En Ach, Zweden, ach Frankrijk, ach Italië. Eigenlijk ach iedereen.quote:
Stel je eens niet zo aan klaploper.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
JA JA JA JA JA JA JAAAAAAAAA
SARINAAAAAAAAAAAAAaa
SPANJE HELEMAAL KAPOET
Gonzalez is een prima spits, maar de buitenspelers zijn veel te druistig. Gewoon beginnen met Vicky.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:46 schreef OmniRocket het volgende:
Spanje mist een spits... dat is echt de achilleshiel van dit Spanje
Nou ja, dit Spanje heeft bij mij echt wel afgedaan sinds de affaire Rubiales.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Ach, Zweden, ach Frankrijk, ach Italië. Eigenlijk ach iedereen.
Dit Engeland was voor al die ploegen echt wel te breken. Maar ja, blijkbaar doet men het niet.
Oh ja, is waarschijnlijk het 1e waar ze straks over beginnen in de studio.quote:
Nee, wij verloren met 4-0 van de kampioenquote:Op zondag 27 juli 2025 20:49 schreef Cryptonees het volgende:
engeland verloor toch met 4-0 van frankrijk? of vergis ik me nou?
Sir Wiegman.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:49 schreef chufi het volgende:
Wiegman krijgt nu vast een officiele orde van de Britten
Gelukkig volg ik dat nietquote:Op zondag 27 juli 2025 20:48 schreef superniger het volgende:
Vervelend rubriek. Morgen nonstop Sarina geneuzel in alle talkshows.
Volgende bondscoach van Oranje.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:48 schreef superniger het volgende:
Vervelend rubriek. Morgen nonstop Sarina geneuzel in alle talkshows.
Welk komt er aan?quote:Op zondag 27 juli 2025 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben doodmoe van Wiegman en Engeland.
Op naar een leuker toernooi!
Bij Talpa?quote:Op zondag 27 juli 2025 20:51 schreef raptorix het volgende:
Wiegman word met Kerst opvolger van Sjon.
Ronald springt op een trein van Vitesse.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende bondscoach van Oranje.
Koeman, go home!quote:Op zondag 27 juli 2025 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort vaderfiguur voor Depay dan. Want die heeft Depay nog nooit gehad.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |