SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die vingers zijn wel wat creepy, AI.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ja, is gewoon andere benaming van tbc? Wereldwijd weer de meest dodelijke infectieziekte in 2023. In de jaren daarvoor stond covid op de 1e plekquote:
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Alsof ze los zittenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Die vingers zijn wel wat creepy, AI.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
dan kijk je naar de restquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Feli Amy.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eng idd...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Die vingers zijn wel wat creepy, AI.![]()
Ik vind het gifje in de OP aanstootgevendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:50 schreef Driepink het volgende:
Ik vind het gifje in de OP aanstootgevendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:50 schreef Driepink het volgende:
Ik vind het gifje in de OP aanstootgevendal weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oh dacht dat je hier op het forum kanker niet mag gebruiken als krachtterm.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
er staat nergens dat 1 van beide verboden is
beide is niet sjiek
Mja ik gebruik gewoon geslachtsdelen als krachtterm
Of onmeunig
TBC duikt nog weleens op idd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, is gewoon andere benaming van tbc? Wereldwijd weer de meest dodelijke infectieziekte in 2023. In de jaren daarvoor stond covid op de 1e plek
Heel veel vrienden van mij hadden het jaren geleden tijdens een uitbraak hier.![]()
Lewis Jankerstront is niet de gemiddelde manquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ow je hebt het specifiek over hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dacht dat je hier op het forum kanker niet mag gebruiken als krachtterm.
Mja ik gebruik gewoon geslachtsdelen als krachtterm
Of onmeunigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha nee joh, 1e van de maand felicitatie TTquote:
Ik ben pas met st juttemis jarig
Oh, ik had nog niet gezien dat de goede man ook vingers heeftquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Feli Vino
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gewoon 4,5%quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje te vergelijken met bruisend water met smaakjes maar dan met wodka of ander soort neutrale alcohol erin
Net als een pilsje.![]()
Jah! Haha in de grote boze buitenwereld zijn gewoon alle krachttermen toegestaan denk ik?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow je hebt het specifiek over hier
Vrijheid van meningsuiting enzo. Of misschien mag je de koning geen ziekte toewensen.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
die staat ook niet hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh wauw, die had ik niet eens gezien![]()
in NL nog wel geloof ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah! Haha in de grote boze buitenwereld zijn gewoon alle krachttermen toegestaan denk ik?
Vrijheid van meningsuiting enzo. Of misschien mag je de koning geen ziekte toewensen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is trouwens wel apart dat Nederland het enige land is waar met ziektes gescholden wordt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Zolang je zegt dat het je mening is en zeer duidelijk is dat je het niet als feit bedoeltquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
Is trouwens wel apart dat Nederland het enige land is waar met ziektes gescholden wordt.
Ik vind dat grijze botjes mevrouwtjes kei en snoeihard gebolkt moet worden
ow dat gebeurt welquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vind dat grijze botjes mevrouwtjes kei en snoeihard gebolkt moet worden
![]()
Perfecte uiting van het recht op bolk uitingquote:
en soms kun je beter niks zeggenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Perfecte uiting van het recht op bolk uiting
dat doe ik dan ook nu
Hey HC.quote:
Een vrouw die weet wanneer ze haar mond moet houdenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en soms kun je beter niks zeggen
dat doe ik dan ook nu![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je trouwen?
al gedaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vrouw die weet wanneer ze haar mond moet houden![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je trouwen?
1 x is genoeg
Dan ga ik zo maar even een nieuw pallet industriële ducttape bestellen voor muisquote:
Ik vind er wel iets van wanneer de moeder er in betrokken wordt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je zegt dat het je mening is en zeer duidelijk is dat je het niet als feit bedoelt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en dan naar het gemeente huis?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik zo maar even een nieuw pallet industriële ducttape bestellen voor muisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben je gek?quote:
Die gaat de kelder in als ik belangrijke dingen op het gemeente huis moet gaan regelen
ow ik dacht creatief met ducttapequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je gek?
Die gaat de kelder in als ik belangrijke dingen op het gemeente huis moet gaan regelen
en er een jurk van makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En ja, ik overdrijf natuurlijk. Muis is het op 2 na mooiste wat me ooit is overkomen tot op heden![]()
Bij ons thuis was vloeken ook echt not done.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Ja, maar ook met godverwensingen, geslachtsdelen en faeces, ik denk dat wij een scheldlustig volkje zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
Is trouwens wel apart dat Nederland het enige land is waar met ziektes gescholden wordt.
Mijn opa kon goed vloekenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
Bij ons thuis was vloeken ook echt not done.![]()
![]()
Er is geen eenduidig antwoord op de vraag welk land het hardst schold, maar er zijn wel landen waar veelvuldig gescholden wordt. Uit onderzoek blijkt dat Servië een lange traditie heeft van schelden, waarbij vooral familieleden het moeten ontgelden. Ook in Kroatië, Noorwegen en Zweden wordt veel gescholden, waarbij Kroatië de meeste expliciete scheldwoorden per hoofd van de bevolking heeft. In de Verenigde Staten wordt online veelvuldig gevloekt, vooral in de staten Maryland en Louisiana, zo blijkt uit onderzoek.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vloek ook vrij weinig, als ik vloekte werd mn moeder boos, want zoiets doet een dame niet
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind er wel iets van wanneer de moeder er in betrokken wordt.![]()
![]()
Gebrek aan woorden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kumpel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan mag het...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik vloek een beetje veel , maar alleen tijdens gamen![]()
Ik zeg als ik weer eens naar beneden val ofzoquote:
godver
Of cono!
Mama Mia, Ite is meeeeeee Marioooooooquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Pizzeriaaaa..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mama Mia, Ite is meeeeeee Mariooooooo![]()
Kutverdorie
Snetverderrie
Potverdorie
Godnondeju
Verdomme
Potverdikkie
Potverdikkeme"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bliksem Pybe vind ik wel leuk.quote:
Gadverpielekesquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:23 schreef Lovely het volgende:
Kutverdorie
Snetverderrie
Potverdorie
Godnondeju
Verdomme
Potverdikkie
Potverdikkeme
Gadverpietjes![]()
Wat een kut huishoudenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
Bij ons thuis was vloeken ook echt not done.![]()
Jeeeeesus, wat een vuige taal hier ineens![]()
Is Kees langsgeweest?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
Nee, die is nog altijd met zijn kachel bezigquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gloeiende gloeiende.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kutkachel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, die is nog altijd met zijn kachel bezig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Theo.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:28 schreef X55 het volgende:
[..]
Godvergeten kut hond.
Mijn buurman roept dat nog weleensNog nooit van gehoord
Ik moet weer an die snoeiharde arbeit![]()
![]()
Het was weer leuk om even met uw hoog geacht heren en dames hearlijk godnondeju hard vuige taal te gebruiken![]()
![]()
Zij die gaan werken groeten U allen!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HappyCharly / 134 / +0 / +134 / 17 / 28
2. Vino_Tinto / 72 / +0 / +72 / 147 / 174
3. FreshFruit / 68 / +0 / +68 / 51 / 64
4. greysbones / 52 / +0 / +52 / 64 / 70
5. devzero / 30 / +0 / +30 / 10 / 15
6. X55 / 23 / +0 / +23 / 87 / 95
7. MizzezAmy / 22 / +0 / +22 / 39 / 44
8. Masberum / 17 / +0 / +17 / 4 / 9
9. loveislikeakiss / 12 / +0 / +12 / 62 / 79
10. MooieTop6 / 9 / +0 / +9 / 62 / 72
11. Lovely / 9 / +0 / +9 / 41 / 51
12. KoningWouter / 7 / +0 / +7 / 3 / 10
13. gebrokenglas / 6 / +0 / +6 / 26 / 34
14. kree / 6 / +0 / +6 / 0 / 6
15. Fogel / 5 / +0 / +5 / 16 / 25
16. Pinnenmutske / 5 / +0 / +5 / 24 / 27
17. Stoorzendert / 4 / +0 / +4 / 0 / 2
18. DerRabbit / 4 / +0 / +4 / 21 / 22
19. StevenHyde / 3 / +0 / +3 / 28 / 33
20. _UserName_ / 3 / +0 / +3 / 21 / 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HappyCharly / 134 / +0 / +134 / 17 / 28
2. Vino_Tinto / 72 / +0 / +72 / 147 / 174
3. FreshFruit / 68 / +0 / +68 / 51 / 64
4. greysbones / 52 / +0 / +52 / 64 / 70
5. devzero / 30 / +0 / +30 / 10 / 15
6. X55 / 23 / +0 / +23 / 87 / 95
7. MizzezAmy / 22 / +0 / +22 / 39 / 44
8. Masberum / 17 / +0 / +17 / 4 / 9
9. loveislikeakiss / 12 / +0 / +12 / 62 / 79
10. MooieTop6 / 9 / +0 / +9 / 62 / 72
11. Lovely / 9 / +0 / +9 / 41 / 51
12. KoningWouter / 7 / +0 / +7 / 3 / 10
13. gebrokenglas / 6 / +0 / +6 / 26 / 34
14. kree / 6 / +0 / +6 / 0 / 6
15. Fogel / 5 / +0 / +5 / 16 / 25
16. Pinnenmutske / 5 / +0 / +5 / 24 / 27
17. Stoorzendert / 4 / +0 / +4 / 0 / 2
18. DerRabbit / 4 / +0 / +4 / 21 / 22
19. StevenHyde / 3 / +0 / +3 / 28 / 33
20. _UserName_ / 3 / +0 / +3 / 21 / 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DROMMELS BAL GEHAKT FRIKANDEL WATAERFIETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
FOUTJE MOET KUNNEN BAAS
Sorry, ik liet t kind in me even gaan
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Werk ze.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet weer an die snoeiharde arbeit![]()
![]()
Het was weer leuk om even met uw hoog geacht heren en dames hearlijk godnondeju hard vuige taal te gebruiken![]()
![]()
Zij die gaan werken groeten U allen!![]()
![]()
Is het tuinhuisje vrij deze avond?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
The last of us Part 1 maar weer een keer spelen.
Vriendin heeft wel de serie gezien maar nog nooit de game gespeeld
Dat zou jij moeten weten, jij hebt al betaald voor het hele weekend om de Anaal Augustus Maand in te luidenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Werk ze.![]()
Is het tuinhuisje vrij deze avond?![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
DROMMELS BAL GEHAKT FRIKANDEL WATAERFIETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
FOUTJE MOET KUNNEN BAAS
Sorry, ik liet t kind in me even gaan
ik slinger vanavond de pc weer eens aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee ik heb de ps5 weer aangezet![]()
Ja bolk gvd.
Het is vakantie!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
welke game?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik slinger vanavond de pc weer eens aanIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jij hebt toch altijd vakantie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Updatequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké
Ik ga zo van een water glijbaan
In mijn kleren
Mijn broek is natHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mooie top 6quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal ik druk gaan doen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhuh.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
en daar moet je niet naakt vanaf?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is een water glijbaan...Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Is hier jammer genoeg geen nudisten pretparkquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
en daar moet je niet naakt vanaf?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zit in de treinOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb geen bikiniquote:![]()
En mijn badpak niet bij meHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
OWquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb geen bikini![]()
En mijn badpak niet bij meOw misschien luister ik wel meequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanavond maar weer een Space.
@:Paul
Naar mijn Marc Marie stemmetje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
OW
[..]
Ow misschien luister ik wel mee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb je maar heel even en heel zachtjes gehoor. Maar kan headset op doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Naar mijn Marc Marie stemmetje.
Ik speel veel black ops 6 en dan alleen nuketown. Lekker hersenloos knallen. Alle 10 de prestiges voltooidquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja al een tijd niet meer gespeeld :
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat is eigenlijk een space? Ken het alleen van heeeel lang terug dat mijn ex zei van ik wil even meer space ( #gingfout )Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik vergeet soms wel duidelijk in de mic te praten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik heb je maar heel even en heel zachtjes gehoor. Maar kan headset op doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nuketownquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik speel veel black ops 6 en dan alleen nuketown. Lekker hersenloos knallen. Alle 10 de prestiges voltooid
Is op X , waar je met mensen kan praten. Kan over van alles gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:50 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is eigenlijk een space? Ken het alleen van heeeel lang terug dat mijn ex zei van ik wil even meer space ( #gingfout )“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ow niks voor mijquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk dat het deze spel is
https://oldschool.runescape.com/
Vanavond duidelijk praten danquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vergeet soms wel duidelijk in de mic te praten.
Ja juf.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ow niks voor mij
[..]
Vanavond duidelijk praten dan
Jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Beste map. Met kerst was het een sneeuw map bijv
Maar even B&B kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik loop nog achter. Ben bij de afl. waar de Prinses naar huis moet en niet echt blij is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
geen nieuwe aflevering toch vandaag
owwwwwwwquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik loop nog achter. Ben bij de afl. waar de Prinses naar huis moet en niet echt blij is.
Wel een aanrader hoor.quote:
Leuk vermaak ja?quote:
Moet mog best wat afleveringen terug kijken
Als je er eenmaal inzit is het echt topvermaak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk vermaak ja?
Moet mog best wat afleveringen terug kijken
Ok en ik ben doodopOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zal vanavond eens proberen om het te kijkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je er eenmaal inzit is het echt topvermaak.
Jaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
Deze in de bioscoop lijkt me wel wat.
[ afbeelding ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ik kan hem al downloadenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga gelijk Soul vragen.quote:
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Wel lief.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer MT6quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Eens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik vnd de horror van de laatste tijd echt niet eng“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bedoelt @Paul die met je wil daten of @kree die in je DM zit?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik vnd de horror van de laatste tijd echt niet eng![]()
Gezellig Mutskequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn plekje op de zolderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar is dat horror?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Horror is vooral eng als het echt is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Vinoquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger had je de top 40.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Benieuwd wat er in die vitrinekast staat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn plekje op de zolder“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn het geen opvliegers?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Hey Stevenquote:
Hoe is u dag tot dusver?quote:
Geeft niet, je hebt genoeg aan je hoofdquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:20 schreef StevenHyde het volgende:
Ow je was er vanochtend al herinner ik me nu Dot. Chaoshoofd
Op tijd naar de wcquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar we hebben wel een drankje
En ik zit in onesie![]()
![]()
Ook geen bikini of badpak? Ik zie hier een patroon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar we hebben wel een drankje
En ik zit in onesie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook geen bikini of badpak? Ik zie hier een patroon.
in bikini gamen is beetje raarquote:
Ik wacht wel tot hij op Netflix staatquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laat sociale conventie je niet tegenhouden in je dromen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laat sociale conventie je niet tegenhouden in je dromen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft niet, je hebt genoeg aan je hoofdlief
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: