SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Daar wil ik ook wel graag heenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:37 schreef loveislikeakiss het volgende: [..] Rij ik wel door naar Schotland
Zou met vriendinnen gaan, maar is er nog niet van gekomen en denk dat het ook niet meer gaat gebeuren
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
gewoon alleen gaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel graag heenZou met vriendinnen gaan, maar is er nog niet van gekomen en denk dat het ook niet meer gaat gebeuren
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, maar we zouden met auto toeren en ik ben niet zo'n held met links rijdenquote:
Ik heb met 5 personen in een hut geslapen op Kopenhagen-Osloquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jaaaaquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
gaat hart zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik zie hier weer een aanmelding, leuk!Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik zie hier weer een aanmelding, leuk!wordt wel gekkenhuis dan, straks kapseist de bootquote:
Uw ADH vitamine Worst
Reddingsvesten genoeg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, we gooien de sleepkabel wel uit voor de zekerheid![]()
Ik slaap wel onder, want als kk boven moet slapen met al dat bier dan val ik uit bed
Hmm toen ik naar Newcastle ging was het erg slecht weer, ik werd zelfs zeeziek op de bootquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
wordt wel gekkenhuis dan, straks kapseist de boot
Maar daartegen heb ik nu pilletjes
Wordt gewaardeerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, we gooien de sleepkabel wel uit voor de zekerheid
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
niet te vergeten als je iets moet lozen per ongeluk in het donkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik slaap wel onder, want als kk boven moet slapen met al dat bier dan val ik uit bed![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm toen ik naar Newcastle ging was het erg slecht weer, ik werd zelfs zeeziek op de boot
Maar daartegen heb ik nu pilletjes
Inclusief kotsenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:50 schreef maily het volgende:
[..]
niet te vergeten als je iets moet lozen per ongeluk in het donker
uote]Op vrijdag 1 augustus 2025 23:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow ja slapen
[/quote]
vergeet het nietSame shit, different day
SC hopper present![]()
was ook een keertje geweest, maar was zo jong dat ik me niks kan herinnerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm toen ik naar Newcastle ging was het erg slecht weer, ik werd zelfs zeeziek op de boot
Maar daartegen heb ik nu pilletjesUw ADH vitamine Worst
jong, alcohol, dit,datquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was ook een keertje geweest, maar was zo jong dat ik me niks kan herinnerenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Het is absint gewordenI'm surrounded by morons!
ik was zo jong dat ik nog lang geen alcohol mochtquote:
Uw ADH vitamine Worst
Kogelwerend?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:53 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb alleen diploma a. Graag een vest voor mijI'm surrounded by morons!
dat heeft ook meer reputatie dan dat het het werkelijk waard isquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vind het lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heeft ook meer reputatie dan dat het het werkelijk waard isI'm surrounded by morons!
Wrecking ball!?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alleen als hij hier langs komt
Onder anderequote:I'm surrounded by morons!
Ja moet hard trappen met de waterfiets om deze partyboot bij te kunnen houdenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Meer medicatie!quote:I'm surrounded by morons!
Keihardquote:I'm surrounded by morons!
Er zit een vogel herrie te maken in het bos.I'm surrounded by morons!
vond het ook prima te drinken, maar meesten vinden het interessant omdat het 'verboden' zou zijn etcquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:58 schreef maily het volgende:
[..]
ow .... dan maar beter van niet ....
sta je wel op de kade om iedereen uit te zwaaien?Werewolf![]()
eindelijk afspraak gemaakt met opticien, eens kijken hoe vertyfd mijn ogen zijn morgen
Uw ADH vitamine Worst
Met ons erop? Nahquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Tenzij het een rustige boot isI'm surrounded by morons!
altijd spannendquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
eindelijk afspraak gemaakt met opticien, eens kijken hoe vertyfd mijn ogen zijn morgen![]()
Het is ooit op foute grondslag verboden geweest, nu niet meer. Al 30 jaar ofzo niet meer. Het is gewoon lekker, met mate.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond het ook prima te drinken, maar meesten vinden het interessant omdat het 'verboden' zou zijn etcI'm surrounded by morons!
Boaty McBoatfacequote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
ik reed ooit achter een vuil wit busje.
iemand had daar op geschreven: washed by Stevie Wonder
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik ben me beetje aan het inbeelden in mijn net geplaatste gif en nu ben ik klein beetje zeeziek geworden
Uw ADH vitamine Worst
Oh jeequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
ik ben me beetje aan het inbeelden in mijn net geplaatste gif en nu ben ik klein beetje zeeziek gewordenWerewolf![]()
Did you know that Stevie Wonder is paying child support for kids he has never seen!?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Did you know that Stevie Wonder is paying child support for kids he has never seen!?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Did you know that Stevie Wonder is paying child support for kids he has never seen!?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Echt?quote:I'm surrounded by morons!
Zwemde je als, met, of van een haai?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
1 keer in Zuid Afrika zo zeeziek geweest tijdens haaienzwemmen.I'm surrounded by morons!
alledriequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zwemde je als, met, of van een haai?Uw ADH vitamine Worst
En die haai maar zwaaienquote:I'm surrounded by morons!
https://www.divingworld.nl/blog/duiken-met-witte-haaien/quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zwemde je als, met, of van een haai?
Ik was mee met het bootje.Werewolf![]()
Ziet er tof uit maar niet mijn dingquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
https://www.divingworld.nl/blog/duiken-met-witte-haaien/
Ik was mee met het bootje.I'm surrounded by morons!
Goed planI'm surrounded by morons!
![]()
feel good is altijd fijn voor het slapen gaan...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:22 schreef StevenHyde het volgende:
Even the office bloopers afkijken voor feelgood voor het slapen gaan![]()
![]()
boodschappenlijst voor later vandaag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:44 schreef marc0871 het volgende:
Melk,
Meloen,
Mayonaise,
Margarine
MandarijnenUw ADH vitamine Worst
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hearlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was mn query niet
Beter?
[ afbeelding ]
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een hont met een hand in zijn kont
Liever een kad met een vuist in haar gad?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Iemand nog een leuk verhaal te vertellen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bolke en Bolke en het Mysterie van de Verdwenen Klomp
Er waren eens twee vrienden in een klein dorpje aan de rand van het bos: Bolke de Voorzichtige en Bolke de Wilde. Iedereen noemde ze gewoon "Bolke en Bolke", maar als je ze kende, wist je meteen wie wie was.
Bolke de Voorzichtige hield van thee, lijstjes, en elke ochtend exact drie sneetjes kaas op zijn boterham. Bolke de Wilde daarentegen hield van bomen klimmen, spontaan zingen, en wist zelden waar zijn sokken waren.
Op een ochtend liep Bolke de Voorzichtige naar zijn voordeur en zag tot zijn schrik... dat één van zijn klompen verdwenen was!
“Mijn rechterklomp is weg,” riep hij paniekerig.
“Misschien is hij op avontuur,” grapte Bolke de Wilde, die toevallig langsfietste met een mand vol pannenkoeken.
“Nee, Bolke. Klompen gaan niet op avontuur. Ze blijven bij de deur. Netjes. Op volgorde,” zei de voorzichtige Bolke streng.
De twee Bolkes besloten samen op onderzoek uit te gaan.
Ze vroegen het aan de kippen van boer Henk. Geen idee.
Ze vroegen het aan mevrouw Van Dijk, die alles wist van iedereen. Ook zij had niets gezien.
Toen gingen ze het bos in, waar Bolke de Wilde al snel sporen zag: een afdruk van een klomp in de modder, gevolgd door een hoop glinsterend eikeltjesgruis.
"Dat is eekhoornwerk!" riep Bolke de Wilde enthousiast. Ze volgden het spoor, klommen over boomstronken en onder takken door, tot ze bij de oude eik kwamen.
En daar, op een tak, zat... een eekhoorn met de klomp op zijn hoofd!
“Hij dacht dat het een huisje was,” fluisterde Bolke de Wilde, terwijl Bolke de Voorzichtige zijn hoofd schudde.
Met wat pannenkoeken als omkoping kregen ze de klomp terug. De eekhoorn verhuisde naar een uitgeholde kokosnoot die Bolke de Wilde toevallig nog in zijn rugzak had (je weet maar nooit).
Sindsdien zetten de Bolkes altijd hun klompen binnen. En op een plank. Boven de grond. Voor het geval er weer een avontuurlijke eekhoorn langskomt.
EindeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wel lekker licht leesmateriaal zo voor het slapen gaanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Spelletje..
Wie doe ik nou na?
f fffffOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Paulquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ge-wel-dig verhaaltjequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:09 schreef DerRabbit het volgende:
Wel lekker licht leesmateriaal zo voor het slapen gaan![]()
Oh, ik dacht dat ik jouw nick verkort opschreefquote:![]()
FFffff
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi varkenshoofd.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:vanuit het andere deel van het forum
Moet kunnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We all stand together.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een typische amerikaanse highschool basic bitch die obese is en full karen gaat als iemand zegt dat ze moet afvallen en daarna met een half automaat een halve school omlegt
Dat is niet typischquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:25 schreef DerRabbit het volgende:
Een typische amerikaanse highschool basic bitch die obese is en full karen gaat als iemand zegt dat ze moet afvallen en daarna met een half automaat een halve school omlegtTrust nobody![]()
De Nachtmensjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
PlasBolk enzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Owja sorry, ik had natuurlijk de term "lichtelijk gewichtelijk onbeperkt persoon" moeten gebruikenquote:![]()
Zo werden we laatst genoemd.
Lekker sliepe Sally.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HappyCharly / 188 / +135 / +53 / 53 / 77
2. Vino_Tinto / 108 / +108 / +0 / 492 / 529
3. FreshFruit / 72 / +70 / +2 / 158 / 188
4. greysbones / 55 / +55 / +0 / 132 / 139
5. devzero / 32 / +32 / +0 / 35 / 43
6. X55 / 32 / +32 / +0 / 146 / 157
7. MizzezAmy / 23 / +22 / +1 / 81 / 88
8. loveislikeakiss / 21 / +21 / +0 / 131 / 157
9. DerRabbit / 18 / +7 / +11 / 64 / 73
10. Masberum / 17 / +17 / +0 / 10 / 16
11. MooieTop6 / 16 / +16 / +0 / 220 / 235
12. Pinnenmutske / 16 / +8 / +8 / 53 / 58
13. gebrokenglas / 12 / +12 / +0 / 70 / 84
14. Lovely / 10 / +10 / +0 / 134 / 148
15. Shii / 10 / +4 / +6 / 26 / 27
16. Fogel / 9 / +7 / +2 / 80 / 96
17. StevenHyde / 9 / +4 / +5 / 64 / 72
18. ToT / 8 / +8 / +0 / 96 / 105
19. KoningWouter / 7 / +7 / +0 / 9 / 17
20. marc0871 / 7 / +1 / +6 / 6 / 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Neequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja sorry, ik had natuurlijk de term "lichtelijk gewichtelijk onbeperkt persoon" moeten gebruiken
Trust nobody![]()
Gezonde goed volgevreten vrij Amerikaan danquote:
Due schieten niet op n highschoolquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gezonde goed volgevreten vrij Amerikaan danTrust nobody![]()
Wie wel dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Due schieten niet op n highschool“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar das toch gewoon coeltoer in 'Muricaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Due schieten niet op n highschool
Born in the USA.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet door obese karensquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar das toch gewoon coeltoer in 'MuricaTrust nobody![]()
Owja, die willen de manager spreken als er geen fastfood meer te krijgen is omdat alle katine personeel is dood geschotenquote:
Eng wat je zegtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, die willen de manager spreken als er geen fastfood meer te krijgen is omdat alle katine personeel is dood geschotenTrust nobody![]()
Raak niet overprikkeld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry, was wellicht iets te ver jaquote:
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nu ga ik weer normaal Europees doen
Het is knijnen tijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry, was wellicht iets te ver ja
ThankyouTrust nobody![]()
Die Elite serie toevallig?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er gebeurt echt veel
Buitenkant alles mooi
Naar ondertussenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zeg gewoon welke serie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is ook weer waar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bril omhoog“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zittend plassen is eigenlijk nog beter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
Zittend plassen is eigenlijk nog beter.Trust nobody![]()
Je prostaat en je spettert niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Owquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je prostaat en je spettert niet.Trust nobody![]()
En ik sta ook nog niet echt stevig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je prostaat en je spettert niet.
Zeker niet net uit bed.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:56 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En ik sta ook nog niet echt stevig.
Zeker niet net uit bed.
Trust nobody![]()
Ook een goede reden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Straks weer dromen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ik heb een keer te vaak tegen mijn vader moeten zeggen dat hij moest gaan zitten om te pissen, omdat ik weer op m'n knietjes had gezeten, omdat meneer de wc van achter de pot, langs de muren en tot de drempel achter zich onder had gezeken.
Vraag me niet hoe hij dat voor elkaar kreeg.![]()
Das knapquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:04 schreef marc0871 het volgende:
En ik heb een keer te vaak tegen mijn vader moeten zeggen dat hij moest gaan zitten om te pissen, omdat ik weer op m'n knietjes had gezeten, omdat meneer de wc van achter de pot, langs deuren en tot de drempel achter zich onder had gezeken.
Vraag me niet hoe hij dat voor elkaar kreeg.Trust nobody![]()
Hoe kreeg hij dat voor elkaar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook comfortabeler als je heisse Scheisse hebtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je prostaat en je spettert niet.
Was zeker na een avondje op café toen hij dacht dat hij het wel van 8 meter afstand kon mikkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:04 schreef marc0871 het volgende:
En ik heb een keer te vaak tegen mijn vader moeten zeggen dat hij moest gaan zitten om te pissen, omdat ik weer op m'n knietjes had gezeten, omdat meneer de wc van achter de pot, langs de muren en tot de drempel achter zich onder had gezeken.
Vraag me niet hoe hij dat voor elkaar kreeg.![]()
Dan wil je wel even rustig zitten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook comfortabeler als je heisse Scheisse hebt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel zo lekkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan wil je wel even rustig zitten.
Nog niet met een extra schep sambal door mijn etenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook comfortabeler als je heisse Scheisse hebt![]()
![]()
Gewoon doen man, dan kan je twee maal genietenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nog niet met een extra schep sambal door mijn eten![]()
Nou ja, het mikken begon wel een probleem te worden, maar dat had een andere oorzaakquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was zeker na een avondje op café toen hij dacht dat hij het wel van 8 meter afstand kon mikken![]()
![]()
Ik kan sambal goed hebben. Bij mij gaat het mis bij Jalapeno pepers. Ik eet zo een potje leeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, het mikken begon wel een probleem te worden, maar dat had een andere oorzaak
Dat zeg ik. Valt tegen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen man, dan kan je twee maal genieten![]()
![]()
Amerikaanse drama series, dan krijg je datquote:
Deze is wrl ergquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Amerikaanse drama series, dan krijg je dat
Iedereen heeft geheimenTrust nobody![]()
Ik heb ook een geheim, maar dat kan ik niet delen hier
Nu heb ik zo'n chuck norris cowboy voor mequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ze hebben ook zon accent.. texas ofzo
Vreselijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ze hebben ook zon accent.. texas ofzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar ik vroeger al vuur spuwde van een theelepel, begin ik nu vaak met een eetlepel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan sambal goed hebben. Bij mij gaat het mis bij Jalapeno pepers. Ik eet zo een potje leeg.
Binnenkort maar eens kijken of ik hetere kan scoren.
Bij Amazin Oriental hebben ze een heel pad van die zooi.
Van minipotjes tot literpotten en in allerlei varianten![]()
Maar dan vrouwenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik zo'n chuck norris cowboy voor meTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: