Zou de beste knul in de snoeppot van Elon gegraaid hebben?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 02:23 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lvokf3pf2k2f
[ afbeelding ]
Aanleiding:
Trump threatens federal takeover of D.C. after attack on DOGE worker
Trump floats taking federal control of the city after the man known online as 'Big Balls' was injured in a carjacking. Elon Musk also says city should be taken over.
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Dit heeft zich, langzaam maar zeker, al zo'n 10 jaar als een olievlek over de VS uitgebreid.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit op een dag eindelijk eens massaal in het gezicht van alles wat Republikeins is en Trump faciliteert ontploft...
En zijn supporters ook, zelfs in NL.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 03:41 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Ja.
Nogmaals: dat land is totaal mesjogge.
IIG vóór de mid-terms. En nog meer pardons voor mensen met geld.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vrees dat het eerder nog veel en veel erger gaat worden. We zijn na een dik half jaar al aangekomen op het willen arresteren van politieke tegenstanders. Ik geef het nog max een jaar voordat er echt politieke tegenstanders opgesloten zijn.
Niemand naar de gevangenis?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:46 schreef Vis1980 het volgende:
Als ze nu overal ter wereld alleen maar naar de verdachte personen gaat luisteren en niet meer naar slachtoffers en getuigen, dan gaat niemand meer de gevangenis in. Welkom in Trump's wereld!
De Clintons en nog wat volk mogen al voor zo'n door republikeinen geleidde showcommissie in het HvA verantwoording over Epstein komen afleggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niemand naar de gevangenis?
Klinkt nog als een droomwereld in vergelijking met de wraakplannen die hij volgens mij heeft.
Vorige week werd nog bekendgemaakt dat de namen van bekende personen door de FBI uit de Epstein-dossiers waren weggelakt vanwege privacyoverwegingen. Ik ga ervan uit dat in de toekomst daaruit een niet geheel willekeurige selectie wordt gemaakt. Vanwege 'dwingende juridische' of misschien wel 'staatsbelangrijke' overwegingen.
Wie weet krijgen we dan andere mugshots te zien.
Qua wraak gaat Trump, na al die zogenaamde 'heksenjachten' jegens hem, graag 'all the way', zo vermoed ik. Hij is bijna in de winter van zijn leven en bepaalde dingen zal hij dolgraag nog willen meemaken c.q. bewerkstelligen.
Rijke criminelen betalen Trump en zijn supporters doen alsof die criminelen de slachtoffers zijn. Het gaat mij vooral om het idee dat de hoofdrolspelers in deze kindermisbruikzaak nu de macht hebben om zelf ermee weg te komen. En dat er miljoenen mensen zijn die straks aannemen dat de mensen zogenaamd de waarheid spreken, omdat ze nu al een decennium die mafklapper op zijn woord geloven. Goh, de twee hoofdrolspelers geven aan dat ze niets ernstigs hebben gedaan, wat een verrassing.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niemand naar de gevangenis?
Klinkt nog als een droomwereld in vergelijking met de wraakplannen die hij volgens mij heeft.
Vorige week werd nog bekendgemaakt dat de namen van bekende personen door de FBI uit de Epstein-dossiers waren weggelakt vanwege privacyoverwegingen. Ik ga ervan uit dat in de toekomst daaruit een niet geheel willekeurige selectie wordt gemaakt. Vanwege 'dwingende juridische' of misschien wel 'staatsbelangrijke' overwegingen.
Wie weet krijgen we dan andere mugshots te zien.
Qua wraak gaat Trump, na al die zogenaamde 'heksenjachten' jegens hem, graag 'all the way', zo vermoed ik. Hij is bijna in de winter van zijn leven en bepaalde dingen zal hij dolgraag nog willen meemaken c.q. bewerkstelligen.
Met van die grote showtrappen met grote genummerde deuren erachterquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Clintons en nog wat volk mogen al voor zo'n door republikeinen geleidde showcommissie in het HvA verantwoording over Epstein komen afleggen.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Rijke criminelen betalen Trump en zijn supporters doen alsof die criminelen de slachtoffers zijn. Het gaat mij vooral om het idee dat de hoofdrolspelers in deze kindermisbruikzaak nu de macht hebben om zelf ermee weg te komen. En dat er miljoenen mensen zijn die straks aannemen dat de mensen zogenaamd de waarheid spreken, omdat ze nu al een decennium die mafklapper op zijn woord geloven. Goh, de twee hoofdrolspelers geven aan dat ze niets ernstigs hebben gedaan, wat een verrassing.
Mensen die daadwerkelijk niets ernstigs hebben gedaan worden op het moment gemarteld in diverse gevangenissen in en buiten de VS. Diezelfde miljoenen mensen geloven dan weer dat die mensen schuldig zijn, ook al is er niets bewezen. Dé kanker van de Westerse samenleving als je het mij vraagt.
Eens, dat is zo. Je ziet al bij Diddy dat ie aangeeft aan een pardon te denken, omdat ie ooit aardig tegen hem was, maar toch twijfelt omdat ie ineens kritiek op Donnie had. Ik snap werkelijk niet dat er veel mensen in het Westen bestaan en geboren zijn op geen moment een probleem hebben met 'trial by personal preferences'.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Toch denk ik dat er tussen de hoofdrolspelers van wat-voor-zaak-dan-ook straks wel een onderscheid wordt gemaakt.
Dus als bijv. de heer misschien Clinton met zijn jatten aan minderjarigen blijkt te hebben gezeten - en het zou me niet eens verbazen als dat zo is - dan kan hij met de portemonnee zwaaien wat hij wil, maar die tralies komen er.
Voor wat meer Trumpvrindelijke rijkaards geldt dat ongetwijfeld niet.
Totdat er een keer iemand van het andere kamp aan de macht komt,en hetzelfde doet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eens, dat is zo. Je ziet al bij Diddy dat ie aangeeft aan een pardon te denken, omdat ie ooit aardig tegen hem was, maar toch twijfelt omdat ie ineens kritiek op Donnie had. Ik snap werkelijk niet dat er veel mensen in het Westen bestaan en geboren zijn op geen moment een probleem hebben met 'trial by personal preferences'.
Ik vind dat werkelijk té bizar voor woorden.
Ja ook hier in de polder hebben we dit probleem in het klein. De burgermeester van Amsterdam moest het land uit gezet worden, vond iemand die baas is van een partij IN HET KABINET.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Totdat er een keer iemand van het andere kamp aan de macht komt,en hetzelfde doet.
Dan is de wereld opeens te klein.
Eens.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eens, dat is zo. Je ziet al bij Diddy dat ie aangeeft aan een pardon te denken, omdat ie ooit aardig tegen hem was, maar toch twijfelt omdat ie ineens kritiek op Donnie had. Ik snap werkelijk niet dat er veel mensen in het Westen bestaan en geboren zijn op geen moment een probleem hebben met 'trial by personal preferences'.
Ik vind dat werkelijk té bizar voor woorden.
Dat is ook maar het beste. Begrijpend lezen is blijkbaar niet je sterkste punt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:56 schreef Mathijsco het volgende:
Oh, nog vergeten: je 'masterplan' zou tevens het einde van NAVO betekenen. En dat i.c.m Poeti...
Ik stop hier.
Tiberius. Hoewel het van verschillende keizers gezegd wordt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
10 jaar geleden citeerde ik geloof ik al keizer Tiberius.
(Hoewel het ook Caligula kan zijn geweest.)
"Laat ze mij maar haten, zolang ze mij maar vrezen."
Vroeger op school heb ik denk ik Tiberius geleerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tiberius. Hoewel het van verschillende keizers gezegd wordt.
Suetonius schrijft het toe aan Caligula. “Oderint, dum metuant.” (Vita Caligulae 30)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vroeger op school heb ik denk ik Tiberius geleerd.
Maar het wordt ook vaak toegeschreven aan Caligula.
Nou ja, Caligula heeft zijn 'opleiding' genoten bij Tiberius, dus veel maakt het niet uit. Uiteindelijk bleek de leerling nog erger dan de meester te zijn.
Dat zou me met Trump & J.D. Vance ook niets verbazen overigens. De VS en de wereld zijn nog niet van deze staatsterroristen af.
Chivaz zal je uitleggen dat illegalen de echte zware criminelen zijn en dat kindermisbruik reuze meevalt (mits de dader republikein is).quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef xpompompomx het volgende:
Weer eentje:
GOP Senator Changes Child Rape Law After Relative Accused of Sex With Minor
Wat vallen er toch veel van de GOP door de mand de laatste tijd. Alsof er iets mis is in die partij.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef xpompompomx het volgende:
Weer eentje:
GOP Senator Changes Child Rape Law After Relative Accused of Sex With Minor
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:44 schreef Kijkertje het volgende:
Zoals gewoonlijk worden de slachtoffers van Epstein's jonge meisjes handel weer volkomen genegeerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |