SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Jawel, maar dat duurt ZO lang dat tegen de tijd dat Roma klaar is, iedereen alweer is vergeten wat ze zei.quote:
Ja maar als je de kiloprijs weet (en die wist hij zo aan che te zien) is het wel heel moeilijk om uit te rekenen hoeveel een ons kostquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:35 schreef Whuzz het volgende:
El Che had het nog ZO uitgelegd aan Joey
Hoezo, gewoon omrekenen naar metric tons, dan naar standard pounds, door naar inch/m2 en dan naar microgram.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar als je de kiloprijs weet (en die wist hij zo aan che te zien) is het wel heel moeilijk om uit te rekenen hoeveel een ons kost
1 antwoord teltquote:
Volgens mij neem jij een omweg hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon omrekenen naar metric tons, dan naar standard pounds, door naar inch/m2 en dan naar microgram.
Godverdomme. Weer een jaar met de hand wassen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 antwoord telt
Dat is het 1ste antwoord
Helaaaaas
U gaat niet door voor de wasmachine
En dat wil de finale spelenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze weten niet wat een formatie is...
Neuj, is snelste. Ik heb VWO gedaan hoor!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij een omweg hoor.
En dat mag meedoen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
hahaha een formatie 2975 dagen och och och
Er zijn complete generaties die maar één formatie hebben meegemaakt! Is altijd mooi als Opa spreekt over toen er een kabinet was.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zijn langzaam en die formaties duren wel eens lang maar 2975 dagen...
En Julia dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
Che gaat er al vanuit dat hij speelt
Dat wordt wat, want Demi denkt dat zij speelt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
Che gaat er al vanuit dat hij speelt
3 x achter elkaar zou ook wat veel zijnquote:
Dan mag er dus 1tje blijvenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
De deelnemers die moeten vertrekken komen uit de zwarte schapen
3 in ieder gevalquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw/.. na de finale moet alle Zwarte Schapen oprotten begrijp ik
Denk dat ze daar een nieuw dier voor verzinnen.quote:
"Overtollige deelnemers" ja 1 winnaar en 3 teveel.. lijkt me niet moeilijk om daar een spelletje voor te verzinnen een soort "anti-finale "quote:
Of iemand vertrekt nog vrijwilligquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Overtollige deelnemers" ja 1 winnaar en 3 teveel.. lijkt me niet moeilijk om daar een spelletje voor te verzinnen een soort "anti-finale "
Moeten er 3 van weg (1 de winnaar met een ton = 4)quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Yeaah de zwarte schapen weg
Zijn dat niet de 4 nu?
Des te meer nieuwe komen er inquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of iemand vertrekt nog vrijwillig
Dat kan ook nog
Geen nieuwenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Des te meer nieuwe komen er in
Zullen wel weer 20 bewoners worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen nieuwen
Maar hoe dat dan gaat werken als er 2 oud bewoners moeten komen ??
Vervang ff door die van Peter en Juliaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ohh 'tuurlijk effe snel bijneuken voor het te laat is![]()
[ afbeelding ]
Ze willen gewoon van Justin afquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zullen wel weer 20 bewoners worden.
Ik vind demi er zelf ook 1quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoeveel rode vlaggen heeft Demi nodig??
Lekker tactisch, na al dat drama toch nog even beginnen over met wie je allemaal mag freebeeneukenquote:
Fabioquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze willen gewoon van Justin af
En die ene met bril
Die doen raar genoeg nix meer in beeld.. uit de gratiequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vervang ff door die van Peter en Julia
Onzeker? Geert is gewoon een naar, manipulatief, vies mannetje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Geert is zo onzeker dat hij rare dingen gaat zeggen, man man man. Demi aub trap er niet in je wordt zooo gekwetst. Dat verdien je niet maar als je het niet wil inzien. Dan succes ermee!
Fabio is er zoéén die 's avonds op zijn zolderkamer video's van Andrew Tate zit te kijkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben blij te horen dat die Fabio niet zo lekker ligt. Wat een creep is dat zeg bah.
Heeft ze al twee keer gespeeld (of was het één keer)quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:11 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat lullig altijd wordt Julia de dupe, ik gun haar ook die finale.
Dadelijk Jan in de Oranjezomer🤪
Julia, 800 jaar later bij een archeologische opgraving van een loods:quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Juultje weer janken dat ze het zeker weet niet wordt![]()
Juultje heeft geen mazzel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... De Wie gaat er NIET de Finale spelen oprek stemmeingDit trucje moet dus 2x gespeeld worden
El_Gluiperd lobbyt bij iedereen om op Juultje te stemmen![]()
[ afbeelding ]
Ja maar dit keer gaat El_Che winnen met één codequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Juultje heeft geen mazzel.
Vorige maand de meeste nummers, maar verloor toch.
Iets wat we al vaker hebben gezien.
Het zou mij niet verbazen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja maar dit keer gaat El_Che winnen met één code
Ze ziet er beroerd uit.. of ze eind Oktober nog haaltquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen.
En nu even van zender wisselen, die boerentrien zit nu daar.
Wie ga je dan zo'n gevarieerde, toepasselijke namen geven?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
Maandag dan maar veel El_Magweg spelletjes doen,dan zijn we daar ook vanaf
Ja dat wordt even een probleem.. als er ineens "normale" mensen overblijvenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:30 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Wie ga je dan zo'n gevarieerde, toepasselijke namen geven?
Dan is de oogst al binnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze ziet er beroerd uit.. of ze eind Oktober nog haalt
Geen roddelshit, maar bevestigd door de officiële kanalen van de bondgenoten en sbs6.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
en ook nog twee Ouwe Meuk van vroeger als we de roddelshit moeten geloven
Ik hoop het, aardige man maar trekt geen volle zalen.quote:
Julia boeit het niet meer zo, ze wil nog wel een maandje blijvenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:31 schreef freaky40 het volgende:
Nou El Che eindelijk zijn finale plek. Wat mij betreft tegen Julia maar zal Demi wel worden. Zou wel mooi zijn dat als Demi hem wint verlost is van die Loverboy Geert met zijn nare narcistische trekjes. Maar El Che gun ik het nu wel. Hij is klaar daar en uitgespeeld.
Het is gewoon een act. Robert had dit al door.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 06:02 schreef Dotteke het volgende:
Zit net shownieuws te kijken was een stukje interview met Roma, ze praat gewoon snel en niet zo sloooooooom
Nee dit doet ze niet altijd. En als het een act is dan ook prima.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een act. Robert had dit al door.
Ik denk El Che tegen Maudyquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:31 schreef freaky40 het volgende:
Nou El Che eindelijk zijn finale plek. Wat mij betreft tegen Julia maar zal Demi wel worden. Zou wel mooi zijn dat als Demi hem wint verlost is van die Loverboy Geert met zijn nare narcistische trekjes. Maar El Che gun ik het nu wel. Hij is klaar daar en uitgespeeld.
Bij de heer stond 'oud-bondgenoot'. Bij de aankondiging dat ze vandaag nog een teaser zouden geven zeiden ze 'nog een oud deelnemer'. Kan beiden dus inderdaad:?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:10 schreef greysbones het volgende:
Er komen dus een dame en een heer terug
Oud bondgenoten of oud ejvjl?
Of een finale met 3 finalisten? Je weet het maar nooit bij de Bondgenoten...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... De Wie gaat er NIET de Finale spelen oprek stemmeingDit trucje moet dus 2x gespeeld worden
El_Gluiperd lobbyt bij iedereen om op Juultje te stemmen![]()
[ afbeelding ]
Er is gezegd dat de volgende cyclus weer met 16 is, toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
Het gaat dus nog dagenlang duren die Finale, laat staan de start van Cyclus 21![]()
Nog twee keer stemmen wie niét de finale mag spelen, dan nog god weet hoeveel spelletjes om van 3 Zwarte Schapen af te komen.. en wat kom er dan.. twéé Nieuwe als er geen vrijwillige oprotters zijn.. en ook nog twee Ouwe Meuk van vroeger als we de roddelshit moeten geloven
Eerst maar wachten op Jantje niet weer vrolijk binnenhuppelt met de opmerking We gaan weer even helemaal anders doen .. dat er iig 2 "oude meuk" gepland staan weten we en dat het er weer 16 moeten worden, reken even uit 1 winnaar, 1 verliezer uit de bondjes en 4 Schapen over, die kunnen in princpe alle 4 weg dusquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Of een finale met 3 finalisten? Je weet het maar nooit bij de Bondgenoten...
El Che ziet Julia als de sterkste tegenstandster, dus wil haar sowieso uit de finalepool hebben.
En dan nog hoef je dat niet hier te melden wat jij in je feed ziet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:29 schreef Cirilico het volgende:
Ugh. Wilde dit keer geen spoilers weten, maar helaas in mn home-feed in het groot met foto: "Huppeldepup grijpt nét naast 100.000 euro in de finale van de Bondgenoten."
👎🏽
Edit: ik bedenk nu dat diegene helemaal niet in het winnende bondje zit, maar een zwart Schaap is/was.![]()
Vals alarm.![]()
Ik begreep het als: er moeten er vier weg, waarvan één de winnaar is. De overige drie zijn de Schapen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerst maar wachten op Jantje niet weer vrolijk binnenhuppelt met de opmerking We gaan weer even helemaal anders doen .. dat er iig 2 "oude meuk" gepland staan weten we en dat het er weer 16 moeten worden, reken even uit 1 winnaar, 1 verliezer uit de bondjes en 4 Schapen over, die kunnen in princpe alle 4 weg dus
Ik vertel niks nieuws, maar ik zal het maar aanpassen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan nog hoef je dat niet hier te melden wat jij in je feed ziet.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:10 schreef greysbones het volgende:
Er komen dus een dame en een heer terug
Oud bondgenoten of oud ejvjl?
Ga mij nou niet valse hoop gevenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij de heer stond 'oud-bondgenoot'. Bij de aankondiging dat ze vandaag nog een teaser zouden geven zeiden ze 'nog een oud deelnemer'. Kan beiden dus inderdaad:?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Sorry maar ik vind dat z’n kwalletje zegquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik gun het El Che wel
Hij doet het al zo lang
Hoef je toch geen sorry voor te zeggenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dat z’n kwalletje zeg
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
Ga mij nou niet valse hoop geven
Helaas, volgens de tekst bij de teaser zelf is ook de dame een oud-bongenoot..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Helaas, volgens de tekst bij de teaser zelf is ook de dame een oud-bongenoot..
[ afbeelding ]Raar.. Miertje was nooit in DBGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er gaat geen verliezer weg uit de bondjes, is toch al duidelijk gezegdquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerst maar wachten op Jantje niet weer vrolijk binnenhuppelt met de opmerking We gaan weer even helemaal anders doen .. dat er iig 2 "oude meuk" gepland staan weten we en dat het er weer 16 moeten worden, reken even uit 1 winnaar, 1 verliezer uit de bondjes en 4 Schapen over, die kunnen in princpe alle 4 weg dus
Ik ben anti Geert hoor😜quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Onzeker? Geert is gewoon een naar, manipulatief, vies mannetje.
Ook onzeker... maar dat is geen excuus.
Robert?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:38 schreef Hagenesie het volgende:
Welke oud deelnemer had opvallende schoenen? Die zie je nl. even.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
Ga mij nou niet valse hoop geven
Twas een dame met lange dunne benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En korter haar ( voor zover je dat met de blur kon zien )Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Helaas, volgens de tekst bij de teaser zelf is ook de dame een oud-bongenoot..
[ afbeelding ]Was natuurlijk geen bondgenoot, maar die mag echt terugkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker wel.. zal erik ook heel blij mee ziijn... samen pindakaaspotten leeg lepelenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was natuurlijk geen bondgenoot, maar die mag echt terugkeren
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker wel.. zal erik ook heel blij mee ziijn... samen pindakaaspotten leeg lepelen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:37 schreef DilanoNirvana het volgende:
Mirthe mag er wel in, fanatiek slim en leuke meid zal Erik leuk vinden😁
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Raar.. Miertje was nooit in DBG
Die verbaasde-Mirthe-gif was dan ook een reactie op de valse hoop van @MacDeMarcoquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was natuurlijk geen bondgenoot, maar die mag echt terugkeren
Vind ik ook gewoon nieuwe mensen, maar dan zullen er wel weinig nieuwe zich aanmelden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
Dan gaan er best wat lui vrijwillig door de poort buiten de winnaar en 3 van de schapen, anders zitten ze nog op 20 met die oude-bondgenoten.
Ik ben er geen fan van. Zie liever gewoon nieuwe mensen, al maakt het geen verschil als ze daar dan toch weer een aantal nooit in beeld brengen...
quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
Morgen dus nog zo'n teaser.. 4 oud-bondgenoten in totaal dus.Zal Floris wel zijn, die misgreep op de TonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je wel een kansloze kneus dat je nu al weer terug wil of bevalt Senna niet in bed dat hij nu weer terug wil om een nieuw hapje te scoren….quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal Floris wel zijn, die misgreep op de Ton
[ afbeelding ]
Hij was ook een van de kijkcijfertrekkers en net als Robert een Edelfigurant met veel Camtijd, een logische keus.. en Senna heeft niets te vertellen, Floris is altijd een eikel geweestquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan ben je wel een kansloze kneus dat je nu al weer terug wil of bevalt Senna niet in bed dat hij nu weer terug wil om een nieuw hapje te scoren….
quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan ben je wel een kansloze kneus dat je nu al weer terug wil of bevalt Senna niet in bed dat hij nu weer terug wil om een nieuw hapje te scoren….
Dat kan bijna niet missenquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
En blijkbaar een 3e terug...
https://www.instagram.com/reel/DM4nEpyqj0g/
Welnee, Floris heeft armen als een bouwvakker. Deze gast heeft luciferhoutjes.quote:
Heeft gewoon verlof van de febo gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet🤣quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:38 schreef freaky40 het volgende:
Dat weet je niet. Ze maken er gewoon een special van.
Dat geldt voor al die oud deelnemers.. ze zijn niet voor niets opgerot uit het programma , dat volk weer terughalen is gewoon een zwaktebod voor de Showquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:43 schreef MacDeMarco het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aub geen Floris
Ik heb het gezienquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen zat Flo dit weekend nog ontzettend z'n verjaardag te vieren, en niet in een loods.
Ik ook. Vind het echt een toffe gast. Tuurlijk, soms een randje en beetje apart gedrag maar 90+% van de tijd echt een hele goede reale gast. Maar zie ‘m liever blijven voor het programmaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik gun het El Che wel
Hij doet het al zo lang
Floris mag van mij juist graag terug, maar lijkt me sterk. Het filmpje dat ik zag was iemand die qua postuur smaller was. Maar er kwam een tweede oud bekende ofzo las ik hier en heb daar geen filmpje oid van gezien.quote:
Je loopt achter de teller staat al op 4quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:16 schreef spapaars het volgende:
3 oud-deelnemers keren terug
https://lovereality.nl/ma(...)g-in-de-bondgenoten/
De suggestie wordt gewekt dat het Bondgenoten deelnemers worden.. als ze ook uiit EJVJL blijven putten kunnen we nog wel op 80 personen rekenenquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:01 schreef DilanoNirvana het volgende:
Floris heeft idd aangegeven dat hij best terug wil over een half jaar ofzo. Ik hoop nu toch niet veel te snel laat een Mirthe maar komen of Jeffrey.
Er deden er ‘maar’ 40 mee bij ejvjlquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De suggestie wordt gewekt dat het Bondgenoten deelnemers worden.. als ze ook uiit EJVJL blijven putten kunnen we nog wel op 80 personen rekenen
Achja.. de vertrokkenen werden niet meer aangevuld, weg is weg, daar zou DBG een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er deden er ‘maar’ 40 mee bij ejvjl
Ben het met je eens dat ze niet op oude deelnemers moeten terug vallen. Maar bij ejvjl was het voor 1 jaar en de bedoeling dat er maar 1 overblijft.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achja.. de vertrokkenen werden niet meer aangevuld, weg is weg, daar zou DBG een voorbeeld aan kunnen nemen
Ja dat is een goeie gokquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:12 schreef freaky40 het volgende:
Een 5e oud deelnemer die terugkeert is Serena zo aan het profiel van de tease te zien….
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit denk ik nu ook. 4 oud deelnemers, terwijl ze van 20 naar 16 moeten? Dan zouden er 8 weggaan, waarvan 1 winnaar en 3 schapen. Wie zouden dan de andere 4 zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het gezien
Benieuwd of het terug komen van de oud bewoners een gebbetje is van de FEBO..
1 dag ofzo
Ik had gelezen dat we ze dinsdag te zien krijgen en ik hoop eigenlijk dat het inderdaad iets tijdelijks is zoals een jury of een week meelopen. Geen zin in de volledige terugkeer van een mogelijke Floris, Serena of Fatimaquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit denk ik nu ook. 4 oud deelnemers, terwijl ze van 20 naar 16 moeten? Dan zouden er 8 weggaan, waarvan 1 winnaar en 3 schapen. Wie zouden dan de andere 4 zijn?
Ik vermoed dat ze ergens deze week of volgende week een keer in de jury zitten of zo. En dan kan het ook best Floris zijn die bij die 4 zit, zeker als het nog niet deze week is.
Ik denk eerder een PopiBoost om wat leven in te blazen, allemaal Exdeelnemers die op de een of andere manier meer aandacht trokken dan "normale mensen"quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:07 schreef spapaars het volgende:
Worden wel erg veel terugkerende.
Is die kaartenbak met geschikte kandidaten toch niet zo goed gevuld.
Dat dus, tot nuu toe is Vrolijke Jantje al vaak genoeg binnen komen huppelen met een last minute mindfuckquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:15 schreef DilanoNirvana het volgende:
Masr de zwarte schapen vertrekken niet allemaal? Of moeten de nieuweexbondgenoten strijden tegen de schapen?
Ach ja we zullen wel zien zoveel gedachtens, kan van alles zijn.
Serena of Bo die terugkeren zou ik nog wel kunnen begrijpen. Zij gingen er beide uit om dringende redenen. Serena eigen gezondheid, Bo haar vader stierf. Floris ging eruit omdat hij na 3x nog geen ton had en hij bij zijn vriendin wilde zijn, dat is geen dringende reden. Dan had Geert ook wel even naar Nika kunnen gaan en weer terugkomen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat we ze dinsdag te zien krijgen en ik hoop eigenlijk dat het inderdaad iets tijdelijks is zoals een jury of een week meelopen. Geen zin in de volledige terugkeer van een mogelijke Floris, Serena of Fatima
Misschien toch weer met 20. Het is nog steeds zomer, dus de tent kan nog gebruikt worden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:07 schreef spapaars het volgende:
Worden wel erg veel terugkerende.
Is die kaartenbak met geschikte kandidaten toch niet zo goed gevuld.
alle bondgenoten kijkers hebben geheugen issuesquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ja, ook eerst een 2x zo lange recap
Gelukkig maar. Net thuis van werk, dus niks gemistquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ja, ook eerst een 2x zo lange recap
Hij is bang voor Juulquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
snap niet waarom Che zich zo druk maakt
Julia verloor wel uiteindelijk, maar had wel de meeste nummertjes gewonnen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
snap niet waarom Che zich zo druk maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dat ja, degene die er uit komt dadelijk mag niet spelenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
ehhh allemaal een koker in de bak op wie je NIET wil dat diegene speelt en als er dan een getrokken wordt dat wordt het die dus wel
ik ben even kwijt hoe het gaat
Het hele programma is op dit moment niet te volgen... Onzichtbare zwarte schapen die straks wellicht ineens weg zijn... Vage finalisten keuzegedoe....quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ik volg de KokerShow effe niet ..
nou ik ook nietquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ik volg de KokerShow effe niet ..
ooo zoquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:11 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat ja, degene die er uit komt dadelijk mag niet spelen
Nee niet zo.quote:
Nou ja, Julia's naam zat nu 100x in die bak ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
En ze moeten alsnog grabbelen... waarom die fake stemming dan
Ja, dat gaan ze vast rekken tot morgen.. slow tv.. ze leren van Roma.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:15 schreef Willewa het volgende:
Ff korte vraag, ik kijk altijd pas later op de avond dus nu kijk ik niet mee, maar is het al duidelijk of vandaag de finale is of morgen? Denk morgen he? Gezien daar volgens mij altijd de hele uitzending aan besteed wordt.
ik denk vandaag maar of we hem tot het einde te zien krijgen??quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:15 schreef Willewa het volgende:
Ff korte vraag, ik kijk altijd pas later op de avond dus nu kijk ik niet mee, maar is het al duidelijk of vandaag de finale is of morgen? Denk morgen he? Gezien daar volgens mij altijd de hele uitzending aan besteed wordt.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat gaan ze vast rekken tot morgen.. slow tv.. ze leren van Roma.
Dankquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik denk vandaag maar of we hem tot het einde te zien krijgen??
er zijn mensen die moeten vertrekken straksquote:
Wat. Laat die nep-volgers lekker stikken. Beetje niet elke dag de pijn doorstaan en dan wel lekker finale smullenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
[..]
Danktwee verschillende antwoorden hehe. Volgens mij wordt de finale nooit in stukken geknipt en altijd in 1 uitzending? Misschien eerst 2e finalist en schapenstrijd vandaag. Maar goed, ik gok maar op morgen dan
(ik probeer altijd iemand in te lichten die het verder niet volgt maar wel de finale altijd graag kijkt, vandaar ;p).
en daarom hoop ik ook dat die met lege handen staat straks in de finale. Naar huis met alleen je troepquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje terecht, die kabouter heeft bij iedereen gevraagd op Julia te stemmen.
Je weet nooit wanneer iemand je de rug toekeert en je een ultieme kans biedtquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
waarom zit Justin de backstabber er eigenlijk bij
dit gesprek
Dat is nu echt een Ubervalse nichtquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
waarom zit Justin de backstabber er eigenlijk bij
dit gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |