Stappen worden door m'n horloge en telefoon geteld. M'n Garmin haal ik alleen tevoorschijn als ik een geplande wandeling van meer dan 5 km ga maken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jawel joh, alle stapjes tellen
Waarom zo lullig doen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar zet ik m'n Garmin niet eens voor aan
Het advies bij blaren is gewoonlijk om ze met rust te laten, maar als je 'm graag wil doorprikken dan wel met een speld of naald die je eerst in een vlam hebt gehouden om te steriliseren. Of plak er een speciale blarenpleister overheen.quote:
Is niet lullig bedoeld. Dat roep ik al sinds ik dat ding heb.quote:
Ik moet morgenochtend weer wandelen namelijkquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het advies bij blaren is gewoonlijk om ze met rust te laten, maar als je 'm graag wil doorprikken dan wel met een speld of naald die je eerst in een vlam hebt gehouden om te steriliseren. Of plak er een speciale blarenpleister overheen.
Doorprikken met een gesteriliseerde naald en aan de lucht laten drogen dan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend weer wandelen namelijk
Ga ik dat doenquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doorprikken met een gesteriliseerde naald en aan de lucht laten drogen dan.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond ook nog 4 km
Avond wandeling
quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
alcohol erop?
of in jou
beide werkt wrs
Goeie reminder dit om m'n speakertje op te laden als ik weer thuis ben vanmiddag.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde gaan maar de koptelefoon is op 30%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |