quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Help Vino even. Iets met bruggen.
Een paar jaar geleden moest ik een Kutbrug bij weesp over. Ik postte een foto op Facebook met als bijschrift, het was leuk jullie gekend te hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Fietsen is niet eng
Maar lopen brrrrr
Als je nou nie springt ...quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Een paar jaar geleden moest ik een Kutbrug bij weesp over. Ik postte een foto op Facebook met als bijschrift, het was leuk jullie gekend te hebben.
Mijn tante raakte volledig in paniek, en ik werd gebeld door de vader van m'n jongste zoon daarover. Ik hing slap van het lachen, en ben lachend die brug over gestruikeld, ik had geen aandacht meer voor de diepte naast me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Dit snap hij niet.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je nou nie springt ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westerborkpad - In het spoor van de JodenvervolgingIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik heb hier echt nooit last van gehad, tot ik vorig jaar een keer over de spoorbrug in Keulen liep. Bang dat ik m'n camera zou laten vallen. Bang om er te lopen. Heel gek. Ook niet meer gehad sindsdien.quote:
Moet ik doen of je slim bent?quote:
Welke kant is dit? Hoogvliet of spijk?quote:
Dit is gelukkig weer spijkenissequote:
Telefoon ging in mijn jaszak ookquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier echt nooit last van gehad, tot ik vorig jaar een keer over de spoorbrug in Keulen liep. Bang dat ik m'n camera zou laten vallen. Bang om er te lopen. Heel gek. Ook niet meer gehad sindsdien.
Die capslock en shift knop moeten je echt afgenomen wordenquote:
Dat was wat lastiger gegaan met m'n camera denk ik.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dit is gelukkig weer spijkenisse
[..]
Telefoon ging in mijn jaszak ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |