Nou ja, wat ze hier doet is minder belangrijk, maar zonder Ghekiere had Gigante nooit zo kort gestaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:10 schreef DeeBee het volgende:
Ghekiere wint hier voor 40% de Tour!
Lachwekkend vlaggetjescommentaar op Sporza
Odieltje voor Ghekierequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
Godverdomme wat een bakkes.
'een groot percentage'
'kunnen we haar een prijs geven'.
Dat lijkt me stug als je vorig jaar op de Alpe wint.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:11 schreef DeeBee het volgende:
Demi heeft al 2 jaar lang niemand gelost op een lange klim, die moet haar niveau echt opkrikken
Bergaf is vooral het grote probleemquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gigante kon toch niet bergop?
Even wat ruimte gemaakt voor haar been slagader.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bergaf.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen kreeg ze Piet er ook al niet af.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug als je vorig jaar op de Alpe wint.
Piet kon toen lachend meequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug als je vorig jaar op de Alpe wint.
Laat maar gewoon winnen, dan is dit projectje ook weer afgerond.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pauline Tuitert is ook een opmerkelijke rubriek.
Vuelta dit jaar?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:11 schreef DeeBee het volgende:
Demi heeft al 2 jaar lang niemand gelost op een lange klim, die moet haar niveau echt opkrikken
ik mag zo'n bol snoetje wel, maar nee niet op standje 'ontploffen op een Alpencol'quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Alsjeblieft nooit meer een frontaal beeld van Ghekiere.
'Niemand', Er was er dus welgeteld 1 die kon volgenquote:
Ik chargeer ietwat, maar dat iedereen doet alsof Demi een Pogi-achtige dominantie wel even uit haar mouw schudt is niet echt ergens op gebaseerd. Wel jammer dat ze weer op haar plaat ging, dit valt toch tegen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
'Niemand', Er was er dus welgeteld 1 die kon volgenGa er voor de lol ook vanuit dat die het niet lachend deed, want dan had ze zelf wel de Tour gewonnen ipv hem op 10 seconden te verliezen.
Vanmiddag alquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Een goede Vollering staat nooit op de trappers, nu iedere paar minuten wel een keer. Ik reken op een enorm epistel over letsel in de rug na de Tour.
Daar rijdt Brunel op kop, die bij de koplopers al gelost was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gaat wel wat langzaam nu in de groep PFP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |