SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mooie TTTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
En OP.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis haar nu al
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
laat de kleine maar komen, ik ben er klaar voor
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
#metooquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja daaag Daddy, ik slaap nog even door.quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
laat de kleine maar komen, ik ben er klaar voor
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
there she is
nopequote:Op woensdag 30 juli 2025 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja daaag Daddy, ik slaap nog even door.
Mag ik jaloers zijn?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis @LovelyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Route uitgestippeld. Auto is verkocht. Dus die ga ik in hoogvliet neerzetten. En dan loop ik naar huis.
1 uur en 40 minuten.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wandelschoenen aan en doorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis de auto van @Vino_Tinto“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2619 / +56 / +13 / 8229 / 9360
2. FreshFruit / 1909 / +90 / +63 / 3046 / 4000
3. KillemWieft / 1052 / +0 / +0 / 785 / 1133
4. gebrokenglas / 981 / +10 / +13 / 3483 / 4187
5. _UserName_ / 719 / +16 / +45 / 601 / 828
6. MooieTop6 / 708 / +37 / +1 / 3611 / 4084
7. loveislikeakiss / 613 / +35 / +0 / 3227 / 3618
8. Lovely / 531 / +0 / +0 / 2457 / 2850
9. HappyCharly / 505 / +12 / +75 / 480 / 650
10. DJMO / 473 / +11 / +0 / 940 / 1248
11. mario390 / 452 / +3 / +0 / 938 / 1224
12. Helenattenek / 433 / +3 / +0 / 567 / 709
13. marc0871 / 430 / +37 / +0 / 876 / 1148
14. hemarookworst / 366 / +0 / +11 / 1222 / 1490
15. Dr.Mikey / 360 / +1 / +1 / 448 / 604
16. KoningWouter / 360 / +59 / +0 / 1195 / 1395
17. Grotetijd / 359 / +54 / +27 / 761 / 944
18. MizzezAmy / 358 / +8 / +2 / 2136 / 2442
19. kree / 342 / +0 / +0 / 1329 / 1581
20. Fogel / 338 / +1 / +0 / 1090 / 1350SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Heb haar een berichtje gestuurd op messenger.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Kakka
Bij de Lquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Genietse! Ik had vandaag een 2quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De zon schijntquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De lucht is blauwquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En Moon is liefquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MOOOOOOONquote:
Tyfoutje!quote:
Mooooooooooooooooon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gister ook al. Jij mag dat.quote:
Ik ga Moonspam even onthouden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag gewoonquote:![]()
![]()
![]()
Heb jij weerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tot zover het smoezenboek.quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Vergeten te ontbijten
Sta voor die kutbrug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hallo lilakIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Op naar ZoutelandeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, trek je het nog een beetje zonder Duud?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gister de grootste Funko binnengekregen. Nu nog even een plek zoeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent zelf een zonnetje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk hetquote:Op woensdag 30 juli 2025 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja, trek je het nog een beetje zonder Duud?
Heb gedroomd over een ex
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In zijn gammele strandhuisquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En je lag diagonaalquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk het
Heb gedroomd over een exIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Viel mee dit keerquote:
Moest er wel om half drie uit om te poepen
*Lust geen koffie*![]()
Dat is heel normaal.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk het
Heb gedroomd over een ex“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cijfer?quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Viel mee dit keer
Moest er wel om half drie uit om te poepen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik droom regelmatig over mijn exen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks mis met sex met je exquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou er zijn er een paar waar ik zo droog als de saharah voor ben dus die skip ik lieverquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben gewoon altijd ready, vlag over de wat minder lieve ex, npquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou er zijn er een paar waar ik zo droog als de saharah voor ben dus die skip ik lieverIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Toch makkelijk om een man te zijnquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon altijd ready, vlag over de wat minder lieve ex, npHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@DeZwabber is ook altijd ready met likes
Dat heeft niks met man zijn te maken, meer met het totale ontbreken van mijn zelfrespectquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toch makkelijk om een man te zijn
quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met man zijn te maken, meer met het totale ontbreken van mijn zelfrespect
*Lust geen koffie*![]()
Dat heeft niks met man zijn te maken, meer met het totale ontbreken van mijn zelfrespectquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toch makkelijk om een man te zijn
Hoi paulquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik moet nog ontbijten, maar ik moet straks bloedprikken in het ziekenhuis. Laat daar nou een mcdonald's naast zitten...
Dat wordt een dubbele cheeseburger zometeen
Jij bent een kloon van mij?quote:
Help Vino even. Iets met bruggen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:27 schreef DJMO het volgende:
Ik moet nog ontbijten, maar ik moet straks bloedprikken in het ziekenhuis. Laat daar nou een mcdonald's naast zitten...
Dat wordt een dubbele cheeseburger zometeen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is mijn smiley!!quote:
Ik ben altijd bang, dat als ik op een brug loop dat hij dan omhoog moet. En dat ze mij niet zien. En dat ik helemaal naar boven ga
Oh ja ken er meer die daar last van hebbenquote:
Ik vind het oké, ben alleen altijd bang dat ik mijn telefoon laat vallenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Joh heb je mooi uitzichtquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ben altijd bang, dat als ik op een brug loop dat hij dan omhoog moet. En dat ze mij niet zien. En dat ik helemaal naar boven gaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ook datquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja ken er meer die daar last van hebben
Ik vind het oké, ben alleen altijd bang dat ik mijn telefoon laat vallen
Waar was jij gister? Geen Paul.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Help Vino even. Iets met bruggen.Een paar jaar geleden moest ik een Kutbrug bij weesp over. Ik postte een foto op Facebook met als bijschrift, het was leuk jullie gekend te hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Fietsen is niet eng
Maar lopen brrrrr
Mijn tante raakte volledig in paniek, en ik werd gebeld door de vader van m'n jongste zoon daarover. Ik hing slap van het lachen, en ben lachend die brug over gestruikeld, ik had geen aandacht meer voor de diepte naast me
Als je nou nie springt ...quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Een paar jaar geleden moest ik een Kutbrug bij weesp over. Ik postte een foto op Facebook met als bijschrift, het was leuk jullie gekend te hebben.
Mijn tante raakte volledig in paniek, en ik werd gebeld door de vader van m'n jongste zoon daarover. Ik hing slap van het lachen, en ben lachend die brug over gestruikeld, ik had geen aandacht meer voor de diepte naast meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit snap hij niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
4067 stappenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je nou nie springt ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westerborkpad - In het spoor van de JodenvervolgingIk heb er één en ik ben er trots op
Ik heb hier echt nooit last van gehad, tot ik vorig jaar een keer over de spoorbrug in Keulen liep. Bang dat ik m'n camera zou laten vallen. Bang om er te lopen. Heel gek. Ook niet meer gehad sindsdien.quote:🐙![]()
Zo een hebben we ook nog in Utrecht, maar daar is het hek lagerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet ik doen of je slim bent?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke kant is dit? Hoogvliet of spijk?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dit is gelukkig weer spijkenissequote:Telefoon ging in mijn jaszak ookquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier echt nooit last van gehad, tot ik vorig jaar een keer over de spoorbrug in Keulen liep. Bang dat ik m'n camera zou laten vallen. Bang om er te lopen. Heel gek. Ook niet meer gehad sindsdien.
Die capslock en shift knop moeten je echt afgenomen wordenquote:
Je typt online zoals mijn moeder deedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat was wat lastiger gegaan met m'n camera denk ik.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dit is gelukkig weer spijkenisse
[..]
Telefoon ging in mijn jaszak ook🐙![]()
Je bent ook wel hard begonnen met twee uur per dagquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat ga je kopen? Een zakje bolk?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Design een jas met zakken zo groot dat je ook een aquarium en mobiel doka bij je hebtquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was wat lastiger gegaan met m'n camera denk ik.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja dat wel. Maar komt goedquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je bent ook wel hard begonnen met twee uur per dagOwnee ze gaan zwemmen in het kanaalquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik zie ook altijd voor me dat zoiemand zijn toetsenbord bespeelt als een carillon, met gebalde vuisten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die capslock en shift knop moeten je echt afgenomen worden
Je typt online zoals mijn moeder deed🐙![]()
Ik ben in hoogvliet opgegroeid. In spijk op school gezeten (blaise Pascal). In Brielle ook nog op school gezeten, mavo van dijk. Daarna naar Capelle aan den IJssel. Het is vast behoorlijk veranderd allemaal, maar vroeger kende ik die buurt op m'n duimpje.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dit is gelukkig weer spijkenisse
[..]
Telefoon ging in mijn jaszak ookIk heb er één en ik ben er trots op
Ofquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Design een jas met zakken zo groot dat je ook een aquarium en mobiel doka bij je hebt
Gek idee
Een tasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zwemmende dealers?quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar komt goed
[..]
Ownee ze gaan zwemmen in het kanaalI'm surrounded by morons!
Spijkenisse is nog net zo gaat als vroegahquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben in hoogvliet opgegroeid. In spijk op school gezeten (blaise Pascal). In Brielle ook nog op school gezeten, mavo van dijk. Daarna naar Capelle aan den IJssel. Het is vast behoorlijk veranderd allemaal, maar vroeger kende ik die buurt op m'n duimpje.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wat een gek ideequote:
Er is een Disney planner op de TikTok en die maakt skits van keyboard Warriors die je ziet in de Disney Facebook groepenquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie ooo altijd voor me dat zoiemand zijn toetsenbord bespeelt als een carillon, met gebalde vuisten.
Zoals zij op die toetsenborden tekeer gaat is prachtigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook dealers moeten aan hun lijn denkenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ook dealers moeten aan hun lijn denken
Zo'n bontkraagtasje?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn ex man woont nog steeds in poortugaal. Mijn tante in rhoon.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Spijkenisse is nog net zo gaat als vroegahIk heb er één en ik ben er trots op
Diegene met een tas hebben vaak een bontkraagquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ligt eraan wat voor tas thoquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Diegene met een tas hebben vaak een bontkraagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb gewoon een goeie cameratas. Maar de foto's lukken doorgaans beter als hij daar niet in zit.🐙![]()
Mooie beeldspraak.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ook dealers moeten aan hun lijn denken
quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb gewoon een goeie cameratas. Maar de foto's lukken doorgaans beter als hij daar niet in zit.
Ik hoor je altijd een boel over foto's maar ik zie er weinigquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb gewoon een goeie cameratas. Maar de foto's lukken doorgaans beter als hij daar niet in zit.
Doe eens meer delenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goedemorgen. Deze wilde ik nog even bewaren.quote:
Mogguhh Fruit..quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen. Deze wilde ik nog even bewaren.![]()
![]()
Dat klinkt wel pittig jaquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag psychotherapie en rusten
Morgenmiddag dagbesteding
Lekker rustig aan doen
*Lust geen koffie*![]()
Deze reactie doet me eraan herinneren dat ik moet kijken of ik een afspraak kan maken met de psychiater in zaandam. Die idioten in castricum vinden dat ik het wel zonder therapie kan bolwerkenquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag psychotherapie en rusten
Morgenmiddag dagbesteding
Goedemorgen dame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schaduw porn?quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
schaduw gespot
Fapje gezet![]()
Welke is dat? Ik heb er zoveel getrotseerd die ik hier heb gedeeld.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was @:DJMO haar brug.
[ afbeelding ]Ik heb er één en ik ben er trots op
Deze was waar je hulp bij kreeg.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welke is dat? Ik heb er zoveel getrotseerd die ik hier heb gedeeld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waterlinie brug?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
was betere dingen aan het doenquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:33 schreef Paul het volgende:
Weer niemand gelukt![]()
SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 8.15 uur #1Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik was aan de wandelquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:33 schreef Paul het volgende:
Weer niemand gelukt![]()
SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 8.15 uur #1Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Tja, ehh. Oeps?quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik hoor je altijd een boel over foto's maar ik zie er weinig
Doe eens meer delen![]()
Ik heb meestal het idee dat mensen er niet zo op zitten te wachten. Maar ik zal vaker wat delen.🐙![]()
Geen mention gehad. en jij liet het gister ook afweten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:33 schreef Paul het volgende:
Weer niemand gelukt![]()
SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 8.15 uur #1“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben toch zelf ook elke dag te laatquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen mention gehad. en jij liet het gister ook afweten.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Als ontbijt zeker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zondag weer.quote:
Mei in laagje bûter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is zo'n ding wat de kcal niet waard is imoquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus ik besta.quote:
quote:
Wel lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is zo'n ding wat de kcal niet waard is imo![]()
![]()
Wat voor wandelschoenen heb je en wat voor sokken draag je?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb het vermoeden dat ze op gewone sokken en sneakers looptquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat voor wandelschoenen heb je en wat voor sokken draag je?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wij hebben gebolkt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is de definitie van gewone sokken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon skechersquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat voor wandelschoenen heb je en wat voor sokken draag je?
En lage sokjes van de H&M
Ik heb nieuwe wandelsokjes nodig
ik zei hetquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gewoon skechers
Ik heb nieuwe wandelsokjes nodigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat zal ik met die blaar doen, hij zit onderaan mijn voetbij die teen
Snap je?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Voetkledijquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is de definitie van gewone sokken?![]()
@DJMO zweert bij Brooks.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gewoon skechers
Ik heb nieuwe wandelsokjes nodig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kousen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik loop al jaren op mijn skechers meer dan 2 uur per dag
Denk echt dat het aan de sokken ligt
Oh bij die teenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
VAN RYSEL Fietssokken RR500 fluogeelquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gewoon skechers
Ik heb nieuwe wandelsokjes nodig
¤ 6,99
https://www.decathlon.nl/p/_/R-p-4615?mc=8353897
Deze draag ik graag. Of anders bamboe sokken van de zeeman. Nog nooit blaren gehad.
En tip van flip. Ga langs runnersworld voor een paar hardloopschoenen. Die zijn ook uitermate geschikt voor het wandelen.Ik heb er één en ik ben er trots op
ik heb een paar instappers van skechers maar ik gebruik ze nooit want ze schaven mijn hielen kapotquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik loop al jaren op mijn skechers meer dan 2 uur per dag
Denk echt dat het aan de sokken ligtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De Cameltoe. Nu snap ik het.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Correct. Ik draag al ruim 6 jaar niets anders meer, tenzij we op vakantie uit eten gaan. Dan wil ik wel eens sandalen of nette laarsjes dragen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja die instappers zijn kutquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een paar instappers van skechers maar ik gebruik ze nooit want ze schaven mijn hielen kapot
Ik doe het voor 100quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wil wel foto maken maar dat kost je 150 euroIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zal mijn tenen straks nog even scheren zodat ik ook rijk kan wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geelquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
VAN RYSEL Fietssokken RR500 fluogeel
¤ 6,99
https://www.decathlon.nl/p/_/R-p-4615?mc=8353897
Deze draag ik graag. Of anders bamboe sokken van de zeeman. Nog nooit blaren gehad.
En tip van flip. Ga langs runnersworld voor een paar hardloopschoenen. Die zijn ook uitermate geschikt voor het wandelen.
Detail. Ze lopen heerlijk.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
jawel joh, alle stapjes tellenquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar zet ik m'n Garmin niet eens voor aanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik betaal gewoon nergens meer voorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stappen worden door m'n horloge en telefoon geteld. M'n Garmin haal ik alleen tevoorschijn als ik een geplande wandeling van meer dan 5 km ga maken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jawel joh, alle stapjes tellenIk heb er één en ik ben er trots op
Vragen of ie weg wil gaanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
6295 stappen nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waarom zo lullig doen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar zet ik m'n Garmin niet eens voor aan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker manquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan slaanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het advies bij blaren is gewoonlijk om ze met rust te laten, maar als je 'm graag wil doorprikken dan wel met een speld of naald die je eerst in een vlam hebt gehouden om te steriliseren. Of plak er een speciale blarenpleister overheen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Is niet lullig bedoeld. Dat roep ik al sinds ik dat ding heb.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik moet morgenochtend weer wandelen namelijkquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het advies bij blaren is gewoonlijk om ze met rust te laten, maar als je 'm graag wil doorprikken dan wel met een speld of naald die je eerst in een vlam hebt gehouden om te steriliseren. Of plak er een speciale blarenpleister overheen.
Doorprikken met een gesteriliseerde naald en aan de lucht laten drogen dan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend weer wandelen namelijkIk heb er één en ik ben er trots op
Ga ik dat doenquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doorprikken met een gesteriliseerde naald en aan de lucht laten drogen dan.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond ook nog 4 km
Avond wandeling![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
alcohol erop?
of in jou
beide werkt wrs
Goeie reminder dit om m'n speakertje op te laden als ik weer thuis ben vanmiddag.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde gaan maar de koptelefoon is op 30%Ik heb er één en ik ben er trots op
ik heb ze heir in de la liggen bij mijn naaisetjequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ook niet zo eentje die je kunt jatten bij het hotel?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij boefje.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ook niet zo eentje die je kunt jatten bij het hotel?
Ik moet een @MooieTop6 denken
Bekijk deze YouTube-videoNeequote:Op woensdag 30 juli 2025 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ook niet zo eentje die je kunt jatten bij het hotel?
Zullen ze die in oktober hebben?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zo.
Liter bloed armer.
Nu ontbijten bij de Mac.Ik heb er één en ik ben er trots op
een liter?quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:36 schreef DJMO het volgende:
Zo.
Liter bloed armer.
Nu ontbijten bij de Mac.
wat voor een vampierboer ben jij geweestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een liter?
wat voor een vampierboer ben jij geweest
Overdrijven is een kunstquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een liter?
wat voor een vampierboer ben jij geweestwaren twee buisjes
oke koptelefoon zou weer even mee moeten kunnen, tijd om te gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kijk hier zit de blaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
wel verstandig als ik de geurkaars uit doe voor ik gaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kijk hier zit de blaarHmm. Das een kleintje. Ik weet niet of ik die doorgeprikt zou hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mijn lijfliedquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik moet een @:mooietop6 denken
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Nee
Zullen ze die in oktober hebben?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
We hebben een nieuwe bewoner straks“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Menneke is een beetje ziekjes maar we gaan kijken hoe te helpen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
hij is doorgeprikt, tering
[..]
wie wat waar?
awwwwwwwwwwww wat en foefjequote:Op woensdag 30 juli 2025 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Menneke is een beetje ziekjes maar we gaan kijken hoe te helpen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Menneke is een beetje ziekjes maar we gaan kijken hoe te helpen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: