PFP is ook haar demonen tegengekomen op de OS MTB. Voor Parijs was dat absoluut geen succesverhaal.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:26 schreef DeeBee het volgende:
Vollering lijkt ook wel echt een mentale blokkade te hebben, haar beste prestaties komen er niet uit op de belangrijkste momenten, wat dat betreft een anti-PFP
Gezien haar ongekende piekrecord op andere kampioenschappen zou ik dat toch wel de uitzondering noemen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
PFP is ook haar demonen tegengekomen op de OS MTB. Voor Parijs was dat absoluut geen succesverhaal.
Je kunt het na gisteren bijna niet voorstellen: in Tokyo werd ze kansloos 10e op bijna 5 minuten van Neff. In 2016 was het DNF.
Een Rozman dieet?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deem moet gewoon nog even het 'dieet' van Ferrand-Prevot ontdekken.
Als mensen denken dat een atleet die al enorm scherp staat door simpelweg te diëten nog een paar kilo kan verliezen en daar dan ook nog eens harder door gaat rijden heb ik in ieder geval nieuws voor ze.quote:
Helemaal eens inderdaad. Die Tour van vorig jaar wordt met terugwerkende kracht steeds belachelijker. Daarom gunde ik het haar dit jaar ook echt. Domme Danny Stam en vooral Wiebes die iets geels ziet en toch besluit door te rijden. Die hadden echt wel ff wat harder aangepakt moeten worden toen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Het niveau dat Vollering in de Vuelta wist te halen op Lagunas de Neila was wel serieus hoog. Mijns inziens zou het meest logische op dat moment zijn geweest om daar op pauze te drukken en te beginnen werken richting de Tour, in plaats van dat niveau nog even lekker een maand proberen door te trekken. Dat ze in Luik dit jaar niet op haar best was kan ik haar vergeven, want ik vind het als man wat ongepast om te gaan oordelen over presteren tijdens de menstruatie.
Ik weet ook niet of je de Tour van vorig jaar als referentie kunt nemen, want in een normale ploeg, zeg maar een die prioriteit stelt bij het behouden en het winnen van de gele trui en niet na een valpartij begint door te scheuren om ver in de achtergrond een 8e plaats te behalen *kuch* Wiebes *kuch*, staat ze richting Alpe d'Huez comfortabel aan de leiding en hoeft ze er niet op Glandon al aan te beginnen met Piet in de achterzak. Als ze daar fris aan de voet verschijnt rijdt ze de rest daar misschien weer in de minuten, wie zal het zeggen?
Het is in ieder geval altijd wat.
Zou Dylan nog wel wat mogen eten?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deem moet gewoon nog even het 'dieet' van Ferrand-Prevot ontdekken.
Dat is geen klassementsrenner, dus die mag veel meer eten.quote:
Iets bijzonders?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ruben en Ine bespreken de podcast van Thijs.
Mag dit van Karl?
Als je hier al lost, dan gaat ze in de afdaling van de joux plane enorme problemen krijgenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:45 schreef H.Vviv het volgende:
Ach Gigante. Ploegmaats moeten daar toch moedeloos van worden.
Ben jij diegene die nare berichtjes naar Sarah heeft gestuurd?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lossen op deze simpele afdaling
Geef die vrouw zijwieltjes
Sommige mensen zijn raarquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben jij diegene die nare berichtjes naar Sarah heeft gestuurd?
https://sporza.be/nl/2025(...)teren~1754222846755/
Er zouden wel meer ploegen mogen helpen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:49 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Als je nu niks doet dan kun je beter het vrouwenwielrennen opheffen.
Die is druk met haar bergpuntjes bezig.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Chabbey blijft vrolijk zitten op plek 20.
Piet en Kasia zouden wel wat vrouwen bij mogen zettenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Er zouden wel meer ploegen mogen helpen.
Piet rijdt ook op achterstand.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Piet en Kasia zouden wel wat vrouwen bij mogen zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |