SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mooie TTTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
En OP.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis haar nu al
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
laat de kleine maar komen, ik ben er klaar voor
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
#metooquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja daaag Daddy, ik slaap nog even door.quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
laat de kleine maar komen, ik ben er klaar voor
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
there she is
nopequote:Op woensdag 30 juli 2025 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja daaag Daddy, ik slaap nog even door.
Mag ik jaloers zijn?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis @LovelyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Route uitgestippeld. Auto is verkocht. Dus die ga ik in hoogvliet neerzetten. En dan loop ik naar huis.
1 uur en 40 minuten.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wandelschoenen aan en doorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis de auto van @Vino_Tinto“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2619 / +56 / +13 / 8229 / 9360
2. FreshFruit / 1909 / +90 / +63 / 3046 / 4000
3. KillemWieft / 1052 / +0 / +0 / 785 / 1133
4. gebrokenglas / 981 / +10 / +13 / 3483 / 4187
5. _UserName_ / 719 / +16 / +45 / 601 / 828
6. MooieTop6 / 708 / +37 / +1 / 3611 / 4084
7. loveislikeakiss / 613 / +35 / +0 / 3227 / 3618
8. Lovely / 531 / +0 / +0 / 2457 / 2850
9. HappyCharly / 505 / +12 / +75 / 480 / 650
10. DJMO / 473 / +11 / +0 / 940 / 1248
11. mario390 / 452 / +3 / +0 / 938 / 1224
12. Helenattenek / 433 / +3 / +0 / 567 / 709
13. marc0871 / 430 / +37 / +0 / 876 / 1148
14. hemarookworst / 366 / +0 / +11 / 1222 / 1490
15. Dr.Mikey / 360 / +1 / +1 / 448 / 604
16. KoningWouter / 360 / +59 / +0 / 1195 / 1395
17. Grotetijd / 359 / +54 / +27 / 761 / 944
18. MizzezAmy / 358 / +8 / +2 / 2136 / 2442
19. kree / 342 / +0 / +0 / 1329 / 1581
20. Fogel / 338 / +1 / +0 / 1090 / 1350SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Heb haar een berichtje gestuurd op messenger.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Kakka
Bij de Lquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Genietse! Ik had vandaag een 2quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De zon schijntquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De lucht is blauwquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En Moon is liefquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MOOOOOOONquote:
Tyfoutje!quote:
Mooooooooooooooooon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gister ook al. Jij mag dat.quote:
Ik ga Moonspam even onthouden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag gewoonquote:![]()
![]()
![]()
Heb jij weerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tot zover het smoezenboek.quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Vergeten te ontbijten
Sta voor die kutbrug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hallo lilakIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Op naar ZoutelandeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, trek je het nog een beetje zonder Duud?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gister de grootste Funko binnengekregen. Nu nog even een plek zoeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent zelf een zonnetje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk hetquote:Op woensdag 30 juli 2025 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja, trek je het nog een beetje zonder Duud?
Heb gedroomd over een ex
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In zijn gammele strandhuisquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En je lag diagonaalquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk het
Heb gedroomd over een exIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Viel mee dit keerquote:
Moest er wel om half drie uit om te poepen
*Lust geen koffie*![]()
Dat is heel normaal.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk het
Heb gedroomd over een ex“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cijfer?quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Viel mee dit keer
Moest er wel om half drie uit om te poepen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik droom regelmatig over mijn exen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks mis met sex met je exquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou er zijn er een paar waar ik zo droog als de saharah voor ben dus die skip ik lieverquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben gewoon altijd ready, vlag over de wat minder lieve ex, npquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou er zijn er een paar waar ik zo droog als de saharah voor ben dus die skip ik lieverIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Toch makkelijk om een man te zijnquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon altijd ready, vlag over de wat minder lieve ex, npHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@DeZwabber is ook altijd ready met likes
Dat heeft niks met man zijn te maken, meer met het totale ontbreken van mijn zelfrespectquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toch makkelijk om een man te zijn
quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met man zijn te maken, meer met het totale ontbreken van mijn zelfrespect
*Lust geen koffie*![]()
Dat heeft niks met man zijn te maken, meer met het totale ontbreken van mijn zelfrespectquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toch makkelijk om een man te zijn
Hoi paulquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik moet nog ontbijten, maar ik moet straks bloedprikken in het ziekenhuis. Laat daar nou een mcdonald's naast zitten...
Dat wordt een dubbele cheeseburger zometeen
Jij bent een kloon van mij?quote:
Help Vino even. Iets met bruggen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:27 schreef DJMO het volgende:
Ik moet nog ontbijten, maar ik moet straks bloedprikken in het ziekenhuis. Laat daar nou een mcdonald's naast zitten...
Dat wordt een dubbele cheeseburger zometeen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is mijn smiley!!quote:
Ik ben altijd bang, dat als ik op een brug loop dat hij dan omhoog moet. En dat ze mij niet zien. En dat ik helemaal naar boven ga
Oh ja ken er meer die daar last van hebbenquote:
Ik vind het oké, ben alleen altijd bang dat ik mijn telefoon laat vallenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Joh heb je mooi uitzichtquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ben altijd bang, dat als ik op een brug loop dat hij dan omhoog moet. En dat ze mij niet zien. En dat ik helemaal naar boven gaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ook datquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja ken er meer die daar last van hebben
Ik vind het oké, ben alleen altijd bang dat ik mijn telefoon laat vallen
Waar was jij gister? Geen Paul.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: