alle bondgenoten kijkers hebben geheugen issuesquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ja, ook eerst een 2x zo lange recap
Gelukkig maar. Net thuis van werk, dus niks gemistquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ja, ook eerst een 2x zo lange recap
Hij is bang voor Juulquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
snap niet waarom Che zich zo druk maakt
Julia verloor wel uiteindelijk, maar had wel de meeste nummertjes gewonnen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
snap niet waarom Che zich zo druk maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dat ja, degene die er uit komt dadelijk mag niet spelenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
ehhh allemaal een koker in de bak op wie je NIET wil dat diegene speelt en als er dan een getrokken wordt dat wordt het die dus wel
ik ben even kwijt hoe het gaat
Het hele programma is op dit moment niet te volgen... Onzichtbare zwarte schapen die straks wellicht ineens weg zijn... Vage finalisten keuzegedoe....quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ik volg de KokerShow effe niet ..
nou ik ook nietquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ik volg de KokerShow effe niet ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |