SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet bij mij. Ik heb niemand in de foe momenteel. Wil je dat? Ik kan je zo toevoegen......quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
niet bij mij. Ik heb niemand in de foe momenteel. Wil je dat? Ik kan je zo toevoegen......
Ik heb er 2 maar geen @FreshFruitIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
niet bij mij. Ik heb niemand in de foe momenteel. Wil je dat? Ik kan je zo toevoegen......
Trust nobody![]()
Wat een sneue dame zeg.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wasda?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een sneue dame zeg.
[ afbeelding ]Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wiesda?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een sneue dame zeg.
[ afbeelding ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
een mevrouw, verder weet ik niet wat er gaande is, het is een momentopname.quote:How can I make this topic about me?![]()
Doetze?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een sneue dame zeg.
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
B&B vol liefde ,een dame werd afgewezen en zo vertrekt met haar middelvinger omhoog. Sei dagt die prinses van die kasteel te worden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
in (na)zomerperiode lijkt me het leukstquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog niet precies , maar het lijkt me echt leuk en ga dan samen met mijn broer.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou geen idee wat er gaande isquote:Well, life can be a riot
Oke Marioquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
Sei dagt die prinses van die kasteel te worden.Well, life can be a riot
Lekker ite.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vroeger altijd Bacardi lemon met cola.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moest lachen, maar deed haar een beetje na.quote:
Berenburg dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooohquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest lachen, maar deed haar een beetje na.
Well, life can be a riot
neequote:
Als ik goedkoop moet kiezen dan Captain morgan.
maar ben wel van de iets duurdere rums
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Met cola naakt dat weinig uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee
Als ik goedkoop moet kiezen dan Captain morgan.
maar ben wel van de iets duurdere rums“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.politie.nl/ge(...)-cathrijne---utrecht
@Paul
Voor één keer ben ik serieus. Kijk even goed om je heenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Rum is voor later, nu eerst watquote:
Volgens mij zit hij nog voor straf op zijn kamertje:quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:17 schreef DJMO het volgende:
https://www.politie.nl/ge(...)-cathrijne---utrecht
@:Paul
Voor één keer ben ik serieus. Kijk even goed om je heen![]()
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die duurdere moet je ook puur drinken
Verspilling om die te mixenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Was dat nou zo erg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij nog voor straf op zijn kamertje:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
#trutquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij nog voor straf op zijn kamertje:
[ afbeelding ]
Ik stikte bijna in m'n snoepjes van het lachenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: