De suggestie wordt gewekt dat het Bondgenoten deelnemers worden.. als ze ook uiit EJVJL blijven putten kunnen we nog wel op 80 personen rekenenquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:01 schreef DilanoNirvana het volgende:
Floris heeft idd aangegeven dat hij best terug wil over een half jaar ofzo. Ik hoop nu toch niet veel te snel laat een Mirthe maar komen of Jeffrey.
Er deden er ‘maar’ 40 mee bij ejvjlquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De suggestie wordt gewekt dat het Bondgenoten deelnemers worden.. als ze ook uiit EJVJL blijven putten kunnen we nog wel op 80 personen rekenen
Achja.. de vertrokkenen werden niet meer aangevuld, weg is weg, daar zou DBG een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er deden er ‘maar’ 40 mee bij ejvjl
Ben het met je eens dat ze niet op oude deelnemers moeten terug vallen. Maar bij ejvjl was het voor 1 jaar en de bedoeling dat er maar 1 overblijft.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achja.. de vertrokkenen werden niet meer aangevuld, weg is weg, daar zou DBG een voorbeeld aan kunnen nemen
Ja dat is een goeie gokquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:12 schreef freaky40 het volgende:
Een 5e oud deelnemer die terugkeert is Serena zo aan het profiel van de tease te zien….
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit denk ik nu ook. 4 oud deelnemers, terwijl ze van 20 naar 16 moeten? Dan zouden er 8 weggaan, waarvan 1 winnaar en 3 schapen. Wie zouden dan de andere 4 zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het gezien
Benieuwd of het terug komen van de oud bewoners een gebbetje is van de FEBO..
1 dag ofzo
Ik had gelezen dat we ze dinsdag te zien krijgen en ik hoop eigenlijk dat het inderdaad iets tijdelijks is zoals een jury of een week meelopen. Geen zin in de volledige terugkeer van een mogelijke Floris, Serena of Fatimaquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit denk ik nu ook. 4 oud deelnemers, terwijl ze van 20 naar 16 moeten? Dan zouden er 8 weggaan, waarvan 1 winnaar en 3 schapen. Wie zouden dan de andere 4 zijn?
Ik vermoed dat ze ergens deze week of volgende week een keer in de jury zitten of zo. En dan kan het ook best Floris zijn die bij die 4 zit, zeker als het nog niet deze week is.
Ik denk eerder een PopiBoost om wat leven in te blazen, allemaal Exdeelnemers die op de een of andere manier meer aandacht trokken dan "normale mensen"quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:07 schreef spapaars het volgende:
Worden wel erg veel terugkerende.
Is die kaartenbak met geschikte kandidaten toch niet zo goed gevuld.
Dat dus, tot nuu toe is Vrolijke Jantje al vaak genoeg binnen komen huppelen met een last minute mindfuckquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:15 schreef DilanoNirvana het volgende:
Masr de zwarte schapen vertrekken niet allemaal? Of moeten de nieuweexbondgenoten strijden tegen de schapen?
Ach ja we zullen wel zien zoveel gedachtens, kan van alles zijn.
Serena of Bo die terugkeren zou ik nog wel kunnen begrijpen. Zij gingen er beide uit om dringende redenen. Serena eigen gezondheid, Bo haar vader stierf. Floris ging eruit omdat hij na 3x nog geen ton had en hij bij zijn vriendin wilde zijn, dat is geen dringende reden. Dan had Geert ook wel even naar Nika kunnen gaan en weer terugkomen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat we ze dinsdag te zien krijgen en ik hoop eigenlijk dat het inderdaad iets tijdelijks is zoals een jury of een week meelopen. Geen zin in de volledige terugkeer van een mogelijke Floris, Serena of Fatima
Misschien toch weer met 20. Het is nog steeds zomer, dus de tent kan nog gebruikt worden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:07 schreef spapaars het volgende:
Worden wel erg veel terugkerende.
Is die kaartenbak met geschikte kandidaten toch niet zo goed gevuld.
alle bondgenoten kijkers hebben geheugen issuesquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ja, ook eerst een 2x zo lange recap
Gelukkig maar. Net thuis van werk, dus niks gemistquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ja, ook eerst een 2x zo lange recap
Hij is bang voor Juulquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
snap niet waarom Che zich zo druk maakt
Julia verloor wel uiteindelijk, maar had wel de meeste nummertjes gewonnen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
snap niet waarom Che zich zo druk maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dat ja, degene die er uit komt dadelijk mag niet spelenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
ehhh allemaal een koker in de bak op wie je NIET wil dat diegene speelt en als er dan een getrokken wordt dat wordt het die dus wel
ik ben even kwijt hoe het gaat
Het hele programma is op dit moment niet te volgen... Onzichtbare zwarte schapen die straks wellicht ineens weg zijn... Vage finalisten keuzegedoe....quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ik volg de KokerShow effe niet ..
nou ik ook nietquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ik volg de KokerShow effe niet ..
ooo zoquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:11 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat ja, degene die er uit komt dadelijk mag niet spelen
Nee niet zo.quote:
Nou ja, Julia's naam zat nu 100x in die bak ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
En ze moeten alsnog grabbelen... waarom die fake stemming dan
Ja, dat gaan ze vast rekken tot morgen.. slow tv.. ze leren van Roma.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:15 schreef Willewa het volgende:
Ff korte vraag, ik kijk altijd pas later op de avond dus nu kijk ik niet mee, maar is het al duidelijk of vandaag de finale is of morgen? Denk morgen he? Gezien daar volgens mij altijd de hele uitzending aan besteed wordt.
ik denk vandaag maar of we hem tot het einde te zien krijgen??quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:15 schreef Willewa het volgende:
Ff korte vraag, ik kijk altijd pas later op de avond dus nu kijk ik niet mee, maar is het al duidelijk of vandaag de finale is of morgen? Denk morgen he? Gezien daar volgens mij altijd de hele uitzending aan besteed wordt.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat gaan ze vast rekken tot morgen.. slow tv.. ze leren van Roma.
Dankquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik denk vandaag maar of we hem tot het einde te zien krijgen??
er zijn mensen die moeten vertrekken straksquote:
Wat. Laat die nep-volgers lekker stikken. Beetje niet elke dag de pijn doorstaan en dan wel lekker finale smullenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
[..]
Danktwee verschillende antwoorden hehe. Volgens mij wordt de finale nooit in stukken geknipt en altijd in 1 uitzending? Misschien eerst 2e finalist en schapenstrijd vandaag. Maar goed, ik gok maar op morgen dan
(ik probeer altijd iemand in te lichten die het verder niet volgt maar wel de finale altijd graag kijkt, vandaar ;p).
en daarom hoop ik ook dat die met lege handen staat straks in de finale. Naar huis met alleen je troepquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje terecht, die kabouter heeft bij iedereen gevraagd op Julia te stemmen.
Je weet nooit wanneer iemand je de rug toekeert en je een ultieme kans biedtquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
waarom zit Justin de backstabber er eigenlijk bij
dit gesprek
Dat is nu echt een Ubervalse nichtquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
waarom zit Justin de backstabber er eigenlijk bij
dit gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |