Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:22 schreef Faraday01 het volgende:
Met deze situatie zou ik zo in de afdaling eens doortrekken
80km tussenfase lijkt me wat te lang in een klein groepje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:22 schreef Faraday01 het volgende:
Met deze situatie zou ik zo in de afdaling eens doortrekken
Nee maar zou het wel doen met ploeggenoten voor Vollering, PFP, Piet en Markus voor Fisher-Black vooraanquote:
Nee maar het kan ook snel gedaan zijn als Gigante alleen Ghekiere in steun heeft. Want ze kunnen le Court eigenlijk niet laten wachtenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
80km tussenfase lijkt me wat te lang in een klein groepje.
Le Court die in de kopgroep mee wilde? Spreekt nou niet echt nog enige klassementsambitie uit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee maar het kan ook snel gedaan zijn als Gigante alleen Ghekiere in steun heeft. Want ze kunnen le Court eigenlijk niet laten wachten
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:20 schreef DeeBee het volgende:
Wanneer slingert Squiban de brommer aan?
Ik heb dat recent alleen Pogacar en Pedersen zien doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Drie op rij, we gaan vandaag Padun overtoepen.
Ziet er vrij sneu uit in een sprintquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt weer keihard schaterlachen om dat tredje van Squiban.
Ik heb dit echt nog nooit gezien, jullie?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt weer keihard schaterlachen om dat tredje van Squiban.
Ik heb dit echt nog nooit gezien, jullie?
SD rijdt, leg maar uit.quote:
Vos is al lang gelost toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
SD rijdt, leg maar uit.
En dan ook nog met Wiebes, terwijl er nog een tussensprint ligt waar Vos eventueel 25 punten kan inlopen.
Dat hebben Eurosport en ik dan gemist. Wel bijzonder, gezien haar uitslag gisteren en het feit dat Wiebes er gewoon bij zit.quote:
Belangrijker is waar Gigante zit maar de regisseur is die ook kwijt..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat hebben Eurosport en ik dan gemist. Wel bijzonder, gezien haar uitslag gisteren en het feit dat Wiebes er gewoon bij zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |