SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Daar wil ik ook wel graag heenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:37 schreef loveislikeakiss het volgende: [..] Rij ik wel door naar Schotland
Zou met vriendinnen gaan, maar is er nog niet van gekomen en denk dat het ook niet meer gaat gebeuren
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
gewoon alleen gaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel graag heenZou met vriendinnen gaan, maar is er nog niet van gekomen en denk dat het ook niet meer gaat gebeuren
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, maar we zouden met auto toeren en ik ben niet zo'n held met links rijdenquote:
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik heb met 5 personen in een hut geslapen op Kopenhagen-Osloquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jaaaaquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
gaat hart zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik zie hier weer een aanmelding, leuk!Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik zie hier weer een aanmelding, leuk!wordt wel gekkenhuis dan, straks kapseist de bootquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Reddingsvesten genoeg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, we gooien de sleepkabel wel uit voor de zekerheid![]()
Ik slaap wel onder, want als kk boven moet slapen met al dat bier dan val ik uit bed
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hmm toen ik naar Newcastle ging was het erg slecht weer, ik werd zelfs zeeziek op de bootquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
wordt wel gekkenhuis dan, straks kapseist de boot
Maar daartegen heb ik nu pilletjes
Welcome to the nightmare in my head 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: