heeft denk ik ook gewoon veel te veel gekoerst dit jaar. De rest van haar jaar is gewoon prima.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Paar conclusies:
- Inval bij UAE graag. SquibanHou op.
- Van Emden-effect bij Visma. Gruwelijk op punt. Behalve Bunel misschien
- Demi wordt links en rechts voorbijgestreefd.
- De Aru-bek van Ghekiere gaat me nachtmerries bezorgen.
Dat beurtje vandaag was het eerste goede dat ze gedaan heeft. Verder alleen maar op de grond gelegen, tijd verloren in de heuveletappes en doordat ze altijd achterin rijdt, pech gehad en nooit meer teruggekeerd en een witte trui voor het oprapen laten liggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bunel rijdt toch een prima tour. Ze is ook pas 20!
Geloof het of niet, maar dat is dus een vrouw.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Jan Des Bouvries is verzorger bij Visma?
Dit heeft inderdaad veel weg van opportunistisch denken en populair willen zijn. Vollering reed op Mendizorrotz eerder dit jaar nog de beste wattages ooit neergezet door een vrouw. Daar zit dan ook direct het euvel, want nu ben je bezig records te vestigen in koersen die er totaal niet toe doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vollering heeft denk ik ook gewoon veel te veel gekoerst dit jaar. De rest van haar jaar is gewoon prima.
Heeft die psychologische oorlogsvoering van Djos toch uitstekend gewerkt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:26 schreef DeeBee het volgende:
Vollering lijkt ook wel echt een mentale blokkade te hebben, haar beste prestaties komen er niet uit op de belangrijkste momenten, wat dat betreft een anti-PFP
Dideriksen volgt een omgekeerde Ozempic kuur?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:13 schreef wimderon het volgende:
Volgend jaarquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:39 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Dideriksen volgt een omgekeerde Ozempic kuur?
[ afbeelding ]
PFP is ook haar demonen tegengekomen op de OS MTB. Voor Parijs was dat absoluut geen succesverhaal.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:26 schreef DeeBee het volgende:
Vollering lijkt ook wel echt een mentale blokkade te hebben, haar beste prestaties komen er niet uit op de belangrijkste momenten, wat dat betreft een anti-PFP
Gezien haar ongekende piekrecord op andere kampioenschappen zou ik dat toch wel de uitzondering noemen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
PFP is ook haar demonen tegengekomen op de OS MTB. Voor Parijs was dat absoluut geen succesverhaal.
Je kunt het na gisteren bijna niet voorstellen: in Tokyo werd ze kansloos 10e op bijna 5 minuten van Neff. In 2016 was het DNF.
Een Rozman dieet?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deem moet gewoon nog even het 'dieet' van Ferrand-Prevot ontdekken.
Als mensen denken dat een atleet die al enorm scherp staat door simpelweg te diëten nog een paar kilo kan verliezen en daar dan ook nog eens harder door gaat rijden heb ik in ieder geval nieuws voor ze.quote:
Helemaal eens inderdaad. Die Tour van vorig jaar wordt met terugwerkende kracht steeds belachelijker. Daarom gunde ik het haar dit jaar ook echt. Domme Danny Stam en vooral Wiebes die iets geels ziet en toch besluit door te rijden. Die hadden echt wel ff wat harder aangepakt moeten worden toen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Het niveau dat Vollering in de Vuelta wist te halen op Lagunas de Neila was wel serieus hoog. Mijns inziens zou het meest logische op dat moment zijn geweest om daar op pauze te drukken en te beginnen werken richting de Tour, in plaats van dat niveau nog even lekker een maand proberen door te trekken. Dat ze in Luik dit jaar niet op haar best was kan ik haar vergeven, want ik vind het als man wat ongepast om te gaan oordelen over presteren tijdens de menstruatie.
Ik weet ook niet of je de Tour van vorig jaar als referentie kunt nemen, want in een normale ploeg, zeg maar een die prioriteit stelt bij het behouden en het winnen van de gele trui en niet na een valpartij begint door te scheuren om ver in de achtergrond een 8e plaats te behalen *kuch* Wiebes *kuch*, staat ze richting Alpe d'Huez comfortabel aan de leiding en hoeft ze er niet op Glandon al aan te beginnen met Piet in de achterzak. Als ze daar fris aan de voet verschijnt rijdt ze de rest daar misschien weer in de minuten, wie zal het zeggen?
Het is in ieder geval altijd wat.
Zou Dylan nog wel wat mogen eten?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deem moet gewoon nog even het 'dieet' van Ferrand-Prevot ontdekken.
Dat is geen klassementsrenner, dus die mag veel meer eten.quote:
Iets bijzonders?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ruben en Ine bespreken de podcast van Thijs.
Mag dit van Karl?
Als je hier al lost, dan gaat ze in de afdaling van de joux plane enorme problemen krijgenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:45 schreef H.Vviv het volgende:
Ach Gigante. Ploegmaats moeten daar toch moedeloos van worden.
Ben jij diegene die nare berichtjes naar Sarah heeft gestuurd?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lossen op deze simpele afdaling
Geef die vrouw zijwieltjes
Sommige mensen zijn raarquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben jij diegene die nare berichtjes naar Sarah heeft gestuurd?
https://sporza.be/nl/2025(...)teren~1754222846755/
Er zouden wel meer ploegen mogen helpen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:49 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Als je nu niks doet dan kun je beter het vrouwenwielrennen opheffen.
Die is druk met haar bergpuntjes bezig.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Chabbey blijft vrolijk zitten op plek 20.
Piet en Kasia zouden wel wat vrouwen bij mogen zettenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Er zouden wel meer ploegen mogen helpen.
Piet rijdt ook op achterstand.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Piet en Kasia zouden wel wat vrouwen bij mogen zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |