SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 31-07-2025 19:46:07 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nou vooruit danquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nog wat dubbels liggen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wil ik ook nog eens proberen, maar bang dat ik er ziek van word
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waarom zal je daar ziek van worden dan?quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:57 schreef Lovely het volgende:
Wil ik ook nog eens proberen, maar bang dat ik er ziek van word![]()
Hebben we er daar niet al 450 keer zoveel van als relatief normale usersquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja maar weet niet of ik verder ga serie kijken of nog een filmquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
moet eigenlijk nog steeds bestellingen inpakke want heb er morgen geen tijd voor
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als ze niet goed bereidt wordenquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:58 schreef X55 het volgende:
[..]
Waarom zal je daar ziek van worden dan?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
als ze goed vers zijn kun je ze rauw eten zonder ziek te wordenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit krijg je met zo`n TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat niet betekent dat we hier onzin mogen postenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alles is relatiefquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat niet betekent dat we hier onzin mogen posten![]()
![]()
Relatief gezien is zelfs relatief op zich zeer relatiefquote:
Hier staat iets anders.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat niet betekent dat we hier onzin mogen posten
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Absoluutquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is relatief is dan weer wel een absoluut statement. 🤨![]()
![]()
er zijn recente posts van blauwe en rode te vinden die zeggen van nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier staat iets anders.
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dood of de gladiolenquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
D. leeft in een alles of niets modus![]()
![]()
Ja bolk gvd en snel een beetjeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Paul heeft behoefte aan gezelschap?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee sgat ik moet nog naar galgenwaard fietsenquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee joh het gaat net lekker hardWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
is toch niet mijn probleem ?quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:32 schreef Paul het volgende:
[..]
nee sgat ik moet nog naar galgenwaard fietsenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijne ook nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is toch niet mijn probleem ?![]()
zo onaardigquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is toch niet mijn probleem ?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wel een mooie OP hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
we hebben de @MizzezAmy nodig om het uit te puzzelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ojee, snel een droge broek aan trekkenquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:42 schreef Moonlight het volgende:
Wanneer je besluit dat je sterker bent dan die donkere wolken, maar de regen het toch wint.
[ link | afbeelding ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:42 schreef Moonlight het volgende:
Wanneer je besluit dat je sterker bent dan die donkere wolken, maar de regen het toch wint.
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ja zit nu lekker in m’n joggingbroekquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, snel een droge broek aan trekken![]()
Op de bank?quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zit nu lekker in m’n joggingbroek![]()
![]()
kunt schuilen met Paultjequote:Op donderdag 31 juli 2025 18:42 schreef Moonlight het volgende:
[ link | afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is ook gewoon raar weer.. droog en dan weer een regenbuiquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zit nu lekker in m’n joggingbroek
ZEGquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat een amateur, die kan wel wat les gebruiken van de OP damequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Helemaal nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat een amateur, die kan wel wat les gebruiken van de OP dame
Ja wat een zomerquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook gewoon raar weer.. droog en dan weer een regenbui![]()
![]()
Wel!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zelfs het weer is onzinnig aan het doen, zoveel invloed heeft DTS op de wereldquote:
Dan moet het topic maar op slotquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs het weer is onzinnig aan het doen, zoveel invloed heeft DTS op de wereld
Maar dan krijg je weer mooi weer maar een horde bolkers die in winkel centra door het hele land iedereen kapot gaan bolkenquote:![]()
regen???quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook gewoon raar weer.. droog en dan weer een regenbuiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja je weet wel, dat water waar die FIA bang voor is en Pirelli banden voor heeft gemaakt die nooit worden gebruiktquote:
Oja, dat moet ook weer niet..quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer mooi weer maar een horde bolkers die in winkel centra door het hele land iedereen kapot gaan bolken
Ja van die natte druppels die uit de lucht komenquote:
oow datquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja je weet wel, dat water waar die FIA bang voor is en Pirelli banden voor heeft gemaakt die nooit worden gebruikt
dat hebben we hier de afgelopen dagen niet gehadThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hier nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja van die natte druppels die uit de lucht komen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik niet, ik kijk gewoon wat buienradar zegtquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vast wel weer, als het hier volgende week mooi weer isquote:
Even een reminder krijgen dat het leven nog altijd slechter kan zijnquote:
ik schrok alquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik niet, ik kijk gewoon wat buienradar zegtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wij krijgen ook warmere dagenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vast wel weer, als het hier volgende week mooi weer is
bijna net zo erg als westerhaar vriezeveenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even een reminder krijgen dat het leven nog altijd slechter kan zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb echt last van een jetlag terwijl ik niet eens van tijdzone veranderd ben
dan krijgen we de zomer des hells die ze al maanden voorspellenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Eind volgende week stopt het blijkbaar met regenen!
40 - 45 graden!quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan krijgen we de zomer des hells die ze al maanden voorspellen![]()
![]()
ik denk dat we dan eerst massaal allemaal de airco op verwarmen moeten zettenquote:
Gisteren en vandaag heb ik er serieus aan zitten denken!quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat we dan eerst massaal allemaal de airco op verwarmen moeten zetten
Zit niet helemaal lekker in m'n vel. Zit nu ook met een vest aan (over een polo, en ik heb een korte broek aan!)
![]()
Oké ik zal wel iets van Muis haar gas voorraden naar jullie pompen zodat iedereen de verwarming gratis omhoog kan gooienquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat we dan eerst massaal allemaal de airco op verwarmen moeten zetten
ik zit net te twijfelen of ik mijn trui aan moet trekkenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag heb ik er serieus aan zitten denken!
Zit niet helemaal lekker in m'n vel. Zit nu ook met een vest aan (over een polo, en ik heb een korte broek aan!)
maar het was de hele dag hier benauwd af en toe zon en droog dusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
das liefquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké ik zal wel iets van Muis haar gas voorraden naar jullie pompen zodat iedereen de verwarming gratis omhoog kan gooien
maar mijn airco werkt op stroom
Ja sorry, dan kan ik je niet helpen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
das lief
maar mijn airco werkt op stroom
ik heb zonnepanelenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja sorry, dan kan ik je niet helpen.
Ik heb vanaf volgende week weer een mini vakantie, al moet ik wel nog 2 dagen per week naar kantoorquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
ik niet
maar scheelt
heb nog geen vakantie
nog een week of 3 dan hoop ik vakantie te hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanaf volgende week weer een mini vakantie, al moet ik wel nog 2 dagen per week naar kantoor
en nog 4 weken dan een weekje wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wij zijn al semi op vakantie geweest in het beloofde land afgelopen week.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog een week of 3 dan hoop ik vakantie te hebben
en nog 4 weken dan een weekje weg
Misschien van de winter nog ergens een weekje of weekendje weg ofzo, maar nog niks gepland.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
afhankelijk van hoelang dochterlief in spanje blijftquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij zijn al semi op vakantie geweest in het beloofde land afgelopen week.
Misschien van de winter nog ergens een weekje of weekendje weg ofzo, maar nog niks gepland.
ga ik vast nog wel een keer dit jaar
Zal ze vast gezellig vinden dat je haar daar helemaal op komt zoeken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
afhankelijk van hoelang dochterlief in spanje blijft
ga ik vast nog wel een keer dit jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ze vast gezellig vinden dat je haar daar helemaal op komt zoeken.![]()
eind augustus in ieder geval
O dat staat al vast?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zoek nog altijd een capabele assistente, dus mocht je regelmatige weekend tripjes naar het buitenland leuk vinden. Mijn DM/PM staat altijd open voor een open sollicitatiequote:Op donderdag 31 juli 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
afhankelijk van hoelang dochterlief in spanje blijft
ga ik vast nog wel een keer dit jaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zoek nog altijd een capabele assistente, dus mocht je regelmatige weekend tripjes naar het buitenland leuk vinden. Mijn DM/PM staat altijd open voor een open sollicitatie
Gezellig, ga je alleen of met manlief?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Rabbitquote:
manlief gaat meequote:Op donderdag 31 juli 2025 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, ga je alleen of met manlief?
Gezellig.. Waar woont ze nu zelfstandig of in een hotel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
in een huis met een zwembadquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig.. Waar woont ze nu zelfstandig of in een hotel?
Kijk dat doet ze goedquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
[..]
in een huis met een zwembad
Heb jij al vakantie gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nee, nooit. Ik ben niet zo van op vakantie gaan. Hier heb ik alle gemakken en elders is het behelpenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2 weken en na dit weekend weer 2,5 weken.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
snap ikquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nooit. Ik ben niet zo van op vakantie gaan. Hier heb ik alle gemakken en elders is het behelpen
dagje weg?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik voel me wel heel welkomOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O kijk. Dat doe je goed. Ga je nog weg/quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 weken en na dit weekend weer 2,5 weken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oi Dottert. Could you be a dear en de nieuwe rijm in de OP zetten?quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nooit. Ik ben niet zo van op vakantie gaan. Hier heb ik alle gemakken en elders is het behelpen![]()
Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #19036] Pindakaas op vakantie"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ligt niet in de planning in ieder geval.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij doet het gewoon weerquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oi Dottert. Could you be a dear en de nieuwe rijm in de OP zetten?![]()
Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #19036] Pindakaas op vakantie
quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk. Dat doe je goed. Ga je nog weg/
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Weekje in het zuiden geweest bij familie vorige week, maar dat was omdat het te combineren was met werk.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk. Dat doe je goed. Ga je nog weg/
Volgende kleine vakantie blijven we gewoon thuis. Muis moet dan gewoon werken dus ik kan dan lekker huisman zijn wat soms ook wel lekker is.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Done, had hem gemistquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #19036] Pindakaas op vakantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
an die arbeitquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weekje in het zuiden geweest bij familie vorige week, maar dat was omdat het te combineren was met werk.
Volgende kleine vakantie blijven we gewoon thuis. Muis moet dan gewoon werken dus ik kan dan lekker huisman zijn wat soms ook wel lekker is.
Onze panterige huis dichter flikt het gewoon weer even alsof het niks isquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #19036] Pindakaas op vakantie
Dank is grootquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Altijd weer een ontroerend moment, als er een nieuwe kampioen gekroond wordt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Even helemaal niets moeten is ook wel eens fijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weekje in het zuiden geweest bij familie vorige week, maar dat was omdat het te combineren was met werk.
Volgende kleine vakantie blijven we gewoon thuis. Muis moet dan gewoon werken dus ik kan dan lekker huisman zijn wat soms ook wel lekker is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nieuwe oudequote:Op donderdag 31 juli 2025 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Altijd weer een ontroerend moment, als er een nieuwe kampioen gekroond wordt.
Graag gedaan hebben Bolke en Bolke toch weer mooi in elkaar geflanstquote:![]()
Heb haar gelijk in de winnaars lijst gezetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft al eerder gewonnen onder haar andere accountquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Altijd weer een ontroerend moment, als er een nieuwe kampioen gekroond wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Ja weet ik, maar tochquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft al eerder gewonnen onder haar andere account
O ja kijken wat er nu in de kluis zitquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
zo maar weer eens bondgenoten kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat was gisteren alquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja kijken wat er nu in de kluis zit
Ik vind het tegenwoordig serieus lekker om gewoon lekker thuis te zijn. Beetje in en om het huis wat dingetjes te doen en het lekker rustig aan te doen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even helemaal niets moeten is ook wel eens fijnOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb gisteren gekeken maar niet mee gekregen? Wat zat er in danquote:
Je weet dat het komt maar toch, als het zover is ben je toch weer een beetje ontroerdquote:
ik zoek nog een PA voor mijn dingetjes in en om het huisquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het tegenwoordig serieus lekker om gewoon lekker thuis te zijn. Beetje in en om het huis wat dingetjes te doen en het lekker rustig aan te doen.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: