Toch makkelijk om een man te zijnquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon altijd ready, vlag over de wat minder lieve ex, np
Dat heeft niks met man zijn te maken, meer met het totale ontbreken van mijn zelfrespectquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toch makkelijk om een man te zijn
quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met man zijn te maken, meer met het totale ontbreken van mijn zelfrespect
Dat heeft niks met man zijn te maken, meer met het totale ontbreken van mijn zelfrespectquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toch makkelijk om een man te zijn
Hoi paulquote:
Jij bent een kloon van mij?quote:
Help Vino even. Iets met bruggen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:27 schreef DJMO het volgende:
Ik moet nog ontbijten, maar ik moet straks bloedprikken in het ziekenhuis. Laat daar nou een mcdonald's naast zitten...
Dat wordt een dubbele cheeseburger zometeen
Dat is mijn smiley!!quote:
Oh ja ken er meer die daar last van hebbenquote:
Joh heb je mooi uitzichtquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ben altijd bang, dat als ik op een brug loop dat hij dan omhoog moet. En dat ze mij niet zien. En dat ik helemaal naar boven ga
Ja ook datquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja ken er meer die daar last van hebben
Ik vind het oké, ben alleen altijd bang dat ik mijn telefoon laat vallen
Waar was jij gister? Geen Paul.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |