SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet bij mij. Ik heb niemand in de foe momenteel. Wil je dat? Ik kan je zo toevoegen......quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
niet bij mij. Ik heb niemand in de foe momenteel. Wil je dat? Ik kan je zo toevoegen......
Ik heb er 2 maar geen @FreshFruitIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
niet bij mij. Ik heb niemand in de foe momenteel. Wil je dat? Ik kan je zo toevoegen......
Trust nobody![]()
Wat een sneue dame zeg.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wasda?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een sneue dame zeg.
[ afbeelding ]Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wiesda?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een sneue dame zeg.
[ afbeelding ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
een mevrouw, verder weet ik niet wat er gaande is, het is een momentopname.quote:How can I make this topic about me?![]()
Doetze?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een sneue dame zeg.
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
B&B vol liefde ,een dame werd afgewezen en zo vertrekt met haar middelvinger omhoog. Sei dagt die prinses van die kasteel te worden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
in (na)zomerperiode lijkt me het leukstquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog niet precies , maar het lijkt me echt leuk en ga dan samen met mijn broer.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou geen idee wat er gaande isquote:Well, life can be a riot
Oke Marioquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
Sei dagt die prinses van die kasteel te worden.Well, life can be a riot
Lekker ite.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vroeger altijd Bacardi lemon met cola.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moest lachen, maar deed haar een beetje na.quote:
Berenburg dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooohquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest lachen, maar deed haar een beetje na.
Well, life can be a riot
neequote:
Als ik goedkoop moet kiezen dan Captain morgan.
maar ben wel van de iets duurdere rums
Met cola naakt dat weinig uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee
Als ik goedkoop moet kiezen dan Captain morgan.
maar ben wel van de iets duurdere rums“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.politie.nl/ge(...)-cathrijne---utrecht
@Paul
Voor één keer ben ik serieus. Kijk even goed om je heenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Rum is voor later, nu eerst watquote:
Volgens mij zit hij nog voor straf op zijn kamertje:quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:17 schreef DJMO het volgende:
https://www.politie.nl/ge(...)-cathrijne---utrecht
@:Paul
Voor één keer ben ik serieus. Kijk even goed om je heen![]()
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die duurdere moet je ook puur drinken
Verspilling om die te mixenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Was dat nou zo erg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij nog voor straf op zijn kamertje:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
#trutquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij nog voor straf op zijn kamertje:
[ afbeelding ]
Ik stikte bijna in m'n snoepjes van het lachenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat is gewoon een pragmatische man die vooruit denkt.quote:
Kan hij lekker binnen op de bank zijn lauwe schultenbrau klappen en hoeft hij niet de hele dag in de voortuin te zitten om kut naar de buuf te roepen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik vind niks van Buffyquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik vind seizoen 5 van Buffy het minste seizoen![]()
![]()
![]()
![]()
Is je vriendin nog aan het gamen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
neequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is je vriendin nog aan het gamen?we kijken buffy
waarom zijn je telegraaf screenshots zo donker?quote:Uw ADH vitamine Worst
3000 euro valt toch best mee?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen Archive gebruikt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom zijn je telegraaf screenshots zo donker?
Alweer.quote:![]()
![]()
Ik moet half 10
Morgen 8 uur wekker, dan wil ik heel het huis stofzuigen en dweilen
Om 11 uur de eerste kijkers weer
pas op dat je niet met je houten kop kijkers ontvangtquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik moet half 10
Morgen 8 uur wekker, dan wil ik heel het huis stofzuigen en dweilen
Om 11 uur de eerste kijkers weer
Uw ADH vitamine Worst
En appeltaart bakken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
houten kop?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
pas op dat je niet met je houten kop kijkers ontvangtgeen tijd voorquote:
Ik heb nooit appels in huis
Is echt een pro tip bij huizen verkoop.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
houten kop is ander woord voor katerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
houten kop?
[..]
geen tijd voor
Ik heb nooit appels in huisUw ADH vitamine Worst
Ja dat is van vroeger johquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
Is echt een pro tip bij huizen verkoop.In deze huizenmarkt, is het niet meer nodig
Owquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
houten kop is ander woord voor kater
Nee gata nu gebeuren, tenzij ik een molinari neem
Vind deze remix van slapeloze nachten ook heel lekker
https://soundcloud.com/flowstatemp3/slapeloze-nachtenUw ADH vitamine Worst
en ik heb eindelijk een naam voor die subgenre kunnen vinden die je nu hoort op festivals gebaseerd op trance en eurodance. Is de jaren 90 hardhouseUw ADH vitamine Worst
Deze man.quote:
We waren droogquote:
Ik vond dat er een dwaalpad moesten pakken
Nu zijn we een beetje natHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jullie zijn nog steeds in ti ta toverland?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We waren droog
Ik vond dat er een dwaalpad moesten pakken
Nu zijn we een beetje natIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja maar we hebben alles wel gehad denk ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jullie zijn nog steeds in ti ta toverland?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar we hebben alles wel gehad denk ik
Was ik ook nog niet, maar dudje verbleef nu in de buurt dus ik dacht is wel leuk ookquote:
Ook voor het kind natuurlijk
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom zijn je telegraaf screenshots zo donker?![]()
Dat is toch met die motor achtbaan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Was ik ook nog niet, maar dudje verbleef nu in de buurt dus ik dacht is wel leuk ook
Ook voor het kind natuurlijkIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Omg en dan lekker rum in de koffie en de appeltaart doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
pas op dat je niet met je houten kop kijkers ontvangt![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:59 schreef maily het volgende:
[..]
Omg en dan lekker rum in de koffie en de appeltaart doen![]()
Nu wel, En bedankt .quote:
![]()
Vrijheid
Ik heb er één en ik ben er trots op
heb ik eindelijk een naam voor een bepaalde sound die ik de laatste jaren veel hoorquote:Uw ADH vitamine Worst
Als dit een FOKSTOK foto was geweest had ik het tot op de meter geweten waar die lag, al had ik DJMO dan wel aangeraden om hem een meter of 10 meer naar rechts te leggenquote:
Waar is ze danquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dit een FOKSTOK foto was geweest had ik het tot op de meter geweten waar die lag, al had ik DJMO dan wel aangeraden om hem een meter of 10 meer naar rechts te leggen
Op de plek waar die foto is genomen natuurlijkquote:
![]()
Duurt lang voor dat mijn console vol is van de Nintendo
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Limburgia. Tegen de Duitse grens aan.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja die hebben ze ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat is toch met die motor achtbaan?
En een Phoenix
En een binnen ruimte waar ze 12 dingen bij elkaar hebben gefrot
Heb mijn zussen al geappt dat het keileuk is met de kinderen ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Limburgia. Tegen de Duitse grens aan.Ik wil ooit ene keer gaan voor de motorachtbaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja die hebben ze ook
En een Phoenix
En een binnen ruimte waar ze 12 dingen bij elkaar hebben gefrot
Heb mijn zussen al geappt dat het keileuk is met de kinderen ook
Die zijn hard aan het leren hoe te masturberenquote:
Geef me de Google Maps coördinaten dan maar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dit een FOKSTOK foto was geweest had ik het tot op de meter geweten waar die lag, al had ik DJMO dan wel aangeraden om hem een meter of 10 meer naar rechts te leggenIk heb er één en ik ben er trots op
Ik heb een leuk app voor zequote:Ik las masberumsenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zijn hard aan het leren hoe te masturberen
Welke dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb een leuk app voor ze
[..]
Ik las masberumsen
In de context van de datingapp Fruitz, verwijst "fruit" naar verschillende soorten relaties die gebruikers zoeken. Elke fruitsoort symboliseert een ander type relatie, zoals een serieuze relatie, een casual date, of een one-night stand. Dit helpt gebruikers om hun verwachtingen duidelijk te maken bij potentiële matches.
Hier is een overzicht van de fruitsoorten en hun betekenissen:
Kers: Staat voor een serieuze relatie, op zoek naar een wederhelft.
Druif: Geeft aan dat iemand openstaat voor een drankje en een mogelijke connectie, maar nog niet op zoek is naar een serieuze relatie.
Watermeloen: Symboliseert "friends with benefits" of een casual relatie.
Perzik: Duidt op een one-night stand.
Fruitz gebruikt deze fruitmetaforen om open en eerlijke communicatie over datingverwachtingen aan te moedigen, waardoor gebruikers sneller mensen vinden die dezelfde doelen nastreven.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Die laatste zit op de Gall&Gall-appquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb een leuk app voor ze
[..]
Ik las masberumsen![]()
Die Bender kan aardig meppen.
@greysbones @StevenHydequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
In de context van de datingapp Fruitz, verwijst "fruit" naar verschillende soorten relaties die gebruikers zoeken. Elke fruitsoort symboliseert een ander type relatie, zoals een serieuze relatie, een casual date, of een one-night stand. Dit helpt gebruikers om hun verwachtingen duidelijk te maken bij potentiële matches.
Hier is een overzicht van de fruitsoorten en hun betekenissen:
Kers: Staat voor een serieuze relatie, op zoek naar een wederhelft.
Druif: Geeft aan dat iemand openstaat voor een drankje en een mogelijke connectie, maar nog niet op zoek is naar een serieuze relatie.
Watermeloen: Symboliseert "friends with benefits" of een casual relatie.
Perzik: Duidt op een one-night stand.
Fruitz gebruikt deze fruitmetaforen om open en eerlijke communicatie over datingverwachtingen aan te moedigen, waardoor gebruikers sneller mensen vinden die dezelfde doelen nastreven.![]()
Zie DMquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geef me de Google Maps coördinaten dan maar.
Ik vraag mij af, wanneer ie de baard in de keel krijgtquote:
Als die dat leuk vind en iemand vind die hij genoeg kan betalen ervoorquote:
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben hier, op de bankquote:
Well, life can be a riot
Naar de biosquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga straks die horror checken![]()
![]()
Ik dacht ; Et is vast animo voor.quote:
Ik heb wijn en popcorn als voorgerecht
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niet mijn dingquote:Well, life can be a riot
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij proeft dat? Niet alleen ruiken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lime en lemon![]()
En het is geen air up hé![]()
1100quote:Maar ga zometeen fietsen
Ben een beetje naar de crack van die verjaardag van gisterZoooooooooooo'n lange ADHD avond
Well, life can be a riot
Succesquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
1100Maar ga zometeen fietsen
Ben een beetje naar de crack van die verjaardag van gisterZoooooooooooo'n lange ADHD avond
![]()
![]()
2480 vandaagquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nu even verder met de muziek .Druk dagje wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Je kan het je zo druk maken als jezelf wilquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:30 schreef FreshFruit het volgende:
Nu even verder met de muziek .Druk dagje wel.
Hey Roosquote:
Stappen 6949, en een kilometer gezwommen
Thank youquote:
Well, life can be a riot
Ownee toch nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Jij blij dat je niet in je bikini zat![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Jij blij dat je niet in je bikini zat
Soms heb je van die dagen dat 't gewoon ff minder isquote:
Well, life can be a riot
Van wat?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
OF smartwatch om je faphand en effe paar flinke fap sessies doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gister 15271I'm surrounded by morons!
U heeft 450 meter gefaptquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
OF smartwatch om je faphand en effe paar flinke fap sessies doenI'm surrounded by morons!
Daar zijn er nogal wat vanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ah, heb je de goede versie al?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
Heet je de kijkers morgen welkom in je onesie?
Waterdrop is een ...quote:... in meerdere smaakjes verkrijgbaarquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Klopt, alleen in de supermarkt niet zoveel..maar goed heb daar eerst wel genoeg aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Waterdrop is een ...
[..]
... in meerdere smaakjes verkrijgbaar
1080? We zitten al in 2025 hoor, minimaal 2160!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Terecht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat rijmtquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja doe kon ik niet vindenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
1080? We zitten al in 2025 hoor, minimaal 2160!
Het is een Dudje doen Saar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan is het goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is daar wel in de buurt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:42 schreef maily het volgende:
[..]
Dan is het goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Terecht welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tron is beterquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit
[..]
Ik wil ooit ene keer gaan voor de motorachtbaan
Maar wel verder wegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Saar was ooit heel in love op Colinda. Ging gewoon in de trein 5 uur uur om haar te ontmoeten. Zo leuk om te zien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Saar was ooit heel in love op Colinda. Ging gewoon in de trein 5 uur om haar te ontmoeten. Zo leuk om te zien.Werewolf![]()
Smaken verschillen ....quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Het weekend inluiden doe je met een heerlijke kop koffie!![]()
Dat heb je toch maar even gedaan en een mooie dag gehad.quote:
Niet na 17 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Het weekend inluiden doe je met een heerlijke kop koffie!
Lekker, geniet er vanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Het weekend inluiden doe je met een heerlijke kop koffie!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff spieken hoor
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
ik stop meestal stukjes ananas in mijn mondquote:
maar als jij dat via een ander kanaal doet is dat ook een keuzeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Daddy.quote:
ik niet, want dat doe ik al bij het inluiden van een werkdag. anders loopt het door elkaar heenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Het weekend inluiden doe je met een heerlijke kop koffie!Uw ADH vitamine Worst
Mij bijvoorbeeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebruikerquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hallo FFino
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hee Dot, MT6
Warm bad weer hoor
Hoe is het met u?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
FP kijk ik vrijwel niet, was op het werk met Jyske en vrouwliefquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: