Ja Berger.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:38 schreef RipCity het volgende:
Die keeper is ELKE match rond 80'ste minuut 2/3minuten geblesseerd
Edit: of nee dat was die duitse volgens mij
En de hobbies van de spelers ook al.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:40 schreef TjjWester het volgende:
Weet iedereen al dat bronze een favoriet woord heeft?
Echt bizar ja, dat is wel heel weinigquote:Op zondag 27 juli 2025 19:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
+4 maar![]()
Die keeper was al 4 minuten behandeld
Dit kan echt nietquote:Op zondag 27 juli 2025 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen zin in een verlenging. Heb het liefst dat Spanje wint maar nog liever dat Engeland scoort dan een verlenging.
Zelfde dieet als Dafnequote:Op zondag 27 juli 2025 19:56 schreef Makamba_ het volgende:
Flinke kaaklijn bij die Spaanse bondscoach.
Ze raakte die speelster niet eensquote:
Ja die zullen het bij de pingels wel verneuken vrees ikquote:
Zijn technisch beter maar Engeland wellicht met wat meer zelfvertrouwen nuquote:Op zondag 27 juli 2025 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die zullen het bij de pingels wel verneuken vrees ik
Ja dit dus.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:25 schreef Cryptonees het volgende:
Laat dit maar een penalties worden, dan kunnen we weer lachen om de missers
Liever de winnende voor Spanje in blessuretjd.quote:
Ze hebben dit toernooi toch wel flink erop kunnen oefenen.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:25 schreef Cryptonees het volgende:
Laat dit maar een penalties worden, dan kunnen we weer lachen om de missers
Ik hoop ook dat Spanje wint. Niet vanwege Wiegman, maar het is gewoon de best voetballende ploeg.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Liever de winnende voor Spanje in blessuretjd.
Laat die kutwiegman het maar eens een keer andersom meemaken
Dat ook maar ik heb wel genoeg van dat schijtgeluk van die Engelsenquote:Op zondag 27 juli 2025 20:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Spanje wint. Niet vanwege Wiegman, maar het is gewoon de best voetballende ploeg.
Ik nog niet. Football's coming home.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ook maar ik heb wel genoeg van dat schijtgeluk van die Engelsen
Jij denkt dat het op 1 misser wordt beslistquote:Op zondag 27 juli 2025 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit wordt gewoon Engeland.
Spanje zal er wel eentje op de paal mikken of zo.
Dat is juist nog vetterquote:Op zondag 27 juli 2025 20:34 schreef svann het volgende:
Kampioen worden na pingels is toch waardeloos.
quote:Op zondag 27 juli 2025 20:35 schreef byah het volgende:
Mogen de vrouwen nog een keer laten zien dat ze er echt geen zak van kunnen
EQUAL PAYquote:Op zondag 27 juli 2025 20:35 schreef byah het volgende:
Mogen de vrouwen nog een keer laten zien dat ze er echt geen zak van kunnen
Is rein.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje golden shower booooh @:poepz0r
Dit is bullshit inderdaadquote:
Alvarez penalty, regels zijn veranderd.quote:
Eerst was dit gewoon meteen fout, dus zou t wat uitmakenquote:
Achterlijk. Fout is fout.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alvarez penalty, regels zijn veranderd.
Dat was echt een verschrikking ja. Die deed alles fout.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:42 schreef Mansjester het volgende:
Ze nam hem precies hoe je hem niet moet nemen. Zacht,halfhoog en niet in de hoek
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 27 juli 2025 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was echt heel slecht. Ja, jammer.
Altijd nog beter dan het stadion uitschietenquote:Op zondag 27 juli 2025 20:42 schreef Mansjester het volgende:
Ze nam hem precies hoe je hem niet moet nemen. Zacht,halfhoog en niet in de hoek
Ditquote:Op zondag 27 juli 2025 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Zodra ze echt een hoek proberen komt het zielige gebrek aan enige traptechniek naar boven.
En Ach, Zweden, ach Frankrijk, ach Italië. Eigenlijk ach iedereen.quote:
Stel je eens niet zo aan klaploper.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
JA JA JA JA JA JA JAAAAAAAAA
SARINAAAAAAAAAAAAAaa
SPANJE HELEMAAL KAPOET
Gonzalez is een prima spits, maar de buitenspelers zijn veel te druistig. Gewoon beginnen met Vicky.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:46 schreef OmniRocket het volgende:
Spanje mist een spits... dat is echt de achilleshiel van dit Spanje
Nou ja, dit Spanje heeft bij mij echt wel afgedaan sinds de affaire Rubiales.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Ach, Zweden, ach Frankrijk, ach Italië. Eigenlijk ach iedereen.
Dit Engeland was voor al die ploegen echt wel te breken. Maar ja, blijkbaar doet men het niet.
Oh ja, is waarschijnlijk het 1e waar ze straks over beginnen in de studio.quote:
Nee, wij verloren met 4-0 van de kampioenquote:Op zondag 27 juli 2025 20:49 schreef Cryptonees het volgende:
engeland verloor toch met 4-0 van frankrijk? of vergis ik me nou?
Sir Wiegman.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:49 schreef chufi het volgende:
Wiegman krijgt nu vast een officiele orde van de Britten
Gelukkig volg ik dat nietquote:Op zondag 27 juli 2025 20:48 schreef superniger het volgende:
Vervelend rubriek. Morgen nonstop Sarina geneuzel in alle talkshows.
Volgende bondscoach van Oranje.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:48 schreef superniger het volgende:
Vervelend rubriek. Morgen nonstop Sarina geneuzel in alle talkshows.
Welk komt er aan?quote:Op zondag 27 juli 2025 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben doodmoe van Wiegman en Engeland.
Op naar een leuker toernooi!
Bij Talpa?quote:Op zondag 27 juli 2025 20:51 schreef raptorix het volgende:
Wiegman word met Kerst opvolger van Sjon.
Ronald springt op een trein van Vitesse.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende bondscoach van Oranje.
Koeman, go home!quote:Op zondag 27 juli 2025 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort vaderfiguur voor Depay dan. Want die heeft Depay nog nooit gehad.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |