Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:22 schreef Faraday01 het volgende:
Met deze situatie zou ik zo in de afdaling eens doortrekken
80km tussenfase lijkt me wat te lang in een klein groepje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:22 schreef Faraday01 het volgende:
Met deze situatie zou ik zo in de afdaling eens doortrekken
Nee maar zou het wel doen met ploeggenoten voor Vollering, PFP, Piet en Markus voor Fisher-Black vooraanquote:
Nee maar het kan ook snel gedaan zijn als Gigante alleen Ghekiere in steun heeft. Want ze kunnen le Court eigenlijk niet laten wachtenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
80km tussenfase lijkt me wat te lang in een klein groepje.
Le Court die in de kopgroep mee wilde? Spreekt nou niet echt nog enige klassementsambitie uit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee maar het kan ook snel gedaan zijn als Gigante alleen Ghekiere in steun heeft. Want ze kunnen le Court eigenlijk niet laten wachten
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:20 schreef DeeBee het volgende:
Wanneer slingert Squiban de brommer aan?
Ik heb dat recent alleen Pogacar en Pedersen zien doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Drie op rij, we gaan vandaag Padun overtoepen.
Ziet er vrij sneu uit in een sprintquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt weer keihard schaterlachen om dat tredje van Squiban.
Ik heb dit echt nog nooit gezien, jullie?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt weer keihard schaterlachen om dat tredje van Squiban.
Ik heb dit echt nog nooit gezien, jullie?
SD rijdt, leg maar uit.quote:
Vos is al lang gelost toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
SD rijdt, leg maar uit.
En dan ook nog met Wiebes, terwijl er nog een tussensprint ligt waar Vos eventueel 25 punten kan inlopen.
Dat hebben Eurosport en ik dan gemist. Wel bijzonder, gezien haar uitslag gisteren en het feit dat Wiebes er gewoon bij zit.quote:
Belangrijker is waar Gigante zit maar de regisseur is die ook kwijt..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat hebben Eurosport en ik dan gemist. Wel bijzonder, gezien haar uitslag gisteren en het feit dat Wiebes er gewoon bij zit.
Djos legt het meesterplan nu even uit aan Vos.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:11 schreef wimderon het volgende:
Zijn Stijn Steels en Jos van Emden geen fenomenen?
Gaat Squiban de Tour winnen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een souplesse, heerlijk!
- Ine over Squiban, die weer eens lachend de oversteek maakt.
Dan zou ik eerder verwachten dat Vos Jos even moet bijsturen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Djos legt het meesterplan nu even uit aan Vos.
Noem je Djos nu dom?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder verwachten dat Vos Jos even moet bijsturen.
Ik hou ook van beetje cadans, maar dit is 120 RPM nonstopquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nahhhhhhh dit verzetje is niet echt. Dat beentempo.
Vooral in vergelijking met die andere twee, twee keer zoveel RPM.
Terwijl ze helemaal niet goed kan dalen en gisteren alleen terug kon keren omdat ze vooraan niets deden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
Le Court haar dalingskunsten werden net geroemd op Sporza.
Fenomeen Vos red zelf maar de meubelenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Visma gaat Gigante vermoorden? Dit lijkt zowaar eens op echt doorrijden, voor het eerst deze race.
Dit heeft toch ook geen enkel nut vol in koers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het gesprek met Marijn en Gummibeer wordt continu hinderlijk onderbroken door de koers.
BabbelDrentquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het gesprek met Marijn en Gummibeer wordt continu hinderlijk onderbroken door de koers.
Andere inspanningquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:45 schreef DeeBee het volgende:
Puck is mokerslecht, snap er geen reet van hoe die met het mountainbiken wel kon winnen...
Die afdaling is min of meer recht, dus zou geen probleem moeten zijn. Zelfde verhaal als de eerste afdaling na de Plainpalas waar ze ook vrij makkelijk er gewoon bij bleef.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Het lijkt me eigenlijk logischer om Ghekiere vol in de remmen te laten knijpen nu, dan haar op te sparen voor de Madeleine. Gigante zit daar volledig geïsoleerd. Als Gigante weer alleen valt na Saint-Georges heeft ze een groot probleem.
Lijkt mij nu ook het meest logische ja. Op de Madeleine kan ze het wel alleen. Maar ze kan dan het klimmetje gewoon in eigen tempo rustig om hoog rijden toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Het lijkt me eigenlijk logischer om Ghekiere vol in de remmen te laten knijpen nu, dan haar op te sparen voor de Madeleine. Gigante zit daar volledig geïsoleerd. Als Gigante weer alleen valt na Saint-Georges heeft ze een groot probleem.
Joh.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat lijkt me geen probleem, die gaat niet opeens nu makkelijk mee op de Madeleine.
Maar kan wel van steun zijn aan Gigante in de afdaling zometeen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat lijkt me geen probleem, die gaat niet opeens nu makkelijk mee op de Madeleine.
Maar nogmaals die afdaling is een 6km lange min of meer rechte niet steile brede weg, dat is echt geen enkel probleem voor Gigante.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:51 schreef Kloit het volgende:
[..]
Maar kan wel van steun zijn aan Gigante in de afdaling zometeen.
Er zijn ook nog ploegleiders die haar aan kunnen sturen, althans dat zou je denken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ondertussen zit Barry Markus al de hele dag niets te doen in de kopgroep.
Niet dat ik zelf veel zin zou hebben om mezelf kapot te rijden voor kopvrouw Fisher-Price, maar toch.
Fdj heeft in dit geval gelijk hier niet achteraan te rijdenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:02 schreef wimderon het volgende:
De hooggeleide ploegleiders in het peloton zitten weer eens te pokeren, lekker rensters sparen voor de tweede week natuurlijk.
Heb jij dat al gezien deze Tour, buiten AG-Insurance om?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er zijn ook nog ploegleiders die haar aan kunnen sturen, althans dat zou je denken.
Prompt gaat Barry naar de kop. Zouden ze hier mee lezen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er zijn ook nog ploegleiders die haar aan kunnen sturen, althans dat zou je denken.
Wijquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef Kloit het volgende:
[..]
Prompt gaat Barry naar de kop. Zouden ze hier mee lezen?
Denken dat Squiban niet 5 minuten van Muzic kan wegrijden.quote:
Grote groep rensters die aan de voet gaan lossen zonder iets gedaan te hebben. Een klassieker.quote:
Enkel een langgerekt peloton, wat ik zei was voordat er weer 100 man bij zatenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Gigante er weer af gereden. We schakelen over naar @:Wienerschnitzels
Hahaha.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Enkel een langgerekt peloton
Het zit alweer bij elkaar... Met andere woorden, ze is eraf gereden. Mijn hemel, fucking slimmen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niks haha, het zit alweer bij elkaar
Nee gewoon wat je bij de mannen ook ziet langgerekt peloton wat zeker als er wordt doorgetrokken even een paar km voor nodig is om bij elkaar tekomen. Je ben heel erg op zoek naar iets dat er gewoon niet isquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zit alweer bij elkaar... Met andere woorden, ze is eraf gereden. Mijn hemel, fucking slimmen.
Mijn liniaal was niet gebroken, ik heb het weer vastgelijmd!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
User Schnitzel is druk bezig de doelpalen te verschuiven.
Totaal niet, maar opmerkingen over een groep van 20 man worden opeens gezien als iets dat ook geldt voor een peloton van 100 man over doelpalen verschuiven gesproken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
User Schnitzel is druk bezig de doelpalen te verschuiven.
lollergps of?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voorsprong naar de kopgroep is ook opeens gehalveerd
N.t.b.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:35 schreef franklop het volgende:
Wat is het 'vrouwenrecord' op de Madelaine?
Met de afdaling van Joux Plane morgen zou Gigante erg vroeg moeten gaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:37 schreef Szura het volgende:
Tot hoeveel km zouden ze wachten, 2km ofzo?
Gezamenlijk over de finish en dan zien we wel wie er wint. Gezellig, met de meiden!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:37 schreef Szura het volgende:
Tot hoeveel km zouden ze wachten, 2km ofzo?
Die denkt nu "welke plannen?"quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:38 schreef wimderon het volgende:
Als ze er nog een halve minuut af rijden is Muzic voorin ook nutteloos en heeft Chabbey zich leeggereden. Lars Boom mag de plannen gaan hertekenen.
1.09quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:35 schreef franklop het volgende:
Wat is het 'vrouwenrecord' op de Madelaine?
Misschien als springplank?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:38 schreef wimderon het volgende:
Als ze er nog een halve minuut af rijden is Muzic voorin ook nutteloos en heeft Chabbey zich leeggereden. Lars Boom mag de plannen gaan hertekenen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gezamenlijk over de finish en dan zien we wel wie er wint. Gezellig, met de meiden!
Vergeten op te laden, kan de beste overkomen.quote:
Of een nieuwe batterij?quote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:46 schreef franklop het volgende:
Heb even niet gekeken, maar Gigante uiteindelijk dus toch gelost?
Alle ballen op Piet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:47 schreef Felagund het volgende:
Zou dit het plan zijn geweest van Prof. Dr. Ing. Annemiek van Vleuten?
Zou ook wel een mooie winnaar zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alle ballen op Piet.
Overschat je de rol van Van Vleuten niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:47 schreef Felagund het volgende:
Zou dit het plan zijn geweest van Prof. Dr. Ing. Annemiek van Vleuten?
Achterdeur staat nu al vol openquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het mag wat harder in het peloton
Ja, was ook geen extreem serieuze opmerking. Al valt Puck wel wat tegen, ze zei zelf dat ze meer getraind had op de langere beklimmingen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Overschat je de rol van Van Vleuten niet?
Het is al heel wat dat ze er nog zit, ze kan er niets meer van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:53 schreef wimderon het volgende:
Uttrup Ludwig lossende en ouderwets helemaal niets gedaan.
Ik heb het idee dat de meisjes nooit willen werken voor elkaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:53 schreef wimderon het volgende:
Uttrup Ludwig lossende en ouderwets helemaal niets gedaan.
Wlodarczyk met de enige kaaklijn in het peloton die nog meer indruk maakt dan die van Ghekiere.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:57 schreef wimderon het volgende:
Wlodarczyk heeft vandaag de 500cc gekregen, Maeva had de 125cc.
Ze was in een groot interview in het AD voor de tour wel heel positief, wat er ook nog zou gebeuren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben toch benieuwd hoe vd Breggen terugkijkt op het seizoen.
Rijdt nog wel virtueel in het geelquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Bij de mannen zou Muzic nu wachten en gaan knechten voor de kopman.
Ze rijdt harder dan ooit denk ik, dus ze kan niet ontevreden zijn over het niveau. Maar het is niet meer genoeg om te winnen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben toch benieuwd hoe vd Breggen terugkijkt op het seizoen.
Ze begint eraan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:06 schreef Zorro het volgende:
Mij was verteld dat Gigante hier de rest op een hoopje zou rijden.
Het is nog meer dan 10 km!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:06 schreef DeeBee het volgende:
Jaaa we gaan wachten tot de laatste kilometer
Die voelde zich natuurlijk aangesproken.quote:
Nu niet meer!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:00 schreef Faraday01 het volgende:
Vollering zit al de hele klim in het wiel van Gigante
Die is al zeker een half uur geleden gelostquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:08 schreef Kloit het volgende:
Squiban rijdt hier ook gewoon weer met de besten mee omhoog
Andere fiets?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:08 schreef Kloit het volgende:
Squiban rijdt hier ook gewoon weer met de besten mee omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |